Novel : Cinta Si Lecturer vs Kasih Si Gadis Utara 6

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : Tikah Othman BAB 6 Lebih kurang 15 minit lagi kelas Aliah Umaira akan bermula. Dia mengatur langkah besar bagi mempercepatkan langkahnya ke kelas. Nasiblah dia tidak terbangun lewat pagi tadi kerana semalam hampir pukul 2 pagi baru dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Kopi Karamel Untuk Dia 6

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : Hannah Ezaty Asha Rehana sudah tercongok di hadapan perhentian bas berdekatan dengan apartmentnya.Memang seperti dijanjikan yang dia akan menunggu Leo di situ sebelum sama-sama ke Golden Ballroom yang terletak dalam bangunan Muzium Fesyen di Lafayette... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Ibarat Duit Syiling 6

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : yierda badrishah Bab 6 “Ini rumah saya dan apa awak buat di sini?” tukas Nadzrin kemudian. Mendengar penjelasan yang sudah terang lagi bersuluh itu, Erliza seakan terjaga dari mimpi. Serentak itu, dia letak tangan di dada Nadzrin dan menolak... [Teruskan bacaan]

Novel : Saat Ku Cinta 6

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : Dnae Bab 6 ZHARIF menjeling jam di tangan. Hayunan langkahnya pantas menghala ke arah lif yang berada di tengah-tengah ruang bangunan yang cantik itu. Dia mahu ke pejabatnya yang berada di tingkat 15. Ketika berada di depan lif pun Zharif tidak... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami Sebelah Rumah 6

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : ana sofiya Harapanku kini ialah Amar. ~ Eryna KAK Lin tengok aku atas bawah. Sekejap sekejap tangannya membelek tudung yang kupakai. Sekejap lagi dia membelek kerongsang pula. Ada sahaja yang dia tak puas hati dengan hasil kerja seninya pada diriku... [Teruskan bacaan]

Novel : Bila Hati Dah Benci 5

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : Dreamiera #BAB 5# Setelah selesai bersarapan sepotong sandwish.aku pulang semula ke butik tersebut.betapa terkejutnya aku apabila butik sudah kelihatan dibuka, rasa menyesal pergi bersarapan terlebih dahulu mulai timbul.dah lah hari ini merupakan... [Teruskan bacaan]

Novel : What? Kahwin Dengan Roomate?! 5

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : BALDU MERAH “Baru pukul 7.10 pagi. Tidur dulu lah. Mengantuk sangat ni. Kelas start pukul 9.00 pagi,” kata Irish lalu menyambung tidurnya kembali yang terganggu tadi. Rasa lena dapat memeluk teddy bear Sarbie yang comel dan gebu itu. Sengaja... [Teruskan bacaan]

Novel : Betapa Dia Cinta 5

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : yierda badrishah Bab 5 Micheal sedang bersiap untuk masuk tidur bila telefonnya berbunyi lagi. Melihat nama pemanggil di talian telefon, Micheal terduduk di birai katil. Bagaimana dia boleh lupa pasal janjinya dengan Cindy? Bukan sepatutnya dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Si Photographer 5

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : Dalila Samsudin Aina berjalan perlahan memasuki bangunan tinggi itu . Dia sengaja berjalan lambat kerana tidak suka dipaksa bekerja dan berharapkan artis itu memecatnya dengan cepat . “Hish ! mana perempuan ni ! Lambat betul lah” marah... [Teruskan bacaan]

Novel : Air Mata Semalam 5

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : Iman Hazran BAB 5 Kring!!!!Loceng berbunyi tepat pukul 9.30 pagi menandakan waktu rehat bermula.Para pelajar berpusu-pusu keluar dari kelas dan menuruni tangga menuju ke kawasan rehat masing-masing.Ya!Itulah perkataan yang sesuai.Kawasan rehat... [Teruskan bacaan]

Novel : You Are My Angel 5

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : Amni Amanina BAB 5: Tengku Syasya menghentakkan tangannya ke atas meja.Geram dengan sikap mamanya itu yang ingin sangat dia kahwin dengan Aqish Darren Criss. “Sya,kenapa ni?”tanya Dato Hisyam kepada isterinya itu yang dilihatnya sedikit rungsing. “Arghhhh,sya... [Teruskan bacaan]

Novel : Three Words 5

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : SleepingBeast BAB 5 AISYAH pandang jelik makanan dekat atas meja makan.Apa benda ni? Makcik Munah iaitu isteri tuan rumah dah pandang Aisyah.Yang budak ni kenapa?Tengok makanan tu macam tengok lintah je. “Anak tak suka ye lontong ni?Kejap ye,makcik... [Teruskan bacaan]

Novel : Kisah Hati 5

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : Fyzfyzah Bab 5 Sudah hampir sebulan Sarah bekerja sambilan di situ,dia pun sudah mula selesa dengan kedaaan dan tempat kerjanya itu.Layanan dari pekerja pekerja lain pun baik,bilamana dia tidak tahu tentang sesuatu pekerjaan itu ada saja yang ingin... [Teruskan bacaan]

Novel : Penjara Cinta 4

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : KHW BAB 4 “Aku sayang padamu.. Aku rindu dirimu… Selalu bersamamu… Aku sayang padamu…” Iman tersenyum nipis. Wajah comel yang sedang tidur di atas katil itu dipandang dengan penuh kasih. ”Good night sayang.. Have a sweet... [Teruskan bacaan]

Novel : Putri Mimpi 4

28 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : Foxcansit Bab 4 Pada pagi itu, Shahwil menaiki bas bersama Syu Yee untuk menuju ke pasaraya yang agak besar berdekatan dengan kondominium Syu Yee. Ini adalah kali pertama Shahwil pergi ke kompleks sebesar ini. Banyak betul kali pertamanya. “Hei,... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Yang Satu 4

27 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : IsDA BAB 4 Panggilan malam daripada abang Is mengundang rasa bahagia dihati Syafiqah. “Helo, abang!!” jawab Syafiqah teruja sebaik sahaja butang hijau ditekan. “Assalamualaikumm..” Syafiqah tergaru-garu kepala.... [Teruskan bacaan]

Novel : Cucu VS Cucu Menantu Nek Kalsum 4

27 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : ISME_ANA Bab 4 Beberapa bulan kemudian… IRFAN FARIS kini sudah kembali ke tanah air setelah tamat pengajian. Dia disambut oleh mama, papa dan neneknya, Nek Kalsum. “Ala, cucu nenek. Nenek rindu sangat dengan Irfan. Dah lama nenek tunggu Irfan... [Teruskan bacaan]

Novel : Babak Cinta 4

27 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : Shiroe Sherry “Cik Naurah okey tak ni?” Fifi yang ketika itu duduk berhadapan denganku menyoal bimbang. Sejak tadi sepatah haram aku tak bercakap. “Minum dulu air ni.” Fifi menolak segelas air masak di atas meja ke arahku. Tanpa menjawab... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Imam Halalku 4

27 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : Jaslina Jazlin BAB 4 Aku termenung. Album kupeluk erat. Air mataku jatuh. Ah Nureen, murahnya air mata kau harini. Aku mengutuk diriku. Air mata kukesat. Album kubelek. Abah, ummi, Nuraina, Nurashfa, Nureen rindu korang semua. Album kembali dalam... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta U 4

27 February 2014  
Kategori: Novel

Oleh : Norzahidlia BAB 4 Daniel memerhatikan mereka semua yang sedang buat tugasan masing-masing. Amylia leka membuat kerjanya tanpa menghiraukan orang disekelilingnya. “Jumpa abang kat taman pukul 5 petang“bisik Daniel membuatkan Amylia... [Teruskan bacaan]