Novel : Pemilik Hati 9

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : MARISSA Bab 9. WAKTU aku tiba di kawasan tempat letak kereta, aku lihat Encik Naufal sudah setia menunggu. Sayu hati sudah tidak terkata sebaik sahaja terpandang wajah Encik Naufal. Bagaimanalah untuk aku berterus terang dengan dia. Sudah tidak... [Teruskan bacaan]

Novel : Bila Encik Jutawan Melamarku 7

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : OkiE 7th Proposal : Ian Is Ready To Fall In Love PINTU biliknya yang diketuk membuatkan Ratna sedikit terperanjat. Kad ucapan ulang tahun kelahirannya yang baru diterima pagi tadi cepat-cepat dimasukkan ke dalam laci almari soleknya.... [Teruskan bacaan]

Novel : Darah Cinta 7, 8, 9

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Qaseh Farina Bab 7 Suasana petang yang aman damai lagi indah itu terlalu dirinduinya. Sudah lama dia tidak menikmati pemandangan seperti ini. Lima bulan kebelakangan ini, memang satu tempoh yang amat menyesakkan. Sibuknya kadang-kadang seperti... [Teruskan bacaan]

Novel : Maaf Jika Aku Tak Sempurna 6

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Acik Lana Bab 6 Sejak ketiadaan Datuk Zakri yang ke Indonesia atas urusan kerja, sudah seminggu Melina tidak pergi ke kolej. Dia lebih suka menghabiskan masa tidur selama mungkin di waktu siang supaya dia punya banyak tenaga untuk berseronok di... [Teruskan bacaan]

Novel : Takdir itu untuk aku 6

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Mrs.Yie BAB 6 Jam sudah menunjukkan pukul 1 pagi. Sepasang mataku masih lagi terkebil-kebil memandang siling. Sejak seminggu dua ini kenapa susah benar mataku mahu lelap. Macam-macam perkara yang aku fikirkan. Lebih-lebih lagi bila teringat kata-kata... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Juga Mencintaimu 6

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : fisha othman BAB 6 PAGI lagi, Qistina sudah tiba awal di pejabat. Masih banyak lagi kerjanya yang tertangguh. Hari ini, Qistina terpaksalah memandu keretanya sendirian kerana Soffiya bercuti memandangkan dia tidak berapa sihat. Mungkin, keadaan... [Teruskan bacaan]

Novel : Revolusi Muda 6

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : aina balqis Bab 6 : Perginya seorang idola, Jujurnya hati Julia Apakah peristiwa yang lebih besar dari sketsa cinta monyet? Iaitu proses menghapuskan penyakit malu untuk menjadi seorang public speaker. April, 1989 1 MENGINGATKAN... [Teruskan bacaan]

Novel : Babak Terakhir 6, 7

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Zaza Izzati Bab 6 Suasana pagi yang nyaman itu benar-benar melenakannya.Tidak sedikit pun badannya beralih tempat walaupun berkali-kali kedengaran jeritan dari Lia Sari dari bawah menyuruhnya bangun.Kereta Honda City berwarna putih segera berhenti... [Teruskan bacaan]

Novel : Kalau Dah Suka 4, 5, 6

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Damia Myra 4 “AUNTIEEE….!!!!!!!!!!” Jeritan Haikal sekali lagi menggangguku yang sudah separuh hendak terlena di atas sofa panjang. Berdesing telinga. Aku ingatkan mengigau ada halilintar atau ribut taufan yang melanda tadi. Baru... [Teruskan bacaan]

Novel : Sejujurnya Cinta 4

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : MissDavis Bab 4 Taman rekreasi itu berselerak dengan ibu bapa yang membawa anak-anak, dengan orang-orang tua, dengan budak-budak remaja yang berkumpulan dan ada yang berdua-duaan. Ada yang berjogging santai di trek yang sudah tersedia, ada yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Gadis Edisi Terhad 5

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Rin Ahmad Botanical name: Jasminum Sambac Common name: Arabian jasmine Family name: Oleaceae (olive family) Native: India Buku mengenai jenis – jenis bunga, Tropical and Horticulture hasil tulisan Dr. Francis SP Ng diambil dari atas meja... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta KFC 5

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : ADLIN DARRIS BAB 5 “Cik bangun, sekejap lagi doktor nak melawat.” Jururawat yang bertugas mengejutkan aku. “Hospital…?” kataku perlahan. Aku memegang dahi, masih panas rasanya. Memang aku demam. Mesti Diana yang menghantar... [Teruskan bacaan]

Novel : Posmen Cinta 5

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Bella Idz Bab 5 Sebaik sahaja matahari di ufuk barat membenamkan dirinya maka akan muncullah bulan menggantikan tugas matahari untuk menerangi bumi di waktu malam.Burung-burung pula akan pulang ke sarang untuk memberi peluang kepada sang kelawar... [Teruskan bacaan]

Novel : Memori Semalam 5

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : safiza Bab 5 Langkah dimatikan sejurus terdengar suara garau memanggil namanya dengan sedikit kuat. Nasib baik lagu Berdua Bersatu dendangan kumpulan remaja Forteen sudah sampai ke penghujungnya, kalau tidak pasti dia dicop sombong kerana tidak... [Teruskan bacaan]

Novel : Sebuah Naskah Cinta 5

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Muliati Abdul Bab 5 “Kita nak tinggal kat rumah ni ke kak? Macam nak roboh jer Amy tengok. Kalau hujan lebat dan kebetulan pula angin kencang, boleh terbang semua atap rumah ni. Silap haribulan, dengan kita-kita sekali ikut terbang.... [Teruskan bacaan]

Novel : Taaruf Cinta 4, 5

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : ShahMie Bab 4 Dingin pagi itu tidak mematahkan semangat dua anak muda untuk melangkah ke masjid menunaikan solat subuh berjemaah. Penuh kesyahduan dan rendah diri bersujud pada yang Satu.Selesai solat bergegas pulang untuk tunaikan amanah yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Hari ni, hari kau! esok, hari aku! 4

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : ~me~ Aku turun tangga, nak jumpa ngan si Haridz ni. Tadi masa solat Isyak, aku terdengar bunyi kereta dia masuk rumah. First time, dia balik rumah tak masuk bilik terus. Eii, pelik aku. Dahlah perangai stay je. Asyik cold je. Sedar tak sedar, dah... [Teruskan bacaan]

Novel : Hanya Kau Milikku 4

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : DNae BAB 4 Dato Ismail sedang meneliti kertas laporannya. Kedengaran pintu di ketuk dari luar. “Masuk..” dia memberi arahan. Dia mengangkat mukanya. Kelihatan penyiasat upahannya berdiri di depannya. “Selamat pagi Dato..” “Selamat... [Teruskan bacaan]

Novel : Bayangan jodohku 3

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : FATIN FATACI Pagi itu suasana amat dingin dan tenang. Jam menunjukkan pukul 8.30 pagi. Burung-burung kedengaran berkicau di pohon berhampiran dengan bilik Farah. Farah menetiliti tutorial semikonduktor yang sudah hampir sepenuhnya di siapkan.... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau kesayanganku 4

31 January 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Fa-eyla rosli Aslam, Wan dan Zam termenung mendengar Eiqa, Fasihah dan Fatin menyampaikan cerita Qistina yang dianggap mereka tidak masuk akal. Qistina tidak sepatutunya menerima kembali Amierul Ashraff dalam hidupnya, dia seharusnya melupakan... [Teruskan bacaan]