Novel : Hati Suamiku GK 7

22 November 2013 
Kategori: Novel

2,163 bacaan 6 Ulasan

Oleh : RIA NATSUMI Bab 7 Hari ini Natasha bangun lambat gara-gara kepenatan menyiapkan reka bentuk yang diminta oleh Huzaiman. Dia akan bersiap ala kadar sahaja. Sarapan pun tidak sempat dibuat. Tergesa-gesa Natasha memakai tudung yang sudah disediakan semalam. Selesai bersiap, Natasha bergegas membawa beg tangan serta beg yang mengandungi telekung ke tempat kerja. Dia benar-benar lambat. ... [Teruskan bacaan]

Novel : Hati Suamiku GK 6

5 September 2013 
Kategori: Novel

2,544 bacaan 2 Ulasan

Oleh : RIA NATSUMI Bab 6 “sesiapa yang tidak pernah merasai kepahitan tidak akan mengenal kemanisan……… ” kata seorang gadis yang tidak akan Natasha lupakan. Sehingga kini, Natasha tabah menghadapi segala kepahitan. Hidup keseorangan tanpa sesiapa walaupun seorang teman. Sungguh hina diri ini. Air matanya mengalir lagi. Ya Allah kuatkan hatiku. Wajah Huzaiman merah. Dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Hati Suamiku GK 5

22 August 2013 
Kategori: Novel

1,832 bacaan Catat Ulasan

Oleh : RIA NATSUMI Bab 5 Huzaiman menyikat rambutnya sebelum tidur. Entah mengapa dia berasa puas dapat mematahkan semua kata-kata Natasha di kedai mamak tadi. Ia satu kepuasan yang teramat sangat. Dapat melihat wajah monyok Natasha mampu membuat dia tersenyum sehingga tidur agaknya. Muncungnya sudah sepanjang muncung itik. Huzaiman ketawa. “Aku ada otak nak fikir. Kalau tak, aku tak dapat kerja... [Teruskan bacaan]

Novel : Hati Suamiku GK 4

30 July 2013 
Kategori: Novel

1,941 bacaan 3 Ulasan

Oleh : RIA NATSUMI Bab 4 Huzaiman teringat sesuatu. Fikirannya ligat memikirkan sesuatu. ‘Siapa gadis tu? Macam pernah tengok sebelum ni? Tapi di mana ya?’ Dahinya sudah berkerut. Tidak senang duduk di buatnya. DIa menekan interkom. Dia mesti siasat siapa perempuan itu yang sebenarnya. “Amman masuk sekejap…” Arah Huzaiman. “Ya, bos. Ada apa yang bos nak saya bantu?” Amman bertanya. “Natasha... [Teruskan bacaan]

Novel : Hati Suamiku GK 3

26 June 2013 
Kategori: Novel

2,225 bacaan Catat Ulasan

Oleh : RIA NATSUMI Bab 3 Huzaiman baru sahaja pulang daripada bersenam bersama Amman dan Ammar. Itulah rutin harian yang menjadi kesukaannya. Bersukan menyihatkan badan dan minda. Huzaiman tersenyum. Itu sebab bandanya sedikit berotot. Tidak perlu ke gim sangat. Cukuplah bersenam ringkas seperti ini. “Amman, jangan lupa pukul lapan pagi, kita jumpa kat bawah.” Pesan Huzaiman. “Baiklah bos.”... [Teruskan bacaan]

Novel : Hati Suamiku GK 2

24 April 2013 
Kategori: Novel

4,772 bacaan 5 Ulasan

Oleh : RIA NATSUMI Bab 2 Natasha berada dalam sebuah kelas. Kakak seniornya meminta dia mengambil botol air yang ada di mejanya. Segera Natasha ke kelas itu walaupun dia rasa berat hati. ‘Memang rasa berat hati. Ini kan kelas si pengawas GK. Mana la tau kalau dia nampak, dia tuduh aku cuba buat sesuatu yang mengundang dia menulis nama aku dalam rekod disiplin. Dia tu memang sengaja nak cari pasal... [Teruskan bacaan]

Novel : Hati Suamiku GK 1

15 April 2013 
Kategori: Novel

3,047 bacaan 7 Ulasan

Oleh : RIA NATSUMI Bab 1 Wafa Natasha membetulkan topi birunya. Topi tersebut ayah yang belikan untuknya. Mana mungkin dia menghilangkannya. Dia tersenyum lebar. Rambutnya yang agak panjang itu diikat kemas lalu dimasukkan sedikit ke dalam topi. Wajah yang ingin disembunyikan oleh mata-mata lelaki. “Naz, kau nak ke mana ni?” soal Azlin. Perempuan itu sedang duduk di tepi longkang. Melepak la katakan.... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 11