MENARIK DI SINI

DRAMA DAN HATI PUN BERKATA

ADIRRA – Kedegilannya bersebab. Kasih sayangnya sudah dirampas. Jadi jangan salahkan dia kalau dia tidak percaya kepada sesiapa, tetapi dengan Rashdan, kedegilannya mula cair. “Abang ni, Irra cakap betul-betul, abang main-main pulak.” “Abang pun bukan main-main. Ada Irra nampak abang main-main? Abang cakap benda yang betul.... [Teruskan bacaan]

EKSPERIMEN CINTA DI TV 3

Kali pertama mereka bertentang mata. Masing-masing dah ada pandangan sendiri. Dan tak sangka pula Tengku Aaron ini memang gila orangnya. Sangat-sangat tak terduga sikapnya. Kalau tak gila, apa perkataan paling sesuai nak digambarkan kepada orang yang tiba-tiba ajak kahwin padahal kenal tak sampai dua jam? Demi syarikatnya, Damia buat keputusan gila... [Teruskan bacaan]

DRAMA CIK BUNGA DAN ENCIK SOMBONG

Aku? Aku INTAN ASNIDAR. Mana cantik pun. Kulit pun ala-ala hangit. Kerja di kedai bunga dengan gaji cukup-cukup makan. Tak ada apa-apa yang istimewa tentang aku melainkan aku ada sebuah keluarga yang sangat bahagia. Dia? Dia memang segak. Nama dia pun sedap, HARRIS ISQANDAR. Kalau sekali pandang mesti tak nak lepas. Kulit dia putih amat sampai mak... [Teruskan bacaan]

Artikel menarik yang lain

INFORMASI TERKINI

Penulisan2u HANTAR KARYA UMUM (KARYA ILMU)

http://www.penulisan2u.my/wp-content/uploads/2015/08/FBKaryaIlmu_x264.avi Peluang ini khas untuk anda yang ada manuskrip umum dan tak tahu nak hantar ke mana. Jangan pening-pening apa kata hantar ke Penerbitan Karyailmu. Penerbitan Karyailmu (Anak Syarikat Karyaseni) sedang mencari manuskrip untuk diterbitkan Genre umum yang dicari : INFO MINDA Berkaitan... [Teruskan bacaan]

PENGUMUMAN : CUTI HARI RAYA AIDILFITRI

•PENGUMUMAN PENTING• Kepada semua pelanggan Karyaseni & Penulisan2u yang telah membuat pesanan secara online atau pesanan melalui aplikasi karyaseni. Operasi pos/ pejabat Karyaseni akan dihentikan sementara bersempena dengan cuti Hari Raya Aidilfitri Bermula 15 Julai 2015 sehingga 22 Julai 2015. Penghantaran terakhir novel Karyaseni Penulisan2u... [Teruskan bacaan]

WAKTU OPERASI SEPANJANG BULAN RAMADHAN

Assalamualaikum… Makluman kepada semua pelanggan yang kami hormati dan sayangi, waktu operasi pejabat Karyaseni & Penulisan2u sepanjang bulan Ramadhan adalah seperti yang tertera. Waktu Operasi: Isnin- Jumaat-8.00-4.00 petang. 1.00-2.00 petang- (Waktu rehat Isnin-Khamis) 12.3-2.30 petang (Waktu rehat hari Jumaat)  Read More →

Informasi terkini yang lain


NOVEL DI PASARAN

KOMBO OGOS

Menerusi kombo ini akan terdapat 5 buah novel keluaran bulan OGOS 2015 sahaja. Dengan pembelian kombo ini anda akan mendapat (Buku Nota + Novel Kampung Girl) secara PERCUMA ***Novel Kampung Girl tidak boleh ditukar dengan novel-novel lain*** — Tajuk: The Greatest Of Destiny! Penulis: Al-Wahyu Penerbit: Karyaseni ISBN: 978-967-0890-53-1 Harga: RM26 (Semenanjung) // RM29 (Sabah & Sarawak) ALISA ZAHIRA ialah gadis beauty with brain! Dia terpaksa membatalkan perkahwinannya dengan Asyraf Kamil... [Teruskan bacaan]

The Greatest Of Destiny!

ALISA ZAHIRA ialah gadis beauty with brain! Dia terpaksa membatalkan perkahwinannya dengan Asyraf Kamil pada saat-saat akhir gara-gara perkara aib yang menimpa lelaki itu. “Awak jangan tertipu, Alisa! Saya memang tidak kenal langsung dengan perempuan tu! Saya diperangkap!” – ASYRAF KAMIL “Soal siapa perangkap siapa, buat masa ini tidak penting, Asyraf! Ya! Saya boleh terima yang awak nak cakap perempuan itu perangkap awak! Tapi suka atau tidak, perempuan tu telah mengandungkan anak... [Teruskan bacaan]

Jadikan Aku Yang Kedua

“Abang janji sayang, hanya cinta sayang yang pertama dan yang terakhir buat abang. Takkan ada mana-mana perempuan yang akan dapat mengubah cinta ini malah perasaan cinta dah terkubur bersama dengan jasad sayang. Abang doakan sayang aman di sana.”- THAQIF ASWAD. Pertemuan pertama antara Nuha Saqeena dan Thaqif Aswad menimbulkan perasaan cinta buat si gadis. Sedangkan si jejaka pula masih sukar melupakan memosi silam ketika bersama si isteri yang sudah lama pergi. Cinta buat isteri yang sudah tiada... [Teruskan bacaan]

Kerana Dia Manusia Biasa

Disebabkan kesilapan orang lain, Nurin Aira terpaksa menanggung fitnah dan umpatan orang luar. Pada usia yang muda, dia dengan rasa tanggungjawab memikul amanah menjaga Alia. Ditatang Alia dengan penuh kasih sayang yang bukan sedikit. Tengku Shamil Zaquan. Kepergian isterinya membawa mendung ke dalam jiwanya. Lebih menyedihkan, isterinya pergi setelah diragut insan yang tidak berperikemanusiaan. “Abang minta maaf. Abang tak boleh biarkan peragut tu macam tu aje. Hati abang sakit. Abang kena balas... [Teruskan bacaan]

Bius Cinta Dari Ardul Kinanah

“Aku sentuh hang pun dak lagi hang dah tuduh aku nak rogol hang. Kalau aku tau macam ni jadinya, aku takkan tolong hang dari cengkaman lelaki-lelaki jahat tadi. Biar depa yang rogol hang betul-betul. Itu yang hang nak sangat kan, perempuan murahan!” – Haris Naim Fitnah yang dilemparkan kepada Haris Naim atas tuduhan mahu merogol rakan sekolahnya telah menjadi tragedi ngeri dalam hidupnya. Sejak itu, dia mula membenci kaum hawa dan tekad mahu menutup pintu hatinya kepada kaum tersebut. Sehinggalah... [Teruskan bacaan]

Cinta Paling Agung

AKU TERIMA NIKAHNYA, bukan sekadar janji kepada si dia dan ibu bapanya, tetapi ikrar kepada Tuhan untuk jaga si dia dunia dan akhirat. Janji Khairi pada malam pertama, Amyza la wanita terakhir untuknya. Rumah tangga mereka tersangat indah pada awal perkahwinan. Amyza cantik, seksi dan merupakan isteri kebanggaannya. Khairi pula seorang yang kacak, bergaya dan berwang. Mereka punya anak yang comel dan bijak. Heaven! Semua orang cemburu… Entah apa silapnya, pada ulang tahun perkahwinan mereka yang... [Teruskan bacaan]

KOMBO JULAI

Menerusi kombo ini akan terdapat 4 buah novel keluaran bulan JULAI 2015 sahaja. (NOVEL DALAM KOMBO TIDAK BOLEH DITUKAR DENGAN NOVEL-NOVEL LAIN) Dengan pembelian kombo ini anda akan mendapat (Buku Nota + Novel Kampung Girl) secara PERCUMA ***Novel Kampung Girl tidak boleh ditukar dengan novel-novel lain*** Tajuk: Cinta Yang Tak Terungkap Penulis: Puteri Nor Penerbit: Karyaseni ISBN: 978-967-0890-01-2 Harga: RM35(Semenanjung) // RM38(Sabah & Sarawak) SOFIE HANY, seorang gadis yang cekal dan mempunyai... [Teruskan bacaan]

Cinta Yang Tak Terungkap

Klik link di bawah untuk baca bab awal: Novel : Cinta Yang Tak Terungkap SOFIE HANY, seorang gadis yang cekal dan mempunyai matlamat hidup yang tinggi. Namun ahli biologi muda itu patah hati apabila jodohnya cuba diatur oleh keluarga tanpa mempedulikan hati dan perasaannya hanya kerana harta. Akhirnya, dia membawa diri ke England dengan hati yang terluka. Di Southampton, Sofie yang bersifat ‘ladylike’ bertemu dengan dua orang jurutera yang berkawan baik. EMRY, si jejaka Singapura yang gentleman... [Teruskan bacaan]

Assalamualaikum Hawa

SYIFA pernah tersungkur kerana butanya dia dalam menilai erti kata cinta. Dia terhanyut jauh sehinggakan terasa goyah kakinya untuk terus bertapak saat diri sendiri memutuskan untuk berhenti mencintai. Disebabkan satu kesilapan, Syifa menuntut perpisahan. “Bagi saya ruang untuk cari diri saya semula. Diri yang tenggelam dalam cinta ‘berbayar’ awak…” – Syifa. QAYYUM pula hidup bersama penyesalan yang tidak pernah surut. Merata dia mencari Syifa, tapi bayang si empunya tubuh tidak pernah... [Teruskan bacaan]

Pencuri Cinta Kelas Satu

Klik link di bawah untuk bacaan awal Novel : Pencuri Cinta Kelas Satu Bagi Aisya Humaira, menjaga bayi sendirian selepas abang dan kakak iparnya berhijrah ke Dubai adalah perkara senang. Pada dia, menjadi ibu sebelum masanya langsung tidak mendatangkan masalah apabila mommy dan daddynya ada membantu. Dan, langsung dia tidak menduga, menjaga si kecil yang kerinduan ibu dan bapanya bukan sesenang yang disangka. Oleh itu, dia perlu mencari pak cik kepada anak buahnya itu. Tapi siapa? Zulfa, si cinta... [Teruskan bacaan]

Lihat novel yang terdahulu