Novel : Cinta Cap Buruh 21

30 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Dr.rock “Huda, kenapalah kau rahsiakan identiti kau dari kita orang.Kalaulah Izzah tak masuk bilik kau malam tadi, sampai sudah kami tahu!Aku memang ingatkan kau buat kerja terlarang dah semalam”,komen Linda sebaik sahaja aku selesai... [Teruskan bacaan]

Novel : Hujan 23

30 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : angel@september Sudah dijangkakan perkara ini akan berlaku. Anis mengeluh panjang. Sejak kebelakangan dia banyak mengeluh. Banyak perkara berlaku dalam hidupnya dalam sekelip mata. Saat dia mula menerima kehadiran Luqman Daniel, muncul Hakim. Sejarah... [Teruskan bacaan]

Novel : Diulit Dosa Cinta 23

30 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : awin awina BAB 24 Dato’ memandang wajah pucat Zaqrie dihadapannya yang kelihatan tidak bermaya. Dokumen yang dibaca sebentar tadi ditutup dan diletakkan ke tepi. Memberi laluan kepada anaknya untuk berbicara. “Pa, pagi ni Zaq terpaksa... [Teruskan bacaan]

Novel : My witch Is Angel 26

30 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : OkiE Spell 26 : Family “Moon kau marah?” Soal Zero takut-takut.Moon memandang Zero. “Jadi aku perlu menyanyi?” jawab Moon kasar.Zero tergelak.Kening Moon sudah bersambung. “Hah..ketawa!Apa yang lucu?” Marah moon. “Takda..aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Anaknya, Anakku Jua 22

30 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : anarif Nisa’ terjaga dari tidurnya apabila azan subuh berkumandang dari surau yang terletak tidak jauh dari rumah Haji Bustaman. Baru 3 Jam dia melelapkan mata. Seperti selalu, tidurnya tidak akan lelap kerana Hana akan menangis mahukan susu... [Teruskan bacaan]

Novel : Ayat power 18

30 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Dr.rock Raut gembira yang Einstein pamerkan membuatkan aku berusaha keras menyembunyikan rasa hati yang celaru dengan cerita yang aku dengar pagi tadi. Tak patut kalau soalan yang aku lemparkan membuatkan rasa gembiranya hilang dan perbicaraan... [Teruskan bacaan]

Novel : Finding Mr Glasses 31

30 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : BlueRose “Kau pasti, kau okay?” pertanyaan Daniel mengejutkan Elina. Dia kemudian tersenyum nipis. “Ya. Saya nampak tak okay ke?” tanya Elina kembali. Dia membetulkan baju Daniel yang memang khas disediakan untuk persembahan.... [Teruskan bacaan]

Novel : Cerita Antara Kita 30

30 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : aku_dia Aku membuka mata perlahan-lahan. Perit! Silau daripada lampu kalimantang membuatkan aku mengalihkan muka ke sisi kanan. Terasa macam dah lama je aku tidur. Mata melilau melihat keadaan sekitar. Hospital? “Kau dah sedar?” suara... [Teruskan bacaan]

Novel : Pakej 3 in 1 6

30 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : dr.rock Hanya aku dan Afiq yang menonton televisyen di ruang tamu. Wan dah masuk tidur sebaik sahaja kami selesai makan malam. Ralit aku menonton cakerama yang ditayangkan hinggalah persoalan dari Afiq memecah kesunyian antara kami. Soalan yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Aurabidadari 15

30 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Nazrina Hussin {15} “Selamat pagi Mak Senah…,” sapa Audra. Baru semalam dia balik daripada Pulau Manukan dan hari ini dia terpaksa memulakan kerjanya di butik. Badannya baru terasa sengal-sengal setelah balik ke rumah. Nasib... [Teruskan bacaan]

Novel : Cerita Tentang Kita 13

30 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Allianora BAB 14 UDARA dingin pagi berhembus lembut memasuki kamar milik Khairil. Khairil berselubung dalam selimut, cuba menahan kesejukan pagi. Malam tadi hujan lebat dan sudah tentu suasana begini menggalakkannya untuk terus tidur. Terasa berat... [Teruskan bacaan]

Novel : Pucuk 13

30 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Shaz Johar Bab 13. Anak mak A man never sees all that his mother has been to him until it’s too late to let her know he sees it -William Dean Howells (1837-1920) “Ya, Mak. Hujung minggu ni Fiq balik,” janji Syafiq pada ibunya... [Teruskan bacaan]

Novel : Jiranku Kekasihku 22

29 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Mel Mellisa BAB 22 Saudara-mara yang berdekatan sudah datang membantu kami sekeluarga. Mereka bergotong royong menyiapkan bunga telur, memasukkan cenderamata dalam beg kertas dan macam-macam lagi. Sesekali aku membantu juga walaupun aku rasa tersangatlah... [Teruskan bacaan]

Novel : Ade Aku Kesah? 15

29 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : LuvUa “Abang nak buat apa cuti ni?” Aqiel mengambil surat khabar yang baru dibeli Pak Zaid tadi. Kurang dari lima minit yang lalu Darwish dan Elisya meminta diri untuk pulang. “Entah lah. Abang ingat nak pergi holiday mana-mana.... [Teruskan bacaan]

Novel : Aish!! Laki ke perempuan nie? 14

29 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : zachwan Episod 14 Straw dipusing-pusing. Mengacau jus orange perlahan-lahan. Pandangan dihala ke lantai tarian. Meriah. Namun entah kenapa dirinya terasa kosong. Jus orange disedut. Tasteless. ” Honey, what’s wrong with... [Teruskan bacaan]

Novel : Kalau sudah sayang 14

29 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : fieyza fadlina BAB 14 Ariff Zulkarnain tak tahu yang mana satu harus diikutnya. Ikut kata hati atau mengikut suruhan abahnya tadi. Bingung dia memikirkan permasalahan ini. Jika dia mengikut kata hati bermakna dia tidak akan menjemput perempuan... [Teruskan bacaan]

Novel : Pilihan Mama 14

29 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Umie Nadzimah ” Mama nak pergi mengerjakan umrah . Penerbangan lusa”. ” Hah !? Mama nak pergi umrah ? Kenapa tak bagi tahu Man awal-awal? Lusa pula, Man kena pergi Pulau Pinang, bawa Mr Smith melawat outlet di sana.... [Teruskan bacaan]

Novel : Ku Relakan Cinta Ini Bertamu 12, 13

29 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Nuril Bahanudin Bab 12 Zila merengus geram, hai manalah dia ni, call tak berangkat, mesej pun tak berbalas.. Hairan sungguh kenapa akhir-akhir ini Daniel jarang berhubung dengan aku ek? aku ada buat salah dengan dia ke? ke atau dia dah mula nak... [Teruskan bacaan]

Novel : Misi Sazzalina 12

29 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Haliza Haliz “Tidak,Cik Yam.Saya tak nak balik Malaysia.Takkan tak boleh suruh orang lain temankan Elsa?Cik Yam misalnya,”Asma Husna berasa hairan dengan arahan Maryam itu.Asma Husna cuba menyuruh Maryam menarik balik keputusannya. “Cik... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta At Wisma Beta Siber 12

29 April 2010  
Kategori: Novel

Oleh : nurulfzz “Ooo..jadi sebab tu lah Ariyana marah-marah tadi?” “Saya rasa bersalah.Saya tak sepatutnya careless.Sebab kecuaian saya,orang lain dapat susah.Kesian pak cik tu.” Entah kenapa mata Ariyana tiba-tiba berair. Wanita... [Teruskan bacaan]