Novel : Encik Gula Under Age 3

31 October 2014 
Kategori: Novel

Oleh : QISTINA ALYA BAB 3 PUAN HANNA sibuk menghidangkan bihun goreng di atas meja. Qaseh ikut menolong. Teh panas dituang ke dalam setiap cawan. Tangannya tangkas mencuit sedikit kuih karipap di hadapan mata. Siapa yang tidak terliur melihat karipap sebesar tapak tangan. Bukan senang hendak jumpa. Senang kalau pandai buat. Dalam rumah ini, ibu sahaja yang pandai buat kuih-muih. Hendak harapkan Qaseh?... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Gula Under Age 2

30 October 2014 
Kategori: Novel

Oleh : QISTINA ALYA “ALHAMDULILLAH, sampai juga ke rumah. Seksa betul la berjalan dalam keadaan sakit ni,” keluh Qaseh. Perlahan-lahan Qaseh melabuhkan punggung di atas sofa ruang tamu. Kaki seluarnya diselak, mahu melihat kecederaan di lutut. “Argh, patutlah pedih semacam! Besar juga luka ni.” Tangannya gatal menyentuh bahagian lutut yang luka. Gila sakit! Qaseh terdengar suara orang bergelak... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Gula Under Age 1

29 October 2014 
Kategori: Novel

Oleh : QISTINA ALYA Prolog FUH! Nasib baik ada tempat kosong kat hujung sana. Kalau member nampak aku minum dengan si “cowok” ni, malu beb! Bukan senang nak tengok aku keluar dengan lelaki. Tambah lagi yang tak rapat langsung macam dia ni.’ Sebenarnya dia pelawa mamat ini belanja minum pun atas sebab sudah tiga kali dia diselamatkan oleh mamat ini. Ya, mamat yang sama. Kalau tidak… hmmm…... [Teruskan bacaan]