Kalau Sudah Sayang

12 December 2011 
Kategori: Novel Di Pasaran

157,028 bacaan 49 Ulasan

Tanpa kenal, Ariff Zulkarnain dan Maisarah Ernieza disatukan dalam sebuah ikatan perkahwinan. “Aku sebenarnya sudah ada pilihan sendiri. Tapi disebabkan kau, pilihan hati aku ditolak mentah-mentah oleh ibu dan abah. Aku terpaksa terima kau. Aku tak ada sekelumit pun perasaan terhadap kau!” Kata-kata Ariff Zulkarnain kepada Maisarah Ernieza membuatkan Maisarah sedar diri. Dia tahu siapa dirinya.... [Teruskan bacaan]

Entah Bila Bersemi

29 October 2011 
Kategori: Novel Di Pasaran

68,430 bacaan 29 Ulasan

“Love? What do you know about love? Kalau kau tahu apa itu cinta, kau tak akan paksa aku. Kau takkan buat apa yang aku tak suka.” Faris dan Nazifa, dua insan yang berbeza pada sikap walaupun kedua-duanya berasal daripada keluarga yang berada. Takdir telah menentukan mereka belajar di universiti yang sama dan Faris telah jatuh cinta saat pertama kali terpandang Nazifa. Namun, Nazifa telah... [Teruskan bacaan]

Tuan Rumah, Pembantu Rumah

3 October 2011 
Kategori: Novel Di Pasaran

84,858 bacaan 72 Ulasan

Kata orang, jangan terlampau membenci, nanti akhirnya cinta yang akan diperolehi. Jangan terlampau percaya, nanti merana jiwa. Sungguh Emir Jihan tidak mengerti, mengapa daripada usikan boleh lahirnya satu rasa yang cukup pelik dalam hatinya. Kenapa sebelum itu, dia tidak pernah rasakan perasaan yang sehebat itu menampar dadanya? Dia jadi bertambah haru jika sehari tidak melihat wajah itu menjadi merah... [Teruskan bacaan]

Cintamu Cintaku Satu

18 September 2011 
Kategori: Novel Di Pasaran

25,345 bacaan 18 Ulasan

“Assalamualaikum.” Tangan kanan dihulurkan. “Nama saya Taufik Azhari bin Ahmad Rizal. Saudari tentu pernah dengar nama saya, kan?” “Nama saya Nurul Hana binti Abdullah dan maaf, ini kali pertama saya dengar nama encik.” Taufik Azhari ~ Nurul Hana, lelah aku mengejar bayangmu. Pandang pertama membuat aku nanar mencari si bidadari. Pesonamu memukau pandangan, pilu... [Teruskan bacaan]

Abang Khai Tomboi

30 June 2011 
Kategori: Novel Di Pasaran

18,708 bacaan 38 Ulasan

“Kat luar tu tulis ini tandas perempuan. Kat sebelah tu baru tandas lelaki. Adik salah toilet ni.” Syafiq terlopong memandang Khai. Ada dua kemungkinan kat sini. Sama ada dia terpegun dengan kecantikan Khai atau ragu-ragu dengan tahap kenormalan Rizal sebagai lelaki sejati. Hanya dengan pertemuan tanpa sengaja, membawa Rizal dan Khai ke pertemuan seterusnya, seterusnya dan seterusny……a.... [Teruskan bacaan]

Cinta Berinti Kasih

16 May 2011 
Kategori: Novel Di Pasaran

20,978 bacaan 9 Ulasan

“Doktor mabuk tu dah datang nak buat round. Bencilah tengok dia. Harap wajah aje handsome tapi mata jahat. Suka cari punggung orang. Meluat saya.” Sempat lagi dia berbisik padahal Doktor Prakash hampir benar dengan kaunter.” Dia tidak mengejar cinta. Dia juga tidak mengharapkan cinta lagi setelah bahagia yang terasa terpaksa dilepas pergi. Itulah Puteri Nur Zaharaq. Hidupnya hanya... [Teruskan bacaan]

Dibius Cinta

5 May 2011 
Kategori: Novel Di Pasaran

22,803 bacaan 33 Ulasan

“Eh, kau ni gila ke apa? Dahlah kau langgar aku tadi. Lepas itu, kau hempuk pula aku dengan beg Bangla kau tu. Hah, sekaran…g kau panggil aku perogol pula.” Pertemuan pertama mencipta pengalaman memalukan apabila pemuda yang cuba membantunya diserang dengan beg Bangla miliknya. S…aat itu ingin sahaja dia berlari 1000 meter tanpa henti dan tak tahu mana nak sorokkan mukanya.... [Teruskan bacaan]

Jiranku Kekasihku

25 October 2010 
Kategori: Novel Di Pasaran

30,427 bacaan 49 Ulasan

Pada mulanya, kehadiran Dr. Sharizal tak berapa nak diendahkan oleh Faiza, walaupun kelibat lelaki itu sering mencuri perhatiannya. Lama-kelamaan, bila… lelaki itu mula menunjukkan tanda dan sering memberikan isyarat cinta, Faiza tidak teragak-agak untuk menerima cintany……a, walaupun perkenalan mereka tersangatlah singkat. Perhubungan mereka pada mulanya tidak mendapat restu daripada... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 11