Novel : Cerita Selepas Hujan 56

25 July 2014  
Kategori: Novel

1,198 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh :Ismail Hashim Bab 56 Cerita itu terus berkembang dan ianya adalah bagaikan angin yang terus bertiup kencang. Ada mata yang nampak, Tuk Penghulu Kahar datang ke rumah Mak Cik Zakiah di waktu malam hari. Kelicikan Tuk Penghulu Kahar menyembunyikan... [Teruskan bacaan]

Novel : Isteri Kontrak 26

25 July 2014  
Kategori: Novel

3,612 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Velarie Nozie “DADDY tidak mahu bertengkar dengan Daniel pasal hal ini lagi, Daniel dah cukup matang untuk menilai sendiri perbuatan dan keputusan Daniel.” Akhirnya, itulah kata-kata dari seorang ayah disangka selama ini menyebelahi dia, tapi... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Kedai Bunga 26

25 July 2014  
Kategori: Novel

697 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Hasyim Amin BAB 26 “Tok hitam yakin ke benda ni menjadi nanti?” Tanya Sofia kepada seorang dukun. “Hey, kau jangan pandang rendah pada aku. Dah banyak orang mati kena santau aku.” Sofia mengangguk. Dukun tadi memberi satu bungkusan kecil... [Teruskan bacaan]

Novel : I Heart You, Doctor! 23

25 July 2014  
Kategori: Novel

2,151 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Asha Ronaldo BAB 23 SUHU si pesakit mula diperiksa dengan menggunakan thermometer. Hmm 39 darjah celcius? Dah kira demam panas lah ni. Perlahan-lahan pesakit itu didekati untuk memeriksa kadar degupan jantung pula. Saat kerjanya sudah selesai,... [Teruskan bacaan]

Novel : Tentang Rasa 23

25 July 2014  
Kategori: Novel

735 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : nalish hadima BAB 23 Majlis resepsi akan diadakan selepas isyak di dewan sebuah hotel terkemuka. Rombongan pihak perempuan sudah sampai pada tengahari tadi. Mereka sedang berehat-rehat di hotel tersebut. Aisya sedang mencuba baju yang perlu di... [Teruskan bacaan]

Novel : Terlerai Sudah 20

25 July 2014  
Kategori: Novel

543 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : hanilin BAB 20 : Jadi Rapat D eruman motosikal Honda CBR 500R warna maroon di luar Restoran Nasi Ayam Periuk Besar yang memang dinanti-nantikan oleh Danial akhirnya muncul. Seorang jejaka yang segak berbaju t-shirt Nike hitam dan berseluar jeans... [Teruskan bacaan]

Novel : Sekali Ini Saja 20

25 July 2014  
Kategori: Novel

594 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Farrah Izzlorna BAB 20 ENAM tahun dahulu…. ‘’Kau tengah makan apa tu? Asyik cup-cap-cup-cap saja dari tadi aku dengar.’’ Soal Firdaus ketika kami berbual-bual pada malam itu. ‘’Kacang.’’ Balasku seraya menyuakan lagi... [Teruskan bacaan]

Novel : Mainan Hati 19

25 July 2014  
Kategori: Novel

379 bacaan 1 Ulasan

Oleh : LAVENDER PURPLE BAB 19 Hari minggu nie aku pulang ke kampung menjengguk emak dan abah. Rindu rasanya bila dah lama tak balik kampung halaman. Nyaman dan menyegarkan. Dapat makan makanan kegemaranku hasil air tangan emak yang menyelerakan. Bukan... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Chef Aku Chief 19

25 July 2014  
Kategori: Novel

571 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : LISSA SUFIZA BAB 19 Aya Sofya mengeluh panjang. Puas dia menyelongkar beg sandangnya namun barang yang dicari tetap tidak kelihatan. Rasa macam dah bawa benda alah tu. Rupanya tak. Macam mana aku boleh lupa benda sepenting tu? Nampaknya, tak... [Teruskan bacaan]

Novel : Egonya Seorang Wanita 19

25 July 2014  
Kategori: Novel

831 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : NIA HANI ESW…BAB 19 Ila terus mematikan diri dari menjawab pertanyaan Aiman. Malas dia nak layan si Aiman ni buat sakit hati dia saja. “Ila nak buat perangailah ni.” sambung Aiman lagi. Ila kaku... [Teruskan bacaan]

Novel : Jangan!!! Itu Suamiku… 18

24 July 2014  
Kategori: Novel

2,565 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Nadz D.L Bab 18 Eddie terduduk lemah di sebuah bangku berjauhan dengan Eliya dan Zafril.Hatinya sungguh kecewa , sedih dan cemburu.Semua dalam satu.Dia meraup wajahnya berkali-kali. ‘kenapa semua ni jadi?..kenapa mesti saat Liya sudah mula boleh... [Teruskan bacaan]

Novel : Yes! Aku Terima Kau 18

24 July 2014  
Kategori: Novel

1,206 bacaan 2 Ulasan

Oleh : de witch BAB 18 “PENATNYA! Rasa nak tercabut kaki aku ni, bibir aku ni pun dah cramp sebab asyik senyum” keluh Farshah setelah habis sahaja majlisnya di hotel itu tadi. “kau ingat kau sorang je? aku ni lagi penat tau! Kau okey... [Teruskan bacaan]

Novel : Ada Dia Di Hati 17

24 July 2014  
Kategori: Novel

528 bacaan 1 Ulasan

Oleh : DNae ALISHA menoleh sekali lagi. Rumah agam ini banyak memberi kenangan manis buatnya. Setelah puas melihat rumah itu, dia terus melangkahkan kakinya sambil mengheret beg pakaiannya itu. Dari jauh, Kak Tipah seperti mengenali tubuh yang berlajan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Si Photographer 17

24 July 2014  
Kategori: Novel

608 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Dalila Samsudin Suasana didalam kereta,sunyi sepi.Hanya kedengaran lagu-lagu jiwang yang keluar dari radio.Aina sepanjang masa memandang ke arah luar tingkap kereta.Zain pula sekali sekala tersenyum melihat gelagat Aina yang tidak tentu arah itu... [Teruskan bacaan]

Novel : Mungkinkah Kau Milikku 16

24 July 2014  
Kategori: Novel

831 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Mr.Mz Shyla mencari Ariz di Syarikat HH Holdings , sudah ditanya kepada semua staff pejabat disitu . Tetapi mereka tidak tahu Ariz pergi ke mana , Dia mendengus geram ! . Persiapan perkahwinan sudah hampir siap tetapi Ariz pula menghilang . Hatinya... [Teruskan bacaan]

Novel : 9 Years In Love 16

24 July 2014  
Kategori: Novel

750 bacaan 1 Ulasan

Oleh : NAZA Abah dengan along aku pelik tengok aku sebenarnya. Dah seminggu aku balik, tapi aku tak bercakap banyak dengan mereka macam selalu. Bila abah tanya sama ada aku ada masalah atau tidak, aku mengelak dari jawab soalan abah. Aku tahu, kalau aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Kotak Usang Permata 16

24 July 2014  
Kategori: Novel

180 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Mohd Ikmal Hakim BAB 16 SESI pengajaran dan pembelajaran di sekolah telah bermula lebih kurang sejam yang lalu. Kebanyakan pelajar berada di dalam kelas masing-masing bersama guru yang akan mengajar mereka pada pagi Jumaat itu. Sesetengah kelas... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta U 16

24 July 2014  
Kategori: Novel

297 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Norzahidlia BAB 16 “Apasal dengan abang kau tu? Tersengih-sengih macam dapat durian runtuh je“tanya Jay. Shahril mengangkat bahunya. “Entah. Gila kot“jawab Shahril selamba. “Apalah kau nie. Abang kau tu“kata... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Pendekar dan Mr. Keju 16

24 July 2014  
Kategori: Novel

311 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Nia Qurratun’aini BAB 16 “Ingin ku padam ukiran di pasir, namun sang ombak datang menerpa. Ingin ku lenyap dendam di hati, namun ku tahu ada sukarnya.” “Macam mana boleh jadi macam ni Mahmood? Majlis tu dah nak dekat. Pengantin lelaki... [Teruskan bacaan]

Novel : Tak Kuduga 16

24 July 2014  
Kategori: Novel

345 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : HAIZA HAIFA NIZAM mengelamun, termenung jauh. Bersendirian di dalam bilik. Malam semakin dekat menghampiri pagi. Hari ini, bagaikan suatu cubaan untuk dirinya. Bagaikan menguji kesetiaan seorang adik dan juga sahabat. Rasa itu semakin menyesak... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 1,1951234...1020...Akhir »