Novel : Sesucinya cintamu 21

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : ikmal zurin Datin Maisarah menemui Dato’ Mukhriz tanpa pengetahuan anak menantu mereka sendiri.Mereka bukannya hendak keluar berseronok-seronok tetapi hendak membincangkan masalah yang sedang melanda badai Ammar dan Ain.Ibu dan bapa mana yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Pasangan degil 19, 20

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Hayisa Neerza Pasangan Degil 19 Aleeya menggeliat.Dia terus bangun dari pembaringannya dan pergi ke tandas untuk membersihkan diri. Selesai sahaja memakai baju.Aleeya keluar dari biliknya untuk menyediakan sarapan.Keluar sahaja dari pintu,Aleeya... [Teruskan bacaan]

Novel : Apam Balik Nutella 22

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Hany Nafisya BAB 22 Dia memberhentikan kereta di petak parking berhampiran dengan KFC. Enjin kereta dibiarkan hidup lalu dia membuka pintu dan turun. Segera dia masuk ke dalam restoran tersebut dan beratur. Mujurlah tidak ramai orang ketika itu.... [Teruskan bacaan]

Novel : Pilihan Hati 19

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : kaira_syuma ” Kenapa mak tengok Ari senyap je? Makan tadi pun, macam takde selera je? Ari demam?” Datin Hasmah bertanya pada Ariyana. Ariyana angkat muka. Dia geleng kepala. Selepas makan mereka berbual-bual di ruang tamu sambil menonton... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Segalanya 16

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : sha ibrahim BAB 16 Suraya berjalan laju menuju ke kereta. Entah kenapa dia terasa sangat bosan. Tambahan pula Fatima masih belum pulang dari bercuti. Rugi pula rasanya kerana dia tidak dapat ikut serta dengan Fatima ke kampung kawannya yang pulang... [Teruskan bacaan]

Novel : Putri Dihati 16, 17

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : MielaEdward 16 Natasya merehatkan badannya dikatil yang disediakan oleh keluarga angkatnya di Kampung Raja..Keletihan yang dirasai sepanjang perjalanan mereka masih lagi dirasai.Syukur alhamdulilah kerana keluarga itu sangup menerimanya.Jika tidak... [Teruskan bacaan]

Novel : Perlu Kamu 16

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Nia Qurratun’aini BAB 35 In telah sampai awal di pejabat. Dia sedang meneliti kertas bersaiz A3 itu. Di kertas itu terdapat lukisan yang telah siap direkabentuk dengan bentuk yang baru daripada yang asal. Lukisan itu ialah pelan bahagian... [Teruskan bacaan]

Novel : Hanya dia 15

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Puteri Selendang Biru BAB 19 MAISARA membuka telekung lalu melipat sejadah dan disimpan di dalam almari. Dia melabuhkan tubuhnya di birai katil sambil termenung sendirian. Di fikirannya, hanya terbayangkan Aiman. Rindunya pada Aiman tidak terucap... [Teruskan bacaan]

Novel : Ku Relakan Segalanya 14

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Puteri Selendang Biru BAB 42 Manisa memeluk tubuh sambil memandang jauh kawasan sekitar dari tempat di mana dia berdiri. Wes yang duduk di bangku berhampiran, memerhati orang ramai yang kebiasaannya datang ke Kebun Bunga untuk bersenam. Majoritinya... [Teruskan bacaan]

Novel : Pautan Cinta 13

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Wan Mohamad Hidayat Bab 18 ” KALAU kau kat tempat aku, apa yang akan kau buat?” soal Suhaila ingin mengetahui pendapat Maizura. Mereka berdua sedang bersiar-siar di sebuah taman. Dia berharap Maizura dapat membantunya kali ini. Hanya... [Teruskan bacaan]

Novel : Dalam Benci Ada Sayang 11, 12

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : norisha natasya 11 Setelah siap membersihkan diri dan menunaikan solat isyak aku merenung hadiah pemberian Fariez yang masih lagi berbalut kemas. Perlukah aku membukanya? Perlukah aku menerima pemberiannya? Patutkah aku pulangkan kepadanya kembali?... [Teruskan bacaan]

Novel : Love After Married 12

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : 4z -12- Aku berdiri di jendela bilik. Mata masih setia memandang pada butir-butir hujan yang turun sejak dari subuh tadi. Sejuk. Entah mengapa sejak dari kecil lagi, aku sangat sukakan hujan. Kalau ketika ini aku masih kanak-kanak sudah pasti aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Janji kekasih 12

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Norhashima Adnan BAB DUA BELAS Dalam kelas yang riuh rendah dengan suara pelajar yang mengambil tempat duduk, Zulkifli memandang tepat ke arah Shifa Syamira yang baru menjejakkan kaki di muka pintu kelas. Shifa Syamira yang membalas pandangan... [Teruskan bacaan]

Novel : Layar Impian 12

30 September 2010  
Kategori: Novel

Comments Off on Novel : Layar Impian 12

Oleh : ElyndaIzan 12 “Malam ni saya adakan perjumpaan kerana ingin memaklumkan pada kamu semua tentang perubahan program hari esok. Dengar baik-baik okey. Program akan bermula jam 11.00 pagi dan kamu semua dikehendaki ke Dewan besar sebelum... [Teruskan bacaan]

Novel : Menggenggam Bayu 11

30 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : nurazilah ariff BAB 11 Wahai masa, tidak bolehkah kau mengundurkan waktumu sekali ini saja agar aku dapat memperbetulkan kesilapanku? Setiap kesalahan, wajar diberi peluang bukan? Walau beberapa kali kesilapan itu berulang, selagi nyawa tidak dihujung... [Teruskan bacaan]

Novel : Syurga Di Wajahmu 19

29 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Laila Hanni Bab 31 Nasib ku di rundung malang Sederas gelombang menghempas ke pantai Semalam aku ternoda Dalam sinar cahaya di jendela Tiada esok lagi kelam masa depan Cemar hidup ini tiada erti Hidupku sepert badai Tak henti gelora punahlah segala Perasaan... [Teruskan bacaan]

Novel : Terlanjur Mencintaimu 18

29 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Syamnuriezmil Pagi itu mereka berdua bersarapan di hotel sebelum pulang ke rumah Tengku Hishamuddin. Syaifullah dan Lutfiah akan pulang ke Sungai Petani pada petang itu. Mulanya Johan tidak benarkan mereka pulang dahulu, tetapi atuknya hendak... [Teruskan bacaan]

Novel : Ade Aku Kesah? 17

29 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : LuvUa Tujuh belas “I’m the second person right, ma?” Puan Najwa sedikit terkejut apabila tiba-tiba sahaja ada suara yang menyapa entah dari mana. Tangannya yang tadi lincah menyediakan sarapan pagi berhenti sebelum badannya... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku dan Cinta Kambing 15

29 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : myra_miracle Air ku suakan pada Haziq. Sedikit demi sedikit air diteguk membasahkan bibirnya yang kering. “Aahh…. barulah segar sikit tekak ni. erm.. epal….” Sepotong epal kusuakan kemulutnya. Dengan perlahan Haziq menggigit... [Teruskan bacaan]

Novel : Egoku vs kasihnya 14

29 September 2010  
Kategori: Novel

Oleh : lovelystargurlz Khairul Ilham Syah mempamerkan wajah tenang. Tiada sebarang tanda yang menunjukkan bahawa dia ingin bersuara. Begitu juga insan disebelahnya. Masing-masing dalam dunia ciptaan sendiri. Walaupun sudah hampir satu jam mereka bersama. Bagi... [Teruskan bacaan]