Cerpen : Batas Asaku

23 December 2011 
Kategori: Cerpen

Oleh : Juemelda Hermand “APA nak jadi dengan kau ni Hia? Kerja kau membuta aje 24 jam, rumah ni pun kau tak kemas. Kau nak harapkan siapa? Aku ni balik kerja, penat tahu tak? Tapi kau macam tak paham langsung! Pinggan kat sinki tu bertimbun kau tak basuh, kau tunggu siapa nak basuhkan? Kau nak tunggu aku yang buat? Apa kau ingat aku ni kerja kat luar tu macam main pondok-pondok? Bertuah punya... [Teruskan bacaan]