Cerpen : Untukmu Sayang

13 September 2008  
Kategori: Cerpen

jay Tarikh:8/7/2008Masa:11.51 a.m. until 6.14p.m SELAT Melaka membuatkan Amalina teringatkan kasihnya yang terdahulu. Dahulu betapa dia menyayangi seorang lelaki yang hampir setiap hari dia memujanya hinggakan kasihnya kepada anaknya seorang itu hampir... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Kasihku, Aiman

13 September 2008  
Kategori: Cerpen

mia zafrie “Mama!! Mama!!” Jerit Aiman.“Nape sayang? ” Aiman menangis, mengapa dengan anak ku.“Azim ejek Aiman tak de papa, ne papa Aiman ma? ” tanya Aiman padaku.“Papa Aiman kan belayar, naik kapal besar tu”... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Satu Permulaan

13 September 2008  
Kategori: Cerpen

keTua amOi Bunyi deruman motosikal itu amat dinantikannya. YES! Dia tersenyum lebar apabila abang posmen mengunjukkan tiga pucuk surat. Tiba-tiba senyuman itu mati di situ. Dia melangkah longlai masuk ke dalam rumah. Surat untuk abang lagi…AJIB... [Teruskan bacaan]

Cerpen : sorry? i love him?

13 September 2008  
Kategori: Cerpen

jay SORRY ? I LOVE HIM ? PROLOG 2009 HIDAYU membuka matanya semakin lama semakin besar. Terserlah kecantikkan matanya yang tak terkata oleh kita manusia atau insan yang dihidupkan oleh TUHAN yang Maha Agung,... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Selamanya Aku Milik Mu

13 September 2008  
Kategori: Cerpen

Miss Baby Blue ” Assalamualaikum..sayang, abang dah balik” suara suamiku mengejutkanku yang sedang leka memotong kentang untuk dimasak kari ayam, lauk kegemaran suamiku yang tersayang.“Waalaikummusalam. Eh, abang dah balik rupanya. Tak... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Demi Kasih mu

13 September 2008  
Kategori: Cerpen

Miss Baby Blue “Pang”.Satu tamparan singgah di pipi Syazieda. “Anak tak mengenag budi!”ayah menengkingku. Sebelum ini belum pernah aku ditengking sebegitu sekali. Manik-manik putih deras mengalir turun ke pipiku. “Ayah, Ieda... [Teruskan bacaan]

Cerpen : My Mr.Z

13 September 2008  
Kategori: Cerpen

heart ermm..aku pon xtau mcmne nak start.ape2 pon..start jela.haha.camni..aku ni mmg jenis kpale sakit skit…senang2 je nk suke kat mamat2 yg ade kat bumi ni..dulu ske sgt kat bdk kls aku,walopon die ni hampeh tahap maksimum..tp aku ske gak..gile... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Apa itu cinta

13 September 2008  
Kategori: Cerpen

nobynad88 Hi kepada semua pembaca cerpen2 and novel kat laman ni.Nama aku Dania Fatiha Hudson. Hudson tu nama bapak aku.Bapak aku ni mat saleh dari Indonesia that’s why la name die sir Widodo Hudson Ismail..Pelik tul name bapak aku…Erm balik... [Teruskan bacaan]

Novel : Kuseru Rindu Itu 7

13 September 2008  
Kategori: Novel

Hanni Ramsul Hisyam mengukir senyum pada pelayan yang sedang menghidangkan makanan. Untuk ke sekian kalinya matanya jatuh ke wajah Maisara yang mencuka. Sudah hampir setengah dia di situ, gadis itu masih belum bersuara. Ternyata Maisara lebih senang berdiam... [Teruskan bacaan]

Novel : Biar YM Yang Bicara 29

13 September 2008  
Kategori: Novel

Hanni Ramsul “Hello adik manis,”Aku mengangkat muka. Damodar tersengih.“Apa bikin sini?,”“Tidur. Tak nampak saya bawa bantal dengan selimut ni?,”soalku selamba. Damodar tersengih. Sharifah tergelak sambil menepuk bahuku.... [Teruskan bacaan]

Novel : Euwww..please lah! 1

13 September 2008  
Kategori: Novel

Ara Ariani Aris “Hah! What??!! Kau biar betul, Leha! Kau jangan nak buat lawak bodoh malam-malam buta ni! Karang aku terajang jerawat batu kat muka tu!” tempik Ara kuat. Nyaris-nyaris terkeluar anak tekaknya. Serta-merta tekaknya terasa pedih.... [Teruskan bacaan]

Novel : Gila Kau 1

13 September 2008  
Kategori: Novel

dia adila Hari ni dah 18 kali aku kuar masuk tandas, ntah dekat mana silap ye aku telan semalam pagi ni perut aku jadi mangsa keadaan. Abis segala keayuan aku hari ni dek kerana seharian melawat tandas yang jarang-jarang aku lawati. Aduhhhhh… seksanya. ... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Trisya 3

13 September 2008  
Kategori: Novel

mawarPuteh “Trisya..”Tembok lamunanku terganggu.Lantas aku berpaling.“Yup,ada yang boleh Trisya bantu?Ke bantal tidur Khairi tak cukup.”Sindirku.Aku cuba berlagak peramah.Kata abah aku kena layan dia dengan baik.Arghhh!!bencinya…Suka-suka... [Teruskan bacaan]

Novel : Antara Dua 1

13 September 2008  
Kategori: Novel

Afisya BAB 1 Aku berjalan ulang-alik di tingkat 3,Blok Zamrud. ‘Rasanya dah 2 kali aku jalan keliling tingkat 3 ni nak cari bilik asramaku!’bisik hati kecilku. Tahun ni,aku akan memulakan pengajian dalam bidang Diploma Perniagaan.Walaupun... [Teruskan bacaan]

Novel : aku sayangkan kau!!! kau sayangkan aku tak 4

13 September 2008  
Kategori: Novel

nurizhotchocolatez_heartbroken@yahoo.com PAP..PAP..PAP..PAP..PAP..bunyi tepukan dari belakang membuatkan Izat dan Fiera serentak berpaling ke belakang. dalam hati Fiera sudah berdegup kencang..’janganlah ada yang dengar’ “Ko nak apa?... [Teruskan bacaan]

Novel : Setiaku Korbankan 1

13 September 2008  
Kategori: Novel

Malissa Adila Perhentian bas penuh dengan orang ramai yang hendak pulang dari kerja.Aku menanti-nantikan bas yang membawa aku ke Shah Alam. Sambil mendengar MP3 aku terlihat sepasang pasangan yang cukup bahagia. Bahagia bersama isteri dan seorang anak.... [Teruskan bacaan]

Novel : Is it you 1

13 September 2008  
Kategori: Novel

kikilala Oktober 2006 Seperti biasa macam setiap permulaan semester baru, aku tengah packing barang-barang aku nak balik kampus..”Erm..malasnya nak balik kampus mak..”aku sempat gak meluahkan perasaan aku dgn mak aku…” Dah tu,... [Teruskan bacaan]

Novel : Derita Kasih 5

13 September 2008  
Kategori: Novel

nurasz Dua hari Lokman bercuti sempena perkahwinannya. Puan Alia, Aishah dan Farah telah selamat pulang ke rumah mereka semalam dihantar oleh Lokman dan Nazirah. Sepanjang waktu itu juga Lokman dan Nazirah masih belum melengkapkan perhubungan mereka.... [Teruskan bacaan]

Novel : Bingkisan kasih 14

13 September 2008  
Kategori: Novel

Pearlzuraesb@yahoo.com Bab 14 Aku meneliti jam di tangan. Sudah hampir pukul 6 petang. Beberapa orang pekerjaku yang masih ada tadi sudah kelihatan mengemaskan barang untuk pulang. Aku menjadi resah. Sudah beberapa kali, aku menelefon amir tapi... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Harga sebuah pengorbanan

8 September 2008  
Kategori: Cerpen

SARAH JASMINAsarahjasmina79@yahoo.com Wilda membesar tanpa mengenal dan merasai erti kasih dari insan yang bergelar ayah.Ayah Wilda terkorban sewaktu sedang menjalani ujian penerbangan pesawat bersama pasukan TUDM semenjak Wilda berada dalam kandungan... [Teruskan bacaan]