Novel : Bila Encik Jutawan Melamarku 11

27 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : OkiE 11th Proposal : Something To Fight For CINTA dan Lialina sampai di pelabuhan dengan menaiki motorboat milik Alexander. Perjalanan hanya memakan masa 40 minit saja daripada pelabuhan peribadi milik keluarga Alexander, tepat jam 8 mereka sudahpun... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Suami Aku 10

27 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : east chynta BAB 10 POTRET puteri bongsunya Marlia Atikah terus di renung lama. Rindu sekali pada puterinya itu. Namun tembok keegoannya tidak dapat memecahkan rasa rindu yang makin membusuk di hatinya. Datin Zahra hanya... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 9

27 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : anabella BAB 9 “Ya..Allah,macammanalah pulak mamat ni boleh lemas.!” Badan aku dah menggeletar.Berhadapan dengan situasi panik seperti ini,aku memang tak biasa.Tanpa berfikir panjang,aku pantas menanggalkan kasut,melempar wallet dan... [Teruskan bacaan]

Novel : Seutuh Kasih Rozel 9

27 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Lyka Akisya Hari demi hari Rozel menganggap hari itu adalah waktu yang paling singkat . Tepat 3 petang pada 29 haribulan 3 tahun 2012 Rozel dan Zakri selamat diijabkabulkan . Rozel hanya berasa biasa-biasa saja kerana tidak menganggap pernikahan... [Teruskan bacaan]

Novel : Suamiku Pencuri Kelas Satu 9

27 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Illa Shanahila Kompang di palu, pengantin malu. Duduk bersanding tersipu malu. “ALONG!!” Suaranya memecah riuh rendah suasana. Laju mulutnya ditutup. Semua pandang dia. Makcik-makcik, pakcik-pakcik, sepupu sepapat. Haish. Along... [Teruskan bacaan]

Novel : M.U.R.A.D 007 9

27 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Nurulsham Saidin Bab 9 “Betul kamu tak mahu ikut?” Pertanyaan yang sama dilontar keluar dari mulut Haji Salleh. Setelah beberapa hari tinggal di dusun, dia berhasrat untuk pulang melihat anak dan isterinya. Umar terdiam. Wajahnya pucat... [Teruskan bacaan]

Novel : Awak Terlalu Baik Untuk Saya 9

27 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Alva Farira BAB 9 “Tajuk berita betul muka depan akhbar hari ini panas betul ya! Sekejap sahaja perbicaraan kes itu, lebih kurang enam bulan je. Sebab bukti memang kukuh dia yang buat. Malah dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Dua Jiwa Jadi Satu 9

27 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Samiza Ezanie BAB 9 Perjalanan ke UTM Skudai agak lancar maklum hari minggu ramai yang berehat di rumah. Aktiviti luar mereka mungkin bermula setelah pukul sepuluh tak pun lepas makan tengahari. Tak banyak berubah dari tiga bulan yang lalu.... [Teruskan bacaan]

Novel : Lagu Cinta Osaka 6

26 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Nash Azly BAB 6 RUANG penonton di hadapan pentas utama telah dipenuhi oleh penonton sejak pukul tiga petang lagi. Kedudukan pentas itu adalah di hujung padang yang paling dekat dengan Rumah Kelab. Hiro menjenguk dari belakang pentas ke kumpulan... [Teruskan bacaan]

Novel : Percaya padaku 6

26 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Camellia Bab 6 PETANG bertamu dengan pantas, bagaikan berebut-rebut dengan matahari yang masih belum jemu bercumbu dengan bumi. Lalu petang itu terang-benderang dan masih panas walaupun jarum jam sudah menunduk hampir ke pukul 6.30 petang. Setelah... [Teruskan bacaan]

Novel : Isteri di atas Kertas 8, 9

26 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : sarah iman BAB 8 Gelak tawa memenuhi ruang tamu Teratak Autumn.Syaqira dan Helina khusyuk menonton rancangan Naruto.Sesekali mereka tergelak,adakalanya dahi berkerut.Aimran menggeleng melihat telatah kedua-duanya.Niatnya nak menonton tv terbantut... [Teruskan bacaan]

Novel : Dear Encik Diary 8

26 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Pemuja Rahsia Khamis 21:21:39 Dear Encik Diary, Hari-hari yang berlalu bagaikan mimpi yang indah. Semuanya terasa indah. Cahaya matahari yang sepatutnya berwarna kuning keemasan kelihatannya seperti berwarna ungu. Panas terik matahari seperti... [Teruskan bacaan]

Novel : Kisah Dongeng 8

26 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Shah Bakri / Sya FizaRiza BAB 8 “YA Allah! Azrul! Bang, anak abang pengsan bang!” Aku dengar suara Auntie Ros jerit-jerit dari luar. Bukan main kecoh lagi. Aku tengok dari tingkap, ada sebuah kereta Camry depan rumah dia. Baru balik agaknya. Lan... [Teruskan bacaan]

Novel : Dipenghujung Kisah Cinta 8

26 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Nour Hany Episod 8 Alif Daniel terus tersepuk dikerusinya. Jari-jemarinya pantas melarikan tetikus. Sengaja menyibukkan diri dengan berpura-pura berkerja. Sejak kejadian tadi. Lelaki itu semakin kurang bercakap. Dia seakan marah benar akan Nur... [Teruskan bacaan]

Novel : Kekasih Upahan 7

26 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Eyla / Eyla Hime BAB 7 KUNCI kereta diletak di atas meja kopi. Dia menanggalkan tudung yang membalut kepala, lalu Nazratul terus mencampakkan tubuhnya di atas sofa di ruang tamu itu. Ah, penatnya! Siling ruang tamu direnung kosong. Dia rasa penatnya... [Teruskan bacaan]

Novel : Mengusung Rindu 7

26 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : AULIA IMAN BAB 7 MENGUSUNG RINDU “Macam mana dengan wife kau? Okey?” soal Hakim lemah. Lemah kerana dirinya baru sahaja pulih dari demam yang agak panjang. “Macam tulah, nak macam mana lagi?” acuh tak acuh sahaja jawapan yang diberikan... [Teruskan bacaan]

Novel : Supergirl CINTA 7

26 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Lya Hana Bab 7 Sebulan kemudian….. “Asal kau tenung aku macam tu?” Hafiz sengaja buat gadis itu gelabah. “Kita kan suami-isteri” dia kenyit mata. “Dah tu kenapa. Asal kau lain macam aje malam ni. Menakutkan..” Dada Alya Syahira berdebar-debar.... [Teruskan bacaan]

Novel : Mencari Penawar Qaseh 7

26 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Csya_Aiesya BAB 7 Setelah hampir dua minggu Aleeya berada disamping keluarganya di rumah, Aleeya telah berubah sikap dan perilakunya. Tidak ada lagi gelak ketawanya yang memecah kesunyian rumah banglo milik orang tuanya. Aleeya akur atas kehendak... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Hati 7

26 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Myatika Bahagian 7 Hotel gempar dengan penemuan mayat Rozy didalam biliknya oleh teman lelakinya sendiri. Tetapi, punca kematiannya masih belum dapat dikesan. Si mati ditemui terbaring di atas lantai berhampiran katil. Pihak polis yang baru tiba... [Teruskan bacaan]

Novel : Putera Impian 6

26 April 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Puteri Jacaranda BAB 6 HUZAIRY setia menunggu di hadapan bilik kecemasan. Sejak beberapa minit lalu dia tidak boleh duduk diam setelah Umairah dimasukkan di dalam wad. Huzairy tidak dapat membayangkan betapa terkejutnya dia apabila melihat seorang... [Teruskan bacaan]