Cerpen : Anugerah Yang Terindah

27 September 2016 
Kategori: Cerpen

Oleh: Cempaka Sari Cuaca amat panas petang itu. Soraya terasa tekaknya kering, apabila air liurnya ditelan, terasa sungguh kelatnya. Di dalam kompleks membeli-belah itu yang berhawa dingin pun masih terasa bahangnya. Terus saja dia melangkah masuk ke sebuah kafe yang ada halaman di luar, di mana meja dan kerusinya berteduhkan pohon rindang yang merimbun, menyejukkan suasana untuk para pelanggan yang... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Anugerah yang Terindah

30 September 2012 
Kategori: Cerpen

Oleh : sWeEt_sPy Dushh!!3 biji buku terlepas dari tanganku!!!!eh comel anak aku jatuh…!!oppss!!aku menampar mulutku..nasib baik takde orang dengar aku melatah.Kalau la orang tahu,takmau makcik-makcik menantukan aku.Tengok luaran da ada gaya ustazah pilhan gitu tapi sekali melatah,hurmm..hancuqq!!!..tapi takpe asalkan comel.. uitt!!!da perasan la pulak..hehe..Aku mati kutu memikirkan maksud perbualan... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Anugerah Yang Terindah

12 December 2010 
Kategori: Cerpen

Oleh : Sadrina Deraman Suasana di cafe begitu sibuk dengan para pelajar yang ingin membeli makanan dan tak ketinggalan juga pelajar yang hanya sekadar minum sambil berborak-borak. “woi Qis watpe tu.”sergah Ernisa. “Opocot!!!kau ni kan suka main serbu je.Tak boleh ke kau bagi salam dulu ke baru sopan.”Geram betul aku kat minah sorang ni suka main serbu je.Dah lah aku tengah tegok... [Teruskan bacaan]