Novel : Bila Hati Kata Sayang 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Marissa Bab 1 Pagi lagi. Dalam pukul 8.00. Aku ketuk perlahan pintu bilik taraf VIP dengan perasaan cukup berdebar. Takut seperti selalu setiap kali terpaksa bekerja sendiri. Hari ini ramai betul yang cuti. Sampai 3 orang. Kalau aku tahu, aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Sesaat cukup bagiku 1, 2

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Laila Hanni Bab1 Buntu…. Buntu… buntu…… hatinya buntu. Apa yang patut dia lakukan? Mengapa dalam amarah yang meluap-luap dia jadi lupa? Selalunya dia tidak begini. Selalunya semua tindakannya terancang, walaupun sering dipengaruhi oleh... [Teruskan bacaan]

Novel : Jarak 10 cm 1, 2

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Ilya Abdullah Bab 1 “READY!” Gadis itu mengangkatkan sapu tangannya ke atas. Pelumba-pelumba haram itu sudah bersedia di garisan permulaan. Penonton perlumbaan itu mula bersorak untuk memberikan sokongan. “Go!!!” Dia melepaskan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Kali Kedua 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Cahaya Bab 1 Suasana hari minggu di tasik shah alam sungguh riuh rendah dengan kehadiran pengunjung yang agak ramai. Aku berjalan seorang diri ke tasik menenangkan perasaan yang agak bercelaru, sampai hati Faris buat aku macam ni, mengenangkan... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Tak susah nak jatuh cinta lagi

29 November 2010  
Kategori: Cerpen

Oleh : theoneinchocolate Pagi itu,embun pagi seolah-olah mengerti perasaan Misya yang betul-betul tak keruan.Macam mana nak cerita ye? ……………………………………………………………. Versi... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta la nina & el nino 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : suhaimi Bab 1 Vroom………….sedang kelihatan sebuah motorsikal yang ligat merentasi laluan trafik yang sedang sibuk ….namun demikian ,dari belakang telah kelihatan kenderaan polis trafik yang telah menyuruh manusia yang menunggang motor... [Teruskan bacaan]

Novel : Cintaku full house 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : aerolit_gurlz BAB 1 Ruang bilik itu tegang.Sesusuk tubuh yang segak berbaju Melayu berdiri di penjuru hujung bilik,manakala sesusuk tubuh yang ayu berbaju pengantin berdiri di penjuru hujung bilik sebelah sana.Masing-masing yang memakai baju pengantin... [Teruskan bacaan]

Novel : Apron Cinta 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Eerul Ezuan BAB 1 ” MARI BELI! Mari beli! Rugi kalau tak beli!” laung Mia dengan penuh semangat. Dia tidak mahu sesiapa pun merasa rugi jikalau tidak dapat merasa keenakan nasi lemak yang masih panas lagi ini. Berderet-deret... [Teruskan bacaan]

Novel : You Are My Love!! 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Hana Mirza Namaku Hani, Hani Azyra Binti Hadi. Hari ini aku terpaksa berangkat ke Korea dan juga terpaksa menjadi Exchange Student kerana terpaksa ikut papa yang bertukar ke sana. Apalah papa ni, kerja yang kena pergi oversea yang dia nak. Kalau... [Teruskan bacaan]

Novel : Hati Syaitan 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Miqael Arshad BULAN menjadi saksi pada malam tragedi. Di saat itu ALLAH SWT telah membuktikan kekuasaan-Nya. Kuasa yang tiada tolak bandingnya lagi dan tiada siapa pun yang dapat menduga, apatah lagi untuk menghalangnya. Tragedi tanah runtuh di... [Teruskan bacaan]

Novel : Nini dan eddy 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : ginn “Pak Su, hantar sampai sini je la. Orang boleh angkat naik barang-barang ni..” Adil memandang wajah anak saudaranya itu. “betul boleh bawak sendiri? You know that Pak Su just offer sekali je my help..” usik Adil. Anak... [Teruskan bacaan]

Novel : Kenangan Terindah 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : ika Bab 1 Hari yang sangat cerah dan ceria. Bagi Azrin, hari itu adalah hari yang terbaik baginya untuk merehatkan dirinya setelah sehari suntuk melalui temu duga yang amat memeritkan. Pagi itu Azrin sudah bersiap sedia untuk pulang ke... [Teruskan bacaan]

Novel : Aishah Samiri 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Irene Adler “Alhamdulillah, selamatlah sudah para pengantin diijabkabulkan. Tahniah diucapkan buat Izzudin dan Aishah.” Itulah yang diucapkan oleh kadi di majlis perkahwinan mereka. Izzudin dan Aishah disatukan atas kehendak keluarga... [Teruskan bacaan]

Novel : Errkkk! benci kau?! 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Cinta Hawa Yosh!!! beg dah siap, baju pon ok jew tak ada yang berkedut seribu macam muka nenek aku kat kampung tu. Hari ini adalah hari di mana aku dan rakan-rakan olahraga akan mewakili sekolah di stadium utama. Hampir seminggu kami berlatih di... [Teruskan bacaan]

Novel : Di Gamit Rindu Semalam 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Leo Neda Z Embun di pagi ini masih merayapi segenap dedaunan yang menghijau, matahari bersembunyi di balik awan. Namun aku sudah berdiri menatap langit yang masih terang memutih. Hari ini terasa aneh bagiku, biasanya saat ini aku masih terlelap... [Teruskan bacaan]

Novel : Masih saling mencintai 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : amiera hussain Bab 1 Hempasan ombak di pasir yang tenang tidak dapat menarik perhatiannya pada ketika ini. Pertengkaran dengan ibunya semalam bermain-main di mindanya. ” Apa ibu nak Zahra kawin dengan zafran?tidak Zahra tak nak bu”.... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Gadis Simple 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : Fasya Yana TAYAR kereta Honda Civic berwarna biru metalik itu berpusing-pusing melalui jalan raya yang penuh dengan batu-batu kecil itu. Banyak kenderaan lalu waktu itu kerana si gadis itu terbangun lambat! Waktu pukul 7 pagi itu memang sesak... [Teruskan bacaan]

Novel : Ahh…!!cintaku..? 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : qaseh qayyum Bab 1 ” Shit, gila…..oii…kalau ko x leyh drive…don’t drive…macam mana laa ko leyh dapat lesen hahh? Marah Aleya Arisya sambil membeliakkan biji mata kearah sebuah kereta Honda prelude warna hitam itu yang hampir melanggar... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Sejati Cinta Abadi 1

29 November 2010  
Kategori: Novel

Oleh : NABMR PROLOG “Adam… Hawa, mari masuk. Mama masak pisang goreng ni. Mandi dulu baru makan,” kata Mira kepada dua orang anaknya yang tengah bermain di halaman rumah. “Ya, mama,” serentak Adam dan Hawa menjawab. “Adang…ate... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Resepi Cinta Mr. Bawang

28 November 2010  
Kategori: Cerpen

Oleh : Syamnuriezmil “Kau tahu apa itu andalusia?” tanya Alissa tiba-tiba. Dia menerjah masuk ke bilik kakaknya dan terus menanyakan hal itu. “Satu tempat dekat padang pasir.” jawab Arissa selamba. Seperti tiada apa. “Bukanlah... [Teruskan bacaan]