Novel : Suamiku Paling Sweet 2

30 October 2014  
Kategori: Novel

128 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Anjell BAB 3 APABILA tiga lawan satu. Macam nilah jadinya. Akhirnya aku kalah. Kemenangan mutlak jadi hak milik mama. Hish, tak puas hati betul aku dengan semua orang. Abang terutamanya. Boleh dia jadi pendakwa raya mama. Bukannya nak jadi peguam... [Teruskan bacaan]

Novel : Saya Kenal Sayang Saya! 2

30 October 2014  
Kategori: Novel

39 bacaan 1 Ulasan

Oleh :Nurrul Shuada BAB 2 SIARAN televisyen malam itu langsung tidak mampu menenangkan perasaan anak dara Puan Rozita, Si Nurul Damia ini. Biji mata saja yang dihalakan ke kaca TV tapi fikirannya sedang menerawang hebat ke ruang cakerawala hingga ke planet... [Teruskan bacaan]

Novel : Satu Peluru Cinta 2

30 October 2014  
Kategori: Novel

55 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh :AIMY HANIYA BAB 2 Sesat aku cari tempat kau ni, Riq. Maklumlah aku jarang pergi overseas. Kalau pergi pun atas sebab tertentu aje.” Senyum Daniel Irfan. Selepas dia tiba sahaja di lapangan terbang, hampir dua jam dia perlu menaiki teksi untuk... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Gula Under Age 2

30 October 2014  
Kategori: Novel

67 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : QISTINA ALYA “ALHAMDULILLAH, sampai juga ke rumah. Seksa betul la berjalan dalam keadaan sakit ni,” keluh Qaseh. Perlahan-lahan Qaseh melabuhkan punggung di atas sofa ruang tamu. Kaki seluarnya diselak, mahu melihat kecederaan di lutut. “Argh,... [Teruskan bacaan]

Novel : Terlerai Sudah 24

30 October 2014  
Kategori: Novel

141 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : hanilin BAB 24 : Persetujuan S ekujur tubuh yang sudah dimamah usia masih mampu tersenyum mesra menyambut kedatangan Danial dan Tuan Habib walaupun hanya terduduk lesu di atas sebuah kerusi roda. Danial yang tidak pernah tahu dan tidak pernah... [Teruskan bacaan]

Novel : Sekali Ini Saja 24

30 October 2014  
Kategori: Novel

179 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Farrah Izzlorna BAB 24 ‘’SAYANG!’’ Pagi-pagi lagi Firdaus telah menjadi tetamu tidak diundang di dalam pejabatku.Sebenarnya bukan satu perkara yang luar biasa pun sebab memang setiap pagi dia akan ‘bertapa’ di dalam bilikku... [Teruskan bacaan]

Novel : Mainan Hati 23

30 October 2014  
Kategori: Novel

129 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : LAVENDER PURPLE BAB 23 Seawal pagi aku menerima panggilan daripada Ezq. Subuh-subuh call aku ape hal pulak Ezq nie, tak pernah-pernah buat perangai macam nie. Ada emergency ke? Kerisauan mula menguasai ruang hati yang semakin terisi. Lantas kudail... [Teruskan bacaan]

Novel : Egonya Seorang Wanita 23

30 October 2014  
Kategori: Novel

193 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : NIA HANI ESW…BAB 23 Aiman semakin pulih. Dia tidak lupa apa yang telah terjadi. Tapi atas nasihat Iskandar dia pulih dan kini sudah boleh meneruskan aktiviti seperti biasa. Bergaul mesra dan bekerja. “Mana... [Teruskan bacaan]

Novel : Jangan!!! Itu Suamiku… 22

30 October 2014  
Kategori: Novel

328 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Nadz D.L Bab 22 Keesokkan paginya,Eliya tersedar saat terasa sesuatu sedang berjalan di rambutnya yang terurai panjang.Pantas Eliya membuka matanya.Ternyata ianya Eddie yang sedang tersenyum nakal kearahnya.Eliya terus teringat tentang kenangan... [Teruskan bacaan]

Novel : Suamiku Paling Sweet 1

29 October 2014  
Kategori: Novel

1,221 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Anjell Prolog “Aku terima nikahnya, Qisya Iris binti Khalid dengan mas kahwinnya sebanyak tiga ratus ringgit tunai.” Air mata aku hampir menitik apabila mendengar pengakuan suara garau itu. Bukan sebab gembira, jauh sekali bersyukur kerana... [Teruskan bacaan]

Novel : Saya Kenal Sayang Saya! 1

29 October 2014  
Kategori: Novel

443 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh :Nurrul Shuada Prolog “LELAKI yang muda daripada perempuan ni biasanya tak matang. Minta simpanglah aku dapat lelaki yang muda daripada aku, weh,” bebel Damia sambil tangan ligat menggoreng nasi yang dipesan oleh pelanggan tadi. “Eleh, kau... [Teruskan bacaan]

Novel : Satu Peluru Cinta 1

29 October 2014  
Kategori: Novel

231 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh :AIMY HANIYA BAB 1 Ariq Adamy meneliti jam tangan Casio yang mengelilingi pergelangan tangan kirinya. Tepat jam pukul tiga dua puluh enam petang. Sayup angin melambai setiap helaian daun yang memaut utuh di dahan pokok. Walaupun kadangkala angin... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Gula Under Age 1

29 October 2014  
Kategori: Novel

320 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : QISTINA ALYA Prolog FUH! Nasib baik ada tempat kosong kat hujung sana. Kalau member nampak aku minum dengan si “cowok” ni, malu beb! Bukan senang nak tengok aku keluar dengan lelaki. Tambah lagi yang tak rapat langsung macam dia ni.’ Sebenarnya... [Teruskan bacaan]

Novel : Mungkinkah Kau Milikku 20

29 October 2014  
Kategori: Novel

905 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Mr.Mz Ini novelet dan bab 20 ialah bab akhir novel ini. Jemput baca dan nantikan karya seterusnya daripada saya. Tq  Read More →

Novel : Kotak Usang Permata 20

29 October 2014  
Kategori: Novel

177 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Mohd Ikmal Hakim BAB 20 PAGI Isnin yang indah. Hujan renyai yang sedang membasahi bumi membuatkan keadaan pada pagi itu sangat sejuk. Bagi mereka yang tiada apa-apa aktiviti, sudah semestinya mereka masih tidur dan diulit mimpi. Pada kebiasaannya,... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta U 20

29 October 2014  
Kategori: Novel

278 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Norzahidlia BAB 20 Nasha melihat Fia yang kelihatan gelisah. “Fia, kau kenapa?“tanya Nasha. Fia tidak menjawab sebaliknya dia memegang kepalanya. Muka Nasha berubah ketakutan. Nasha terkejut apabila Farrel memegang bahunya. “Jangan... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Pendekar dan Mr. Keju 20

29 October 2014  
Kategori: Novel

311 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Nia Qurratun’aini BAB 20 “Luka lama tidak berdarah. Parut terkesan malah membekas.” “Ibu, nak letak semua barang ni kat mana?” soal Zulqarnain yang baru sahaja pulang daripada pasaraya kerana membeli keperluan dapur. “La…Nine... [Teruskan bacaan]

Novel : Tak Kuduga 20

29 October 2014  
Kategori: Novel

376 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : HAIZA HAIFA NIZAM melirik sedikit matanya ke arah meja Maisara. Hampa. Usahkan orang, bayangnya pun tiada. Dalam dia masih berkira-kira mahu menelefon Maisara, terdengar suara Rifa bercakap-cakap dengan seseorang melalui telefon. Gerak hatinya... [Teruskan bacaan]

Novel : Double A Ku 19

29 October 2014  
Kategori: Novel

311 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Aaya Evans Bab 19 Mengikut diari hidup mana-mana lelaki bujang, waktu malam adalah waktu paling hangat. Terutamanya bagi pasangan yang sedang asyik bercinta. Thaqiff dan Qhabel masing-masing sedang bersiap untuk menuju... [Teruskan bacaan]

Novel : Jodoh Pasti Bertemu 19

29 October 2014  
Kategori: Novel

695 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : N.S Hannah JODOH PASTI BERTEMU BAB 19 N.S HANNAH Kepenatan seharian melayan tetamu dan sanak saudara yang datang dari jauh dan dekat melenguhkan badan dan memberatkan matanya. Anna yang duduk di birai katil sudah berkira-kira mahu tidur. Namun... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 1,2131234...1020...Akhir »