Novel : Love Riddles! 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : misztyra9@ “Mama, papa jangan lah tinggalkan adik seorang dekat sini. Baru aje datang tak kan dah nak balik”. Naural memeluk tubuh mama dia. Tak nak bagi dia orang balik. “Tak boleh lah sayang. Papa ada hal, tak boleh lama ni”.... [Teruskan bacaan]

Novel : Biar Terus Di Sisi 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Julie Izze Aku melabuhkan punggung di tangga masjid. Jika terlewat, aku pasti akan ketinggalan bas untuk pulang ke rumah. Waktu berlalu sepi. Masjid juga sudah lengang. Sebentar lagi, rumah Allah ini akan penuh semula dengan kehadiran orang tua... [Teruskan bacaan]

Novel : Kasihku Miliknya 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Hana sakura “Satu, dua tiga..Gah.” Rina, Mira dan Ary menyergah Aliesya yang asyik termenung dan memandang kepada sekumpulan pelajar lelaki di taman universiti mereka. Mmm..macam biasa bila ada putera itu, mata Hana Aliesya pasti tidak akan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Kita Berdua 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : wawa pucha Faiz kelihatan gelisah. Kepalanya kejap ke kiri dan ke kanan. Matanya meliar. ‘ Tak ada pula tempat kosong kat sini ‘ Dia mengeluh. Setiap hari dia akan melakukan benda yang sama, mengulangkaji jika ada masa lapang. Dia memerhati... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia CRUSH Aku 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Kayza Novela “ Kau tengok apa beb ? macam nak terkeluar jer biji mata tu ..? ” Qashrina yang dari tadi melihat gelagat sahabat karibnya itu mula bersuara .. Mereka sedang menikmati makan tengahari di café The University Of Nottingham Malaysia... [Teruskan bacaan]

Novel : Bosku Jodohku? 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Aramaria Harraz Aku memerhatikan penampilan aku dihadapan cermin sekali lagi. Baju kurung berwarna ungu terang dan tudung berwarna ungu lembut. Sengaja aku memilih warna ungu untuk dipakai hari ini kerana itu adalah warna kegemaran aku. Hari ini... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Mengejar Cinta 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : mila zubir “ Aku sebagai seorang perempuan tak akan mengejar kaum Adam.” Dengan ego yang setinggi gunung kata hikmat itu keluar dari mulut seorang perempuan berusia 17 tahun. Seorang gadis yang agak comel di sekolah menengah di tengah-tengah... [Teruskan bacaan]

Novel : Bunga Cinta Hati 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : edamustafa Episod 1 Farah Balqis Firdaus. Itulah nama yang diberi oleh kedua orang tuanya. Kata Ibu, nenek yang berkenan sangat dengan nama Farah. Sehinggakan semua nama cucu perempuan nenek, bermula dengan Farah. Senang kata nenek. Sekali panggil... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Lara 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : DAISUKI Bab 1 Pedal minyak ditekannya semakin kuat. Deruman enjin kereta sport miliknya memecahkan kesunyian jalan raya di tengah malam yang pekat itu. Air mata ynag semakin deras mengalir menyesakkan jiwanya. Kata-kata kejam yang didengarnya... [Teruskan bacaan]

Novel : Nur Muslimah 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Nazirah Ibrahim Bab 1 Muslimah memandang sawah padi yang terbentang luas di hadapannya. Satu keluhan di lepaskan. Peperiksaan SPM dah selesai. Ya, mungkin bagi anak-anak bandar atau anak orang berada, ini sebuah kemerdekaan bagi mereka. Tapi tidak... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Hanya Milik Kita 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : ROSE ALEYNA PROLOG “AKU terima nikahnya Qhasyaf Nur Iman binti Syed Shariff dengan mas kahwin seribu ringgit tunai.” Ucapan itu dirasakan bagai angin lalu yang menyapa lembut ke telinganya. Sungguh syahdu… namun tidak sampai ke hatinya. Saat... [Teruskan bacaan]

Novel : Double A Kepala Diamond 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Dahlia Afrina “hmm…ok la macam ni kot”. Alisya memandang dirinya dihadapan cermin. Hari ini merupakan hari pertama untuk semester 3 setelah tiga bulan bercuti. Sekadar berpuas hati dengan penampilan dirinya yang memakai baju... [Teruskan bacaan]

Novel : Dah Jodoh I Dengan You 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Ain Kamalia Bab 1 E-mel kiriman abang long aku baca lagi buat kesekian kalinya. Walaupun dah berulang kali aku baca, semenjak kehadiran e-mel itu tiga hari yang lalu, aku masih lagi seronok mengulang baca entah buat kali yang ke berapa pun tak... [Teruskan bacaan]

Novel : Mungkinkah Kau Milikku 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Mr.Mz Prolog Nur Wardeena resah gelisah diruangan menunggu di hospital , dari tadi dia menunggu khabar dari doktor tentang keadaan Ariz Imran . Kakinya tidak henti henti berjalan sana ke sini , keadaan dirinya sudah menjadi kalut sudah hampir... [Teruskan bacaan]

Novel : You Are Mine 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Anis Hakimi “Malasnya nak bangun. Serious malas gila. Tapi sampai bila aku nak layan perasaan malas ni? Kerja aku tu dok ada bertimbun. Dengan kerja-kerja butik lagi nak kira stok stok pakaian dan tudung bagai. Ah penatnya. Aku kena kuat” ujar... [Teruskan bacaan]

Novel : Mr. Mata Sayur 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Dlya Bab 1 Dia berlari-lari termegah-mengah merentasi akar-akar dan kayu-kayu yang mula menyegat kakinya. Tapi dia tak perduli kakinya yang semakin perit, apa yang dia fikir dia mesti lari dari raksasa gila plus ganas yang mengejar dia, ya dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Putera Kacak dan Si Buntal!!! 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Princess Rose Kan ku curi hatimu…menyamun senyummu…kedengaran lagu pencuri daripada mark Adam. Puteri Lieny tersengih-sengih bila lagu kesukaannya itu dimainkan di radio Era. Semakin laju kereta Nissan Fairlady milik Puteri Lieny menyelusuri... [Teruskan bacaan]

Novel : Nikmatnya Cinta 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Amirul Aziz Bab 1 “Zaaahiiiddddddd…!” depan matanya sendiri, Zahid dilanggar kereta Proton Wira hitam dari tepi. Yana pergi mendapatkan Zahid yang telah terlantar di lantai. Zahid berlemuran darah. Sepantas kilat, kereta tadi beredar dari... [Teruskan bacaan]

Novel : Catatan Hati 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : Herlina Her ~Bab 1~ Lampu berwarna-warni berputar-putar, lagu irama muzik rancak lagi mengkhayalkan. Orang di sekitarku kelihatan mabuk dengan dunia masing-masing. Ada yang hanyut dengan wanita yang cantik lagi menghairakan, ada pula yang mabuk... [Teruskan bacaan]

Novel : Mr. Wife Itu Suamiku 1

30 September 2013  
Kategori: Novel

Oleh : mummy syazwani Bab 1 Usai solat isyak , rian cepat-cepat bersiap kerana temujanjinya pukul 9.00malam bersama-sama firdaus mukhriz (daus) kawan karibnya sejak sekolah rendah lagi .matanya mengerling jam menunjuk pukul 9.25 malam lalu tangannya mencapai... [Teruskan bacaan]