Novel : Pinggan Tak Retak, Nasi Tak Dingin 10,11

29 January 2013  
Kategori: Novel

13,677 bacaan 47 Ulasan

Oleh : UMI SYIDAH BAB 10 Mizan merenung bungkusan nasi dan lauk yang tidak berusik. Matanya menoleh ke arah pintu bilik di tepi dapur. Boleh tahan budak ni tak keluar-keluar bilik, bisik hati Mizan. Dari tadi Mizan belikan semasa dia keluar makan tengahari,... [Teruskan bacaan]

Novel : Tuah Aku 12

29 January 2013  
Kategori: Novel

2,027 bacaan 8 Ulasan

Oleh : LunaBulan Aku berbaring selesa di atas sofa sambil membelek majalah berkaitan dunia automotif milik Tuah. Entah apa yang seronok sangat dengan majalah seperti ini. Aku menoleh ke arah anak tangga. Sedari Tuah naik tadi hingga sekarang masih tidak... [Teruskan bacaan]

Novel : Susahnya Nak Dapat Kemaafan Isteriku 11,12

29 January 2013  
Kategori: Novel

11,353 bacaan 6 Ulasan

Oleh : sulis Bab 11 Akad nikah berlangsung dengan sempurna dan urusan catering untuk jamuan para tetamu yang hadir juga tidak ada masalah. Tetamu yang terdiri daripada keluarga terdekat itu bertemu dengan pasangan pengantin baru dan mengucapkan tahniah... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Suami Mat Salih Celup? 12

29 January 2013  
Kategori: Novel

8,127 bacaan 13 Ulasan

Oleh : Yumi Hyra Bab 12 Bilik tidurku yang sebelum ini kurasakan sangat luas, tiba-tiba terasa sempit pada malam ini. Sebab apa? Sebab dah ada roommate baru mulai malam ni. Leceh betullah! Dah tak boleh nak melompat-lompat dalam bilik sendiri. Tak boleh... [Teruskan bacaan]

Novel : Pakweku Cina + Omputih 12

29 January 2013  
Kategori: Novel

2,730 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Ayunna Harraz Sejak kejadian Hannah terjatuh atas badan Daniel, satu kelas mula memanggil mereka berdua sebagai “romeo and juliet”. Satu kelas berpakat mengusik Hannah dan Daniel. Selalu aje Daniel dan Hannah digandingkan berdua tidak... [Teruskan bacaan]

Novel : Rasa Hati Untuk Maisarah Alya 12

29 January 2013  
Kategori: Novel

1,288 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : MASTURAH REJAB Aiman sedang seronok mandi-manda di kolam renang yang tersedia untuk kanak-kanak. Kini Aiman bersama kawan ‘baru’ yang baru sahaja berkenalan tadi. Ibu bapa kawan ‘baru’ Aiman sedang mengawasi anaknya tak lupa Aiman, turut... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Terjerat 12

29 January 2013  
Kategori: Novel

2,714 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : tina derika 12 Pelajar kelas Tingakatan 5 Sains Teknologi Maklumat bersurai meninggalkan kelas sebaik sahaja loceng di kaki lima berkumandang. Tamatlah sudah sesi pembelajaran Bahasa Melayu bagi hari itu. Seluruh pelajar SMK Seri Andalas... [Teruskan bacaan]

Novel : Jika Mawar Pudar Warna 12

29 January 2013  
Kategori: Novel

3,500 bacaan 8 Ulasan

Oleh : inaisa BAB 12 “Girlfriend awak?” soal Amira pendek. Taufiq di yang duduk bertentangannya hanya mengangguk kecil sambil mata tidak lepas memerhatikan Adila dari kejauhan. Kekasih hatinya sedang rancak berbual bersama teman-teman sekampus yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Pulut Untuk Alang 12

29 January 2013  
Kategori: Novel

528 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : M. Cairol Yakup Bab Dua Belas Hari ketiga berada di Dewan Masyarakat Kampung Pantai. Gayah sedang bersarapan dengan keluarganya. Mereka makan roti dengan minum air teh o panas. Jessa, Pak Majid dan Mak Endang juga ikut sekali bersarapan sama.... [Teruskan bacaan]

Novel : Be Mine, My Maid? 11

29 January 2013  
Kategori: Novel

14,675 bacaan 23 Ulasan

Oleh : Anna Rose Episode 11 TENGKU Haris melipat kembali akhbar Berita Harian apabila sudah habis dibaca. Gelas berisi air limau dicapainya. Kepalanya sarat merencanakan aktiviti yang harus dia lakukan bagi menghilangkan kebosanan pada hujung minggu itu.... [Teruskan bacaan]

Novel : My Flower Prince 11

29 January 2013  
Kategori: Novel

2,531 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Zyra Akame BAB 11 Lagi dua miggu aku bakal menjadi tunangan orang menyebabkan aku makin rasa rimas. Rimas bila memikirkan aku bakal menjadi isteri si Senduk bin garfu itu dalam masa dua bulan selepas pertunangan kami. Arghh, stress!! Irfan dengan... [Teruskan bacaan]

Novel : Pulanglah Sayangku… 11

29 January 2013  
Kategori: Novel

2,440 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Miss Independent BAB 11 Maaf lewat. Jemputlah baca dan komen anda amatlah dialu-alukan! *** Sudah hampir seminggu tunangnya bermastautin di negeri orang. Sudah hampir seminggu jugalah hanya pesanan ringkas menghubungkan mereka berdua. Tidak seperti... [Teruskan bacaan]

Novel : Mari Belajar Bercinta! 11

29 January 2013  
Kategori: Novel

1,471 bacaan 1 Ulasan

Oleh : MAIA DIANDRA BAB 11 Puan Syarifah Bibiyana tersenyum di kerusi rotan yang bergoyang menampung badan tuanya. Pekerjanya membawa masuk barang-barang yang dipulangkan kembali untuk cucu tunggalnya. Dia mengarahkan mereka meletakkan ke semuanya di... [Teruskan bacaan]

Novel : Beginikah Cintamu 11

29 January 2013  
Kategori: Novel

1,433 bacaan 2 Ulasan

Oleh : FATH KAZUMA BAB 11 AZAN subuh sayup-sayup kedengaran dari masjid yang berdekatan. Azhan sudah bangkit dari tidurnya lima minit awal sebelum azan berkumandang. Memang begitulah kebiasaannya. Jarang Azhan bangun lambat dirumah orang melainkan dirumahnya... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Part Time 10

29 January 2013  
Kategori: Novel

3,200 bacaan 2 Ulasan

Oleh : eniey suryani Bab 10 Nadrisa merenung lama pasangan yang sedang enak berbual manja sambil bersuap-suapan makanan. Dia sendiri tidak tahu sampai bila dia perlu buat kerja ini. sampai bila dia nak mengendap macam ni. Kenapa puan Maimun belum lagi... [Teruskan bacaan]

Novel : Masihkah Ada Cinta? 10

29 January 2013  
Kategori: Novel

2,727 bacaan 2 Ulasan

Oleh : fydahasan “Morning Miza…nanti masuk bilik saya sekejap “Morning Encik Adam..ok..bos nak minum tea atau coffe?” “owh make me coffee but less sugar k” balas Adam terus berlalu ke biliknya. Setelah pulang dari seminar tempoh hari bagai... [Teruskan bacaan]

Novel : Hujan Cinta 10

29 January 2013  
Kategori: Novel

837 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Sirrun Abdullah 10 “Assalamualaikum, adik-adik semua. Saya Yusuf. Panggil saya Abang Yusuf. Saya nak kata ketua tu tak jugak sebab dekat sini tak guna sistem tu. Kalau kamu semua ada apa-apa, boleh jumpa dengan abang dulu.” Abang Yusuf memperkenalkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Bila Lagu Cinta Bergema 10

29 January 2013  
Kategori: Novel

1,116 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Wardina Aisyah ~10~ “HAI…” Satu suara kedengaran menyapa dengan lembut lagi romantis. Teguran itu membuatkan Balkish mendongak. Mujur dia tak terjatuh dari kerusinya kala melihat tuan punya suara yang sudah tersenyum dengan senyuman menggoda... [Teruskan bacaan]

Novel : Sesat Dalam Hatimu 10

29 January 2013  
Kategori: Novel

2,176 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : FAJILAH AZIZ BAB 10 Pagi itu Qalesya bersiap-siap untuk membantu ibunya di restoran. Dia mencalit sedikit lip gloss di bibir agar bibirnya tidak kelihatan pucat macam hantu Jepun. Dia mengambil beg tangannya dan turun untuk mendapatkan ibunya yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Mr. Snobbish vs Miss Iron Teeth 10

29 January 2013  
Kategori: Novel

1,800 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Maddi Jane KELUAR untuk menenangkan fikiran adalah cara Senna. Dia akan berjalan mengikut kakinya saja. Kalau dia rasa nak balik, baru dia balik. Paling habis pun dia keluar pagi balik petang. Tak berani dia nak pulang pada malam hari. Itu terlalu... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 261234...1020...Akhir »