Novel : Opps! Skandal 4

30 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh:Thaqiffah Alias BAB EMPAT JAM loceng berbunyi nyaring membuatkan dia tersentak. Cepat-cepat Ilya bangkit dari tidurnya. Dengan rambutnya yang kusut masai dia mencapai jam dihujung mejanya. Tepat jam 8 pagi. Ya Allah! Cepat-cepat dia melangkah kelam-kabut... [Teruskan bacaan]

Novel : Cik Recycle 4

30 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh :Affina Ross Bab 4 “Sekian sahaja pembentangan daripada kami. Sekiranya ada salah dan silap, kami harap kawan-kawan dan juga Cikgu Aisyah sudi memafkan kami. Akhir kata, kalau ada jarum yang patah jangan disimpan di dalam peti, kalau ada silap... [Teruskan bacaan]

Novel : Akhiri Penantianku 4

30 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh :Sumayyah Abdullah “Jagalah hati dengan menjaga ikhtilat. Sudah diberitahu, ke arah zina jangan mendekat. Kenapa kekal saja mahu menghampiri jerat? Kalau sudah hati terpikat, segerakan saja kepada akad. Bukan menghampiri pintu maksiat. Terkacaunya... [Teruskan bacaan]

CARTA MPH MINGGU 21-27 SEPTEMBER 2015

29 September 2015  
Kategori: Menarik Di Sini

Tahniah diucapkan kepada novel-novel terbitan Karyaseni & Penulisan2u kerana menduduki carta terlaris MPH seperti berikut: 1-Tuan Anas Mikael- Syamnuriezmil 3-Tundukkan Playboy Itu- Anjell 4-The Greatest Of Destiny!- Al-Wahyu 9- Miss You Mr.Arrogant-... [Teruskan bacaan]

Novel : November Wish 3

29 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh:Alyn Nina Arianna April memandang ke dada langit yang masih gelap. Hujan yang turun dari pagi tadi masih belum reda. Tapi itu bukanlah hal yang membuatkan fikirannya bercelaru pada saat itu. Dia membuka file pendaftaran pelajar baru dan menarik... [Teruskan bacaan]

Novel : Yang Sebenarnya Cinta 3

29 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh:fydahasan Adam Hafiy, CEO di Wisma Razali Consultant tekun menyiapkan kerja-kerja pejabatnya. Laporan yang harus disiapkan sebelum jam 3.00 petang nanti, mujurlah ada PA yang sentiasa ringan tulang menolongnya. Secretarinya, Miza hampir tujuh tahun... [Teruskan bacaan]

Novel : FNF 3

29 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh: Maximum Impact Bab3 Muaz sedang berdiri tercegat di muka pintu tandas sekolah mereka kerana menunggu Ashraf sedang berhajat kecil. Di dalam kepala, Muaz sedang ligat memikirkan ayat yang patut digunakan nanti ketika berhadapan dengan Fatin. Saya... [Teruskan bacaan]

Novel : Jodoh Selipar Sebelah Lain 3

29 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh: Cik Bedah Cun BAB 3 Cukup Tuhan Dalam Hati..Namun tetap kudamba kamu hadir menemani hari-hariku… Azan maghrib kedengaran dari surau berdekatan.Sesudah bersiap membersihkan diri di rumah, RIZAL mengajak JOHN solat berjemaah di masjid.Pada mulanya... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku, Dia Dan Dirimu 3

29 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh: Alegna Rossa Akhirnya penderitaan menghadapi peperiksaan akhir berakhir jua. Dalam kegembiraan aku memulakan cuti seminggu, terselit juga sedikit kesedihan kerana tidak sempat berjumpa dengan Dean untuk berbual dengan lebih lama dengannya. Fikiranku... [Teruskan bacaan]

Novel : Novelet Cinta Cik Penulis 3

29 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh:Ct Roxalynna BAB 3 HADIAH HARI LAHIR CIK PENULIS HARI ini baru Nuriz Raziana berani keluar daripada bilik asramanya atas urusan meluangkan masa bersama sahabat-sahabatnya. Itu pun setelah puas dipujuk oleh teman-teman sebiliknya dan beberapa orang... [Teruskan bacaan]

Novel : Opps! Skandal 3

29 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh:Thaqiffah Alias OPPS! SKANDAL BAB TIGA NGANTUK yang masih bersisa terasa menganggunya. Berkali-kali dia menguap sebelum tapak tangannya cepat menutup mulut yang akan terlopong besar. Dia cuba mencelikkan matanya sebesar yang mungkin. Terasa syaitan... [Teruskan bacaan]

Novel : Kalau Hati Dah Sayang 2

29 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh :Ai Alanni KALAU HATI DAH SAYANG 2 Aduhai. Kenapa susah sangat nak lelap mata aku ni. Nisa melihat jam di dinding bilik nya. Mak ai..dah pukul 3 pagi. Ni mesti kes selalu sangat berjaga malam ni. Dah susah nak tidur..Nisa mengeluh lagi. Di saat matanya... [Teruskan bacaan]

Novel : Adakah Dia Jodohku? 2

29 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh :Alieya hayu “Mama tak kira. Kalau mama tak buat macam ni, sampai bila pun Harris tak akan kahwin. Mama tak nak Harris pilih perempuan yang hanya pandang kekayaan Harris saja. Tengok semua kawan-kawan perempuan Harris, semuanya hanya nak kikis... [Teruskan bacaan]

Novel : Aura 2

29 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh :a.k.bakar Bab 2 : Mana Buktinya? Ratusan manusia dilihat bermundar-mandir seperti pagi-pagi biasa yang lain. Kebanyakan orang bergegas untuk ke pejabat dengan kenderaan di jalan raya mula beratur panjang akibat kesesakan jalan raya. Maka ia adalah... [Teruskan bacaan]

Novel : Untuk Sekali Lagi 2

29 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh : Helena Anne BAB 2 ‘You look different’. Kata-kata Zayd malam tadi, masih terngiang-ngiang lagi di dalam telinga Safya. Sepanjang malamlah juga dia memikirkan, sehingga dia terlewat bangun pagi tadi gara-gara tidur lambat. Sandwich tuna... [Teruskan bacaan]

Novel : Korban Cinta 2

29 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh :humairakhaziq Adira menangis. Cuba dikawal suaranya suapaya tak didengar oleh suaminya. Rindunya pada Hanif hanya Tuhan yang tahu. Bukan mudah untuk dia menerima semua secara tiba-tiba. Maafkan I sayang. I terpaksa. Maafkan I. “Hoi. Kau nak tidur... [Teruskan bacaan]

Novel : Cemburu Hati 2

29 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh : IsDA BAB 2 Sharia seperti biasa, pergi ke tempat duduk kegemarannya. Perpustakaan kampus, tingkat 3. Sharia mengeluarkan buku nota serta buku rujukan. Bekas pensil dibuka dan mengeluar pensil mekanikalnya. Sharia sibuk menelaah. Sesekali, tangannya... [Teruskan bacaan]

Novel : Bulan Dan Bintang 1

28 September 2015  
Kategori: Novel

Comments Off on Novel : Bulan Dan Bintang 1

Oleh: Shy Yunus PROLOG Faizul memecut motornya sehabis laju. Tak sampai dua hari dia pulang ke kampung, boleh pulak lecturernya buat spoil dengan mengajak dia berjumpa di pekan Taiping. Apa yang lagi best, seawal jam 9 pagi wanita tersebut mengajaknya... [Teruskan bacaan]

Novel : Separuh Dari Jiwaku 1

28 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh: Anne Moha BAB 1 Sambil meletakkan kasut sukan di dalam almari kasut yang terletak berhampiran dengan pintu masuk, aku melihat-lihat kearah pintu pagar rumah akan kelibat Melissa. Tapi hampeh.. Batang hidung dia pun takde. Sudah menjadi... [Teruskan bacaan]

Novel : Menyambut Janji 1

28 September 2015  
Kategori: Novel

Oleh: Balqis Liyana “Adriana, tolong fotocopykan kertas ni. I nak 5 copy, size A1. Pukul 11 pagi dah mesti ada kat bilik mesyuarat. Is’’t clear?” “Yes.” “And jangan lupa buatkan coffea drink untuk Encik Zuhairie. Remember! Less... [Teruskan bacaan]