Novel : Kemilau Karya Kasih 17, 18

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Noorfadzillah [Bab 17] ANGIN sore menyambut kepulangan Sofea Emilia sebaik saja tubuh yang kewalahan itu menuruni teksi. Dedaunan melintuk-liuk disapa kasar hinggakan jatuh rontok di tanah. Berjalan lelah melalui gerbang pagar mengamati setiap... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau terimalah taubatku 5

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Orkid Edyliyne “Daddy,” panggil Qisty perlahan ketika kakinya melangkah masuk ke ruang tamu, tempat Encik Fauzi selalu duduk membaca surat khabar setelah selesai makan sarapan. “Ye sayang,” jawab Encik Fauzi dengan senyuman... [Teruskan bacaan]

Novel : Bila Hati Dah Suka 4

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Nurieqa Hari ini Dania betul-betul sibuk. Tidak ada sedikit ruang pun untuk dia berehat. Tenaganya dikerah habis-habisan oleh insan yang tidak berhati perut. Siapa lagi kalau bukan Aliff. Dania tahu, Aliff mahu balas dendam atas peristiwa tengah... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Seorang Ustaz 4

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Maz Omar The Amateur Writer “NAJWA, awak tunggu kat luar!” Najwa terus menapak keluar guna pintu depan. Iskandar terus mengunci pintu dari dalam. Laila mula takut. Dia tak tahu nak lari ke mana. Bila Iskandar makin dekat padanya, dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Masih Adakah Bahagia Untukku 4

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Eja D 4 “Isk, mana Jack ni? Tak nampak pun. Sepatutnya dah sampai kan?” Haiqal kelihatan gelisah apabila jack Johandson masih lagi tidak kelihatan. Dia memandang berkali-kali kea rah jam. Sharul hanya menggeleng kawannya. “Hah,... [Teruskan bacaan]

Novel : Bilakah Kau Kan Mengerti? 3

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Noreyn “Nah pakai ni” Adam menyerahkan sehelai apron kepada Balqis. “Kenapa nak pakai apron pula? Nak kerja dengan En. Adam kena pakai apron ke?” Balqis bertanya pelik. Kenapa dia bawa aku ke dapur? Takkan ofis dia kat dapur... [Teruskan bacaan]

Novel : Pautan Cinta 3

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Wan Mohamad Hidayat Bab 4 PAGI yang dingin dan menyegarkan itu sungguh mendamaikan suasana. Beberapa ekor burung merpati sedang bertenggek rendah di pintu pagar rumah banglo dua tingkat itu. Cantik dan menarik reka bentuknya. Di halaman rumah... [Teruskan bacaan]

Novel : Terima kasih 3

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Didy Hadi BAB 3 “Siapa pula perempuan ni?” bisik hati Affandi yang agak terkejut dengan tiba-tiba sahaja ada perempuan yang menegurnya, malahan perempuan itu juga tahu akan namanya. Affandi berada dalam keadaan keliru seketika. Perempuan... [Teruskan bacaan]

Novel : Hantu Merah 3

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Rhimi Ramli BAB 3: NAFAS TERAKHIR SEBAGAI MANUSIA Waktu pagi, Deman bangun seperti biasa untuk pergi ke sekolah. Pada pukul enam pagi itu, dia menggosok gigi dan mandi. Selepas itu, dia akan bercakap sendirian di hadapan cermin. Pada dirinya... [Teruskan bacaan]

Novel : Musics Voyage 3

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Miya Ryuiki Chapter 3 Taichung Hospital.. 8pagi.. “Encik, kami nak membuat pemeriksaan kepada pesakit. Sila tunggu di luar sebentar..” seorang jururawat menggoyang-goyangkan bahu Jack Chen yang sedang nyenyak tidur di kerusi... [Teruskan bacaan]

Novel : Situasi 3

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : lollipop gurlz BAB 3 Fikiran Elianatasya melayang jauh keluar dewan kuliah. Mengimbau kembali kejadian yang dilaluinya kelmarin. Setibanya dikuliah, Elianatasya terus melabuhkan punggung disalah satu kerusi kosong sambil menyeluk beg sandang... [Teruskan bacaan]

Novel : Menggenggam Bayu 1

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : nurazilah ariff BAB 1 Bunyi motor cabuk Ema sudah kedengaran dari jauh. Memecah hening pagi yang sunyi seketika tadi. Deruman ekzos yang sudah semput-semput namun masih setia berkhidmat untuk membawa mereka ke tempat kerja setiap hari. Bayu Azalea... [Teruskan bacaan]

Novel : Dialah Cinta Terakhirku 2

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Fallenmoon Bab 2 “Sayang kenapa lambat sangat? Lama tau I tunggu you.”rengek Farisya sebaik sahaja melihat Harith Izdihar yang baru keluar dari perut kereta Mercedes Brambus. Izdihar tersenyum sebelum mengusap lembut pipi Farisya.”Sorry... [Teruskan bacaan]

Novel : Bukan pilihan hati 2

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : anis hazleena “Mak, Anis nak balik petang ni boleh tak? Sebab kawan Anis ada buat kenduri kat Kedah jadi Anis nak balik petang ni”kataku. “Boleh tapi pergi Lapangan nanti ngan abang Syafiq yer”kata ayah ku sambil tersenyum.... [Teruskan bacaan]

Novel : Bad Boys 2

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Atikah sweet “Aku benci dia! Berani dia main kayu tiga dengan aku.” Dalam kegeraman yang membara dalam hati Nadhirah, linangan air matanya mengalir laju apabila teringat akan kejadian pada tengahari itu yang bahawa teman lelakinya berjalan... [Teruskan bacaan]

Novel : Benci Bertukar Cinta 2

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Azzatul Akma EPISOD 2 “Arghh!!!” apasal lah ari ni bosan sangat. Tak der keje nak buat. “Fasya, kau buat apa tu? Jom keluar nak tak? Aku bosanlah asyik terperuk dalam rumah ni.boleh biol otak aku ni.” Qistina Memandang... [Teruskan bacaan]

Novel : Ruang Rindu 2

30 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : ajimontel “BANG NGAH!Apa bawa Ana jumpa dia ni lagi.Ini ke yang Bang Ngah kata urgent?”Mestika Kirana melarikan pandangan daripada memandang Abang ngahnya.‘Isy, geram sangat nih.Sabarlah hati,depan biji mata ini ujian.Penat-penat... [Teruskan bacaan]

Novel : Abang Khai Tomboy? 17

29 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : E-la Adiey Angah angkat kening melihatkan mak saudaranya,Khai yang dari tadi dok tersengih sorang-sorang sambil menyuap burger ke dalam mulut.Huhu…mestilah dalam mulut. Takkan dalam hidung pulak. Angah hairan betul tengok perangai Khai sejak... [Teruskan bacaan]

Novel : Opps! Pintu Hatiku! 21, 22

29 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Noraz Ikha Bab 21 DUG! DAG….! DUG! DAG….! Jantung Eika berdegup kencang. Setia menanti giliran namanya dipanggil. Hatinya berasa sedikit resah. Entah kenapa, dia merasakan temuduga pada kali ini agak lain sedikit daripada yang lepas-lepas.... [Teruskan bacaan]

Novel : Positif + Negatif = Cinta? 4

29 June 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Ayu Syazriyana Aku boleh rasakan air mukaku sekarang pasti sudah kelihatan seperti perempuan yang baru sahaja dipecat atau dicaci maki oleh seseorang kerana jam sudah menunjukkan pukul 11 pagi dan sehingga sekarang lelaki yang bernama Amirul Firaz... [Teruskan bacaan]