Novel : Jangan Merajuk, Sayangku! 8

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Myn Famieza Bab 8 Hari ini Damia bercadang hendak keluar membeli-belah bersama Hanis. Dia hendak membeli pakaian kerja kerana tinggal beberapa hari sahaja lagi Damia akan memulakan tugasannya di sebuah syarikat . Damia sudah selesai bersiap. Hanis... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Suami Mat Salih Celup? 8

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Yumi Hyra Bab 8 Usai solat Asar, aku terus bersiap untuk ke rumah Auntie Julia. “Iman, jangan lupa muffin atas meja tu. Bagi dekat Auntie Julia.’’ Pesan mama yang tangannya ligat menyiapkan goodies bag untuk para tetamu semasa kenduri hari... [Teruskan bacaan]

Novel : Susahnya Nak Dapat Kemaafan Isteriku 8

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : sulis Bab 8 Amin terbagun dari tidur yang nyenyak apabila terdengar esakan tangisan seorang gadis. Matanya terkebil-kebil apabila melihat wajah Balkish. Dia terus keluar dari perut kereta. Peristiwa yang berlaku semalam muncul satu-persatu di... [Teruskan bacaan]

Novel : Masih Ada Cinta 8

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : XueAnna Deen MAC 8 LAGU Big Bang ‘Come Be My Lady’ yang sedang bergema di ruang kereta milik Hayzal membuatkan anak lelaki itu sedikit terangguk-angguk dan badan sedikit bergerak ke kiri dan kanan. Namun, pemanduannya langsung tidak terganggu. Awal... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Pencintamu 8

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Ani Mj Salah siapa?? Aku? (8) Fariesh termenung jauh setelah memasuki kereta yang di pandu oleh ayahnya. Datuk Yusof mengurut dahi berkali – kali. Tidak semena – mena beliau telah mendapat panggilan daripada pejabat agama... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta kita milik kita 7

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : ika pikah Bab 7 Shahir Zawawi merenggakan badan sasanya. Penat sungguh dia berjogging. adiknya pula hanya duduk di bangku panjang sambil bermain telefon. Ape yang dibelek pun tidak tahu. Dia terus berjoging seorang diri . Earphone di telinga dibetulkan ... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Bukan Arissa? 7

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Ilmuna Ismail Bab 7 KRIK.. KRIK.. KRIK.. Telefon bimbit Blackberry Zik berbunyi. Dia yang sedang memandu mencapai handsfree dan disumbatkan earphone tersebut ke lubang telinganya. Kedengaran suara seorang perempuan mengucapkan ‘Hello’. ... [Teruskan bacaan]

Novel : Mainan Hati 7

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : LAVENDER PURPLE BAB 7 Aduh! Sakitnya punggung aku duduk atas kusyen bus tu dari malam sampai pagi. Penat gila. Perjalanan dari Melaka ke Terengganu agak tergendala kerana kesesakan jalan raya akibat kemalagan di Bandar Kemaman. Mengambil masa sejam... [Teruskan bacaan]

Novel : Abang King Control Ke? 7

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Sarimah Shaniza Bab 7 Razif mengambil telefon Irdina dan juga bungkusan ubat. Kemudian dia melihat nombor telefon Irdina lalu memindahkan nombor tersebut ke telefonnya. Dia merancang untuk menelefon Irdina dan bersemuka kemudian nanti. Razif melihat... [Teruskan bacaan]

Novel : Tuah Aku 7

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : LunaBulan Tuah Aku 7 Terasa amat bosan. Sejak semalam berkurung saja di dalam kamar ini. Tapi yang cukup melegakan Tuah langsung tidak menganggu. Malah, makan minum semua di jaga oleh Umi dan Abah seperti setiap kali jatuh sakit. Padahal tangan... [Teruskan bacaan]

Novel : My Flower Prince 7

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Zyra Akame BAB 7 Hari khamis adalah hari yang paling bermakna untuk aku kerana hari ini merupakan hari untuk aku pulang ke rumahku yang tercinta. Terasa bahagia sungguh hati ini saat membayangkan suasana kampung halamanku yang sangat damai dan... [Teruskan bacaan]

Novel : Excuse Me, Senorita! 7

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Violet Sofia BAB 7 UNTUK SEKETIKA, Kim terpaku melihat wajah itu kini benar-benar berada di hadapannya. Memang pernah jumpa! The flute girl yang jumpa kat pantai hari tu… Mana boleh lupa. Bisik hatinya. Dan entah kenapa alam sekeliling tiba-tiba... [Teruskan bacaan]

Novel : Belum Waktu 7

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Axiemeluv Aziz BAB-7 Hari ni hari kerja. Tapi Puan Sri Badariah dengan anak-anak masih bersantai di rumah. Bagaikan hari cuti. Ini semua kerana mereka akan ke pejabat peguam jam 3 petang nanti. Dan disebabkan tak mahu ada apa-apa halangan, mereka... [Teruskan bacaan]

Novel : Selembut Bicara Sakura 6

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : emirlya izumi Bab 6 Pembelajaran Allysa berterusan setelah dia selamat pulang ke Malaysia setelah selesai projek di Singapura. Memang agak keletihan kerana menguruskan projek di Impian Holding dan projek akhir di UM. “Lysa, asal aku tengok kau... [Teruskan bacaan]

Novel : Pulanglah Sayangku… 6

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Miss Independent BAB 6 Usai sahaja mengerjakan solat sunat terawih yang pertama malam itu, Nada Hanan cepat-cepat mencapai komputer riba di dalam almari pakaiannya. Dia sudah berjanji dan bukankah memungkiri janji itu sifat orang munafik? Senyuman... [Teruskan bacaan]

Novel : Daerah Hati Kita 6

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Izz Jaja BAB 6 “Tolonglah faham Faisal.Aku tak boleh kahwin dalam masa terdekat ni”. Faiqah merayu.Rumahnya terasa bagai jurang neraka.Ada emak yang mendesak itu ini,ada ayah yang yang tidak kisah sahaja dan paling menyerabutkan kepala otaknya... [Teruskan bacaan]

Novel : Cahaya Cinta 6

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : Reen Zarini BAB 6 Hari ini aku duduk sendirian di kafe,sambil dia duduk di situ,dia menyemak Assignment yang telah dia siapkan.Leganya hati aku, esok boleh la dia hantarkan pada Profesor Hashimah.Lega rasanya bila semua tugasan telah... [Teruskan bacaan]

Novel : Hadirmu… Mengubat Hatiku… 6

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : asyura syuhaidah Bab 6 “Assalamualaikum… mak..o..mak..”Aina sudah terjerit pekik diluar pintu pagar. Itu la orang suruh bawak kunci rumah dia kata malas… malas la lagi padan muka. Puan Shahida sekadar mengeleng-gelengkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Kenapa Mesti Aku Yang Terpilih? 6

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : maddi jane BAB 6 IMAN SOFFEYA baru sahaja habis perjumpaan unit beruniform. Dia masuk ke kelas dengan gaya muka yang pucat tak bernyawa. Almaklomlah terlupa nak bersarapan pagi walaupun sudah beberapa kali di tegur ibunya. Sewaktu hendak masuk... [Teruskan bacaan]

Novel : Isyarat Cinta 6

30 November 2012  
Kategori: Novel

Oleh : meecka maysara Bab 6 Adawiyah masih tidak dapat menjalankan tugasnya dengan sepenuh hati. Kemesraan majikannya yang kacak bergandingan dengan kekasih hatinya sebentar tadi masih terbayang-bayang di matanya. Malah, hatinya sungguh ragu dan masih... [Teruskan bacaan]