Novel : Maaf Jika Aku Tak Sempurna 1, 2, 3

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Acik Lana Bab 1 Suasana di dalam kelab malam terkemuka di tengah ibukota itu semakin hangat dengan kunjungan para pengunjung yang tidak putus-putus tiba. Sebilangan gadis-gadis dan pemuda leka meneguk minuman keras dan ada di antara mereka sudah... [Teruskan bacaan]

Novel : CEO vs Doktor 1, 2

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Miss Halloween Nama aku Sharifah Dania Elisya binti Syed Darwin Imran . All my friends call me Nia but ader jgak yg kepala senget panggil aku Isya… padahal nama Isya tu orang tertentu jer yang boleh panggil….atau lebih tepat lagi…. Family... [Teruskan bacaan]

Novel : Love You Mr. Arrogant! 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Aliesha Kirana Zaara merenung jam pada dashboard kereta Myvinya itu. Jam sudah pun menunjukkan pukul lapan lima puluh lima minit pagi, menandakan lagi lima minit waktu kerjanya bermula. Zaara tidak mampu berbuat apa kerana sudah tersekat di dalam... [Teruskan bacaan]

Novel : a.e.i.o.u. 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : missao BAB 1 a.e.i.o.u mesti kenal dulu baru boleh nak baca buku mesti tahu nak selit celah huruf apa untuk jadi menarik begitulah antara engkau dan aku tak mengapa mula dari a.e.i.o.u barulah kita akan kenal b. c. d. e. w. dan adik-beradiknya... [Teruskan bacaan]

Novel : Kasih yang hilang 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : angelseptember [1] “ibu harap Sabrina dapat fikirkan cadangan ibu tadi dan bersetuju. Ibu harap sangat.” Ujar ibu perlahan sambil menepuk pahaku sebelum ibu bangun menuju ke biliknya, meninggalkan aku sendirian di ruang tamu ini. Aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Egois Cinta 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Dya Suraiya Raisya berlari mengejar seorang jejaka. Dia begitu yakin bahawa lelaki itulah yang dia cari selama ini. Pencariannya menjadi semakin sukar kerana ramai orang yang lalu-lalang di situ. `Argh! Macam mana ni? Tidak, aku harus berusaha.... [Teruskan bacaan]

Novel : Is It Love? 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : jue mee-kyong Impian aku untuk bernikah dengan orang yang aku kenali dan cintai nampaknya kini hanya tinggal kenangan dan angan-angan kosong sahaja. Dia yang aku tidak aku kenali kini telah menjadi suamiku. Azirul Azman namanya. Dengan sekali... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Pertama 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Angah “Apa?! Kahwin?!” jerit Zaqwan terkejut apabila mamanya tiba-tiba memberikan pendapatnya pada petang itu. Mamanya hanya mengangguk. Selama ini mamanya tidak pernah mengambil kisah mengenai dirinya. Yelah, dia lelaki… masih jauh... [Teruskan bacaan]

Novel : Hati Perempuan 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Nur Ain Al-Abbas Alunan muzik dari corong radio dalam keretanya diperlahankan sedikit. Dia bukanlah minat sangat dengan seni penciptaan lagu, jauh sekali dari bidangnya yang terlibat dalam bidang seni bina. Tapi ada jugak persamaannya..SENI! Yuhanis... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta si gadis pizza 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : anabella BAB 1.. Nama aku Mayurie Rosella,berumur 19 tahun.Seorang pelajar lepasan STPM yang tidak berfikir untuk menyambungkan pelajaran lagi.Bukan aku malas,tapi kerana masalah masalah tertentu yang tak dapat dielakkan..Alkisah,aku mengambil... [Teruskan bacaan]

Novel : Mahar Cinta Suci 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Damia Myra 1 Sepucuk surat yang diterima pagi tadi diramas dan direnyuk-renyukkan dengan geram. Lalu dia campakkan ke dalam bakul sampah yang terletak di satu sudut bilik. Tetapi langsung tidak mengena. Sebaliknya ia berlanggar ke dinding sebelum... [Teruskan bacaan]

Novel : Antara dia 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : ieyka ichah Bab 1 Hari pendaftaran pelajar berjalan lancar. Masing-masing bagaikan sudah tidak sabar untuk memulakan alam persekolahan. Natalia mengorak langkah keluar dewan. Matanya sedari tadi melilau kearah parking lot. ‘Mana abang ni? Dah... [Teruskan bacaan]

Novel : Bila Cinta Berputik 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Ina Dyana Farisya tersenyum gembira tatkala angin laut menyentuh lembut pipi gebunya seolah-olah sedang mengajaknya terbang bersama-sama di awan biru. Suasana tenang pada petang yang dingin itu membuatkan Farisya tenggelam bersama-sama dengan angan-angannya..... [Teruskan bacaan]

Novel : Sayangku Nona 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Atien Zabidi 1 24 Disember 2009 “Tak guna! Dia dengan perempuan lain..dia ingat aku ni siapa?” ngomel Nona sendiri. Sakit hatinya melihat orang yang dicintai sedang berpelukkan dengan gadis lain. Hatinya berombak kencang.Rasanya bagai... [Teruskan bacaan]

Novel : Sunshine 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : angie “Alamak, dah lambat ni, mesti kena bambu dengan mulut murai tu..” Disebabkan layan drama Korea semalam, aku dah terlambat bangun untuk pergi kerja. Kau ni memang cari maut dengan si mulut murai tu la, Sya. Gerutuku sendirian didalam... [Teruskan bacaan]

Novel : Saga-ZX prolog

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Yuuji Ashraf PROLOG Pada tahun 2011, teknologi Cyborg Android banyak membantu angkatan ketenteraan Malaysia dan pasukan pertahanan yang lain untuk menjaga keamanan Malaysia. Penggunaan teknologi sebegini hanya digunakan dan diketahui... [Teruskan bacaan]

Novel : Ranjau gadis sepi 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : lilstar “Cu, dah besar nanti, harus tabah jalani kehidupan.” Kata nenek kepada Gadis yang masih kecil pada ketika itu. Gadis sekadar mengangguk walaupun masih belum mengerti sepenuhnya maksud itu. Nenek sering melafazkan rangkaian perkataan... [Teruskan bacaan]

Novel : R.a.i.n.b.o.w 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Helmi Effendy Rainbow menjadi kegilaan para gadis di Malaysia. Mereka ialah idola, mereka ialah pujaan hati. Di barisi oleh empat orang anak muda yang mempunyai kelebihan tersendiri, iaitu Zul, El, Naem dan Iwan. Zul, dikenali sebagai Casanova.... [Teruskan bacaan]

Novel : Oh! sekolahku! 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Strawberry Girl “Papa!cepatla!Alia dah lewat ni,nanti malu la,semua orang tengok Alia lewat sampai hari pertama masuk Pra-uni!”rungut Alia pada ayahnya yang masih lagi sibuk menjamah sarapan. “yalah..Papa tau..kejap lagi kita... [Teruskan bacaan]

Novel : Madu Itu Racun 1

31 January 2011  
Kategori: Novel

Oleh : TinTa Biru 1 Jam sudah menunjukkan hampir pukul 12 tengahari. Kelihatan semakin ramai yang mengunjungi Restoran Delima yang terdapat di Bangsar. Idayu kelihatan begitu penat melayan pelanggan yang ingin menjamu selera. Kepenatan yang jelas tergambar... [Teruskan bacaan]