Novel : Kasut Saiz Empat 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh : Nur Diyat Prolog Nama aku Emilia Sulia Salvina Binti Qoid Rafif. Kawan-kawan panggil aku Emmy, Sully, Sally dan Lia. Nama-nama gelaran ni diberi oleh kawan-kawan aku yang anggap aku ni minah Cina-Arab tersesat kat tanah melayu (Malaysia). Nama... [Teruskan bacaan]

Novel : Ice Queen 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Sakura In the depth of winter, I found within me, there lay an invincible summer. -Albert Camus- BAB 1 VILA SAKURA Malam Sabtu. Malam untuk merehatkan badan dan fikiran selepas seminggu bekerja bagi mereka yang berkerjaya dan menuntut ilmu bagi... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku, Tidak Sempurna! 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Aini Unyz PROLOG Thaqif Safwan menyeka ke belakang anak rambut yang menutupi dahinya. Tangannya sibuk membelek fail-fail di atas meja. Sesekali dia mengetap bibir apabila fail yang dicari tidak ditemui. Mana pula dia letak fail yang aku cakap semalam!... [Teruskan bacaan]

Novel : Ya, Saya Benci Awak! 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh : Suria Abdullah “Duk…duk….bap…”kepala Suria bergerak-gerak akibat momentum pergerakan yang tiada henti di dalam kenderaan yang sedang bergerak laju itu. Lantas menyebabkan dirinya memaksa membuka mata walaupun dia terasa seperti dirinya... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Si Gadis Asam Boi 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh : Jaybella Prolog Jam loceng berbunyi tepat pukul 6AM. Mata masih terpejam rapat walaupun terganggu dek bunyi bising jam tersebut. Tahap kemalasan aku tak dapat dibendung lagi. Liat betul kalau nak bangun pagi. Seperti kebiasaan mama akan masuk ke... [Teruskan bacaan]

Novel : Miss Drama Queen 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Qhas Hemma Gila ! sah Bunda aku gila !! Takpun dia terpengaruh dengan novel melayu sekarang !! tu yang meroyan nak aku bertunang bagai !! ergh !! “bunda dah buang tabiat nak mampus ke ?” “mine your word Zyya Delisha Rosella!” “benda... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta at The First Sight 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Yumna Fariha NIA AISHA membetulkan skirt separas lutut yang sedang dipakainya. Dia mendengus perlahan. “Aishhh. Dah semakin kurus ke aku ni?. Skirt ni pun dah terasa longgar” Keluh dia sendiri. Nia Aisha malas mahu memikirkan skirtnya... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami I Sell Fish 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh : Calla Lily “Eee. Entah apa-apa jelah opah ni. Adakah ke patut pergi tempat busuk macam ni?” Rungut Suhaidi yang baru keluar dari Alphard bewarna putih miliknya. Sepatutnya Tengku Fatimah itu berada di pejabat untuk menandatangani kelulusan... [Teruskan bacaan]

Novel : Naluri Hati 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh : Siti Faizah PROLOG 2009 Suasana bising dengan keletah pelajar-pelajar yang berkejaran di waktu rehat memandangkan waktu rehat hanya 30 minit sahaja. Waktu inilah pelajar-pelajar memanfaatkan waktu rehat tersebut untuk makan, mengunakan perpustakaan... [Teruskan bacaan]

Novel : Perfect Villa 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Julia Antasha Loceng berbunyi menunjukkan jam 6 pagi. Mimpinya terusik. Julia Antasha terpinga-pinga bangkit dari tidurnya. Tangannya mencapai telefon bimbit dan segera menutup loceng digital tersebut. Julia Antasha masih lagi duduk di birai katilnya... [Teruskan bacaan]

Novel : Anugerah Cinta 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh :nurainey mahmud BAB 1: Minggu terakhir bulan puasa 2013: Kedai makan Suria Seafood memang selalu akan penuh. Kalau bukan masa bulan puasa pun dah penuh, cuba kau bayangkan masa bulan puasa? Tapi ‘port’ kami lepak tetap sama. Sebelah... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Isteriku Dari Mimpiku 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Ain Afiqah Zamri BAB1 Riak muka Hafeez menjadi tidak bermaya selepas keluar dari kelas,mana tidaknya kena marahi oleh leactur disebab datang lewat ke kalas sains.Lecture mana yang tidak marah jika pelajarnya datang lewat dikalasnya kalau sekali... [Teruskan bacaan]

Novel : Aishiteru 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh :Mirei May BAB 1 “Dua hari?” “Tak ada masa.” “Okay, okay. How about….half day? Boleh?” Si dia masih berusaha memujukku. Siap terseringai lagi laksana pesalah yang cuba membebaskan diri daripada tuduhan yang telah disabitkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Jawapan Rindu 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh : Annoyyah BAB 1 ANGIN dingin di musim salji meniup lembut. Daun-daun sudah keguguran, yang tinggal hanya ranting pokok yang diselaputi bola salji. Kelihatan seperti gula-gula kapas yang memutih. Bandar tersebut umpama istana salji kerana diselaputi... [Teruskan bacaan]

Novel : Halalkan Aku 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh : MRS D BAB 1 Hari ini adalah hari pernikahan aku dengan zahid, lelaki yang menjadi pilihan mak dan ayah aku untuk di jadikan menantu, aku tidak pernah kenal siapa bakal suami aku sebelum ini dan semua urusan dari merisik sehingga nak menikah mak... [Teruskan bacaan]

Novel : Malu Malu Mahu! 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh : BAB 1 Aku pandang kiri, aku pandang kanan. Eh! Nampak macam abang Aqif. Dia dah sampai sini ke? “Siti? Ni Siti kan? Adik kepada Saif Idham?” soal dirinya pula. Mungkin dia pun turut terperanjat. Lama benar kami tak berjumpa. Alih-alih, kat... [Teruskan bacaan]

Novel : Izinkan Aku Mencintai Dia 1

27 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh : AEIN DHIYAUDDIN Aisya mengesat air matanya yang mulai kering. Kaki langit mula bertukar warna. Warna jingga mula menjengah. Dia tahu hari sudah beransur malam. Sudah dua jam dia berada di situ, di taman permainan berhampiran rumah keluarga suaminya.... [Teruskan bacaan]

Novel : Egonya Seorang Wanita 49

17 June 2016  
Kategori: Novel

Comments Off on Novel : Egonya Seorang Wanita 49

Oleh : NIA HANI ESW…BAB 49 Nazihah memimpin tangan Qaish sampai direstaurant milik keluarga Uyoo di sungai Ujong . Qaish melambai tersenyum ke arah Aiman. “Abang dah cakap abang nak ambil, Nazihah tak nak.”... [Teruskan bacaan]

Novel : Kotak Usang Permata 45

17 June 2016  
Kategori: Novel

Comments Off on Novel : Kotak Usang Permata 45

Oleh : Mohd Ikmal Hakim BAB 45 IMRAN menunggang motosikal menuju ke tempat pertemuannya dengan Azman. Selepas lebih kurang 10 minit perjalanan, Imran pun tiba di sebuah restoran. Motosikalnya diletakkan di tempat yang disediakan dan Imran terus masuk... [Teruskan bacaan]

Novel : Romeo Aku Mencintai Dirimu 43

17 June 2016  
Kategori: Novel

Oleh :ann hanim 43 Takbir bergema.Pagi Syawal begitu meriah di rumah Encik Qushry.Semua anak-anaknya pulang termasuk seorang lagi ahli keluarganya Hafiy Danial.Bayi comel yang agak montel itu pertama kali menyambut hari raya bersama.Segala kelengkapan... [Teruskan bacaan]