Novel : Curi-Curi Cinta 5, 6

16 August 2012 
Kategori: Novel

7,976 bacaan 12 Ulasan

Oleh : RinsyaRyc BAB 5 & 6 DUA minggu aku hidup dalam kebosanan. Aku elak Adami, dan Adami langsung tak kisah aku elak dia. Dia tak tanya pun pasal aku. Dah sah-sah aku merajuk sorang diri sebab tak akan ada sesiapa yang peduli apa yang aku rasa saban hari. Aku sendiri dah rasa diri ini bodoh sebab merajuk pada orang yang tak sudi. Tak tahu sampai bila nak adakan perang dingin bodoh macam ni.... [Teruskan bacaan]

Novel : Curi-Curi Cinta 4

1 August 2012 
Kategori: Novel

4,379 bacaan 10 Ulasan

Oleh : RinsyaRyc “Nak pergi mana ni?” Tanya Adami setelah mendapatkan tempat letak kereta. Aku tersentak daripada lamunan. Terpinga-pinga memandangnya. “Nak pergi beli.” Balasku. Adami menghela nafas. “Nak beli apa?” Tanya Adami lagi. Aku memandang wajah Adami. “Beli barang-barang dapur.” Aku angkat kening melihat Adami masih lagi belum mematikan enjin kereta. Baru saja aku hendak... [Teruskan bacaan]

Novel : Curi-Curi Cinta 3

16 February 2012 
Kategori: Novel

5,271 bacaan 8 Ulasan

Oleh : RinsyaRyc BAB 3 Pukul 10 malam, Adami Hafizi belum lagi pulang ke rumah. Hatiku terdetik perasaan risau. Penat duduk di sofa, aku berkalih menuju ke tingkap, menyelak langsir dan mengharapkan lelaki itu selamat tiba di rumah. Aku mengeluh kecil apabila penantianku sia-sia. Aku tidak mampu menghindari daripada rasa ingin tahu ke mana Adam pergi. Setelah lama berdiam diri, akhirnya aku mula menuju... [Teruskan bacaan]

Novel : Curi-Curi Cinta 2

29 January 2012 
Kategori: Novel

5,263 bacaan 17 Ulasan

Oleh : RinsyaRyc 2 “Mama! Apa semuani?!” Adami Hafizi bertempik kuat. Puan Nafisa mengurut dada terkejut. Tidak pernah Adami Hafizi bersuara tinggi kepadanya. “Salahke mama buat semuani? Untuk kebaikan Adam dengan Ica juga, kan?” “Tapi banyak lagi perkara yang mama boleh buat selain daripada menjodohkan Adam dengan Ica! Adam nak mama dan papa batalkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Curi-Curi Cinta 1

9 January 2012 
Kategori: Novel

10,252 bacaan 11 Ulasan

Oleh : RinsyaRyc Irisya Sareefa & Adam Hafizi Aku membuang pandangan ke lantai. Tidak sanggup bertentang mata dengan lelaki yang selama ini tetap bertakhta di hatiku. Dia tetap sama seperti dulu. Tetap kacak, tetap bergaya, tetap berkarisma, dan mungkin tetap… membenci insan bernama Irisya Sareefa. 1 Seorang budak lelaki berumur 14 tahun sedang bermain bola sepak dengan... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 11