Novel : Sesal Separuh Nyawa 2

4 February 2016  
Kategori: Novel

Comments Off on Novel : Sesal Separuh Nyawa 2

Oleh :Myra Ameer Kaki diayun menuju ke taman universiti dengan buku dan laptop di tangan. Terpandangkan satu meja, Fara terus berjalan menuju ke situ. Dia terus duduk dan laptopnya dibuka. Fail assignment terus dibuka dan buku rujukan yang dibawanya... [Teruskan bacaan]

Novel : Bidadari 2

4 February 2016  
Kategori: Novel

Comments Off on Novel : Bidadari 2

Oleh :Hannah Dhaniyah Pulang dari bandar, orang ramai sedang sibuk bergotong-royong di belakang rumah Atiqah. Ada orang yang tengah kisar cili, ada yang tengah bersihkan ayam, ada yang tengah kopek bawang. Opsss! Kupas, kata orang utara. Duduk dalam... [Teruskan bacaan]

Novel : Mr. & Mrs. Sweet 2

4 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Q Aulia DERAP tapak kasut kedengaran berhenti di depan meja. Iman masih tekun dengan kerjanya. Dia sudah maklum gerangan yang berdiri di hadapannya. Siapa lagi kalau bukan bos kecik, Hafiz Ammar, adik kepada Hariz Akmal? Wangian Ck One tu sudah... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia… Bangladesh Mari? 2

4 February 2016  
Kategori: Novel

Comments Off on Novel : Dia… Bangladesh Mari? 2

Oleh :Liz Haliza “Termenungkan apa tu, kak?” sergah mama mengejutkan lamunanku. Bibir aku leretkan, menghadiahkan mama dengan senyuman yang paling manis. Seorang ibu selayaknya mendapat penghargaan setinggi itu daripada seseorang yang bernama anak.... [Teruskan bacaan]

Novel : Mendung kasih 6

4 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh : kobisbunga 6 Sudah hampir dua bulan usia perkahwinannya. Namun tidak sekali pun Johan cuba berbaik-baik dengan Mira. Johan masih menganggap Mira seperti orang luar, orang yang datang menumpang dirumahnya. Namun begitu Mira tidak putus asa. Dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami Romantik 6

4 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh:Dalila Sofea Bab 6 “Dua-dua macam cantiklah!” Saffiya senyum meleret. Penuh makna, sambil matanya menjeling abang kandung tersayang. Muzaffar cukup memahami reaksi adiknya itu. “Mak, tengok adik, mak!” “Kenapa?” Zakiah yang sedang melipat... [Teruskan bacaan]

Novel : Diguna-Guna Cinta 6

4 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh: Jana Mak demam. Kerap benar emak demam sejak-sejak kebelakangan ni. Selalunya, mak tidak seteruk ini demamnya. Tampal je kiri kanan koyok di kepala, mak dah serupa dapat tenaga badang. Boleh gagah pergi ke kerja. Tetapi hari ni, koyok dah naik... [Teruskan bacaan]

Novel : Kalau Saya Sayang Awak?? 6

4 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh: Habibah Halim BAB 6 Hairi menunggu Farra di luar kawasan sekolah apabila waktu sekolah tiba penhujungnya. Sebaik dia melihat Farra, dia segera menghampirinya. “ Awak pergi mana?? Cepat hilang.” “ Kantin.” “ Nak pergi jalan-jalan??” Mamat... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Yang Bersemi 6

4 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh: SMAHADZIR 6 KINI Marta Francisca berdiri di hadapan Amir Hasraf. Dalam suasana salju yang dingin. Tetap berwajah manis, manja mempersona, matanya tajam dan bundar. Ada sedikit pijar hangat, tapi Amir Hasraf tidak yakin apakah itu untuknya. Dia hanya... [Teruskan bacaan]

Novel : Ijazah Di Bengkel Kereta 6

4 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh: Effendi Asrul PERJUANGAN Angin bertiup perlahan dan nyaman. “Ini tanah air kita. Tak akan selama-lamanya kita hidup di bawah telunjuk British. Kita mesti berjuang. Walau dengan apa cara sekalipun. Mengusir mereka keluar!” Saidon berkata dengan... [Teruskan bacaan]

Novel : Black’ Smith Let Us Just Love 6

4 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh: rayyan’Sue BAB 6 Sejak tadi pengawal peribadi yang diarahkan oleh mamanya masih mengekori gerak-gerinya tidak henti-henti. Melihatkan cara mereka menjalakan tugasan atas arahan mamanya dia sudah tahu apa yang bakal berlaku nanti. Baik dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Awak Tunggu Saya Eh? 5

4 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh : NABELLA BAZLI BAB 5 Aku berjalan agak pantas menuju ke koperasi untuk membeli nota matapelajaran Biologi yang bakal aku pelajari pada petang nanti. Sudahlah rehat satu jam saja, aku boleh pula tertidur selama 45 minit! Memang menggelabah biawak... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Digital 5

4 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh : a.k.bakar BAB 5 : MESYUARAT Jam dinding menunjukkan pukul 10 pagi. Jwanita melangkah tergesa-gesa ke pejabatnya. Dia mencari Shamsul yang sibuk dalam kerja menyusun fail. Tanpa kehadiran mana-mana staf wanita di pejabat Jwanita, tanggungjawab menjaga... [Teruskan bacaan]

Novel : Sesal Separuh Nyawa 1

3 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Myra Ameer Prolog “Kau orang nak buat apa ni ha?!” tempik Fara agak keras. Tiga budak lelaki yang sedang berdiri mengelilinginya dipandang dengan jelingan tajam dan riak benci. Ahmad, Ali dan Abu langsung tidak mengendahkan jeritan Fara, malah... [Teruskan bacaan]

Novel : Bidadari 1

3 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Hannah Dhaniyah Alat kawalan jauh kereta di tangan aku tekan untuk memastikan kereta sudah berkunci. Peluh yang sudah mula berkumpul di dahi aku lap dengan lengan baju. Huh! Panas! Dah dekat setahun juga aku tak menjejakkan kaki dekat negeri ni,... [Teruskan bacaan]

Novel : Mr. & Mrs. Sweet 1

3 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Q Aulia KAKINYA laju mengayun langkah menuju ke lobi lif. Sesekali matanya melirik ke arah jam tangan Solvil et Titus putih pemberian abangnya sempena hadiah hari kelahirannya yang ke-32 yang lalu. Pukul sembilan empat puluh lima pagi. Lewat empat... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia… Bangladesh Mari? 1

3 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Liz Haliza Prolog “Terima kasih,” kata lelaki itu dalam keadaan sangat lemah. Aku hanya mampu mengangguk. Lidahku kelu untuk berkata-kata. Mataku bergenangan dengan air mata manakala jantungku berdegup dengan kencang. Sewaktu tubuhnya mahu... [Teruskan bacaan]

Novel : Dr.Ariana Hafiya 4

3 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh : the amicable horsey BAB 4 Ariana Hafiya berjalan keluar dari perut elevator sambil menjinjit beg laptopnya dan menyilang beg tangan berjenama coach.Sesiapa yang melihat dia pasti akan pelik melihat jumlah beg yang dibawa Ariana Hafiya setiap hari... [Teruskan bacaan]

Novel : Rahsia Kami 4

3 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh : Dhia Esymara BAB 4 P ulang dari klinik, Sofea tidak mahu Rayyan mencempungnya lagi. Tambah-tambah mereka berada di halaman rumah Sofea. Nanti jiran-jiran mereka nampak pula. Adalah jiran yang datang bertanya kereta mewah siapa yang diparking di... [Teruskan bacaan]

Novel : Sang Peneman Sepi 4

3 February 2016  
Kategori: Novel

Oleh : Nur Mashitah Pada petang yang indah dan sunyi itu, Amrina bersenandung sendirian sambil membersihkan biliknya. Dah berhabuk betul akibat jarang sangat dibersihkan. Maklumlah, asyik kerja, kerja dan kerja je. Dia taknak suruh bibik yang buat sebab... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 1,3141234...1020...Akhir »