Novel : Saya Isteri Baru Belajar 3

21 October 2014  
Kategori: Novel

56 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Suha Fasihah SAYA ISTERI BARU BELAJAR .:|[ BAB 3]|:. HARI Sabtu menjelma. Hari ini secara rasminya menjadi hujung minggu pertama buat Najla Naqiyah dan suaminya. Ok, menipulah pula kalau ini merupakan hujung minggu pertama mereka sedangkan mereka... [Teruskan bacaan]

Novel : Manja Tak Bersalah! 3

21 October 2014  
Kategori: Novel

17 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Ika Hikari BAB 3 Amin melangkah ke arah isterinya. Satu, dua, ti… ‘Ish! Apa yang kau tengah fikirkan ni? Buang nafsu kau tu jauh-jauh. Kau tak ingat ke prinsip kau sebelum kau terima untuk kahwin dengan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Si Bunga 3

21 October 2014  
Kategori: Novel

13 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : nurul nadia BAB 3 Smartphonenya yang berdering nyaring dibiarkan sahaja. Naik rimas dia dengan deringan itu. Dia sudah dapat mengagak gerangan yang menelefonnya itu. Mesti tu si kaki kikis yang tak habis-habis mengejar duitnya. Kerja-kerja yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Hati Si Mangkuk 2

21 October 2014  
Kategori: Novel

39 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : BetaNina Bab 2 Rania menghempas dirinya ke atas katil. Masih tidak berpuas hati dengan kata-kata Abesaqnya. “Let bygones be bygones,” “Go to hell la with that! I will never forget yet to forgive him! Ever!” Jerit Rania sambil menekup muka... [Teruskan bacaan]

Novel : Bini Aku Hulk?! 2

21 October 2014  
Kategori: Novel

45 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Cik Mimpi BAB 2 ‘MANA pulak perginya budak ni’. Tina mengerling jam tangan warna kuning hitam yang melilit di pergelangan tangannya, 5.15?!. Samsung Galaxy S nya dicapai lalu menekan-nekan skrin mencari nombor Fira. Setelah jumpa ,butang... [Teruskan bacaan]

Novel : Mr.Panda 2

21 October 2014  
Kategori: Novel

28 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : E. Alyana Bab 2 September , 2010 “POSTO ! POSTO !” Semua mata tertumpu ke arah seorang pemuda yang kelihatan serabut dengan kertas –kertas yang berada di tangan .Aleya mengerutkan dahinya . ‘Kertas apa pulak yang mamat ni edar ni ?’ Desis... [Teruskan bacaan]

Novel : Rahsia 2

21 October 2014  
Kategori: Novel

46 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh :Lotus Sya BAB 2 “Assalamualaikum! Ayah Nurul dah balik ni.” jerit Nurul yang berada di depan pintu sambil membuka kasut sekolahnya kepada ayahnya. Nurul memang selalu begitu apabila balik sekolah untuk mengingatkan ayahnya jika dia ada... [Teruskan bacaan]

Novel : Mencari Kebahagiaan 2

21 October 2014  
Kategori: Novel

63 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Aira Aiza MK – BAHAGIAN 2 Dia terus menoleh ke arahku. Cantik. Itulah perkataan pertama yang terlintas di minda apabila melihatnya dari jarak yang tak begitu jauh. Matanya berwarna coklat hazel. Mukanya putih bersih. Indahnya.. Wajahnya menunjukkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Mencintaimu Mr.Photographer 2

21 October 2014  
Kategori: Novel

305 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh :Emma Mariam BAB 2 Aira berdiri tegak menghadap lelaki yang masih bersahaja membetulkan kamera DSLR berjenama Nikon di tangannya. Berkerut dahi Aira, dari tadi dia hanya melihat lelaki itu dengan kameranya. Duduk seorang diri dalam restoran mewah... [Teruskan bacaan]

Novel : Cintaku Original, Not For Sale! 2

21 October 2014  
Kategori: Novel

212 bacaan 1 Ulasan

Oleh : lina hazri BAB 2 “Please have a sit!” Oh mak kau! Pakcik tua, dengan rambut beruban…bermisai melenting…dengan muka bengis, muka sombong style orang-orang kaya dalam drama melayu yang berada dalam imaginasinya sebentar tadi sudah hilang... [Teruskan bacaan]

Novel : Bintang-Bintang Dari Tanah Selatan 2

21 October 2014  
Kategori: Novel

81 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh :BERUKA MAKINO 4)Tuhan, Andainya Dia Tahu Mac 1997, Imbas kembali Ujian yang pertama untuk semester itu akan bermula lagi dua minggu. Cikgu-cikgu sudah mula memberikan tajuk-tajuk yang perlu diberi penekanan. Lebih lebih lagi untuk pelajar... [Teruskan bacaan]

Novel : Di Hujungnya Cahaya 2

21 October 2014  
Kategori: Novel

90 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Nia Eeva DUA Di keheningan malan ini, aku memerhatikan burung yang hinggap di tepi kaca tingkap bilikku sambil mengetuk-ngetuk jariku di palang katil hingga berbunyi seperti nada muzik yang merdu di dengar. Aku mengosongkan otak fikiranku dengan... [Teruskan bacaan]

Novel : Tuhan Beri Aku Cinta 2

21 October 2014  
Kategori: Novel

144 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Adialuze aka Adiluze ———————————————- BAB : 2—————————————– SUDAH lebih... [Teruskan bacaan]

Novel : Lelaki Bukan Pilihan 1

20 October 2014  
Kategori: Novel

421 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Jamie Lha BAB 1 “IBU! Jangan pergi! Ibu! Aby rindu! Tolonglah, jangan tinggalkan Aby lagi. Ibu!” Sepasang tangan halus tergawang-gawang di udara. Peluh merenik di dahinya. Mata gadis itu basah. Mengalir dari celah kelopaknya... [Teruskan bacaan]

Novel : Kasih Seorang Isteri 1

20 October 2014  
Kategori: Novel

427 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh :Liza Adnan BAB 1 “Apa nama kau tadi?”soal Nur Iqbal kepada Alia. “Alia Amira Encik Iqbal”jawab Alia sopan. “ni macam mana boleh terfikir nak mohon kerja kat syarikat aku ni?”soal Nur Iqbal lagi. “saya cuma mencuba nasib encik..lagipun... [Teruskan bacaan]

Novel : Sejati 1

20 October 2014  
Kategori: Novel

91 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Lotus Sya BAB 1 Januari 2009 Suasana hingar membingitkan telinga Adib. Dia yang lenanya tidur di atas meja belajarnya terus tersedar. Mata ditenyeh-tenyeh kiri ke kanan dan kanan ke kiri menggunakan kedua-dua tangannya. Muka bengang sudah... [Teruskan bacaan]

Novel : Graviti 1

20 October 2014  
Kategori: Novel

63 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : nia mazni 1 Angin sepoi-sepoi bahasa, cuaca yang tidak begitu panas memang malas rasanya hendak keluar.Kemudian telefonku berbunyi, aku melihat siapa pemanggilnya. Pasti sudah tentu kawan karibku, Shazlyn. “Hello Al, ada dimana?,”Shazlyn... [Teruskan bacaan]

Novel : Separuh Nyawa Amira Lyana 1

20 October 2014  
Kategori: Novel

194 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Cinta Hati Dya Hidup bersama sehingga ke akhir hayat. Mudah kata-kata itu bagi mereka diluar sana tetapi bagi insan yang nak menanggungnya..perit.jerih.dugaan demi dugaan yang akan dilalui.Cinta lepas nikah…ya itu yang sering diperdebatkan.Adakah... [Teruskan bacaan]

Novel : Separuh Hati 1

20 October 2014  
Kategori: Novel

552 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Amie Ahmad part 1 Syuhada merasakan dunianya gelap…tubuhnya rebah ke lantai,tapi ada tangan yang sempat memaut tubuhnya. Tanpa disangka kerana salah faham dirinya bergelar isteri kepada seorang lelaki bernama Danial Iskandar yang langsung... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Klise 1

20 October 2014  
Kategori: Novel

157 bacaan 1 Ulasan

Oleh : ALONE PROLOG Memandu dalam separa sedar. Bukannya mabuk bukannya sakit tapi Lufa bagai berada dalam dunia khayalannya sendiri. Seketika tersedar, tidak lama kemudian lamunannya kembali. Bukannya dia tidak mahu untuk menumpukan... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 1,2101234...1020...Akhir »