Babak Terakhir

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

“Nama I Emrizal bin Mokhtar. Sofea, you masih ingat dekat I, kan?” -RIZAL “Mana boleh lupa, tempat jatuh lagikan dikenang. Ini pula pembuli durjana macam kau!”-SOFEA Hati SOFEA ANNISA bagai dilanda Garuda apabila ingatannya singgah kepada Rizal... [Teruskan bacaan]

Pelindung Cinta!

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

Hanya kerana sebuah amanah, Radwa terpaksa menjadi seorang pelindung. Bukan pelindung kepada seorang jutawan atau kaum kerabat, tetapi hanya pelindung kepada abang kawan baiknya, Raed Daniyal. Pertemuan pertama antara mereka mendebarkan Radwa, tapi tidak... [Teruskan bacaan]

Akankah Bahagia Itu Milik Kita?

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

0 bacaan 1 Ulasan

Bagi Nurul Iman… Fariz Minhat hanya menjadikan dirinya sebagai peneman setiap kali lelaki itu memerlukan. Bagi Fariz Minhat… Mustahil impiannya selama ini akan menjadi kenyataan kerana dia tahu, Iman tidak mempunyai rasa yang sama sepertinya. Lantas,... [Teruskan bacaan]

13 Jam A380

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

13 jam di dalam penerbangan ke London menaiki MAS A380, takdir menemukan Hana Sofea dan Syed Haydar, jejaka idamannya. Mencipta kenangan terindah di langit biru. Mereka bergelar kekasih kayangan untuk empat jam, menari tango bersama, menjelajah seluruh... [Teruskan bacaan]

Bermusim Badai Cinta

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

Sampai hati! Tergamak sungguh memperlakukannya sebegini. Mungkin sikap sambil lewa dan kurang prihatin dia menyebabkan teman lelaki sendiri curang. Semenjak itu, Arissa serik! Tak mahu bercinta lagi. Tapi… muncul pula seorang mamat ni, asyik menyakat... [Teruskan bacaan]

Nak Bercinta Dengan Saya Tak?

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

Aku akan setia menunggu… Meniti hari bersulamkan rindu… Hanya kerana kau ialah juita hatiku… “Alahai… Kami pula yang kena denda? Okeylah, tak kisah… Apa denda kami?” – EIZHAM “Sekarang abang berdua berpeluk di... [Teruskan bacaan]

Eksperimen Cinta

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

Kali pertama mereka bertentang mata. Masing-masing dah ada pandangan sendiri. Makhluk planet manalah ni? Pelik sungguh! Wah, rambut macam kari tumpah sekilo. Kat telinga ada subang. Kat leher ada rantai perak. Tak senonoh betul! Muda dan… handsome.... [Teruskan bacaan]

Ya Maulana

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

Maulana Iqbal. Dunianya hanya Darul Ulum At-Taufiqiyah. Al-Quran yang penuh di dalam dada menjadi modal buat pembimbing bakal-bakal hafiz. Hasil tarbiah madrasah, maka lahirlah seorang maulana di Kampung Pulau Sayak. adra liyana, maksudnya si perawan... [Teruskan bacaan]

Suami Ekspres

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

FARIS AR RAYYAN- Pensyarah muda yang dididik dengan dan tarbiah yang hebat. Dididik supaya menghargai, melindungi dan meraikan wanita disekelilingnya. Dia dilamar oleh sahabat abinya, Encik Nazri untuk menjadi suami kepada anak gadisnya sebelum lelaki... [Teruskan bacaan]

Jerat Hati

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

0 bacaan 1 Ulasan

“Boleh tak kita berkawan?” – Hafiza “Kita tak setanding. Malu aku nak kawan dengan budak kureng macam kau.” – Asyraf Zaman persekolahan. Kisah Asyraf si ketua kumpulan bajet Westlife. Pengawas popular berdarah campuran Turki dan paling... [Teruskan bacaan]

Mr. Pai Epal

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

Sejak kami berdua berkenalan, pelangi sentiasa sahaja menemani hari-hari aku. Bukan setakat pelangi, bunga sakura pun terkejut dan tumbuh di Malaysia. Transformers pun tiba-tiba terpacul jadi pak guard. Mereka siap mengiringi musim cinta kami. Ye o o... [Teruskan bacaan]

Rahsia Hati

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

“Dalam usia muda, dia memegang jawatan Pengarah Urusan Global Bersatu. Dia juga merupakan nadi penggerak Global Bersatu sehingga Global Bersatu tersenarai sebagai antara sepuluh syarikat gergasi yang berjaya dan setaraf dengan syarikat gergasi lain... [Teruskan bacaan]

Rindu Kamu Mr. Darcy

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

Mungkin untuk mengenal cinta perlukan rindu… Kisah antara Faris dan Hayfa. Faris seorang lelaki yang sangat mementingkan maruahnya dan Hayfa pula seorang perempuan yang sangat prejudis. Perkenalan bermula dengan penuh rasa kebencian. Mereka saling... [Teruskan bacaan]

Calon Isteri Jutawan

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

Mereka manja, cantik, seksi dan menawan. Ya! Merekalah calon-calon isteri jutawan. Pencarian isteri untuk si jutawan bermula. Siapakah si bertuah yang dapat menyandang gelaran isteri si jutawan, IZZAD DANIEL? Wanita yang terpilih bakal mewarisi empayar... [Teruskan bacaan]

My Precious Iris

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

Kisah kehidupan yang penuh warna. Tanpa iman dan kasih sayang, jiwa manusia sangat menderita di dalam kolam hati. Seumpama perahu kertas yang belayar di lautan luas. Betapa rapuh dan lemahnya sehelai kertas menahan asakan dari gelombang. Manusia adalah... [Teruskan bacaan]

Yang Manis

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

IMANIAH SOFEA tak kisah orang nak kata apa tapi kalau Iman dah suka, Iman tak peduli apa orang kata. Janji Iman suka. Kalau nak kata Iman perigi cari timba pun tak ada masalah. Iman gembira juga. “Aku nak pikat Raees Hamzah.” “Apa?” “Aku nak... [Teruskan bacaan]

Be My Wife!

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

HUBUNGAN baik yang terjalin di antara Elman dan Hannah sejak dari kecil retak dek satu insiden. Walaupun bukan salah Hannah, namun gadis itu tetap bersalah pada pandangan mata Elman hinggakan lelaki itu membencinya sehingga mereka melonjak dewasa. Perasaan... [Teruskan bacaan]

Takdir Buat Q

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

“Ar janji. Ar akan sentiasa setia kepada Q. Ar akan tunggu Q. Ar harap Q pun sanggup tunggu Ar walau apapun terjadi. Q tetap dalam hati Ar…” Takdir Quraisyah… Akhirnya Hadzhar pergi dan menghilang. Sedangkan Hadzhar telah menjadi sebahagian... [Teruskan bacaan]

Suami Tak Kuhadap

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

JIWANYA mati. Hatinya ranap. Hidupnya hanya punyai satu tujuan iaitu memusnahkan segala apa yang pernah memusnahkan hidupnya. Nur Syaima memujuk tangisnya sendiri bila dia tersisih daripada perhatian dan tanggungjawab seorang ayah. Pemergian ibu tercinta... [Teruskan bacaan]

Bukan Kerana Aku Tak Cinta

31 October 2014  
Kategori: Novel Di Pasaran

“Kalau aku suruh kau terjun dalam kolam tu, kau nak terjun?” “Untuk buktikan cinta Mas kat abang… terjun kolam pun Mas sanggup. Okey! Mas terjun! Tapi untuk pengetahuan abang… Mas tak tahu berenang!” “Mastura!!!!!!!” JEBAT. Seorang... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 41234