Novel : Be Mine, My Maid? 13,14

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Anna Rose Episod 13 NURALIA terjaga dari lenanya ketika jam didinding bilik Tengku Haris menunjukkan pukul 6:05 pagi. Tangan Tengku Haris yang berada diatas perutnya cuba dialihkan. Lelaki itu membuka matanya apabila terasa lengannya dialihkan.... [Teruskan bacaan]

Novel : Kerana Terlupa 81,82

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : LC Bab 81 Ketika kami menjamu selera, kedengaran suara-suara memberi salam. Andak membuka pintu, sementara kami menyambung suapan. Seketika kemudian, wajah mama terpacul. Aku tergamam. Papa dan Nina pun ada sekali. Mama meluru memelukku. “Ampunkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Orang Gaji ke Hamba Abdi? 42

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : AnneYusre “ It’s 2 o’clock and you are still here.” Suara halus dari belakang menegurnya. Serasa nak luruh jantung Aufa mendengarnya. Dia mengurut dada menenangkan hati sendiri. Nak marah sebab tak bagi salam pun tak boleh sebab yang menegur... [Teruskan bacaan]

Novel : Tidak Seindah Mimpi 38

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Org Ganu “ Syam..awak marah saya ke?” Soalku perlahan. Syam dari tadi hanya berdiam diri. Tekun memandu di sebelahku. “ Awak..saya mintak maaf…” Sambungku lagi apabila Syam tidak menjawab soalanku. “ Tak ada apa yang perlu saya maafkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Bila Papa Jatuh Cinta 30

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Dinie_Dania BAB 31 Angin petang yang meniup sepoi-sepoi tidak membawa apa-apa makna bagi Dinie. Malas-malas dia melangkah keluar dari kereta. Dadanya masih sesak mengenangkan kata kata yang diungkap Dhani tadi dibiarkan begitu sahaja. biarlah,... [Teruskan bacaan]

Novel : Tidak Terkikis Kesal Dihati 28

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : sufi jamal Bab 28. Tidak terkikis kesal dihati Pagi hari murai berkicau, Mencari makan dihujung pekan, Di dalam kilat ada kilau, Rupanya awan mengandung hujan. Sepulangnya dari Kuala Pilah terus sahaja Puan Sharifah menghunginya anaknya.... [Teruskan bacaan]

Novel : Dengarkan Permintaan Hati Ini 28

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : ISME_ANA Bab 28 TIT..TIT..Maisarah menekan butang kawalan jauh untuk membuka pintu setelah mendengar loceng automatik berbunyi. Kini, seseorangg telah masuk ke dalam ruangan pejabat. “Assalamualaikum..Selamat pagi..”sapa orang itu ramah apabila... [Teruskan bacaan]

Novel : Gerhana Cinta Luka 28

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : eila iraiena EPISODE 28 Beg sandang dicapai, dia membetulkan pakaiannya. Hari ini dia bergaya santai dengan jean lusuh dan t-shirt serta jaket. Beg kamera kesayangannya disangkut kebahu, kunci yang tersangkut didinding diambil sebelum keluar. Handphone... [Teruskan bacaan]

Novel : Benci Tapi Rindu 27

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : NIERASHIDA 27 “Hai Haikal”, sapa Zurina sebaik saja daun pintu ditutupnya. “Zu, awak buat apa kat sini?” “Saja saya datang. Nak jumpa awak. Tak boleh ke?” “Kalau tak ada apa-apa, baik awak balik. Saya... [Teruskan bacaan]

Novel : Suamiku Paling Sweet 25

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Anjell Homosapien BAB 25 “Kakak ipar? Siapa kakak ipar?” Aku dengar suara Syuk. Dia pandang aku. Secara logiknya memang la Syuk akan pandang aku sebab Hakimi tegur kami berdua. Takkan Syuk kot? Mereka jumpa pun tak pernah. Ya tak? Aku macam... [Teruskan bacaan]

Novel : Suamiku Gangster 22

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Miqael Arshad Bab 22 Pasu di hadapan matanya rasa hendak dipecahkan sahaja demi melepaskan amukan yang tak berkesudahan tapi sekiranya rasa geram itu dilepaskan pada pasu bunga tiada faedahnya. Bukan best pun dapat pecahkan pasu bunga. Kalau pecahkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Ku Rela Menanti Pasti 22

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : ROSE ALEYNA Dua Puluh Dua HANA melemparkan pandangan ke luar tingkap. Sejak tadi, kedua-dua insan di dalam kereta itu hanya mendiamkan diri. Masing-masing membawa fikiran masing-masing. Di fikiran Hana, hanya satu perkara yang difikirkannya. Fazrul! Malam... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami Ekspress 21

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : fieyta an nisa’ BAB 21 Pagi Ahad itu Adriana dan Faris singgah ke rumah arwah mama dan papa Adriana. Rasa rindu mula menerpa saat Adriana melangkah masuk ke halaman rumah tersebut. Melihat sahaja bunga-bunga yang ditanam mama dulu, sudah... [Teruskan bacaan]

Novel : Hadirnya Bahagia 21

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : emirlya izumi Bab 21 A khirnya setelah beberapa hari tinggal di hospital Atia Atiqah keluar juga. Memang terseksa duduk dekat hospital ini yelahkan mamat yang musnahkan hidup orang tu kerja dekat sini pulak. Manalah boleh tenang kalau macam tu. Semenjak... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelita Cinta 20

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : ADRIANA ARISSA ?20? Riuh rendah rumah Adam dibuatnya dengan kedatangan keluarga Sarah. Wajah Dato’ Rizal bengis memandang Tengku Azmi yang kelihatan terperanjat dengan sergahan Dato’ Rizal yang tiba-tiba muncul di hadapan pintu rumah Tengku... [Teruskan bacaan]

Novel : Belum Waktu 18

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Axiemeluv Aziz BAB-18 “Angah, nak ke mana tu? Angah masuk pejabat tak hari ni?” Puan Sri Badariah bertanyakan Irfan Shah pabila melihat Irfan Shah sudah bersiap-siap memakai kasut. “Tak lah umi. Hari ni angah still cuti,” jawab Irfan Shah. “Habis... [Teruskan bacaan]

Novel : Jika Mawar Pudar Warna 17

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : inaisa “Maksud awak?” soal Edrian dalam nada terkejut. Taufiq pamer segaris senyuman manakala Amira yang sedang menyembunyikan diri di sebalik Taufiq masih dalam esak tangisnya. “Saya suami dia!” ulang Taufiq sedar Edrian memahami makna... [Teruskan bacaan]

Novel : Dzulqarnain 17

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : ROSHA AMIERA 17 “Tuanku puteri… tuanku puteri.” Satu suara kedengaran memanggilnya dari luar kamar. Syakira terjaga dari lena sementaranya. Lama dia memerhati keadaan sekelilingnya. Sebetulnya, sebentar tadi aku tertidur di tepi jendela.... [Teruskan bacaan]

Novel : Pulut Untuk Alang 17

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : M. Cairol Yakup Bab Tujuh Belas Lepas sembahyang berjemaah dengan keluarganya, Gayah masuk bilik tidur. Dia belum lagi mengantuk. Malam ini dia mahu berehat dari menelaah buku-buku teks dan buku-buku rujukan. Bosan pula kalau hari-hari mengadap... [Teruskan bacaan]

Novel : Rasa Hati Untuk Maisarah Alya 17

29 March 2013  
Kategori: Novel

Oleh : MASTURAH REJAB “Ya Allah, Mai… Itu ke Haikal yang kau cakap.” Rimas aku dengan pujian yang sedari tadi terbit dari mulut Syuhada. “Well…” tingkahku dengan senyuman bangga. “Bagi akulah! Hensem kot. Mana padan dengan kau.... [Teruskan bacaan]