Novel : Aku Bukan Cipan!!! 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

2,236 bacaan 10 Ulasan

Oleh : Harith Hakeem BAB 1 Aku tidak sempurna. Aku juga manusia biasa yang punya hati dan perasaan. Aku tidak pernah minta dilayan seperti putera raja. Cukuplah sekadar menerima kehadiranku sebagai manusia biasa. Aku bukan cipan! 1990. Pasar ikan! Itulah... [Teruskan bacaan]

Novel : 4645 square! 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

361 bacaan 2 Ulasan

Oleh : e-ein 46452 (BAB 1) “Dia ada lagi tak?” Aku soal Aida di sebelah.Kepala masih lagi terhendap-hendap di sebalik tiang besar yang dicat dengan warna biru muda itu.Dalam hati berharap sangat hamba Allah yang satu tu takde di sekitar tempat itu... [Teruskan bacaan]

Novel : Andai Dia Untukku 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

1,165 bacaan 3 Ulasan

Oleh : happy hannah Bab 1 “ hey… hati-hati…” seorang lelaki korea tiba-tiba menariknya dari terus keluar dari pintu ketibaan itu, baru dirinya perasan ribuan orang memegang poster dan sepanduk sedang berkampung di situ, dia meneliti tulisan yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Bukan Kerana Aku Tak Cinta 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

59,084 bacaan 22 Ulasan

Oleh : E-man Sufi “Assalamualaikum!! Mak cik Sari!!” Sarimah yang sedang menggoreng sayur terkejut melihat Hannah Mastura yang terjengul di muka pintu dapur.Hai….baru masuk tengah hari dah terjengul kat pintu rumah aku ni? Sihat ke tidak budak bertuah... [Teruskan bacaan]

Novel : Hadiah Untuk Delia 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

162 bacaan 2 Ulasan

Oleh : afruz Bab 1: Pertemuan yang tidak dijangka J Kalau sudah nama pelajar universiti, memang tidak sahlah kalau tidak ke sana sini dengan assignment atau projek yang masih banyak menanti. Delia membetulkan lipatan sisi tudungya. Tudung yang sudah melepet... [Teruskan bacaan]

Novel : 100 Hari Mengenal Cinta 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

2,302 bacaan 7 Ulasan

Oleh : Syu Ariani PROLOG Gadis itu berjalan sendirian sambil memeluk tubuhnya. Sesekali tangan kirinya dibawa ke pipi, lalu mengesat air mata yang mengalir. Duhai air mata.. Bila agaknya kau akan berhenti mengalir? Tangannya menyentuh dadanya pula. Sungguh,... [Teruskan bacaan]

Novel : Seperti Tiada Esoknya 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

249 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Mei Anabell “Saya tak mencintai awak.” Izwan kata dengan perlahan tapi boleh didengari. “Saya pun sama.” Husna menjawab. Izwan terkejut dengan jawapan dari Husna. “Gila.. kalau macam itu kenapa awak terima pertunangan ini.” Izwan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Di Sebalik Purdah 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

2,284 bacaan 7 Ulasan

Oleh : SyaCha Abdullah IRIS sibuk menyusun barang-barangnya supaya nampak lebih teratur sebelum dia bercuti. Cuti selama sebulan, bukan sekejap untuk Iris. Banyak kerja yang perlu dilangsaikan. Entah kenapa tiba-tiba sahaja majikannya memberi cuti... [Teruskan bacaan]

Novel : Rasa Ini 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

143 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : rosMZ 1. ‘Delisa sayangkan ummi kerana Allah’ ‘Saya sayang awak kerana Allah’ Kata-kata Delisa terus meronta di kepalanya sejak menonton filem Hafalan Shalat Delisa itu semalam dan juga kata-kata yang pernah dituju kepadanya bersilih ganti. ‘Kasih... [Teruskan bacaan]

Novel : Terima Kasih Ya Allah 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

632 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : AZIAN SAMSURI 1. TIADA RINDU BUAT MU. AKU TAHU MENDERHAKAI MU adalah satu dosa, tapi aku sukar untuk menerima mu. Kata orang penantian itu suatu penyeksaan. Apabila orang yang ditunggu itu pulang dan kembali, pasti rindu yang sekian lama menjajah... [Teruskan bacaan]

Novel : Kerana Angah 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

280 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Emm.Amal Bab 1 “ kau jangan bajet kau anak terer English kau anak mat saleh r, tak payah nak speaking-speaking sangat la. kau duk smka kau takpayah nak barat sangat! berlagak!” “kau pikir kau ni natural born leader r nak lead orang sangat?... [Teruskan bacaan]

Novel : Hi, Beloved Stranger 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

480 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Wazrul Shah Bab 1 ORANG cakap hidup ini menyusahkan. Tapi bagi Ireeny, semua itu hanya sekadar ungkapan bagi manusia yang tak boleh nak berdepan dengan cabaran dalam hidup. Dalam hidup ni mestilah ada sesuatu yang mencabar kita, betul tak? Kalau... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Ibarat Duit Syiling 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

503 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : yierda badrishah Mereka memiliki dua dunia yang berbeza Dua identiti berbeza, dua personaliti berbeza Dua impian berbeza, dua matlamat berbeza pendeknya….dua dunia berbeza Apa... [Teruskan bacaan]

Novel : Suamiku Gee 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

1,732 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Faizah Fyn 1 Pam! Pintu yang ditutup tergesa-gesa berdentum kuat. Gasak. Yang penting dia selamat dari lelaki yang entah turun dari langit mana mengejar dia tadi. Airis tercungap-cungap di dalam tandas. Dah lama tinggalkan zaman kegemilangan jadi... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami aku P.E.L.I.K !! 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

5,597 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Zyra Akame BAB 1 “WOI! Korang ni takde kerja lain ke selain sibuk duk kacau aku hah?” Marah Sherry a.k.a Rayyan Rizqi. Volume suaranya yang tinggi sangat menarik perhatian aku dan semua orang yang ada di cafe itu untuk memandangnya tepat. Sherry... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Untukku 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

345 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : NURUL IZAH Bab 1 Fahmi sudah siap menunggu Pak Mail dimuka pintu. Beg yang berada di sisinya dipandang berulang kali. Rasanya tiada apa yang tertinggal. Selalunya abahnya yang akan ke sana untuk urusan seperti ini. Tapi kali ini dia yang terpaksa... [Teruskan bacaan]

Novel : Mencari Cinta-Nya 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

721 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Syamim Mohd “ Mengapa harus aku yang dipilih, mengapa tidak orang lain?” Soalku kepada Liza. Hari ini masih sama seperti biasa, angin-angin Moscow yang berhembus di tingkap kamar tetap nyaman membelai. Rasa ingin sekali Yusuf merebahkan diri... [Teruskan bacaan]

Novel : Hatiku Milik Siapa? 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

546 bacaan 2 Ulasan

Oleh : FARIN ASYIKIN 1 BOOM!! Serentak itu kaki Hariez menekan brek keretanya sekuat hati dan dipulas stereng kereta agar terpusing 360°. Isyarat kecemasan juga terpasang memberitahu kepada kereta teman-temannya yang mengekori rapat dan laju kala itu.... [Teruskan bacaan]

Novel : Kita Bertemu Lagi…. Sayang 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

640 bacaan 4 Ulasan

Oleh : Nia Syikin BAB 1 “Mak!!! Jangan tinggalkan Faraaahhh!!! Jangan tinggalkan Farahh makkk !!!” Aku menjerit memanggil jenazah ibuku yang sedang dimasukkan ke dalam liang lahad oleh beberapa orang lelaki. Baru sahaja aku ingin berlari ke arah jenazah... [Teruskan bacaan]

Novel : Detik Hayyan 1

10 December 2012  
Kategori: Novel

218 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Aisya Simpson 25 orang pelajar dari kelas 2 Ibnu Hayyan terkenal dengan kepandaian dan keunikan masing – masing .Mereka memiliki kriteria penyiasat atau detektif ? Mereka menyelesaikan banyak masalah dan semestinya digelar kelas detektif... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 212