Novel : Kahwin 6 Bulan Je?! 7

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : anabella BAB 7 Ixuna mengelilingi sehelai tuksedo bewarna putih yang baru saja selesai direka oleh ayahnya.Tuksedo itu terletak betul-betul di tengah butik Crimson Butterfly dan berada dalam kaca lutsinar.Setelah puas meneliti pakaian lelaki itu,dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Hati Yang Pernah Kau Lukai 9

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Rabiatul Adawiyah Azaman “Selamat pagi.” Balas Julia. Kemudian Julia menuang air teh hijau untuk temannya yang sedang asyik dengan makanan. “Hmm…. Akhirnya pakai jugak kau Make up yang aku belikan haritu.” Ujar Julia sambil... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Juga Ingin Dicintai 9

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Eliza AB BAB 9 “DAH pukul berapa ni Ain, kenapa tak balik lagi?” tanya Humaira risau. “Ain ada kerja sikit yang nak disiapkan. Sekejap lagi Ain baliklah mak su,” jawab Nur Ain. Tangannya masih lincah menaip surat yang diminta oleh Hazrel. Humaira... [Teruskan bacaan]

Novel : Suamiku Pemalu! 9

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Qistina Alya HARI ini hari pertama Alya melapor diri sebagai pensyarah kanan di UTM KL, Jalan semarak. Mujurlah perjalanan ke sana hanya mengambil masa 30minit sahaja dari rumahnya, senang baginya untuk berulang-alik ke universiti. Alya mengenakan... [Teruskan bacaan]

Novel : 30 Hari Mengejar Kebahagiaan 9

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Syiqin Hanie BAB 9 “ Kal sayang sangat dengan Maya. Dengan ini, saya, Megat Andrian Haikal, dengan setulus hati saya, inginkan kepastian sama ada puteri kesayanganku, Dr. Maya Ellisa, sudi menjadi peneman hidupku, di kala susah dan senang,... [Teruskan bacaan]

Novel : Hari Demi Hari 9

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Si Tembam Lilia “OH..itu ke ceritanya?Tak sangka..”Saufi terdiam seketika,apabila memikirkan kembali semua yang diceritakan Ariff,dia tersenyum-senyum seperti ada satu kelucuan yang mengusik tangkai hatinya.Tetapi bertambah lucu pula... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Milikmu 8

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Arandamocara BAB KE-LAPAN Kesukaran untuk tidur malam tadi memberi kesan pada gadis ini dikala pagi. Janji yang telah dibuat harus ditepati meskipun hatinya tidak meredhai. “ Kau pasti tak nak aku teman?” Tanya Ayu, khuatir dengan hasil... [Teruskan bacaan]

Novel : Tembok Cinta 8

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Nurfazila Serenity Fiera memakirkan keretanya di tepi jalan. Perkarangan rumah Tan sri Fuad sudah sesak dengan khemah dan orang ramai yang datang membantu. Sudah tentu ahli keluarga Tan sri Fuad juga ada ingin menggunakan garaj banglo ini untuk... [Teruskan bacaan]

Novel : SARANGHAEYO (Cintaku Tertinggal Di Korea) 8

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : ania malna BAB 8 “ Aimin, tadi masa awak keluar jumpa kontraktor ada orang telefon dan mintak nombor telefon awak tapi Mai tak bagi.” Beritahu Maisarah, rakan sekerjaku yang merupakan seorang Juruteknik Awam tatkala aku masuk ke ofis. “... [Teruskan bacaan]

Novel : Beginikah Cintamu 7

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : FATH KAZUMA BAB 7 “Mana Han?” soal Naim kepada teman serumahnya, Jali yang leka menonton siaran televisyen diruang tamu. “Ada dekat bangku luar tu tengah termenung agaknya. Dia ada masalah ke?” soal Jali kembali. ... [Teruskan bacaan]

Novel : Bos a.k.a Suamiku 7

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Nur Husna Muhajir BAB 7 “Woi, budak miang! Sampai bila kau nak peluk aku?! Lepas la!.” Marah orang yang berada dalam dakapan aku ini. Aku tersedar, lantas meleraikan pelukan aku kat dia. Alamak, macam mana aku boleh terpaku habis ni. Malu... [Teruskan bacaan]

Novel : You’re Mine! No One Else! 7

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Mizna BAB 7 RASHID memberhentikan keretanya di depan sebuah tasik. Aik, apesal dia berhenti dekat sini? Patutnya lepas beli baju terus balik. Aduhai, punah harapan aku nak tengok movie! “Buat apa dekat sini?” Aku memandang dia dengan kening... [Teruskan bacaan]

Novel : GTJ_Gurlz 6

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Sera_Nasuha Bab 7 “Kalau nak guna untuk petua motor,kita guna Petua Tangan Kiri Fleming,” Terang Cikgu Ruzly di hadapan kelas sambil mengangkat tangan kirinya agar dapat dilihat oleh seisi makmal.Kelas 5 Alpha senyap. “Aku rasa ala-ala James... [Teruskan bacaan]

Novel : Awak, Jom Kahwin! 7

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Nur Afiqah BAB 7 Kereta yang dipandu sudah memasuki laman sebuah rumah banglo tiga tingkat yang tesergam indah. Enjin kereta dimatikan. “Awak tunggu dulu, saya bukakan pintu.” Joshua memberikan arahan. Buat seketika aku merasakan seperti... [Teruskan bacaan]

Novel : Lelaki itu Adamku 7

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Lily Soraya Aku masih lagi di restoran menunggu Zakry datang mengambilku. Katanya petang ini dia ingin membawaku bertemu rakannya yang boleh membantuku membuat pinjaman. Sebenarnya tidak sukar pun bagiku jika aku meminta wang sebagai modal untuk... [Teruskan bacaan]

Novel : Blog Cinta 7

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Cahaya Ainn BAB 7 Afrina mencapai novel pemberian wafi beberapa bulan yang lepas. Dek kerana kesibukkanya, dia hampir tidak punya masa untuk membaca novel tersebut. Afrina membuka kulit buku tersebut. Matanya membaca tulisan tangan wafi. ‘……Friend... [Teruskan bacaan]

Novel : Bukan Isteri Pilihan 7

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Shizukaz Sue BAB 7 Hati aku sangat gementar saat ini. Jantung memainkan irama yang tidak menentu dan lebih lama lagi penantian ini akan membuatkan aku pengsan tidak bernafas! Ema yang berada di sebelahku turut seperti tidak tenang. Sekejap dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelita Cinta 7

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : ADRIANA ARISSA 7 Hujung minggu, setelah melawat Kamalia di rumahnya, keluarga Qistina bertolak ke Pulau Pangkor. Kali ini keluarga Qistina bercuti ke Pulau yang terletak di Negeri Perak itu. Mak Wan tinggal di rumah. Katanya tak larat nak ikut... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Depan Mata 6

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Kathy Tuah (6) NUR LIYANA menuju ke beranda yang ada di bilik Asyraf Zakuan. Dari situ dia ternampak beberapa orang tetamu sedang rancak bersembang dengan Haji Faris. Rindunya terhadap arwah papanya datang menerpa. Lantas disedekahkan Al – Fatihah... [Teruskan bacaan]

Novel : Terima Kasih Beb! 6

31 October 2012  
Kategori: Novel

Oleh : waniza aisa BAB 6 Setibanya dia di kafe matanya tertumpu pada hidangan yang amat menarik perhatiannya. Nasi lemak ayam yang dihias dengan cantik terletak di atas meja dengan susunan yang kemas. Amy tahu ianya dari Luqman. Wajah luqman yang selamba... [Teruskan bacaan]