Novel : Awak Milik Saya 2

24 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Cik Melayu Bab 2 “TERIMA kasih BANYAK-BANYAK ya!” sindirannya itu sengaja ditekankan sambil tangannya membuka pintu kereta yang dinaikinya itu. Harris terkejut melihat tindakan spontan gadis itu namun belum sempat dia menahan Iman, gadis itu... [Teruskan bacaan]

Novel : Bisikan Rindu Semalam 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh : Unggas Senja BAB 1 “CINTA!!” Suara Puan Raziah bergema kuat. Bergegar rasa rumah batu setingkat itu. Geram sungguh rasanya dia dengan perangai Cinta Arissa. Satu-satunya anak perempuan yang dia ada. Matahari sudah mencanak tinggi pun, masih... [Teruskan bacaan]

Novel : Akhir Sebuah Pengorbanan 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Neesha Danie Aku merenung sayu gambar arwah nenek dalam tangan. Pilu hati ini apabila mengingati satu-satunya orang yang aku sayang sudah meninggalkanku. Tinggalkan aku terkapai-kapai seorang diri. Dah sebulan hidup aku sendiri. Nenek meninggal... [Teruskan bacaan]

Novel : Mamat Kejam Milikku 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh : Zizie Zaidi PROLOG “Kami datang ni, sebenarnya nak meminang Ana untuk anak kami, Imran.” Dato’ Khalid menerangkan tujuannya bertandang ke rumah Encik Zikri. Terbeliak anak mata papa dengan mama mendengarkan kata-kata Dato’ yang baru dikenalinya... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Untuk 2T 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh : Mawar Zarin “Apa nak jadi dengan awak berdua ni? Hari tu awak gaduh pasal jawatan ketua murid. Mentang-mentang dua-dua dicalonkan. Hari ni gaduh pasal rancangan tahunan sekolah pula. Peninglah saya dengan awak ni. Kang saya pilih Ryan, Ara asyik... [Teruskan bacaan]

Novel : Dendam yang Bersalut Cinta 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh : Q. Qaisara PROLOG Dia keseorangan lagi di dalam bilik itu. Tetapi kali ini hanya cahaya lampu yang berkelip-kelip menemaninya di situ, tidak seperti sebelumnya. Dia berasa sedikit lega tatkala ada cahaya yang menerangi bilik itu meskipun ketakutan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cebisan Novel Sesudah Awan Berlalu 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Mohd Azwan Kaki dihayun melangkah dalam suasana sepi yang hanya bertemankan bunyi alam yang mendamaikan jiwa. Suasana begitu gelap dan hanya diterangi oleh lampu jalan yang malap. Irfan meninggalkan keretanya jauh di sana dan mengambil keputusan... [Teruskan bacaan]

Novel : Superhero Berbaju Hitam 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :RoraKissa BAB 1 : Misteri / Degil Dalam kegelapan di sebuah lorong terbiar ada suara seseorang ketawa dari rentak yang perlahan sehingga bergema seluruh lorong tersebut. “HAHAHAHA!!” Seseorang mendepangkan kedua-dua tangannya ke udara... [Teruskan bacaan]

Novel : Ku Rela Lepaskan Cinta Ini 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Lea HaNna ********************************************** 1 ********************************************** Aleesya membuka matanya perlahan-lahan. Dia melihat keadaan sekelilingnya. Ini seperti bilik tidurnya. Dia hampir melupai bilik tidurnya sendiri.... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Kesayangan Aku 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Wan Nur Najihah BAB 1 GURUN,KEDAH MALAYSIA “HOI…” “Astafirullahhazim…” ucapku sambil mengurut dada. Kureng asam betul punya kawan. Nasib baik tak tercabut jantung aku ni. His…kacau daun betullah. Aku baru je aku nak fikir pasal masa... [Teruskan bacaan]

Novel : Langit Cinta Ishikawa 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Fatehah Lapangan terbang KLIA 2 Akhirnya aku tiba juga di tanah airku.Lamanya tinggalkan tanah air atau Malaysia.Ye la,nanti ad orang ingat aq ni bajet pulak.Agak-agaknya 5 tahun aq tinggalkan Malaysia.Selama itu juga,tidak pernah sekali pun aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Flawless 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Insyi PROLOG (Insyirah’s POV) SUASANA pagi di lapangan terbang Fiumicino Leonardo da Vinci, Itali, tidaklah terlalu sibuk. Sesekali aku menoleh ke belakang dan melambai-lambai ke arah Mak Cik Maiza dan Kayleena sebelum memasuki pintu yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Hey, Awak Milik Saya! 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :MIRANDA PROLOG Bukit Mali, 18 MEI 1991 Pukul satu pagi. Waktu di mana kebanyakkan orang-orang sedang nyenyak tidur. Sebuah kereta Proton Wira hijau lumut berhenti di luar pagar sebuah rumah banglo setingkat. Seorang lelaki lewat 40-an yakni pemandu... [Teruskan bacaan]

Novel: Dendam Terindah 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :april rose PROLOG “Aku terima nikahnya Tengku Raissya Iris…..” Segalanya berlaku bagaikan mimpi, bukan mimpi indah ibarat kisah dongeng yang selalu dibacanya ketika kecil dulu tapi sebaliknya mimpi ngeri! Mimpi ngeri yang buatkan dia takut... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Suamiku Mr.YM 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :aen zaara BAB SATU Orange Juice atas meja sudah separuh aku minum. Malah sudah dua ke tiga ketul kiub ais meluncur ke dalam kerongkong. Tapi panas hatiku ini tak mungkin dapat diredakan hanya dengan beberapa ketul kiub ais. Air yang berbaki dalam... [Teruskan bacaan]

Novel : Pilihan Hati 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh : annisa’ Bab 1 Naufal membelek telefon Samsungnya. Mesej dari Encik Mustafa, majikannya dibaca. ‘salam, Naufal. Awak tolong ambil Dian balik kelas hari ni boleh? Pak Samad ada emergency dan saya ada meeting.’ Naufal mengeluh. Sebenarnya... [Teruskan bacaan]

Novel : Papan Tanda 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh : HanifNiza Prolog Adrianna Balqis tunduk malu. Mukanya merah padam. Kepalanya tunduk kebawah dan tidak lagi melihat sekeliling. Fikirannya kacau dan berterabur. Matanya tertumpu pada kakinya sendiri. Kaki yang kecil berselingkup litup dengan stokin... [Teruskan bacaan]

Novel : Diari 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Nafmy BAB 1 2 Januari SINARAN matahari yang memancar tidak mematahkan semangat aku di pagi hari meskipun jarum hampir jam lapan pagi. Turun naik anak tangga untuk kali keenam serta yang terakhir kalinya sebelum beransur pulang. Kedengaran suara... [Teruskan bacaan]

Novel : Puisi Cinta 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Annkashmir PUISI CINTA Nama aku Jim. Dan aku paling tidak gemar menulis kerana bagi aku, tidak. Aku tidak ada alasan kenapa aku tidak gemar menulis. Asbabnya ialah kemalasan menodai jiwa aku. Jadi, aku katakan tidak kepada menulis. Tapi, suatu hari,... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Pembunuh Cinta 1

23 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh : FEBRUARI FIDA PROLOG MENITIS air mata Syed Airil tatkala melihat jasad isterinya, Sharifah Suraya yang terbujur kaku di sebelahnya. Tubuh isterinya itu penuh dengan darah akibat ditembak oleh manusia bertopeng hitam yang berhati kejam dan tidak... [Teruskan bacaan]