Novel : Cafe cinta 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Mar Zawiyya Café Cinta, adalah sebuah karya berbentuk chicklit. Diharapkan anda sudi membacanya dan mengikuti cerita ini sehingga habis. Terlebih dahulu saya ucapkan berbanyak terima kasih. ~ Mar Zawiyya. Bab1 SEBUAH café, pelayan dan... [Teruskan bacaan]

Novel : Jangan Kau Pergi 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : kaira_syuma “Kau sengaja perangkap aku. Betul kan? Perempuan tak malu,” Elman bersuara kasar. Hafiya hanya tunduk memandang lantai. Betapa dia kecewa dengan tuduhan itu. Apakah lelaki itu tidak memahami kedudukan sebenar perkara tersebut.... [Teruskan bacaan]

Novel : LELAKI INI, perempuan itu 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Umie Nadzimah Hish…Mengarut betul ! Apa fasallah dia boleh kesian dengan si Ain dan sanggup datang untuk menolong . Tak pasal-pasal kena meredah jalan sawah padi. Sudahlah jalan sempit, muat-muat untuk satu kereta sahaja, di kiri kanan pula... [Teruskan bacaan]

Novel : Jahatnya Cinta 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Nurieqa Pang!! Bunyi bising dari dapur benar-benar mengganggu tidur aku. Terpisat-pisat aku bangun dari katil. Mulut masih tidak berhenti menguap. Rasa mengantuk masih tidak hilang. Semalam sibuk menyiapkan kertas kerja sehingga tidak sedar jam... [Teruskan bacaan]

Novel : Queen Control 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Ilya.A Mari-mari tuan dengar ini cerita Suami saya asyik balik awal saja Ada pembantu baru katanya Tentu dia perempuan muda… TUP! Dia menutup iklan yang ditunjukkan dalam laptop tersebut. Iklan zaman tok kaduk itu tidak menarik minatnya.... [Teruskan bacaan]

Novel : Bahagia Dalam Derita 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Shima Adnan SATU September2007 Atirah menapak pulang ke rumah. Air matanya sesekali berjuraian jatuh ke bumi. Sedih dan kesal menyelubungi diri. Sedih kerana mahkota yang disimpannya untuk malam pertama diragut. Kesal dirinya kerana mempercayai... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Buatmu 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Damia Myra PROLOG Air mata masih terus-terusan berjuraian mengalir membasahi pipi gebu nya itu. Dia menahan sendu dalam hati. Tangisnya teresak-esak. Comforter tebal yang membaluti tubuhnya digenggam erat-erat. Menggeletar tubuhnya dalam kedinginan... [Teruskan bacaan]

Novel : Balada lelaki berduka 1

28 February 2011  
Kategori: Cerpen

Oleh : nadi ilham 21 Jun 2010 Ini kisah duka. Hanya yang mengalami merasai peritnya untuk menidakkan segala perasaan yang muncul. Sesiapa yang mendnegar akan turut menangis. Sesiapa yang melihat akan turut sayu. Hanya dia yang tahu betapa sukar untuk... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta? Never!! 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : SIKHA ADINA BAB 1 Pengenalan Aku mencari kelibat mak menggunakan pandangan tajamku. Fuh. Dia tidak kelihatan lagi. Lantas, aku mengatur langkahku ke bilikku. Tetikus yang berada di atas meja komputerku digerak-gerakkan. Skrin kaca yang tadinya... [Teruskan bacaan]

Novel : Si Adik Manja dengan Menantu Pilihan Abah prolog

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : shima/hawahashima Prolog 2000 Begitu laju dia mengayuh basikal. Bunyi sahaja loceng terakhir, Nur terus meluru keluar mendapatkan basikalnya. Tidak sabar-sabar untuk pulang ke rumah. Tidak sabar-sabar untuk memberitahu umi tentang keputuran peperiksaan... [Teruskan bacaan]

Novel : Lea vs Fiq 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : violetto_budak 18 taun BAB SATU Setibanya Lea diperpustakaan,dia terus menuju ke arah rak buku rujukan yang digemarinya.Setelah puas mencari buku yang dikehendakinya,Azalea akhirnya membuat keputusan untuk mengambil buku yang terletak di bahagian... [Teruskan bacaan]

Novel : Salahkah Cinta 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : one nur Suasana di kolej pada pagi itu amat riuh. Semua yang menyaksikan kejadian itu mentertawakan Mira. Oleh kerana geram dan malu dengan apa yang terjadi, Mira mengutip helaian kertas assignmentnya dan terus berlalu pergi tanpa menghiraukan... [Teruskan bacaan]

Novel : Balqis dan Sulaiman 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : ikan paus Pengawas yang berbaju kuning dan berseluar slack hitam memasuki kelas 1 Ikhlas. Di belakangnya kelihatan seorang pelajar lelaki mengekori langkahnya lalu turut sama masuk. Pelajar lelaki itu kelihatan sangat tenang walaupun dia sedar... [Teruskan bacaan]

Novel : Peek-a-boo! 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : haniz_hamskey “Meesha.. Where are you.. I can’t see you…” Suara itu berbunyi lagi .Kali ini lebih dekat. Aku menekup mulutku supaya kehadiranku disitu tidak disedari oleh penculik yang tidak berhati perut ini! Lutut kakiku bagai... [Teruskan bacaan]

Novel : Misteri Pulau Crystal 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Ira Amirah BAB 1… “Selamat pagi!”Ujar Nabihah dengan sekuntum senyuman yang sangat lebar dan menakutkan. “Selamat pagi…”Ujar Amirah dengan tidak bermaya. “Woi,kenapa dengan kau ni?”Soal... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku tak suka kau!!! 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : akira “Mika bangun!dah pukul 9.00 pagi ni.Nnati kau lambat nak ke kolej”.Kedengaran suara nyaring ala-ala Ziana zain sayup-sayup di telinga Mika. “Alah mak lagi 5 minit orang bangun lah.”Mika menarik selimutnya sampai ke... [Teruskan bacaan]

Novel : Benci + Bengang = I Love u 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : juan nisya Bab 1 *********** Aduhlah..kenapalah aku rasa macam nak menjerit jer waktu ni. Ini semua si mamat ni punya pasallah. Sengaja cari gaduh dengan aku yang sememangnya baik hati ni. Rasa macam nak pecah jer kepala aku. “Nad! dari... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Kaleidoskop 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Melo Jieha “Wei, Kalei!Jom arr temankan aku pergi makan.Aku lapar ni.”Ujar Amal.Safiyya mencebik.Lagi-lagi namanya disebut ‘Kalei’.Safiyya tidak mempedulikan Amal.Majalah yang terdapat disebelahnya diambil kemudian diselak… “Wei,... [Teruskan bacaan]

Novel : Hello! Prince 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : Muharrirah Qissah “farah,aku dah dapat kerja part time! Boleh la pakai nanti masuk uni! Kejap..lapan bulan kira-kira berapa aku dapat ye?” Hana mula menghitung dengan mengeluarkan kalkulator. “kau kan dapat scholar masuk uni,buat... [Teruskan bacaan]

Novel : 1437(i love you forever) 1

28 February 2011  
Kategori: Novel

Oleh : hazierah nasir “Mika bangun dah pukul 9.00 pagi ni”tengking Puan Aminah.Anaknya seorang ini memang susah bangun pagi. “Bangun lah Mika kalau kau lambat ke temu duga nanti mak tak tahu”kata Puan Aminah lagi. “Huh! dah... [Teruskan bacaan]