Novel : Dr.Cinta 7

30 September 2009 
Kategori: Novel

7,509 bacaan 2 Ulasan

Nama Pena : Dia Adila @ Dyadila Maz mengelap peluh yang menitik di dahinya. Ini versi filem mana pulak aku kena jadi tiang tepi mall ni. Jam Gucci Hitam hadiah Kak Lin dipandang lama. Nasib baik ada Kak Lin kalau nak harapkan aku beli benda mahal macam ni. Kirim salam. Nampak sangat nak cari pasal budak dua orang ni. Janji melayu betulah..ehhhh kenapa pula janji melayu? Ingat orang melyu je ke pandai... [Teruskan bacaan]

Novel : Dr.Cinta 6

8 September 2009 
Kategori: Novel

7,007 bacaan 3 Ulasan

Nama Pena : Dia Adila@ dyadila “macamana?” Tanya zikri. Wajah keruh Iskandar sudah menjawab segala soalannya. “haiii awek sikit punya banyak berbaris tunggu kau tak akan seorang pun tak sangkut kot?” peril Zikri, sengaja membakar hati sahabatnya. “masalahnya semua yang tersangkut dekat aku, semua spesies tak boleh nak dibawa berunding” “sofia?” “dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Dr.Cinta 5

26 August 2009 
Kategori: Novel

6,986 bacaan 5 Ulasan

Nama Pena : dyadila @ Dia Adila Mazliana tersenyum melihat dirinya di depan cermin. Lama juga tak kenakan si mimi ni. mesti dia terkejut beruk kali ni. kalau tak terkejut beruk dia masuk hospital sebab serangan jantung. Dia ketawa kuat. Kau cabar akukan. Kau tak tahu siapa Mazliana Nordin. Kecelaruanlah hidup kau hari ni. Selendang lusuh yang dipakai menutupi rambutnya. Dia tersenyum gigi warna hitam... [Teruskan bacaan]

Novel : Dr.Cinta 4

17 August 2009 
Kategori: Novel

7,152 bacaan 8 Ulasan

Nama Pena : dyadila @ Dia Adila Tangannya melibas-libas tuala yang dipegang, menari mengikut rentak muzik…lagu mari menari denganku nyanyian zahid dan sarah kedengaran kuat. Tangannya pantas menguatkan lagi tahap volume komputer riba di atas meja. Bergema suasana bilik menyebabkan dia semakin seronok. Sengaja dia berlonjak suka, cuba menghilangkan beban yang tersangkut di otaknya. Muzik bukan... [Teruskan bacaan]

Novel : Dr.Cinta 3

14 August 2009 
Kategori: Novel

7,773 bacaan 4 Ulasan

Nama Pena : dyadila @ Dia Adila “ni dia yang kau nak” Zikri meletakkan Nasi goreng Pataya, Restoran Ambang di atas meja. Iskandar tersemyum manja. Zikri mencebik, mengada-ngadalah tu dasar anak manja. Dia menarik kerusi di depan Iskandar dan duduk bersandar di situ. “ni aku sayang kau ni..kaulah kawan aku dunia akhirat Zik” Iskandar mencium aroma Nasi goreng Pataya kegemarannya... [Teruskan bacaan]

Novel : Dr.Cinta 2

3 August 2009 
Kategori: Novel

7,809 bacaan 2 Ulasan

Nama Pena : dyadila @ Dia Adila Dr cinta 2 Mazliana membawa karyanya ke klinik. Sengaja dia ingin menghadiahkan satu lukisan untuk kakak kesayangannya. Bukan apa sengaja nak ambil hati, maklumlah baru lepas kena marah. “haii..apa mimpi bagi karya mahal Maz ni dekat Akak?” “alaa sengaja nak menghiasi klinik buruk akak ni..” bulat mata Dr azlin mendengar kata-kata adiknya. Mazliana... [Teruskan bacaan]

Novel : Dr.Cinta 1

24 July 2009 
Kategori: Novel

17,969 bacaan 11 Ulasan

Nama Pena : dyadila @ Dia Adila “Maz nak duduk sini ke? Tak nak ikut akak”“malaslah..lagipun kak Ani ada depan tu”“ok…akak tak lama dalam 20 minit je ek..”“emm ye ke 20 minit?…dah jumpa buah hati tak akan 20 jam pun boleh”. Mazliana ketawa kuat. Dr. Azlin kakaknya hanya mencebik.“orang suruh cari kekasih tak nak…pas tu cemburu... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 2 of 212