Novel : Awak Tunggu Saya Eh? 3

31 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh : NABELLA BAZLI BAB 3 “Siapa nak ke koperasi lepas maghrib nanti?” Linda menyoal sebaik saja masuk ke dalam bilik bersama sabun mandi di tangan. “Waalaikumussalam.” kataku dalam nada sarkastik dan meleret. Ain yang sedang sibuk membentangkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Gadis Shallot 3

31 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh : aenaruzayni Sufia mengaul-gaul minumannya dengan straw. Beberapa hari ini sememangnya pemikirannya melayang, memikir soalan yang tiada jawapan. Dibelakang tempat duduk sufia, kelihatan dua orang gadis yang berjalan menghala ke arahnya tanpa disedari.... [Teruskan bacaan]

Novel : Turutan Maut 3

30 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh :Mohd Ikmal Hakim Abdul Ghani BAB 3 SELEPAS kejadian kes pembunuhan ke atas Nuri Alissa, pihak media sering menjadikan kes tersebut sebagai tajuk utama. Slot berita di setiap siaran televisyen juga selalu memaklumkan maklumat terkini yang mereka... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Digital 3

30 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh : a.k.bakar BAB 3 : ALAMAT E-MEL ” Nak jadi kawan saya?” mesej dibaca Jwanita. Nak jadi kawan saya? mesej itu masih terpapar pada monitor. Jwanita telah memikirkan jawapan yang sesuai, supaya lelaki ini yang baru muncul tidak menjadi... [Teruskan bacaan]

Novel : Tika Itu… Inai Masih Merah 5

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh:April Snow “MAMA…” Langkah kecil Abid laju menuruni sofa menuju ke pintu utama yang terkuak usai telinga menangkap ucapan salam daripada lontaran suara yang tidak asing di telinga. Tubuh bersarung pijama biru pantas memaut jari-jemari... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Hati Sayang 5

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh:Hairynn Salehuddin “Ini Cik Lara Alina ke?” soal seorang wanita dalam talian. Nombor yang tidak pernah dia nampak sebelum ini. Nak suruh datang temu duga ke? Bagusnya kalau begitu. “Ya, saya.” Lara masih berharap yang panggilan tersebut... [Teruskan bacaan]

Novel : Melodi Cinta II 5

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh: Penulisan2u Nurul Ain Syuhada Dan Dia Jodohku “Nak atau tak nak, kau akan jadi milik aku suatu hari nanti!” “Dan kalau saya jadi milik awak, saya yakin… Saya ialah gadis yang paling malang sekali!” “Farish, junior masuk bulan lima... [Teruskan bacaan]

Novel : Magisnya Cinta 5

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh: Syamnuriezmil “MACAM mana? CRK kata apa? Logik tak lukisan kau tu?” Ridzwan masuk ke dalam bilik Adib sebaik saja mendapat tahu Adib sudah pulang daripada berjumpa dengan Rose Khadeeja. Tak sabar Ridzwan nak tahu apa maklum balas Rose. Pelik... [Teruskan bacaan]

Novel : Terima Kasih Sayang 5

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh:Fariha Aisya PAKAIAN yang bergantungan di butik itu dibelek-beleknya. Sedang dia leka membelek-belek pakaian, seseorang menegurnya dari belakang. “Hanna?” Hanna berpaling ke belakang. Kelihatan seorang wanita berpakaian seragam polis berdiri... [Teruskan bacaan]

Novel : Takdir Cinta 2

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh : Fash ececeh..nak wat muke kesian la tue,.muke cam tapir..haha..ye la,jumpa malam ni.Tapi tak lama tau..karang,tak pasal-pasal aku kena cekup ngan kau”ujar ku mengenakan khairul. “Banyak la kau punya cekup..kau ingat kita berdua je ke kat sana?Tapi... [Teruskan bacaan]

Novel : Awak Kat Mr Google 2

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh :Sri Wahyuni BAB 2 Keesokan harinya, Melia datang ke pejabat dengan langkah yang longlai. Mana tidaknya, peristiwa semalam menghantui diri. Iskh… Iskh… Iskh… yang aku ni pun satu kerja tidaklah lama mana dah nak cari fasal dengan skandal bos.... [Teruskan bacaan]

Novel : Kenangan Manis Cinta Fareez 2

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh: Elliot Berry 17 June 2004, Khamis 12.00AM Kediaman Manis Hari ini Munzir berdiri lama di pintu bilik Manis, memerhatikan adiknya yang sedang terbaring sambil memerhatikan siling bilik yang berukir cantik itu. Sudah seharian dia begitu, Munzir sendiri... [Teruskan bacaan]

Novel : Doktor Cinta Beta 2

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh :Hati Emas Tiba-tiba pintu terkuak. Farah segera meloloskan diri dari Dr. Ashraf. Sementara Dr. Ashraf segera berpaling dan duduk meneliti fail pesakit tadi. Berpura-pura seolah sedang menaip laporan prosedur yang baru dilakukannya tadi. Suasana... [Teruskan bacaan]

Novel : Suara Hati Sofiyah 2

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh : Syahirahab Bab 2 Suasana di dalam dorm aspuri kelihatan agak suram apabila teman sebilik yang lain hanya mendiamkan diri saja. Aku terbayangkan saat di mana Indah membuat lawak favouritenya sehingga kami tertawa melihat gayanya membebel dan berjalan... [Teruskan bacaan]

Novel : Surat Cinta Terakhir 2

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh :Irdina Adriana Bab 2 Suasana di dalam dorm aspuri kelihatan agak suram apabila teman sebilik yang lain hanya mendiamkan diri saja. Aku terbayangkan saat di mana Indah membuat lawak favouritenya sehingga kami tertawa melihat gayanya membebel dan... [Teruskan bacaan]

Novel : Sirna Melayu 2

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh : aina balqis BAB 2 BEGITU pulang dari solat Terawih berjemaah, Mazrul masih tidah jemu-jemu mengemas segala jenis buku di dalam kotak-kotak berwarna coklat. Buku-buku yang tersusun cantik dikeluarkan semula lalu dibiarkan berselerak diatas permaidani... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Yang Ku Nanti 2

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh : Hijratul Akisya ***2*** “Mia kau datang dengan apa!” Miasarah mengangkat muka. Hilang tumpuannya gara-gara terkejut mendengar sapaan Razlan yang datang secara tiba-tiba muncul dimuka pintu biliknya. Bagi salam pun tidak tiba-tiba datang bertanya.... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Suami Mr Hot Temper 2

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh: Musfirah Muzairi BAB 2 Daniel memerhatikan senarai nama di skrin telefonnya. Selepas mencari, dia menekan butang panggilan di telefon iPhone 6 plusnya. “Hello,Hareez! Aku nie,”sapa Daniel. “Kalau ya pun, bagilah salam dulu. Kitakan orang... [Teruskan bacaan]

Novel : Sabarlah, Farisya 2

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh: syamy adilah Pagi ini memang menyusahkan aku. Keluar masuk bilik air tanpa henti. Tekak aku rasa loya. Hanya tuhan saja yang tahu betapa rasa peritnya tekak ini. Kepala pulak pening. Agaknya inilah dianya yang dikatakan morning sickness. Ya. Aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Isteri Sempurna 2

29 December 2015  
Kategori: Novel

Oleh: harif iriaz BAB 2 Daniel memerhatikan senarai nama di skrin telefonnya. Selepas mencari, dia menekan butang panggilan di telefon iPhone 6 plusnya. “Hello,Hareez! Aku nie,”sapa Daniel. “Kalau ya pun, bagilah salam dulu. Kitakan orang Islam... [Teruskan bacaan]