Novel : Cinta Kedai Bunga 35

22 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Hasyim Amin BAB 35 “Terima kasih Miss Marisa, saya harap projek kita tu akan berjaya.” Amar tersenyum lebar. “Ya, saya juga harap macam itulah Encik Amar. Baiklah, saya pulang dulu. Kalau ada masalah dengan projek kita tu, Encik Amar boleh telefon saya.” “Baiklah.” Amar tersenyum sambil melambai-lambai tangan ke arah Miss Marisa. Amar bersiar-siar untuk menenangkan fikiran. Ada sedikit... [Teruskan bacaan]

Novel : Tentang Rasa 32

22 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : nalish hadima BAB 32 Firman terjaga daripada pengsan lalu dia melihat sekelilingnya. Dia binggung seketika. “aku kat mana ni?”. Sambil menahan sakit yang menjalar di kepalanya. Suzan yang masih tidak sedarkan diri kaku di sebelahnya. “suzan!”. Firman memanggil perlahan. Dia buntu masih samar-samar ingatan bagaimana dia boleh ke sini. Kemudian Willilam masuk ke bilik yang kosong dan bersepah... [Teruskan bacaan]

Novel : Egonya Seorang Wanita 28

22 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 2 Ulasan

Oleh : NIA HANI ESW…BAB 28 Aiman membuka matanya sambil tersenyum. Sebenarnya Aiman dah lama berjaga cuma dia tak sampai hati untuk mengangkat anggota tangan dan kaki Ila yang menghimpap tubuhnya. Dia dan Ila juga dah lama tidak tidur bersama. “Arghhhhh…..” Ila menjerit. “Kenapa yang?” sengaja Aiman menjadi bendul. “Macam... [Teruskan bacaan]

Novel : Jangan!!! Itu Suamiku… 27

22 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Nadz D.L Bab 27 Eliya melambai-lambai dihadapan Eddie bagi menyedarkannya dari lamunan.Eddie tersentak buat seketika. “eh..Liya..dah ambil result belum?..”soal Eddie sedikit terpinga-pinga.Eliya hanya menepuk dahi melihat suaminya yang kuat mengelamun sejak akhir-akhir ini.Rabiatul dan Farouk turut menggelakkan Eddie. “abang ni!!..dari tadi Liya cakap kat abang pasal result Liya..abang... [Teruskan bacaan]

Novel : Kotak Usang Permata 25

22 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Mohd Ikmal Hakim BAB 25 HARI yang ditunggu-tunggu telah tiba. Pagi Jumaat itu sangat indah dengan keadaan yang dingin apabila awan memayungi bumi sehinggakan langit biru tidak terlihat dari bawah. Sungguh nyaman udaranya. Lagi dua hari akan tibalah hari bahagia untuk si Faizal, anak sulung Puan Salmah. Persediaan semakin rancak dijalankan. Faizal mengambil cuti pada hari tersebut untuk membantu... [Teruskan bacaan]

Novel : Jodoh Pasti Bertemu 24

22 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 3 Ulasan

Oleh : N.S Hannah JODOH PASTI BERTEMU BAB 24 N.S HANNAH Azan subuh sayup-sayup kedengaran dari masjid berhampiran. Anna segera membukakan mata, kerana sedar sudah bangun lewat dari biasa. Tangan didepakan, kepala digelengkan, melegakan urat urat yang tegang. Dia menggerak-gerakkan badan ke kanan dan ke kiri sedikit. Dan mata terhenti pada susuk tubuh di sebelahnya. Sekali lagi mata dibesarkan. Alamak! Segera... [Teruskan bacaan]

Novel : Ada Dia Di Hati 24

22 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : DNae Bab 24 Selepas lima tahun. “WAH besarnya rumah ni.. Rumah siapa ni mama?” soal Akif sebaik saja dia menjejak kaki di ruang garaj itu. Alisha dan Amri hanya tersenyum. Yelah ketika mereka ke London dulu, Akif masih kecil. Dan baru balik sekarang. Mestilah dia tidak tahu apa-apa.. “Ini rumah kita sayang..” jawab Alisha lagi. “Babah pun tinggal kat sini juga ke?” si mulut becok... [Teruskan bacaan]

Novel : I Hate You… 24

22 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Aleeya Saaid BAB 24 “Waaa besar jugak rumah opah..dulu bukan rumah kayu je ke..” “Fatin dah lama tak balik…rumah atas rumah lama ..rumah batu bawah ni papa fatin yang tambahkan..” Aku senyum tawar..malu pula rasa. Makan diri sendiri apa yang aku cakap. Dulu masa kecil rumah kayu ni ada tangga..ada tiang..tinggi. Masa remaja lagi jarang balik..lupa dah..tak ingat struktur rumah opah.... [Teruskan bacaan]

Novel : Romeo Aku Mencintai Dirimu 22

22 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : ann hanim 22 Awal-awal pagi Qatrina sudah menyiapkan diri.Pertandingan menembak antara BAKAT 6 Briged berlangsung di Lapang Sasar Kem Hobart Gurun.Baju kemeja bewarna merah jambu disarungkan.Tertera sulaman BAKAT 2 RAMD.Dipadankan dengan tudung bawal puteri yang dihiasi batu Swarovski.Nampak Eksklusif kerana hasil kreativitinya sendiri.Sedikit calitan lipgloss dia sudah menyerlah. Ilham membutangkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Sinar Hidupku 22

21 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : ira nadzirah Bab 22 Apa hajat kak Minah datang ni?” soal Ahmad bila mereka mengambil tempat yang selesa bagi diri masing-masing. Kak… Kita nikahkan mereka dulu sebelum mereka berangkat ke korea! Apa!? Nikahkan mereka. Siapa mak?” soal Ameera laju. Adik kamu dengan Rafidah. Mak… Kak Minah ni betul ke tak? Setuju ke Arash tu. Rafidah pasti tak setuju dengan permintaan ini. Kami tak boleh... [Teruskan bacaan]

Novel : The Memory 22

21 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : cikmaddi BAB 22 PETANG itu, Haikal berada dikafenya. Dia bekerja setelah sebahagian daripada kerja sekolahnya sudah siap. Dia tak tahu apa perasaan yang mahu dia gambarkan pada ketika itu. Ingatannya asyik teringatkan Hairy versi kecik. Kebetulan dua orang berlainan tapi nama yang sama. Anne yang asalnya Diana dan Ery asalnya Hairy. Haikal tersenyum sendiri. Entah apa yang Allah SWT yang sedang... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Bintang Hatiku 21

21 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : IRAH HARIZA BAB 21 NIRA merenung wajah Harish yang masih tidak sedarkan diri. Sudah tiga minggu berlalu namun masih tiada tindak balas dari lelaki itu. Namun Nira berasa sedikit lega kerana Harish sudah berjaya melepasi tahap kritikal. Kini Harish sudah dipindahkan ke wad VIP. Selama tiga minggu itu jugalah Nira tidak jemu berulang alik ke hospital untuk melawat Harish. Harapannya cuma satu…dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Bayangan Gurauan 21

21 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Sayhazs Zailie BAB 21 IRISH menutup semula surah Yassin yang baru selesai dibaca. Kemudian dia menadah tangan memohon doa pada yang Maha Esa agar dipermudahkan segala urusan hidup di dunia mahupun di akhirat nanti. Juga moga seluruh hidup ahli keluarganya dirahmati dan diberkati oleh Allah swt. Sesudah mengaminkan doanya, Irish duduk berteleku di atas tikar sejadah. Agak lama dia di situ sambil... [Teruskan bacaan]

Novel : Double A Ku 20

21 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Aaya Evans Bab 20 “How’s the plan? Okay?” Datin Zulaikha mundar-mandir di dalam biliknya sambil memegang Iphone 6 ke telinga. Nuha Qareena yang terdengar bunyi suara seseorang lantas berdiri di sebalik pintu. “I don’t care. It has to work out. Malam esok aku akan pastikan perempuan tu hidup merana dan terseksa. Biar dia menyesal, biar... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Takkan Suka Kau 20

21 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Eyla BAB 20 “MAK!” Amani menjerit memanggil Puan Aishah, riang. Dia berlari anak ke arah ibu mertuanya yang sedang menunggu di pintu rumah sebaik sahaja Akif usai mermarkir Proton Saga yang dinaiki mereka berdua di perkarangan rumah teres satu tingkat milik Puan Aishah. Sampai sahaja di pintu rumah, Amani terus membongkokkan sedikit tubuh, lantas merangkul tubuh wanita yang mempunyai ketinggian... [Teruskan bacaan]

Novel : 0ne Step Closer 19

21 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Nia Sophia BAB 19 Lea menyandarkan tubuhnya di kerusi. Matanya perlahan memandang sekeliling. Bilik AP3 405 penuh dengan barang-barangnya yang masih belum dikemas. Dua kotak besar dan beberapa beg plastik tersadai di atas lantai. Bagasi yang dibawa dari Tawau berada di hadapan almari baju. Dia pening. Letih. Nampaknya malam ini dia perlu berjaga untuk mengemas semua barangnya. Lea tersentak... [Teruskan bacaan]

Novel : Kerana Dia Manusia Biasa 19

21 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Wan Nur Najihah Bab 19 “ARGHHH” Syakira menjerit sekuat hatinya sambil tangannya ligat memukul stereng kereta miliknya. Sakit di tangannya tidak dipedulikan.Hatinya lagi sakit mengenangkan peristiwa sebentar tadi.Habis berserabai rambut perangnya.Ikutkan hati,mahu sahaja dia menampar pipi wanita itu,tapi akalnya masih waras... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Yang Tidak Terungkap 19

21 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 9 Ulasan

Oleh : PUTERI NOR  Read More →

Novel : Mengakhiri Cinta Ini 18

21 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Syerah Nasir Bab 18 “Assalamualaikum. Mama, ayah.” Sahut Khairul. Pintu keretanya ditutup rapat. Tangannya memegang barangan yang telah dibeli bersama isterinya. “Waalaikumsalam. Haa Ajim. Sampai pun.” Puan Suraya membuka pintu rumah. “Sayang jom.” Fara menggenggam tangan Khairul dan mereka menuju ke pintu rumah. Fara mencium tangan ibu mertuanya, Puan Suraya.... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Yang Satu 18

21 January 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : GEE ERA BAB 18 Luqman melihat barang-barang hantaran yang di beri oleh Zeehan. Dia ternampak jam tangan lalu di ambilnya. Itu sebagai penganti cincin yang di berinya. Jam tangan berjenama Polo itu cukup menarik minatnya. Pandai juga Zeehan memilih barang-barang hantaran untuknya. Dia teringat akan kejadian petang tadi. Dia terus tersenyum. Tak sangka dia dapat mengenakan Zeehan sampai sebegitu... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 1,1071234...1020...Akhir »