Novel : Dr.Cinta 7

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Dia Adila @ Dyadila Maz mengelap peluh yang menitik di dahinya. Ini versi filem mana pulak aku kena jadi tiang tepi mall ni. Jam Gucci Hitam hadiah Kak Lin dipandang lama. Nasib baik ada Kak Lin kalau nak harapkan aku beli benda mahal macam... [Teruskan bacaan]

Novel : Tak mampu ku hindari 10

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : sofi Maria melangkah masuk ke dalam bilik air yang mewah. Cecair sabun dituang semua ke dalam kolah mandi yang cantik. Secara perlahan-lahan, dia menenggelamkan tubuhnya untuk berendam. Hampir sejam dia merehatkan diri di situ. Bau harum menyegarkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Pasangan degil 10

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Hayisa neerza “En.Zaril,En Zafryl suruh masuk ke biliknya sekarang.” Zaril memandang PA nya kemudian dia terus berjalan ke bilik En Zafryl.Zaril mengetuk pintu. “Coming.”Zaril terus masuk setelah diizinkan.”Ril,lamanya... [Teruskan bacaan]

Novel : Mengapa mesti dia 8

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : aku insan biasa “Assalamualaikum.” “Waalaikumussalam. Awak ni..biar betul?Salah nombor ke?” “Ai..Apa pula salah nombor. Saya memang nak call awak pun. Saya tahu awak tak tidur lagi.” “Yelah..kot-kot... [Teruskan bacaan]

Novel : Hyperzia 7

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : kronika BAB 11 : SEJARAH HITAM PUTRAJAYA Tiga srikandi negara kelihatan sedang terbang meluncur membelah awan. Sophia berada beberapa puluh meter di depan dua lagi rakannya dan Noor tidak kelihatan. Kejayaan misi mereka kali ini lebih... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Cap Buruh 6

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : dr.rock Tingkap menghadap ke rumah jiran sebelah jadi tempat favourite di hujung minggu ni.Semua mata tertumpu pada kereta BMW yang baru muncul di garaj.Semua terdiam dan asyik memerhatikan gelagat jiran aku yang tak ubah seperti bercinta.Kemusyikan... [Teruskan bacaan]

Novel : Aleeya 6

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : effy shafrizal Malam melabuhkan tirainya, matahari menampakkan cahayanya. Hari-hari yang dilalui Aleeya mahupun Zackry kini semakin bermakna. Rasa cinta dalam diri masing-masing membuatkan kehidupan mereka bahagia dan sentiasa disulami dengan... [Teruskan bacaan]

Novel : Rahsia Rindu 6

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : missnera Seminggu di kampung aku kembali ke Kuala Lumpur. Sampai di pekan Kuala Pilah, aku menyedari sudah seminggu aku tidak menutup telefon bimbitku. Sebaik sahaja aku menghidupkannya, telefon bimbitku tidak berhenti-henti berbunyi menunjukkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta, Sayang atau Kasih 5

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Hanni Ramsul Serius. Memang serius. Fikiran aku kini, sudah tiada lagi wajah Zaquan. Bohong kalau aku katakan, langsung tiada. Namun, ternyata peralihan perhatian membuat ingatan pada lelaki itu sedikit terabai. Percaya atau tidak, sudah hampir... [Teruskan bacaan]

Novel : Layakkah Aku? 5

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : iXoRa Siri 5 “Cepat la siap kita dah nak pergi ni..” “Saya dah siap dah ni Kak Amy.” “Takkan Mira nak gi macam ni jer? Pakai baju kurung gi jejalan KL? Malu la Kak Amy nak bawa kalu macam ni. Hahh…ambik... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Dan Aku 5

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Lily Angella Part 5 “Jadi???”katanya pula. Faez termangu-mangu antara kami berdua. ‘Minah dua ekor ni kenapa? Sakit jiwa ke? Macam musuh aje, main lawan mata. Tak berkelip-kelip pulak tu. teror gak arr diorang... [Teruskan bacaan]

Novel : Inikah namanya cinta? 5

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Puteri Qashrenna Cinta…. Apa ada pada cinta? Kebahagian….. Kegembiraan….. Keseronokkan….. Ye ke cinta itu... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Bersegi-segi 5

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Renesfee Cullen Kringg…. Waktu rehat tiba. Fatin hanya terdiam kaku di tempat duduknya. “Fatin, jom pergi makan!” ajak Hanis. Diam. “Fatin…?” Hanis memandang Fatin tepat. “Fatin Shahira…?”... [Teruskan bacaan]

Novel : Peluang kedua 5

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : anis Telefon yang berbunyi di biarkan sahaja. Sudah tentu panggilan itu dari Imran. Sudah berpuluh-puluh kali dia telefon tapi satu pun tidak angkat. Iskh tak habis-habis nak ganggu aku. Gumam Anis di dalam hati. “Anis! Angkat la telefon... [Teruskan bacaan]

Novel : Andai Itu Takdir Cinta 4

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Fara Syafiea BAB 4 Ilham berjalan dari kiri kekanan. Seusai berjalan dia kembali duduk namun tidak sampai beberapa saat dia kembali berdiri. Haikal yang melihat hanya mengeleng gelengkan kepalanya beberapa kalii.Pening!! ” woi.. \”apa... [Teruskan bacaan]

Novel : Kafe cinta Ferrera 4

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Mia Effy Sekali lagi tersergam indah rumah bougainvilla Datuk Johari dengan isteri keduanya,ibu Zulaikha di pandangan mataku.Cuma namanya berbeza dengan Bougainvilla isteri pertamanya. ‘Cinta Zulaikha’.Seiring dengan nama ibu... [Teruskan bacaan]

Novel : Kasih, Relakan Ku Pergi 4

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Alina Haizar Anuar “Encik Mahmud! Encik Mahmud! ” Asri berlari menghampiri Mahmud. “Kenapa Asri?” “Ada orang jatuh, Ada orang jatuh… Dekat di Zone M1A”. kata Asri termengah-mengah. “Apa? Apa... [Teruskan bacaan]

Novel : Tali mawarku 4

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : Ain Azmadeey Matilah aku…. “Coffee break, Mirul” pelawa Haiqal sambil menjinjing briefcase ke cafe yang berhampiran dengan pejabat mereka. Amirul mengangguk dan mereka beriringan ke Hilter Cafe yang terletak di dalam kompleks... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta sempurna 4

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : rika BAB 6 “Tahniah Encik Adam Danial,anda diterima untuk temu duga di syarikat kami.Sila datang untuk ditemu duga pada tarikh seperti berikut..Adam,dapat kerjalah.Cepatnya rezeki adik akak ni.”Juyana melompat girang seusai habis... [Teruskan bacaan]

Novel : School Of United Love 3

30 September 2009  
Kategori: Novel

Nama Pena : axiexah Danny mengenggam pergelangan tangan Dania. “Sakit ar Danny.Lepaslah.Nanti ada orang tengok, lain pulak jadinya.”Aryn mengerang kesakitan. “Ok.Duduk dulu.Aku nak cakap something.”Danny melepaskan tangan Aryn.Mengarahkan... [Teruskan bacaan]