Novel : Tentang Rasa 37

21 April 2015  
Kategori: Novel

Oleh : nalish hadima BAB 37 Selepas seminggu berada di hospital Firman telah semakin pulih. Aisya sangat gembira apabila melihat perubahan suaminya itu. Oleh itu, pada setiap petang Aisya akan membawa Firman berjalan-jalan di taman dalam hospital untuk... [Teruskan bacaan]

Novel : Isteri Kontrak 34

21 April 2015  
Kategori: Novel

0 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Velarie Nozie JAHANAM!” Sophia Ezara menghempaskan beg tangannya ke atas meja di dalam pejabatnya. Kerusi segera ditarik dan dirinya dihumban di kerusi empuk miliknya. Lengannya diletakkan pada pemegang kerusi dan tangannya menongkat dahi. Peluh... [Teruskan bacaan]

Novel : Egonya Seorang Wanita 33

21 April 2015  
Kategori: Novel

Oleh : NIA HANI ESW…BAB 33 Aiman bangun dari tidur. Ila dan Qaish tak ada didalam bilik. Segera dia keluar dari bilik. Matanya menangkap sepasang tubuh yang sedang duduk dianjung pintu. “Abah” panggilnya “Ila... [Teruskan bacaan]

Novel : Jangan!!! Itu Suamiku…32

21 April 2015  
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Nadz D.L Bab 32 Hani berdehem beberapa kali. “perhatian semua..seperti yang kita tahu sekolah kita telah menjadi sekolah yang terbaik di negeri ini kerana pencapaian SPM yang bergitu memberansangkan..oleh itu..saya ingin menjemput pelajar terbaik... [Teruskan bacaan]

Novel : Kotak Usang Permata 30

21 April 2015  
Kategori: Novel

Oleh : Mohd Ikmal Hakim BAB 30 AWAL-AWAL pagi selepas Subuh lagi Puan Salmah dan Puan Hasnah sudah berada di dapur untuk menjaga lauk yang dimasak malam semalam. Anak-anak mereka dibiarkan tidur kerana keletihan apabila berjaga sepanjang malam daripada... [Teruskan bacaan]

Novel : Romeo Aku Mencintai Dirimu 27

21 April 2015  
Kategori: Novel

Oleh : ann hanim “Rindu sayang” kata Ilham sambil menongkat dagu.Qatrina menuang secawan kopi dan menghidang sepinggan pisang goreng.Minum petang,aktiviti yang jarang dilakukan memandangkan Ilham sering pulang lewat.Kebetulan sahaja Ilham pulang dari... [Teruskan bacaan]

Novel : Sinar Hidupku 27

21 April 2015  
Kategori: Novel

Oleh : ira nadzirah Bab 27 Kita akan pindah ke rumah mama dan papa. So kemas semua barang-barang you. Jangan tinggalkan satu pun di rumah ini. owner baru nak rumah ini kosong. Please!” hafiz memberikan arahan semasa berjumpa sofea di café. Pindah!... [Teruskan bacaan]

Novel : Bayangan Gurauan 26

21 April 2015  
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Sayhazs Zailie BAB 26 IRISH melabuhkan duduk di atas kerusi pejabatnya. Seminggu lebih dia membuat tugasan luar, bermakna sudah seminggu lebih jugalah dia tidak berada di biliknya ini. Irish memerhatikan keadaan sekeliling. Bersih, kemas serta... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Takkan Suka Kau 25

21 April 2015  
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Eyla BAB 25 AKIF merenung imejnya yang terpantul di hadapan cermin. Dia memperkemaskan rambutnya yang disisir dengan gaya sleek itu, memandangkan hari ini Akif terasa malas pula untuk menggayakan rambutnya dengan gaya mohawk. Bentuk mukanya yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Yang Tidak Terungkap 24

21 April 2015  
Kategori: Novel

0 bacaan 3 Ulasan

Oleh : PUTERI NOR BAB 24 Terdapat kelainan pada dirinya. Perasaan sedih itu masih ada tetapi rasa tertekan telah berkurangan. Sekali lagi Emry betul. Lelaki itu bukan sahaja membimbing dan memberikannya tunjuk ajar, bahkan mengambil berat dan melindungi.... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Yang Satu 23

20 April 2015  
Kategori: Novel

Oleh : GEE ERA BAB 23 “Papa!” Satu suara yang nyaring menerjah masuk ke telinga Tan Sri Iskandar. Tan Sri Iskandar memandang sebelahnya dan senyuman terukir di bibirnya. Tina, anak bongsunya datang di pejabatnya. Beliau terus memeluk anaknya... [Teruskan bacaan]

Novel : 9 Years In Love 22

20 April 2015  
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : NAZA Aku baru selesai menunaikan solat Maghrib dan baca satu surah Yaasin bila tiba-tiba aku rasa lapar. Baru aku teringat yang aku tak beli apa-apa makanan untuk makan malam. Nak ajak Fatiha keluar makan, dia pula tak ada sebab dia ada kelas ganti... [Teruskan bacaan]

Novel : Izinkan Aku Terus Mencintaimu 20

20 April 2015  
Kategori: Novel

Oleh : Rodhiathul Rashid Bab 20 Setelah menyemak beberapa fail yang dihantar oleh Zizie di atas mejanya, otaknya melayang semula memikirnya Nisha. ‘Aku ni macam dah tak boleh hidup tanpa Nisha, tapi apa perasaan Zamree pada Nisha? Siapa ada di hati... [Teruskan bacaan]

Novel : Yes, Isteriku Pregnant! 19

20 April 2015  
Kategori: Novel

Oleh : rashacinta “Saya rasa Encik Faizul tu syok kat awak lah Amira.” Amira terbatuk-batuk. Matanya yang berair segera dikesat menggunakan tisu. Gelas berisi jus oren itu segera ditolak ke tepi. “Awak jangan mengarut lah Nancy. Encik Faizul tu... [Teruskan bacaan]

Novel : Dan… Kau yang Aku Pilih 18

20 April 2015  
Kategori: Novel

Oleh :Lu’lu Sophea BAB 18 ” Aku terima nikahnya Zahra Sofia binti Yussof dengan mas kahwin 3 dinar” Dengan sekali lafaz Azim Irfan dan Zahra Sofia kini sah menjadi zauj dan zaujah ketika usia mereka 21 tahun. Irfan dibantu oleh Qayyum... [Teruskan bacaan]

Novel : Mimpi Realiti 17

20 April 2015  
Kategori: Novel

Oleh :Nisa TJ 17 Beberapa hari berlalu semenjak pertengkaran kecilnya dengan Juliane. Sejak itu, dia jarang dapat bersua muka dengan Juliane dan walaupun mereka tersempak di kedai Julie, mereka hanya bercakap sedikit. Walaupun pada mulanya dia berasa... [Teruskan bacaan]

Novel : Izinkan CintaMu Yang Pertama 16

20 April 2015  
Kategori: Novel

0 bacaan 4 Ulasan

Oleh : Puteri An-Nur Mukminin Bab 16 “Kita dah sampai ea bang?” “Sikit lagi, kat depan tu aje..” Aku yang berada di tempat duduk sebelah pemandu tidak dapat melelapkan mata sejak kereta ini bergerak dari tadi. Aku pura-pura tidur, sengaja aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Dalam Diam Aku Tergoda 12

20 April 2015  
Kategori: Novel

Oleh : Aulia Iman BAB 12 Lain yang difikir, lain pula yang berlaku. Entah bagaimana, kereta yang dipandu terus sahaja menghala ke kawasan yang cuba dielakkan. Dan, kini dia sedang berdepan dengan seorang insan bergelar ibu. “Mummy nak apa?” Sekilas,... [Teruskan bacaan]

Novel : Mencari Kebahagiaan 12

20 April 2015  
Kategori: Novel

Oleh : Aira Aiza LWDTR – BAHAGIAN 12 Aku memandu kereta ku perlahan menuju ke kampus pada jam seawal 6 pagi. Ianya sudah menjadi rutin harianku disebabkan perjalanan dari rumah memakan masa hampir setengah jam. Memandu seawal ini, aku tidak perlu risau... [Teruskan bacaan]

Novel : Di Hujungnya Cahaya 12

20 April 2015  
Kategori: Novel

Oleh : Nia Eeva DUA BELAS Hari yang di tunggu akhirnya tiba. Hari perkahwinanku yang akan menyatukan dua keluarga ataupun tiga keluarga sebagai satu. Aku kira aku dan emak sebagai satu keluarga yang bersatu dengan keluarga Pak Ayub dan kami dua keluarga... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 1,2531234...1020...Akhir »