Novel : Apabila Miss Heartless Jatuh Cinta 4

22 August 2013 
Kategori: Novel

631 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Syasha Alwanniey Hani hanya diam tidak bersuara. Wajah bosnya dipandang sepi. “Awak yakin dengan keputusan awak hendak berhenti?” Hani mengangguk. “Saya yakin. Lagipun saya telah menyatakan sebab-sebabnya dengan jelas di dalam surat tu.” “Sebab utama, awak hendak berkahwin, dan akan mengikut suami awak?” Hani mengangguk lagi. Sebenarnya, dia hanya berbohong. Maizatul Hani hendak... [Teruskan bacaan]

Novel : Apabila Miss Heartless Jatuh Cinta 3

12 June 2013 
Kategori: Novel

1,017 bacaan 4 Ulasan

Oleh : Syasha Alwanniey “Hani nak kahwin dengan Eddri je! Tak nak orang lain!” Puas sudah ibunya memujuk, namun gagal. “Tak boleh macam ni! Hani tak boleh kahwin dengan Eddri!” “Kalau tak boleh, Hani tak nak kahwin sampai bila-bila! Tak nak!” Hani masih dengan pendiriannya. Dia tidak boleh menerima lelaki lain selain Eddri. Puan Zahra sudah buntu. Puan Hawa juga begitu. Entah ubat guna-guna... [Teruskan bacaan]

Novel : Apabila Miss Heartless Jatuh Cinta 2

4 June 2013 
Kategori: Novel

833 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Syasha Alwanniey (PART 2) Hani masuk ke dalam rumah dengan wajah yang cemberut. Terus dia duduk di atas sofa. Salwa, Ain dan Wahida yang pada mulanya sedang asyik menonton televisyen memandangnya pelik. Apahal pula si Hani ni? Tak pernah buat perangai, hari ni tiba-tiba angin satu badan! “Kenapa Hani?” soal Salwa prihatin. Dia menghampiri Hani dan duduk di sebelahnya. “Eddri!” “Kenapa... [Teruskan bacaan]

Novel : Apabila Miss Heartless Jatuh Cinta 1

20 May 2013 
Kategori: Novel

1,041 bacaan 8 Ulasan

Oleh : Syasha Alwanniey PART 1 “Assalamualaikum!” Maizatul Hani terpaku di hadapan pintu rumah. Langkahnya mati. “Waalaikumussalam. Hah, dah sampai pun dia. Masuklah, apa tercegat lagi depan pintu tu?” Sapa si ibu. Perlahan-lahan bersama rasa pelik, kaki dibawa masuk ke dalam rumah. “Siapa nak kahwin ni?” Lantas soalan diajukan. Pelik juga, siapa yang hendak berkahwin ni? Kak Sarah dan... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 11