Novel : Kerana Dia Suami Ego 1

30 January 2014  
Kategori: Novel

6,264 bacaan 4 Ulasan

Oleh : QAIREEN ALISHA BAB 1 Nur Damia Qaireen itulah gelaran yang diberi. Nama seindah wajahnya, sikapnya yang lemah lembut, periang dan tidak pernah ada prinsip berputus asa dalam dirinya. Memiliki anak mata yang berwarna coklat seindah... [Teruskan bacaan]

Novel : Squad Matahari 1

30 January 2014  
Kategori: Novel

624 bacaan 1 Ulasan

Oleh : aizawa misaki “satu,dua,tiga …”suara Detectif Arnold melanton dengan kuat sekali.Para Pelatih yang dari tadi hanya melakukan senaman ‘sit-up’ dengan hanya menurut alunan rentak suara garau Detektif Arnold.Sememangnya itu merupakan... [Teruskan bacaan]

Novel : Hanya Lelaki Biasa 1

30 January 2014  
Kategori: Novel

891 bacaan 1 Ulasan

Oleh : LunaBulan *Judul asal untuk cerita ini ialah Tuah Aku. Tapi selepas di siapkan sepenuhnya saya tukar kepada Hanya Lelaki Biasa. Sekian. Gedebup! Sebijik macam nangka busuk. Terasa cukup perit akan pinggul. Kedengaran gelak tawa di sekeliling. Zhalita... [Teruskan bacaan]

Novel : Dua Warna Satu Cinta 1

30 January 2014  
Kategori: Novel

731 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Mai Femina Bab 1 “Are you okay?” Jemima yang sedang sibuk mengalir air mata berpaling dengan pantas. Terperanjat dengan sergahan yang tiba-tiba itu. Hidungnya yang meleleh itu dikesat dengan belakang tapak tangannya. Tak senonoh... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta U 1

30 January 2014  
Kategori: Novel

1,298 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Norzahidlia BAB 1 Ain Nur Amylia Syazana mendongak memandang bangunan yang kelihatan megah dihadapannya. Sungguh, hatinya begitu gembira kerana dia berpeluang merasai macam mana rasanya bergelar mahasiswi. Selalunya dia hanya dapat melihat melalui... [Teruskan bacaan]

Novel : Noble Aleppo 1

30 January 2014  
Kategori: Novel

402 bacaan 2 Ulasan

Oleh : SMSA Prolog Tangan lembutnya yang dihiasi garis garis derita makin memeritkan perjalanan hidupnya,diusap lembut janin yang baru menghiasi rahimnya. Sedu sedan menghiris halus cuping telinganya,buat soemaylla mengerti,satu lagi kematian dihadapannya.... [Teruskan bacaan]

Novel : Kotak Usang Permata 1

30 January 2014  
Kategori: Novel

561 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Mohd Ikmal Hakim BAB 1 IMRAN cuba untuk menghabiskan kerjanya secepat mungkin. Jam menunjukkan pukul 4.45 petang. Waktu pejabat akan tamat dalam masa 15 minit lagi. Dia diberi arahan supaya menghantar fail-fail penting sebelum jam 5 petang. Tangannya... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Imam Halalku 1

30 January 2014  
Kategori: Novel

5,200 bacaan 7 Ulasan

Oleh : Jaslina Jazlin BAB 1 AKU menghembus nafas berat sambil duduk di atas sebuah batang pokok kelapa yang tumbang. Air laut ku pandang sepi. Bayu laut menampar lembut mukaku. Sampainya hati kau. Tergamak kau toreh hati aku. Kau hancurkan hati aku. Ya... [Teruskan bacaan]

Novel : Teman Lelaki Upahan 1

30 January 2014  
Kategori: Novel

6,128 bacaan 8 Ulasan

Oleh : Azura Rasiddin Bab 1 Australia, 2011 Keadaan di Perth International Airport agak lengang pada waktu itu. Bersama langkah yang santai, seorang lelaki berusia 26 tahun menuju ke balai perlepasan. Alunan lagu What Makes You Beautiful nyanyian One... [Teruskan bacaan]

Novel : Mr. Awesome Guy 1

28 January 2014  
Kategori: Novel

4,396 bacaan 6 Ulasan

Oleh : Anastasia Qirana Bab 1 PEN Sheaffer ditangannya dipusing-pusing. Dah 10 minit agaknya dia buat macam tu tapi ilham masih jugak tak muncul-muncul. Entah apa yang tak kena, otaknya tika ini seperti tidak berfungsi. Sepatah perkataan pun gagal dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Pimpin Aku Ke Syurga 1

28 January 2014  
Kategori: Novel

1,859 bacaan 3 Ulasan

Oleh : manjalela Bismillah hirrohmaa nirrohim… Prolog Aku hanya mahu ayah dan ibu mengerti. Winchester bukan sebenar tempat untukku meluah kasih, tapi sebenarnya lebih kepada tanah tempatku meluahkan segala kekhuatiran. Dan kamu, Kamu tahu siapa... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Mrs. Dia 1

28 January 2014  
Kategori: Novel

2,198 bacaan 4 Ulasan

Oleh : Nita Hashim PROLOG Petang yang cukup Indah dengan cuaca yang agak redup. Terlihat seorang gadis sedang mengajar mengaji anak-anak kecil di atas rumah, yang dikelilingi sawah bendang nan hijau. Suara yang cukup merdu, alunan nada dan tajwid yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Jodohku 1

28 January 2014  
Kategori: Novel

1,860 bacaan 7 Ulasan

Oleh : Nur Auni Lili BAB 1 Suasana di cafeteria pada petang itu agak lengang. Kelihatan seorang gadis berbaju kurung merah duduk di salah satu meja yang disediakan. Kad pelajarnya yang bernama “Alisa Syuhada” dibiarkan di dalam beg. Tudung Syria yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Bayangan Gurauan 1

28 January 2014  
Kategori: Novel

1,210 bacaan 4 Ulasan

Oleh : Sayhazs Zailie BAB 1 “APA???” Irish benar-benar terkejut dengan apa yang baru didengarnya sebentar tadi. Reza hanya berdiri berpeluk tubuh sambil merenung ke arah tasik yang terbentang di hadapan. Tidak berani untuk bertentang mata dengan... [Teruskan bacaan]

Novel : Lihat Aku Di Matamu 1

28 January 2014  
Kategori: Novel

1,674 bacaan 5 Ulasan

Oleh : Mirei May BAB 1 Dress labuh berwarna putih mutiara ditaburi batuan kristal swarovski rekaan pereka fesyen terkenal tanah air, Hatta Dolmat aku tenung berulang kali di hadapan Wooden Cheval Floor Mirror. Takut-takut, dress mewah dan berat yang sudah... [Teruskan bacaan]

Novel : Ana Muslimah Namanya 1

28 January 2014  
Kategori: Novel

989 bacaan 2 Ulasan

Oleh : bunga biru BAB 1 “Kak Ana, sembunyi cepat!” Dari hadapan pintu dewan, Shakirin dengan suara separuh menjerit dan gerak tangan yang gopoh menyuruh Ana Muslimah menyembunyikan diri. Ana Muslimah berlari menyorok di balik tabir pentas dewan setelah... [Teruskan bacaan]

Novel : Ikrar Kasih 1

28 January 2014  
Kategori: Novel

528 bacaan 1 Ulasan

Oleh : AilymAmylia SATU “bagpack…purse…passport…handphone…off!!!” Mila tersenyum pahit. Dia nekad tapi dalam hatinya tetap rasa sedih yang teramat sangat kerana dia terpaksa melukakan hati mama dan papa. Tapi ini sahaja caranya, dia yakin... [Teruskan bacaan]

Novel : Kisah Cinta Kita 1

28 January 2014  
Kategori: Novel

3,539 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Sye Abdul BAB 1 Namaku Elfiza. Panggil sahaja Eyza. Seorang hawa yang boleh di katakan pernah menghadapi saat-saat getir dalam hidup. Papa seorang ahli senator negara yang sentiasa sibuk dengan dewan parlimen bersama ahli senat yang lain dan mama... [Teruskan bacaan]

Novel : Duhai Cinta 1

28 January 2014  
Kategori: Novel

494 bacaan 4 Ulasan

Oleh : Adelia Waty Bab 1 Sarah menarik beg tariknya memasuki bilik hotel…Dekorasi disekeliling bilik tersebut diperhatikan…terdapat satu king bed , sebuah meja kerja.. dan ada beberapa lukisan abstrak yang digantungkan di beberapa bahagian dinding... [Teruskan bacaan]

Novel : Kisah Cinta Pertama 1

28 January 2014  
Kategori: Novel

3,344 bacaan 1 Ulasan

Oleh : ZATI MOHD BAB 1 AKU angkat telefon yang duk berdering lagu Ayumi Hamasaki. Masuk nie sudah tiga kali ia berbunyi. Aku tengok nama dia skrin kak Nina! “Assalamualaikum kak Nina.” “Waalaikumsalam. Buat apa tu?” suara kak Nina kedengaran. “Tak... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 151234...10...Akhir »