Novel : Kisah Kita 10

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Rahimahullah BAB 10 “Puteri…”, panggil Hakim. “Erm..”, sahut Puteri dalam mata masih terpejam. “Kita dah sampai”, beritahu Hakim. “Ha?. Sampai dah?”. Puteri membuka matanya, menggosok-gosok seketika. Seakan baru sahaja dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Darah Cinta 13, 14, 15

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Qaseh Farina Bab 13 Lama Puan Intan berteleku di birai katil. Wajah Dhia Melati diusap-usap. Nama Dhia sudah entah berapa kali diseru. Namun masih tiada sahutan. Hiba sungguh hatinya. Perasaan ibu mana yang tidak sedih apabila melihat keadaan... [Teruskan bacaan]

Novel : Rasa Yang Tertinggal 8

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : ma asma BAB 8 TIDUR nyenyak Balqis diganggu dengan suara Ryan yang menjerit mengejutnya bangun dari tidur. Balqis masih lagi bermalas- malasan, matanya masih terpejam rapat dan sengaja dia menggolek- golekkan badannya. Hmm, empuk sungguh lantai... [Teruskan bacaan]

Novel : Shhh…I Hate U!! 2

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Osmosis Bab 2: Shh..I HATE U!! “Yeay! Yeay! Kak Yong dah balik!” kedengaran suara gembira kanak-kanak berumur 4 tahun dengan kepulangan kakaknya. Ayish yang sedang khusyuk membaca surat khabar Sinar Harian terkejut. Bukan terkejut sebab dengar... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau kesayanganku 6

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Fa-eyla rosli “Sofi pergi ambil ubat dekat luar bawa Tina sekali saya nak bersembang dengan Mar ni, lama tak jumpa boleh lah nak borak lama sikit lagipun dia tengah tak ada pesakit sekarang ni”, Datuk Saiful menyuruh isterinya mengambil... [Teruskan bacaan]

Novel : Hati bila cinta 6

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : zaraa sofea Bab 6 Malam kian larut namun Haiza masih tidak dapat melelapkan matanya.Hujan turun renyai-renyai malam itu.Sesekali tiupan angin agak kencang.Haiza duduk menghadap tingkap.Menyaksikan panorama malam yang gelap gelita.Malam suram,tiada... [Teruskan bacaan]

Novel : Sahabat vs Cinta 7

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Syafiqah Rosli Bab 7 Suasana pagi itu amat tenang, dengan hembusan angin yang sepoi-sepoi bahasa, fikiran Alisa menjadi tenang.Tujuan dia ke situ bukan untuk berjogging, tapi untuk mengambil angin. Fikir aku rajin sangat ke nak berjogging-jogging... [Teruskan bacaan]

Novel : Sesuci kenangan 7, 8

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Emilia Hazrina Bab 7 Gambaran lampau Abang Hafiz memandangku tepat, aku kaget, saluran esofagus seperti mengecil, butiran nasi yang kecil masih seolah tidak dapat kutelan seperti biasa. Ada persamaan yang amat ketara melihat wajah... [Teruskan bacaan]

Novel : Janji Terpateri 5

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : nurwateeqa eg tangan di bahu aku betulkan kedudukannya. Beg pakaian aku seret membontoti langkah Angah ke kereta. Minggu lalu, Angah terpaksa balik lebih awal daripada rancangannya kerana ada urusan dipejabatnya. Ibu tidak benarkan aku menaiki... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Bukan Lalang 6

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Qisha Nur Bab 6 ‘Cekodok punya jantan! Dia kenakan aku! Haish… kalau ikutkan hati aku yang sakit ni, nak aje aku simbah jus limau tu kat muka dia!’ Qishrina membebel sendiri. Hatinya panas terhadap majikannya. Sudahlah persoalan yang bersarang... [Teruskan bacaan]

Novel : Ketulusan Hati 4

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Secret_Aimie Bunyi ketukan di pintu membuat kan aku kembali ke alam realiti. Aku membuka pintu. Kelihatan seorang wanita yang agak berusia tersenyum ke arah ku. ”ya makcik. Ada apa-apa yang boleh saya bantu?” tanya ku. ”ini Cik Iman, ya?... [Teruskan bacaan]

Novel : Weh… Aku punya tu!!!!!! 11, 12

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : EZ NUR BAB 11 ANIS Amira mengurut-urut betisnya yang terasa sangat lenguh. Sudah bertahun tidak aktif bersukan, inilah padahnya. Main bola tampar pantai pun dah krem. Tu belum lagi jogging di gigi pantai, mahu berketul agaknya betis Anis dibuatnya.... [Teruskan bacaan]

Novel : Projek Memikat Suami 8, 9, 10

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Hanina Abdullah Bab 8 “Husna, cepat siap. Sekejap lagi Zahrain sampai. Jangan biar dia tunggu kamu,” Hajjah Rahmah menggesa anak bongsunya. Hari ini mereka hendak ke butik pengantin untuk menempah pakaian pengantin. Baik sunggah, Zahrain tu,... [Teruskan bacaan]

Novel : Sayang Cikgu Ketat-Ketat 6

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Mrs.Yie BAB 6 Suasana di dalam kelas hingar bingar dengan ketiadaan Cikgu Safarin yang sepatutnya masuk mengajar pada masa ini. Namun hampir sepuluh minit berlalu, jangankan kata orangnya, bayangnya pun masih juga tidak kelihatan. Entah kenapa,... [Teruskan bacaan]

Novel : Relaku Pujuk 6

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : kaira_syuma BAB 6 “Ma, jum lepak kat bawah,” Sitah peluk bahu aku. Lupa nak bagi tahu korang. Aku ada kawan rapat yang memang rapatlah. Kami sama kampung, berjiran, satu sekolah dari darjah 1 hingga tingkatan 5. BFF. Masuk kerja kat kilang... [Teruskan bacaan]

Novel : Suamiku Pencuri Kelas Satu 4

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Illa Shanahila Someone, somewhere is made for you. So, never mind. I find someone like you…. AIRA MERENUNG GELAS teh o ais limau dah sudah hampir separuh diminum. Tak tahu nak pandang mana dah. Nak pandang muka lelaki depan dia ni pun dia dah... [Teruskan bacaan]

Novel : Katakan kau juga cinta 4

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Laven BAB 4 Aku jalan sambil hentak-hentak kaki di hadapan ayah. Itu cara aku tunjuk protes sebab ayah benarkan Akmal bawa aku keluar esok. Apa yang diorang tengah bualkan di ruang tamu pun aku tak tahu, terus je aku jalan ke bilik tidur. Nak tumbuk-tumbuk... [Teruskan bacaan]

Novel : Di sisimu Kay 4

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Yama BAB 4 Suasana malam yang tenang sepertimana malam-malam lain membuatkan tiada siapa dapat mengagak apa yang akan berlaku pada waktu-waktu begini. Sebuah ambulans laju membelah pekat malam melalui Evergreen Expressway menuju ke Hospital... [Teruskan bacaan]

Novel : Sampai Bila? 3, 4

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : ana sofiya 3 Adnan Malik merenung jauh ke kaki langit. Warna biru dan gumpalan awan yang memutih memberi kedamaian kepadanya. Dalam hiruk pikuk suasana pejabat pada waktu pagi yang cerah, dia seakan-akan terpaku dalam melayani pandangan. Sesekali,... [Teruskan bacaan]

Novel : Awak Terlalu Baik Untuk Saya 3

28 February 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Alva Farira Pagi hari Selasa, di rumah sewa Aina, kelihatan bilik tidur Aina masih lagi berkunci. Rupa-rupanya Aina masih lagi mengurungkan dirinya seorang diri di dalam bilik tersebut. Masih lagi bersedih mengenangkan perbuatan Razzi... [Teruskan bacaan]