PROMOSI KOMBO FEBRUARI 2015

30 January 2015  
Kategori: Menarik Di Sini

Jangan lepaskan peluang, dapatkan novel keluaran Februari dengan harga kombo! Lebih jimat lebih hebat. Jom! tempah secara online sekarang di www.karyaseni.my @www.p2u.my @ aplikasi karyaseni Setiap pembelian akan mendapat cenderahati eksklusif daripada... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Hujan Yang Hilang

28 January 2015  
Kategori: Cerpen

Oleh: AmHuz RoRy Aku merenung diriku melalui cermin tinggi yang menghadap ke arahku. Lengkap berbaju melayu hitam; satu warna yang paling aku tidak suka. Ibu pernah kata, elok kita sediakan sepasang baju melayu warna itu untuk digunakan dalam waktu tertentu.... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Disini Cinta Disana Maruah

28 January 2015  
Kategori: Cerpen

Oleh: Wan Nur Aira “Assalamualaikum..”salam diberi diikuti ketukan pintu dari luar. Aku berlari-lari anak ke pintu rumah untuk menyambut suami tersayang.Aku membetulkan pakaian agar nampak cantik dihadapan si suami.Senyuman mula terlukis... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Aidil Untuk Saya

28 January 2015  
Kategori: Cerpen

Oleh: Suha Fasihah SEORANG pelajar yang baharu sahaja selesai melakukan ulang kaji pelajaran bersendirian segera menuju ke arah lif yang sedikit jauh dari meja-meja yang disediakan. Jam tangannya sudah menunjukkan pukul 10.45 malam. Dia perlu segera pulang... [Teruskan bacaan]

Cerpen :Masihkah Ada Cinta

28 January 2015  
Kategori: Cerpen

Oleh: zepy slumber Jam sudah menunjukkan 5 pagi, hampir masuk waktu subuh. Kedengaran pintu rumah dibuka oleh seorang wanita dalam keadaan mabuk. Terhuyung- hayang dia berjalan. Sehinggakan datang seorang lelaki yang sudah berumur ke arahnya. “Ya Allah!... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Memori Indah Bersamamu

28 January 2015  
Kategori: Cerpen

Oleh: NAZSUHA FAIZILA MEMORI INDAH BERSAMAMU Hari ini merupakan hari yang paling istimewa dalam hidupku. Hari ini ialah hari yang paling tidak akan aku lupakan seumur hidupku. Hari yang paling menggembirakan buatku. Tidak lama lagi majlis yang istimewa... [Teruskan bacaan]

KARYASENI & PENULISAN2U DI PESTA BUKU SELANGOR 2015

27 January 2015  
Kategori: Aktiviti, Info Terkini

Berita baik untuk peminat-peminat novel Karyaseni & Penulisan2u. Karyaseni & Penulisan2u di PESTA BUKU SELANGOR 2015 . Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan pelbagai tawaran menarik di sana nanti: Tarikh : 29 JAN – 8 FEB 2015 Masa : 10.00... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Kedai Bunga 35

22 January 2015  
Kategori: Novel

Oleh : Hasyim Amin BAB 35 “Terima kasih Miss Marisa, saya harap projek kita tu akan berjaya.” Amar tersenyum lebar. “Ya, saya juga harap macam itulah Encik Amar. Baiklah, saya pulang dulu. Kalau ada masalah dengan projek kita tu, Encik Amar boleh... [Teruskan bacaan]

Novel : Tentang Rasa 32

22 January 2015  
Kategori: Novel

Oleh : nalish hadima BAB 32 Firman terjaga daripada pengsan lalu dia melihat sekelilingnya. Dia binggung seketika. “aku kat mana ni?”. Sambil menahan sakit yang menjalar di kepalanya. Suzan yang masih tidak sedarkan diri kaku di sebelahnya. “suzan!”.... [Teruskan bacaan]

Novel : Egonya Seorang Wanita 28

22 January 2015  
Kategori: Novel

Oleh : NIA HANI ESW…BAB 28 Aiman membuka matanya sambil tersenyum. Sebenarnya Aiman dah lama berjaga cuma dia tak sampai hati untuk mengangkat anggota tangan dan kaki Ila yang menghimpap tubuhnya. Dia dan Ila juga dah... [Teruskan bacaan]

Novel : Jangan!!! Itu Suamiku… 27

22 January 2015  
Kategori: Novel

Oleh : Nadz D.L Bab 27 Eliya melambai-lambai dihadapan Eddie bagi menyedarkannya dari lamunan.Eddie tersentak buat seketika. “eh..Liya..dah ambil result belum?..”soal Eddie sedikit terpinga-pinga.Eliya hanya menepuk dahi melihat suaminya yang kuat... [Teruskan bacaan]

Novel : Kotak Usang Permata 25

22 January 2015  
Kategori: Novel

Oleh : Mohd Ikmal Hakim BAB 25 HARI yang ditunggu-tunggu telah tiba. Pagi Jumaat itu sangat indah dengan keadaan yang dingin apabila awan memayungi bumi sehinggakan langit biru tidak terlihat dari bawah. Sungguh nyaman udaranya. Lagi dua hari akan tibalah... [Teruskan bacaan]

Novel : Jodoh Pasti Bertemu 24

22 January 2015  
Kategori: Novel

Oleh : N.S Hannah JODOH PASTI BERTEMU BAB 24 N.S HANNAH Azan subuh sayup-sayup kedengaran dari masjid berhampiran. Anna segera membukakan mata, kerana sedar sudah bangun lewat dari biasa. Tangan didepakan, kepala digelengkan, melegakan urat urat yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Ada Dia Di Hati 24

22 January 2015  
Kategori: Novel

Oleh : DNae Bab 24 Selepas lima tahun. “WAH besarnya rumah ni.. Rumah siapa ni mama?” soal Akif sebaik saja dia menjejak kaki di ruang garaj itu. Alisha dan Amri hanya tersenyum. Yelah ketika mereka ke London dulu, Akif masih kecil. Dan baru balik... [Teruskan bacaan]

Novel : I Hate You… 24

22 January 2015  
Kategori: Novel

Oleh : Aleeya Saaid BAB 24 “Waaa besar jugak rumah opah..dulu bukan rumah kayu je ke..” “Fatin dah lama tak balik…rumah atas rumah lama ..rumah batu bawah ni papa fatin yang tambahkan..” Aku senyum tawar..malu pula rasa. Makan diri sendiri... [Teruskan bacaan]

Novel : Romeo Aku Mencintai Dirimu 22

22 January 2015  
Kategori: Novel

Oleh : ann hanim 22 Awal-awal pagi Qatrina sudah menyiapkan diri.Pertandingan menembak antara BAKAT 6 Briged berlangsung di Lapang Sasar Kem Hobart Gurun.Baju kemeja bewarna merah jambu disarungkan.Tertera sulaman BAKAT 2 RAMD.Dipadankan dengan tudung... [Teruskan bacaan]

SUAMIKU, ENCIK PERFECT 10! DI PAWAGAM

21 January 2015  
Kategori: Menarik Di Sini

Jom ramai-ramai pergi ke pawagam berhampiran anda.Filem adaptasi daripada novel karya Syamnuriezmil Suamiku, Encik Perfect10! akhirnya akan berada di pawagam esok….. 22 Januari 2014. Lakonan dan gandingan hebat Aaron Aziz & Lisa Surihani. Jangan... [Teruskan bacaan]

Novel : Sinar Hidupku 22

21 January 2015  
Kategori: Novel

Oleh : ira nadzirah Bab 22 Apa hajat kak Minah datang ni?” soal Ahmad bila mereka mengambil tempat yang selesa bagi diri masing-masing. Kak… Kita nikahkan mereka dulu sebelum mereka berangkat ke korea! Apa!? Nikahkan mereka. Siapa mak?” soal Ameera... [Teruskan bacaan]

Novel : The Memory 22

21 January 2015  
Kategori: Novel

Oleh : cikmaddi BAB 22 PETANG itu, Haikal berada dikafenya. Dia bekerja setelah sebahagian daripada kerja sekolahnya sudah siap. Dia tak tahu apa perasaan yang mahu dia gambarkan pada ketika itu. Ingatannya asyik teringatkan Hairy versi kecik. Kebetulan... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Bintang Hatiku 21

21 January 2015  
Kategori: Novel

Oleh : IRAH HARIZA BAB 21 NIRA merenung wajah Harish yang masih tidak sedarkan diri. Sudah tiga minggu berlalu namun masih tiada tindak balas dari lelaki itu. Namun Nira berasa sedikit lega kerana Harish sudah berjaya melepasi tahap kritikal. Kini Harish... [Teruskan bacaan]