Novel : Sayang Tetap Sayang 3

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : sfqh Sepanjang tempoh sebulan aku duduk di rumah, aku banyak menghabiskan masaku dengan menemani mama ke butik ataupun bersiar-siar di sekitar Kuala Lumpur. Kekadang aku menelefon kawan-kawan lamaku untuk bertanyakan khabar. Ada juga diantara... [Teruskan bacaan]

Novel : Benci vs suka 6

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : grea Dic mengeluh panjang.Wallet dan handphone diletakkan di atas meja sebelah katil.Lampu meja di ‘on’ kan.Jo merenung tajam kea rah Dic.Tajam sangat.Dic memandang malas.Jo mengeluh.Dia mengatur langkah menuju kea rah Dic yang... [Teruskan bacaan]

Novel : My sweet 19 boy 6

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : wirna ibtiraz Kesian Wafi. Muka dia pucat je. Semua yang datang melawat tak boleh masuk. Just tengok dari luar cermin kaca ni je. Kalau nak masuk pun, boleh masuk dua orang pada satu masa. ‘Wafi…kenapa kau jadi macam ni? Kenapa... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau tercipta untukku 6

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : hidzan sha’id Aku mengetuk pintu beberapa kali sebelum kedengaran pintu dibuka daripada dalam. Terjengul wajah mengantuk Zifa di sebalik pintu. “Tidur?” Zifa hanya mengangguk sebelum berlalu dari pintu menuju ke biliknya.... [Teruskan bacaan]

Novel : Cerita Antara Kita 6

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : aku_dia Dah hampir dua bulan berlalu. Keputusan peperiksaan percubaan dah selamat sampai ke tangan abah. Aku ingat lagi petang yang harmoni itu. Geleng kepala abah melihatkan resultku. 5A 5B. Lawa sungguh! Tambah lagi yang B tu semua subjek... [Teruskan bacaan]

Novel : Ku Yang Setia 5

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Nia Arissa Sejak dari peristiwa itu, abah dah tak benarkan aku naik motor sendiri kecuali dalam keadaan tertentu je. Yang akan jadi driver aku tiap-tiap hari adalah bakal anak menantu abah aku. Siapa lagi kalau bukan Haiqal. Agak-agak dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Puteri 5

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : oRkId eDyLlYnE Masa yang berlalu terlalu singkat. Kini genap sebulan Puteri tinggal bersamanya. Dan rahsia itu terus tersimpan rapi di dalam diari dirinya dan kakaknya. Tiada siapa tahu yang di appartmentnya itu ada saorang gadis yang bukan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta tak di duga 4

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : miss carrot “Opsss,terkuat laa pulak,ermm takda pape la papa,”kata Nain sambil tersenyum lebar.Laju kaki dia berjalan menuju ke biliknya. Sebelum itu dia ingin singgah sebentar bilik Mak Cik Temah.Teringin pula dia melihat wajah... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku + Kamu = Kita 4

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : akulalala Bab 5 Pukul 9 pagi, Razak mengarahkan aku ke bilik persidangan. Kumpulan kami berbincang serba sedikit untuk presentation pada pukul 10 nanti. Muka sorang-sorang serius bukan main. Aku pun buat lah muka serius. “Apa... [Teruskan bacaan]

Novel : Kira Ayumi 3

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : anarif Kira membaca mesej dari Hafiz yang baru diterimanya. Kira, saya tau kenapa awak benci saya. Tapi tolong beri peluang saya jelaskan. Kira membalas. Tak perlu jelaskan apa-apa. Kita bukan ada apa-apa. Balasan Hafiz, Kira, please. I know... [Teruskan bacaan]

Novel : Please 3

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Aya Akira Malam tu setibanya aku kat KL aku terus contact 2 orang best friend aku, Zariff ngan Ikmal . Macambiasala , lepas je sembahyang Isyak , aku terus menghidupkan kereta Jaguar kesayangannku menuju ke port lepak kami bertiga. Huh, crowded... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta atau sekadar kawan? 3

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : alia hayu episod 3 Fina mencuakkan air paip yang ditadahnya ke muka. Matanya beralih ke cermin dihadapannya itu. Dia melihat wajahnya yang lencun dibasahi air tadi. Tangannya mengenggam erat dibahagian tepi sink. Geram, marah, sakit hati,... [Teruskan bacaan]

Novel : Sesuci kasih seorang isteri 3

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : kak tyea Ikan keli masak lemak cili api masakan Alishah benar-benar menambat selera. Jangankan aku yang memang selalu makan bertambah ini, Mak Kiah pun turut menambah dibuatnya.“Sedapnya Isha masak ni, nak.” Puji Mak Kiah sebaik... [Teruskan bacaan]

Novel : Sepupuku Suamiku? 2

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : fantaghiro “Farah, betul ke apa aku buat ni?” Farah pun tak caya bila Nana bagitau dia nak kawin. Dengan sepupu sendiri lagi tu.“Aku pun tak tahu. Tapi kalo ko rasa tindakan kau tu betul, just go on.” Farah pun tak... [Teruskan bacaan]

Novel : Hakikat Cinta 2

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : miss x Eka merenung wajah dihadapannya. Wajah itu penuh keriangan. Sudah agak lama mereka tidak berjumpa sejak lelaki itu bekerja. Wajah itu masih seperti dahulu, matanya masih lagi bersinar, penuh kasih saying. Sudah lama mereka berkenalan... [Teruskan bacaan]

Novel : Ordinary 2

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : eima waffa CHAPTER TWO “ila..” tegur mel selepas menutup pintu bilik. Mel atau kamelia adam adalah kawan merangkap roommate yang paling baik sejak aku belajar disini. Aku rapat dengan mel berbanding daya dan jaja kerana daya... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku dan Kamu 2

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Piniey Dear diary,Hari ni saya yang comel dan cantik rasa letih sangat. Hari ni ada banyak kelas. Dua hari lagi cuti. Yahoo!! Seronok.. tadi lepas balik kelas sempat call mama. Mama, I miss u la. Tadi mama macam tak sabar nak tunggu saya balik.... [Teruskan bacaan]

Novel : Perjalanan Seorang Mujahid 2

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : redlinez Salam yang diberi terus dijawab oleh Ustaz Mas Sulaiman sambil merenung melihat pelajar baru yang tercegat di daun pintu kelas 4 sains madinah.”Apa lagi berdiri kat situ…masuklah!!”laungnya dengan kuat,memang menjadi... [Teruskan bacaan]

Novel : Hadirmu, Takdirku 2

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Kak Lyne Bab2 “Hana, awat hang lambat sangat! Cepat sikit sapu sampah tu. Sat lagi budak-budak keluaq makan!” Tiba-tiba Mak Chak bersuara mengejutkan Hana yang sedang leka menyapu lantai. “Yalah Mak Chak, Hana dok sapu... [Teruskan bacaan]

Novel : Kenyataan Mimpi 2

30 April 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : The Twin Bab 2 Balqis menangis teresak-esak apabila teringatkan perbualannya dengan wanita itu. Ya wanita itu, yang kini sudah menjadi isteri kepada bekas kekasihku. Malah yang tidak kuduga ialah apabila dia mengatakan yang dirinya adalah... [Teruskan bacaan]