Aku Mahu Kamu

23 October 2013  
Kategori: Novel Di Pasaran

46,042 bacaan 16 Ulasan

SIAPA KATA junior mesti cinta dengan senior walaupun meminatinya? Itu yang berlaku antara Widya Solehah dan juga Izzat Amir. Widya Solehah, pelajar junior yang suka menyendiri dan pasif tetapi suka curi-curi pandang melihat Izzat Amir. Hanya meminatinya... [Teruskan bacaan]

Dia… Isteri Luar Biasa

23 October 2013  
Kategori: Novel Di Pasaran

74,723 bacaan 31 Ulasan

SINGLE is simple, double is trouble… Itu moto hidup Dewi Yusra. Katanya, dia boleh hidup tanpa lelaki, lagi mudah dan tidak serabut otak. Lelaki menyusahkan, suka ambil kesempatan! Perempuan tak kahwin pun boleh ada anaklah! Bukan spesies angkat-angkat... [Teruskan bacaan]

Masih Aku Sayang

23 October 2013  
Kategori: Novel Di Pasaran

18,369 bacaan 5 Ulasan

FARAH FIRDAUS terus membiarkan kenangan lama memenjara jiwanya. Dia tidak sanggup hendak melepaskan sayang itu. Namun dia harus pergi meninggalkan cintanya hanya kerana sebuah rasa. Aturan takdir, tiada siapa yang dapat ingkari. Farah dan Fattah disatukan... [Teruskan bacaan]

Dicintai atau Mencintai

23 October 2013  
Kategori: Novel Di Pasaran

27,377 bacaan 11 Ulasan

KATA ORANG, cinta itu manis macam madu tapi baginya cinta itu lebih manis daripada itu… Kata orang, terluka itu pahit tapi baginya terluka itu perit… Sengal, mental dan gila. Itu gelaran untuk lelaki yang bernama Mohd Zariq Asyraf. Bagi Qyra, pertemuan... [Teruskan bacaan]

Jauh Dari Cinta

28 September 2012  
Kategori: Novel Di Pasaran

90,915 bacaan 48 Ulasan

NYSA SAKINAH. Cintanya pernah ditolak oleh abang angkatnya, Farish Aqil. Namun Farish Aqil kembali menagih kasih, lalu dengan rela dia menerima. Satu penemuan membuatkan dia kembali sedar, siapa dirinya. Lantas dia terikat dalam perkahwinan yang menjerat. “Duduk... [Teruskan bacaan]

Dan Hati Pun Berkata

21 June 2012  
Kategori: Novel Di Pasaran

55,551 bacaan 27 Ulasan

ADIRRA – Kedegilannya bersebab. Kasih sayangnya sudah dirampas. Jadi jangan salahkan dia kalau dia tidak percaya kepada sesiapa, tetapi dengan Rashdan, kedegilannya mula cair. “Abang ni, Irra cakap betul-betul, abang main-main pulak.” “Abang... [Teruskan bacaan]

Kau Ditakdirkan Untukku

18 January 2012  
Kategori: Novel Di Pasaran

164,726 bacaan 84 Ulasan

“Kenapa awak tak berterus terang aje. Tadi bukan main berani lagi nak berterus-terang sendiri. Sampai nangis-nangis,” sindir Akmal tersengih nakal. “Bos jangan sebut pasal tu lagi boleh tak!” bidas Anis geram. Kenangan lama dalam... [Teruskan bacaan]

Cinta Kontrak

4 January 2012  
Kategori: Novel Di Pasaran

258,266 bacaan 317 Ulasan

Ibu! Rasa macam nak terjun laut! Terseksa la kalau macam ni. dengan kontrak tak matured tu lagi! Hampeh punya engineer! Pergi blaja tinggi-tinggi sebab nak create kontrak bebudak camtu ke? Kalau aku jadik pengarah universiti cicak kobeng tu, ku tendang... [Teruskan bacaan]

Kurela Cinta Ini Bertamu

4 January 2012  
Kategori: Novel Di Pasaran

108,366 bacaan 61 Ulasan

Cinta datang tanpa diundang, sebagaimana pertemuan tak terduga antara Qistina Balqish dan Daniel Muaz. Setiap kali berjumpa, setiap kali itu juga akan berlaku sengketa sehinggalah berlakunya sesuatu yang mengaibkan sehingga mengikat mereka kepada sebuah... [Teruskan bacaan]

Kalau Sudah Sayang

12 December 2011  
Kategori: Novel Di Pasaran

140,808 bacaan 47 Ulasan

Tanpa kenal, Ariff Zulkarnain dan Maisarah Ernieza disatukan dalam sebuah ikatan perkahwinan. “Aku sebenarnya sudah ada pilihan sendiri. Tapi disebabkan kau, pilihan hati aku ditolak mentah-mentah oleh ibu dan abah. Aku terpaksa terima kau. Aku tak... [Teruskan bacaan]

Anaknya Anakku Jua

12 December 2011  
Kategori: Novel Di Pasaran

43,095 bacaan 20 Ulasan

Apakah perasaan anda sekiranya anda terpaksa memelihara anak bekas kekasih anda? Itulah yang perlu didepani oleh Nisa’. Sudahlah semuanya berlaku dengan sekelip mata, terpaksa pula menghadapi kekasih yang sarat dengan perasaan cemburu dan umi yang sangat... [Teruskan bacaan]

Cantiknya Si Comot

19 November 2011  
Kategori: Novel Di Pasaran

65,413 bacaan 46 Ulasan

Pertemuan pertama Farid Ammar, seorang lelaki metroseksual, dan Rosmina, seorang gadis kebun yang comot, memberikan persepsi yang kurang menyenangkan di antara mereka. Pertemuan demi pertemuan antara mereka telah membuat hati Ammar mekar dengan bunga-bunga... [Teruskan bacaan]

Ops! Pintu Hatiku

1 November 2011  
Kategori: Novel Di Pasaran

61,420 bacaan 49 Ulasan

Eika dan Hakimi merupakan rakan sekelas yang pantang berjumpa. Jika bersua, mereka pasti akan bertekak kerana berpunca daripada kisah silam Hakimi yang tidak disenangi oleh Eika. Timbul keinginan di hati Hakimi untuk memancing hati Eika kerana Hakimi... [Teruskan bacaan]

Entah Bila Bersemi

29 October 2011  
Kategori: Novel Di Pasaran

67,423 bacaan 29 Ulasan

“Love? What do you know about love? Kalau kau tahu apa itu cinta, kau tak akan paksa aku. Kau takkan buat apa yang aku tak suka.” Faris dan Nazifa, dua insan yang berbeza pada sikap walaupun kedua-duanya berasal daripada keluarga yang berada.... [Teruskan bacaan]

Bila Hati Kata Sayang

21 October 2011  
Kategori: Novel Di Pasaran

42,730 bacaan 62 Ulasan

Dia hadir waktu aku sudah bergelar tunang orang. Awal-awalnya, aku fikir hanya biasa-biasa saja, tetapi pada hujung-hujungnya, aku tahu semua itu bukan lagi sekadar biasa-biasa saja. Sudah menjadi sangat-sanggat luar biasa. Aduhai… Kenapa dia macam... [Teruskan bacaan]

M.A.I.D

21 October 2011  
Kategori: Novel Di Pasaran

58,251 bacaan 145 Ulasan

Pengembaraan Noorul ke alam yang serba baru bermula semenjak menjadi pembantu rumah di penthouse mewah seorang lelaki kacak bernama Harris Tan Sri Hamdan, yang cerewetnya mengalahkan nenek kebayan. Oleh kerana sifatnya yang cerewet itu, Noorul menggelar... [Teruskan bacaan]

566 Hari Mencari Cinta

17 October 2011  
Kategori: Novel Di Pasaran

21,417 bacaan 16 Ulasan

Dalam tempoh 566 hari, Firdayu diwajibkan mencari cinta sejatinya demi perjanjian yang telah dimeterai dengan neneknya. Jika dia berjaya mencari cinta sejati, segala harta nenek akan jatuh ke tangannya. Jika sebaliknya yang berlaku, hartanya pula yang... [Teruskan bacaan]

Tuan Rumah, Pembantu Rumah

3 October 2011  
Kategori: Novel Di Pasaran

60,789 bacaan 66 Ulasan

Kata orang, jangan terlampau membenci, nanti akhirnya cinta yang akan diperolehi. Jangan terlampau percaya, nanti merana jiwa. Sungguh Emir Jihan tidak mengerti, mengapa daripada usikan boleh lahirnya satu rasa yang cukup pelik dalam hatinya. Kenapa sebelum... [Teruskan bacaan]

Doktor Cinta

29 September 2011  
Kategori: Novel Di Pasaran

44,331 bacaan 63 Ulasan

Mazliana Haji Nordin, gadis comel yang sempoi dan selamba. Terpaksa menjadi kekasih satu malam kepada Tengku Iskandar untuk mengelakkan Tengku Iskandar berkahwin dengan pilihan mamanya. Tetapi rancangan menjadi rumit apabila Tengku Mariam, mama Tengku... [Teruskan bacaan]

Cintamu Cintaku Satu

18 September 2011  
Kategori: Novel Di Pasaran

23,889 bacaan 18 Ulasan

“Assalamualaikum.” Tangan kanan dihulurkan. “Nama saya Taufik Azhari bin Ahmad Rizal. Saudari tentu pernah dengar nama saya, kan?” “Nama saya Nurul Hana binti Abdullah dan maaf, ini kali pertama saya dengar nama encik.” Taufik... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 3123