Cerpen : Sambungan – Kisah Cinta EPL

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : Ayie Iwaniey Setelah hampir 3 bulan tempoh perkahwinan mereka, baru kali ini mereka berkesempatan untuk meneruskan niat berbulan madu di Eropah. Ayunie amat berharap perancangan kali ini menjadi. Sudah beberapa kali tertangguh disebabkan kesibukan... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Taj Mahal

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : Milly “Awak..janganlah lari..!!”Anita menjerit sambil termengah-mengah.Saiful menghentikan lariannya sambil tergelak..“Apalah awak ni..lari sikit pun dah pancit..”Anita menarik muka seribu.“iyela..awak tu lelaki..banyak... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Yop, aku sayang kau!

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : aku_dia Duduk di rumah tanpa berbuat apa-apa cukup membosankan. Sementara menunggu keputusan SPM, ingin juga aku bekerja seperti rakan-rakan yang lain. Tapi, mak sering mematikan niat aku yang satu itu. “Adik, gosok baju aku, aku... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Diari Seorang Playgirl

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : Nadia MerceDez ” Guys.. U all tak pernah open page u all ke? Banyak komen I bagi.. Sombong tau.. “Jari-jemari terhenti di situ.Mouse digerakkan ke kotak send untuk dihantar. Nadia mengeluh sambil melihat jam di dinding. 15 minit... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Tuhan Masih Sayang

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : Gadis Sopan Aku memandang raut wajah ibu. Ada kedutan yang makin menjalar di setiap kulit wajahnya, cengkung dan pucat! Hatiku makin sayu, kalaulah arwah ayah masih ada, Tidaklah ibu perlu bersusah payah membanting tulang empat keratnya untuk... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Teman Sejati

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : electrophile Pusara ini ku kunjungi lagi. Entah sudah kali yang ke berapa. Al Fatihah kukirimkan. Sebagai tanda kasih sayangku kepadamu. Aku rindu. Rindu dengan kenangan yang kita lakar bersama. Aku, kau dan Fareeq. Allah tahu itu…Maaf... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Hanya sampai disini kisah kita

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : nur_iman Sofea tergesa-gesa mengemaskan katilnya. Cadar dilipat kemas. Dia mencapai failnya dan laju kakinya melangkah menuruni anak tangga. Matilah, dia terlewat hari ini. Kasihan Airil. Tutorial account Airil ada padanya. Sudahlah tutorial... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Erina dan Eriq, Lyn dan Lan, Erfan?

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : secretive “Woi, kau ni takde hati perut ke? Cukup-cukupah belasah suami aku ni! Dah naik lembik aku tengok suami aku! Wei, kau ni tak reti nak berhenti ke? Dah la tu!” ‘Geram betul la aku tengok mamat kering ni. Teruk juga... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Selamanya Kita

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : WenWen Suasana di luar rumah masih bingit dengan keriuhan orang kampong. Kenduri kahwin aku dan Ariel baru saja selesai. Akhirnya impian kami berdua untuk bersama terlaksana juga walaupun dalam keadaan yang serba serbi sederhana. Walaupun... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Cerita Sebuah Persahabatan

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : twinstar “Eh,boleh mintak tolong sikit tak?”“Takde lain la tu.Nak suruh tolong cari bekas contact lens dia la tu.”Noras membalas kata-kata Alia.Alia hanya tersengih.“Ala…korang pun tahu kan aku ni rabun.Lupa... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Saya fikir tentang Nina

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : aim Nama saya Akhi Bakthiar bin Abdul Syukur, anak jati Muar, Johor. Umur 29 tahun. Saya bekerja sebagai seorang juruterbang di Malaysia Airlines Sdn. Bhd. Hobi suka main bowling dan peminat fanatik perlumbaan Formula 1.Status sebelum Jun... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Memori Aku Dan Dia

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : Kencana Merana Mac , 1996 , Kelas 6 Atas Budi, Sek.Men.Keb.Kota, Kota Bharu. PENGAJARAN Cikgu Sharifah, guru mata pelajaran Sejarah 2 tadi seperti tidak masuk dalam kepala Yana. Mindanya teringat cerita Siti dan Yasmin tentang pelajar baru... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Pilu Di Hati Sarah

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : milky way SARAH memeluk tubuh memandang Sungai Thames yang tenang. Matanya turut melihat para pelancong yang bersiar-siar di sekeliling kota London dengan menaiki bot di Sungai Thames. Sesekali dilepaskan keluhan. Fikirannya menerawang kembali... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Nur Kehidupan

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : Nur Kehidupan Haliza Yusri seorang yang bijak dan ibu yang penyayang kepada seorang anak, Fikri serta seorang isteri yang solehah. Akif Abdullah seorang suami yang pengasih seperti menatang di anak lidah. Fikri... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Segalanya mungkin

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : azwaani amin Aku melempar pandangan kearah sekumpulan remaja perempuan yang berada berdekatan dengan meja yang aku dan Fareez duduki. Hilai tawa mereka cukup menggamatkan suasana. Kalau nak ikutkan memangla x elok anak dara berkelakuan begitu... [Teruskan bacaan]

Cerpen : The Waiting

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : siti salsabila Once, I was a happy girl. I was the youngest of five siblings. My father worked as a bank manager while my mother was a loving and caring housewife. Our life was well managed. My family loved and cared of each others. ... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Fucuk

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : Mr Kajiwa Rumah kecil ku riuh rendah dengan suara anak-anak yang baru pulang dari persekolahan. Tangkas mereka berlari-lari ke sana-sini di ruang yang sempit ini. Sesekali menolak dan menarik sesama mereka. Buat aku tersenyum dalam kepahitan... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Bila cinta menemukan kita

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : Suzu meos Membina mahligai bahagia bersama insan yang dicintai adalah impian semua pasangan bercinta.Tapi tidak ada siapa yang akan menyangka bila ‘hujan di tengahari ‘ tiba-tiba hadirmenjadi penghalang sebuah cinta suci. ... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Tariku bersama angin

27 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : bayu ayumi ‘cinta bukan untuk dimiliki tetapi untuk dilepaskan’….mata penanya berhenti menulis atas buku yang berbentuk diari. Adakah benar apa yang dituliskannya? Atau hanya satu ungkapan atau kata-kata pujangga pada zaman... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Adam, OK!

26 February 2009  
Kategori: Cerpen

Nama Pena : T2 seandainya kau bilang saja padakuapa yang kau rasakantanpa harus kau diam dan diam lagibuatku tak mengerti “Woi-woi Bonda dah datang.Ada budak pompuan skali ngan die,cun habis beb!”.Laung Adam yang baru tiba dimuka pintu.Kelas... [Teruskan bacaan]