Novel : CEO Itu Aku Punya 4

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Azura Jamaluddin Bab 4 Selepas bersiap aku duduk dihadapan cermin solekan . aku duduk dan membuka laci yang ada dibawahnya . aku mengambil kunci yang sekian lama aku simpan dengan baik . dan membuka kotak besi berwarna merah disebelah kunci tersebut... [Teruskan bacaan]

Novel : Kiriman Dari Tuhan! 4

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : natrahleeya imani Bab 4 Suasana sarapan pada pagi itu sungguh sunyi, masing-masing enak melayan juadah yang di sajikan oleh Mak Limah. Dhia Melisa mengucap syukur apabila kelibat Zahiril tiada. Dia tidak sabar mahu pulang ke rumah apabila... [Teruskan bacaan]

Novel : Saya Merajuk 3 Minit Dengan Awak 3

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Shikin Roslan Bab 3 Puan Elia berasa hairan melihat anak perempuannya pulang dengan menaiki teksi. Kenapa pula anak aku tu balik naik teksi? mana kereta kecil kesayangan dia tu? tak akan kena rompak kot? pelbagai tanda tanya muncul dalam kepala... [Teruskan bacaan]

Novel : Mencintai Cinta 3

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : kit cokiez 3 IKA tersentak. Cinta mengigau sambil menangis dan menjerit tanpa mengeluarkan satu ayatpun. Apa yang pasti dia melihat Cinta seakan-akan bertarung denga perasaannya dalam tidur. “Ta.. Ta..”Ika memanggil-manggil. Dia terpaksa mengejutkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Notasi Cinta 3

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Red Poppy Symphony 3 : To hate is to be hated Sofa empuk di ruang tamu banglo tiga tingkat itu menjadi sasaran Akif. Terasa ada mata yang menjeling. Akif sekadar tersenyum. “Tatie, tunjukkan bilik Tuan Akif. Call Sheila, tell her to cancel semua... [Teruskan bacaan]

Novel : Unspeakable Love 3

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Putera Mahkota PART 3 : One Ticket to Heaven malam itu terasa dingin.. langit yang bebas tanpa dilitupi awan, menampakkan bintang-bintang yang berkelipan di langit.. angin malam tidak lah begitu kencang.. suasana begitu sepi sekali.. di satu sudut,... [Teruskan bacaan]

Novel : Plan B 3

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Lili Zaafira BAB 3 Malam itu, Nadia Liyana tidak mampu melelapkan mata. Perlahan-lahan dia bangun dan membuka laptopnya. Laman sesawang facebook dibuka. Namun tiada apa yang menarik. Dia tidak berminat untuk memberi sebarang respon kepada perbualan... [Teruskan bacaan]

Novel : Ada Dia Di Hati 2

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : DNae Bab 2 Malam itu Zafran Haicarl menunggu Mak Jah bersiap untuk ke majlis kahwin di kampung sebelah. Dia sudah berpakaian kemas. Malam itu dia kelihatan sungguh kacak! Sofia hanya mampu menjeling wajah itu! Mereka terus bertolak apabila Mak... [Teruskan bacaan]

Novel : Kerana Semalam 2

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Perindu Malam Bab 2 Jarum jam di dinding sudah menunjukkan pukul 1 pagi.Namun mata Aqil masih terasa segar.Aqil cuba memejam mata.Namun matanya enggan lena.Lantas dia keluar bilik,menuju ke beranda rumahnya.Angin malam di kampung terasa mendamai... [Teruskan bacaan]

Novel : Dan Bila Aku Jatuh Cinta 2

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : syazrini zakaria BAB 2 Arief Hakimi menilik bekas makanan yang berada di atas mejanya. Ada cikgu lain yang tersalah letak makanan di atas meja aku ke? Dia menghidu bau makanan tersebut. ‘Erm, bau nasi lemak pagi-pagi kalau hentam nasi lemak,... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik CEO, I’m Yours! 2

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Nurul Dalila BAB 2 Asyikin mencalitkan secalit lipstick berwarna merah jambu pada bibirnya.Rambutnya yang panjang paras pinggang dibiarkan lepas.Dress berwarna putih paras lutut tanpa lengan membuatkan Asyikin bertambah cantik.Setelah berpuas... [Teruskan bacaan]

Novel : Indahnya Cinta, Manisnya Rindu 2

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Aymie Ayuni Bab 2 Aliesya tersentak apabila mejanya diketuk dengan kuat oleh seseorang. “Haissshh, kacau betul la kau ni, aku nak berangan sekejap pun tak boleh.” Dia mendengus geram sambil memandang ke arah teman sepejabatnya iaitu Wan Sharlini... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Macho Bearku 2

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : ZAQIAH BAB 2 “Saadah, masuk bilik I sekarang.” Mendengar laungan Zulfieqar membuatkan Saadah mengeluh. “apa lagi lah tambi ni nak.” Saadah bermonolog sediri. Ketika Saadah memasuki bilik Zulfieqar, baru dia menyedari ada orang lain yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Hati Suamiku GK 2

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : RIA NATSUMI Bab 2 Natasha berada dalam sebuah kelas. Kakak seniornya meminta dia mengambil botol air yang ada di mejanya. Segera Natasha ke kelas itu walaupun dia rasa berat hati. ‘Memang rasa berat hati. Ini kan kelas si pengawas GK. Mana la... [Teruskan bacaan]

Novel : Ofa Dan Cipa 2

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Shafa Abdullah BAB 2 Sedar tak sedar, sudah lima tahun persahabatan antara Syifa, Naufal, Nana, Mel dan Kashaf terjalin. Banyak kenangan pahit dan manis berlaku. Semua itu masih segar dalam otak masing-masing. Mereka bagaikan adik-beradik... [Teruskan bacaan]

Novel : Love You, Ustazah 2

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : lunalina Bab Dua Raisha menyemak kerja anak muridnya. Sesekali dia tersenyum, geli hati dengan hasil kerja mereka. Ada yang tulis jim menjadi ha, ada yang tulis nga dua titik dan sebagainya. Telefonnya berdering, memecah kesunyian. Dia melihat... [Teruskan bacaan]

Novel : Kita Ditakdirkan Jatuh Cinta? 2

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : ATIQ IDDAN Bab 2 “nah pakai kasut dengan stoking ni. Jangan nak pakai kasut sendiri karang jatuh saya tak tahu” ujar atiq hawani sambil menghulurkan sepasang kasut dan sepasang stoking kepada rizal hakimi. Rizal hakimi memandang pelik.... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Cinta Kau Pendek! 2

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Naila Farha Bab 2 Waji masuk ke kelas dengan keadaan tergesa gesa. Leka sangat makan nasi lemak sampai tak sedar masa dah tepat tepat pukul 8.30. Ala bukannya lambat sangat pun, lambat dalam lima minit je. Gelabahnya hai. Hari ni kelas yang memang... [Teruskan bacaan]

Novel : Patung Fatin 2

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Farouk Shedeq BAB 2 TRAGEDI YANG MENGERIKAN Pada keesokan harinya, Pusat asuhan dibuka seperti biasa. Encik Hashim datang lebih awal untuk memastikan operasi pusat itu dibuka seperti biasa. Awal pagi, tiba-tiba sahaja Suhaila dipanggil untuk berjumpa... [Teruskan bacaan]

Novel : Bodyguardku Sayangku 2

24 April 2013  
Kategori: Novel

Oleh : nadeya 2 Raina melangkah laju menuju kearah rumah banglo milik keluarganya.Perasaan nya cukup berbelah bagi sekarang untuk meluahkan hasratnya untuk menjadi seorang bodyguard.Dia amat pasti yang mak dan abang-abangnya akan membantah keras keputusannya... [Teruskan bacaan]