Novel : Jangan!!! Itu Suamiku… 18

24 July 2014  
Kategori: Novel

1,037 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Nadz D.L Bab 18 Eddie terduduk lemah di sebuah bangku berjauhan dengan Eliya dan Zafril.Hatinya sungguh kecewa , sedih dan cemburu.Semua dalam satu.Dia meraup wajahnya berkali-kali. ‘kenapa semua ni jadi?..kenapa mesti saat Liya sudah mula boleh... [Teruskan bacaan]

Novel : Yes! Aku Terima Kau 18

24 July 2014  
Kategori: Novel

463 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : de witch BAB 18 “PENATNYA! Rasa nak tercabut kaki aku ni, bibir aku ni pun dah cramp sebab asyik senyum” keluh Farshah setelah habis sahaja majlisnya di hotel itu tadi. “kau ingat kau sorang je? aku ni lagi penat tau! Kau okey... [Teruskan bacaan]

Novel : Ada Dia Di Hati 17

24 July 2014  
Kategori: Novel

218 bacaan 1 Ulasan

Oleh : DNae ALISHA menoleh sekali lagi. Rumah agam ini banyak memberi kenangan manis buatnya. Setelah puas melihat rumah itu, dia terus melangkahkan kakinya sambil mengheret beg pakaiannya itu. Dari jauh, Kak Tipah seperti mengenali tubuh yang berlajan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Si Photographer 17

24 July 2014  
Kategori: Novel

222 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Dalila Samsudin Suasana didalam kereta,sunyi sepi.Hanya kedengaran lagu-lagu jiwang yang keluar dari radio.Aina sepanjang masa memandang ke arah luar tingkap kereta.Zain pula sekali sekala tersenyum melihat gelagat Aina yang tidak tentu arah itu... [Teruskan bacaan]

Novel : Mungkinkah Kau Milikku 16

24 July 2014  
Kategori: Novel

356 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Mr.Mz Shyla mencari Ariz di Syarikat HH Holdings , sudah ditanya kepada semua staff pejabat disitu . Tetapi mereka tidak tahu Ariz pergi ke mana , Dia mendengus geram ! . Persiapan perkahwinan sudah hampir siap tetapi Ariz pula menghilang . Hatinya... [Teruskan bacaan]

Novel : 9 Years In Love 16

24 July 2014  
Kategori: Novel

347 bacaan 1 Ulasan

Oleh : NAZA Abah dengan along aku pelik tengok aku sebenarnya. Dah seminggu aku balik, tapi aku tak bercakap banyak dengan mereka macam selalu. Bila abah tanya sama ada aku ada masalah atau tidak, aku mengelak dari jawab soalan abah. Aku tahu, kalau aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Kotak Usang Permata 16

24 July 2014  
Kategori: Novel

71 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Mohd Ikmal Hakim BAB 16 SESI pengajaran dan pembelajaran di sekolah telah bermula lebih kurang sejam yang lalu. Kebanyakan pelajar berada di dalam kelas masing-masing bersama guru yang akan mengajar mereka pada pagi Jumaat itu. Sesetengah kelas... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta U 16

24 July 2014  
Kategori: Novel

118 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Norzahidlia BAB 16 “Apasal dengan abang kau tu? Tersengih-sengih macam dapat durian runtuh je“tanya Jay. Shahril mengangkat bahunya. “Entah. Gila kot“jawab Shahril selamba. “Apalah kau nie. Abang kau tu“kata... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Pendekar dan Mr. Keju 16

24 July 2014  
Kategori: Novel

137 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Nia Qurratun’aini BAB 16 “Ingin ku padam ukiran di pasir, namun sang ombak datang menerpa. Ingin ku lenyap dendam di hati, namun ku tahu ada sukarnya.” “Macam mana boleh jadi macam ni Mahmood? Majlis tu dah nak dekat. Pengantin lelaki... [Teruskan bacaan]

Novel : Tak Kuduga 16

24 July 2014  
Kategori: Novel

166 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : HAIZA HAIFA NIZAM mengelamun, termenung jauh. Bersendirian di dalam bilik. Malam semakin dekat menghampiri pagi. Hari ini, bagaikan suatu cubaan untuk dirinya. Bagaikan menguji kesetiaan seorang adik dan juga sahabat. Rasa itu semakin menyesak... [Teruskan bacaan]

Novel : Jodoh Pasti Bertemu 15

24 July 2014  
Kategori: Novel

354 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : N.S Hannah JODOH PASTI BERTEMU N.S HANNAH BAB 15 Anna membatalkan niat untuk menemani Shamil malam itu. Terasa hati dengan tindakan Ariff petang tadi terbawa-bawa hingga malam. Makan malam juga tidak disentuh. Dia terus berkurung di bilik. “Kenapa... [Teruskan bacaan]

Novel : I Hate You… 15

24 July 2014  
Kategori: Novel

469 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Aleeya Saaid BAB 15 “Rania…you tunggu kat kelas ni selepas ni” Mata ku bulat. Apahal pulak nama aku dipanggil Puan Umi ni. Kaget jugak. Apa kesalahan aku. Rasa aku tak buat apa-apa kesalahan. Shahrul, Azmi, Lina dan Sofea singgah di... [Teruskan bacaan]

Novel : Mengakhiri Cinta Ini 15

24 July 2014  
Kategori: Novel

163 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Syerah Nasir Bab 15 Seperti kebiasaan bagi keluarga yang baru berpindah rumah, kediaman itu sudah pasti akan dipenuhi dengan kotak-kotak dan perabot yang tidak tersusun. Namun tidak bagi Wafiq dan Aisyah. Memandangkan Wafiq mempunyai pekerjaan... [Teruskan bacaan]

Novel : Hingga Dia 15

24 July 2014  
Kategori: Novel

164 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Orked Putih Bab 15 Sedar tak sedar sudah hampir enam bulan Nia berkahwin. Bebanan kerja yang semakin hari semakin bertambah dan juga kelas malamnya membuatkan Nia berkejaran dengan masa. Adakalanya sehingga seminggu dia tidak nampak bayang Adam.... [Teruskan bacaan]

Novel : Oh My Prince! 14

24 July 2014  
Kategori: Novel

335 bacaan 1 Ulasan

Oleh : aku_diA Oh My Prince 14 Abang Hadi meminta aku masak makanan untuk dimakan tengah hari. Sempat dia berpesan kawannya yang bernama Adib tu akan datang sekali. Entah kenapa aku rasa gelabah. Macam ada sonething fishy je. Teringat kata-kata Abang... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Takkan Suka Kau 14

24 July 2014  
Kategori: Novel

355 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Eyla BAB 14 “AKHIRNYA lepas dah seminggu you merajuk, you sudi jugak jumpa I.” Akif bersuara riang. Dia tersenyum, matanya tidak lepas daripada merenung kekasih hati yang sedang duduk berhadapan dengannya itu. Akif rindukan Maisara. Dia rindukan... [Teruskan bacaan]

Novel : Adiliya 14

24 July 2014  
Kategori: Novel

92 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Fariha Lee ADILIYA BAB 14 : Seminggu sahaja lagi majlis perkahwinan mereka akan berlangsung.Tidak banyak persiapan yang harus dibuat kerana majlis perkahwinan mereka itu hanya dibuat kecil-kecilan.Hanya majlis akad nikah dan sedikit doa selamat... [Teruskan bacaan]

Novel : Ms. Hot Chocolate Mr. Cappucino 14

24 July 2014  
Kategori: Novel

336 bacaan 3 Ulasan

Oleh : ANIZ ZAMANI BAB 14 Hari yang dinanti-nantikan Elena pun tiba. Elena menyarung blaus biru muda bersama dengan jacket jeans dan dipadankan dengan jeans putih. “Amboi, Cik Fara kita hari ini kelihatan sungguh ranggi malam ni, jadi... [Teruskan bacaan]

Novel : Vila Cassandra 14

24 July 2014  
Kategori: Novel

158 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Mun Niera 14 Aiman berlari keluar melepasi pintu pagar Vila Cassandra dengan menjerit ketakutan. Dia sudah tidak tahan. Tak tahan untuk muntahkan apa yang telah dia makan pada waktu tengah hari tadi. Bau sekarang dia merasakan bau busuk yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Lihat Aku Di Matamu 13

24 July 2014  
Kategori: Novel

146 bacaan Jom bagi ulasan

Oleh : Mirei May BAB 13 Rambut yang tersisir rapi dikuak ke tepi. Rancangan televisyen yang memaparkan kisah penyiasatan penulis novel misteri dan pasukan detektif homisid NYPD, Castle tidak langsung menarik perhatiannya. Hafizi Dzarif mendengus perlahan.... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 1,1951234...1020...Akhir »