Novel : Mungkinkah Kau Milikku 19

1 October 2014 
Kategori: Novel

970 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Mr.Mz Puan Marina dan Shyla sudah menemui idea untuk melaksanakan rancangan mereka itu , Puan Marina sendiri yang mengupah beberapa orang untuk melaksanakan rancangannya itu . Dia mengupah beberapa orang itu untuk menculik Datin Marissa dan Farleena Sofea dan mereka akan mengugut Ariz . Shyla tersenyum senang dengan rancangan mummynya itu , dia sudah mula membayangkan bahawa tidak lama lagi... [Teruskan bacaan]

Novel : Kotak Usang Permata 19

1 October 2014 
Kategori: Novel

124 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Mohd Ikmal Hakim BAB 19 PAGI Sabtu yang indah itu dihiasi dengan nyanyian burung-burung. Keadaan jalan raya pun agak lengang dan hanya beberapa buah kenderaan sahaja yang dilihat lalu lalang di situ. Oleh kerana hari itu adalah hari sukan sekolah, hanya pelajar sekolah menengah sahaja yang kelihatan bergerak menuju ke sekolah. Tiada yang memakai uniform sekolah. Semuanya berpakaian sukan sempena... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta U 19

1 October 2014 
Kategori: Novel

276 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Norzahidlia BAB 19 “Amylia..“panggil Hafizal. “Apadia?“tanya Amylia acuh tidak acuh. Dia sedang mengemaskan barangnya. “Thanks ye“ucap Hafizal. “Hah? apadia? Awak kata apa? Saya tak dengarlah“balas Amylia. “Hurm…“Hafizal buat muka blur. Amylia ketawa melihat muka Hafizal yang tidak bersalah itu. “Yela, yela“balas Amylia.... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Pendekar dan Mr. Keju 19

1 October 2014 
Kategori: Novel

318 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Nia Qurratun’aini BAB 19 “Jejak terkesan di permukaan, lalu ku selam ke dasar dalam meninggalkan daratan.” “Wardah,” jerit Nina dalam nada gembira. Dia baru sahaja tiba. Wardah yang mengenakan baju kurung moden berwarna biru langit tersenyum melihat rakannya itu. Timbul pula perasaan resah di hati Wardah. “Tahniah Wardah.” Wardah dan Nina saling berpelukan dan mereka berlaga... [Teruskan bacaan]

Novel : Tak Kuduga 19

1 October 2014 
Kategori: Novel

448 bacaan Catat Ulasan

Oleh : HAIZA HAIFA HARI yang di jalani bagaikan tiada erti. Saban hari, dia harus menjalani fisioterapi. Bohong jika di katakan dia tidak letih dengan semua ini. Namun, itulah yang wajib di laluinya jika ingin cepat sembuh dan berjalan semula. Kepasrahan diletakkan sepenuhnya pada Ilahi, moga di permudahkan untuknya menghadapi ujian ini. Lamunan terhenti. Sejenak dia berpaling. Kehadiran Nizam di sebelahnya... [Teruskan bacaan]

Novel : 0ne Step Closer 18

1 October 2014 
Kategori: Novel

573 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Nia Sophia BAB 18 Puan Adiba melangkah paling hadapan. Lea pula di belakang Farhan. Azalia masih berada dalam dukungan suaminya. Selama bersama dengan keluarga ibu mentuanya, ini kali pertama dia melihat keadaan secemas ini. Melihat kasih sayang yang ditunjukkan Farhan terhadap Azalia, Lea semakin senang. Lelaki itu sebenarnya penyayang tetapi dia tidak suka menunjuk pada orang lain. Kesian... [Teruskan bacaan]

Novel : Double A Ku 18

1 October 2014 
Kategori: Novel

296 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Aaya Evans Bab 18 “Kami baru nak pergi lunch luar ni mama. Jomlah ikut sekali sebab Avian plan nak singgah Setia Alam kejap.” Tengku Avian menarik tangan Datin Zulaikha yang masih mendiamkan diri. Mamanya itu hanya mencebik seraya menjeling sekilas wajah menantunya, Nuha Qareena. Kalau ada perempuan tu, tak ada maknanya aku nak ikut sekali.... [Teruskan bacaan]

Novel : Jodoh Pasti Bertemu 18

1 October 2014 
Kategori: Novel

590 bacaan 2 Ulasan

Oleh : N.S Hannah JODOH PASTI BERTEMU N.S HANNAH BAB 18 Majlis ijab qabul yang bakal berlangsung selepas Asar petang Jumaat itu dihadiri sanak saudara terdekat serta teman-teman yang rapat sahaja. Majlis itu akan berlangsung di kediaman Encik Nazimudin. Majlis persandingan dan resepsi pula akan berlangsung dua hari lagi. Kad–kad telah diedarkan dan hotel juga telah ditempah. Hampir 80% urusan diselenggarakan... [Teruskan bacaan]

Novel : I Hate You…18

1 October 2014 
Kategori: Novel

709 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Aleeya Saaid BAB 18 Penat, penat dan penat!Itu saja ungkapan yang dapat ku luahkan. Aku terbaring kepenatan di dalam bilik ku. Bilikku kosong. Diana balik rumah makciknya di Kuantan. Makciknya buat kenduri. June ikut sekali Diana. Aku pula baru habis program. Diana ada pelawa tapi disebabkan program aku semalam habis lewat petang semalam..Diana dan June sudah bertolak ke Kuantan. Encik Rayyan... [Teruskan bacaan]

Novel : Hingga Dia 18

1 October 2014 
Kategori: Novel

677 bacaan 4 Ulasan

Oleh : Orked Putih Bab 18 Sungguhpun Adam dan Nia kini bekerja di dalam kawasan bangunan yang sama namun mereka jarang bersua muka. Walaupun Adam dilantik sebagai penasihat kepada projek tetapi Nia jarang berjumpa dengannya. Kebanyakan perbincangan yang melibatkan Adam akan dihadiri oleh Encik Azahari. Malah Adam juga sangat jarang ke bilik gerakan projek yang terletak di hujung bangunan. Di situ... [Teruskan bacaan]

Novel : Ms. Hot Chocolate Mr. Cappucino 17

1 October 2014 
Kategori: Novel

387 bacaan Catat Ulasan

Oleh : ANIZ ZAMANI BAB 17 Emran, Azura dan Elena menikmati makan tengah hari mereka bersama seperti sebuah keluarga tanpa kehadiran Encik Farith dan Puan Emelda. “Abang, abang kata semalam ada perkara nak beritahu saya, apa dia?” kata Elena seperti sudah tidak sabar untuk mengetahuinya. Emran hanya memandang Azura sambil tersenyum. “Kenapa awak pandang-pandang saya, awaklah yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Lihat Aku Di Matamu 16

1 October 2014 
Kategori: Novel

191 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Mirei May BAB 16 Telefon yang berada di tangan kubelek-belek berulangkali. Jari-jemari menari laju di atas skrin mencari nombor telefonnya pada senarai nama teman-temanku. Hampir 5 kali aku melurut-lurut skrin telefon, hasilnya tetap menghampakan. Hati semakin sebal kerana nama yang dicari masih tidak memunculkan diri. Takkanlah aku salah baca nota ringkas yang dia tinggalkan pada Boa Kim tadi? Terang-terangan... [Teruskan bacaan]

Novel : Romeo Aku Mencintai Dirimu 16

1 October 2014 
Kategori: Novel

296 bacaan Catat Ulasan

Oleh : ann hanim 16 Malam gelap hanya diterangi lampu jalan.Ilham menggagahkan diri untuk memandu pulang.Walaupun matanya sudah mengantuk Ilham terus memandu.Malas untuk tidur dii pejabat.Kerja-kerja penting disiapkan segera.Jika dibawa pulang pastinya gagal disiapkan kerana ruang rumah itu hanya digunakan untuk berehat. Daun pintu dibuka perlahan.Televisyen masih menyala.Qatrina nyenyak lena di... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Suka Kau 16

1 October 2014 
Kategori: Novel

217 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Aida BAB 16 “Syuhada”,sapa jejaka tersebut. Syuhada membisu.Entah kenapa mulutnya susah untuk berbicara. “Syuhada”,sapa jejaka lagi. “Y….ye”,kata Syuhada lalu menggangkat mukanya dengan reaksi muka terkejut. “Susah sangat kau nak jawab”,kata jejaka tersebut. What?!Dengan muka bertopeng power rangers.Buang tabiat ke dia ni? “Kau siapa?”,tanya... [Teruskan bacaan]

Novel : Mengharap di Tanjung Harapan 16

1 October 2014 
Kategori: Novel

96 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Rose Ezadora Hani memikirkan benda yang sepatutnya tidak perlu difkirkannya. Hani memikirkan kemungkinan En. Mansor seorang businessman agaknya, jika tidak, mana mampu hendak bercuti sekeluarga diluar negara, banyak belanja ni… 5 orang. Bilik hotel saje kena at least 3 bilik, tiket kapalterbang, makan, mahu puluhan ribu ringit terbang, just for this trip….” bisik hati kecil Hani sambil... [Teruskan bacaan]

Novel : Sinar Hidupku 16

1 October 2014 
Kategori: Novel

100 bacaan Catat Ulasan

Oleh : ira nadzirah Bab 16 Papa kalau Lina nak start kerja minggu depan boleh?” soal Salina semasa mereka bersarapan pagi. Minggu depan? Cepatnya tak nak rehat ke?” soal mukriz semula. Dah bosan berehat. Dah lama sangat berkarat dah kepala ni. Bolehkan papa. Semalam dah tanya pada abang Adam. Dia kata minta izin dengan CEO. Dia COO je…” terang Salina lagi. Amboi pandai dia kenakan papa… tanyalah... [Teruskan bacaan]

Novel : The Memory 16

1 October 2014 
Kategori: Novel

136 bacaan Catat Ulasan

Oleh : cikmaddi BAB 16 MENJAMAH sedikit kek yang dibawa oleh Ara yang merupakan adik kepada Tengku Amir. Tak tahu status kedudukan sebenar. Muka tak sama pun. Ala, biasalah tu muka tak sama. Mama Tengku Amir pula, tak pernah dia nampak Tengku Amir bermesra dengan Puan Tirana. Rasanya dia lebih mesra dengan Puan Tirana. Baik je Puan Tirana tu. Takde cela kat mana pun. Hmm. Masalah dalaman dia tak tahu.... [Teruskan bacaan]

Novel : Bayangan Gurauan 15

1 October 2014 
Kategori: Novel

175 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Sayhazs Zailie BAB 15 SEWAKTU mereka tiba di kediaman milik Tengku Haiyan, perkarangan villa mewah itu telah dipenuhi dengan tetamu-tetamu yang hadir. Izzul yang sedang mendukung anak perempuannya, Qisrina masuk mendahului isterinya, Safiya yang juga sedang menggendong anak kecilnya, Alief Qhuarizmie yang berusia sepuluh bulan itu. Irish yang ringkas memakai dress labuh berwarna hitam dipadankan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Awak, Cinta Kita! 13

1 October 2014 
Kategori: Novel

125 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Izah Assrin Bab 13 “Mee Jawa and teh tarik please.” Buku menu dikembalikan.Rayyan kembali mengetuk meja perlahan-lahan.Bosan jugak kalau bercuti sorang-sorang ni.Matanya diliarkan ke setiap penjuru.Harap-harap tak jumpa perempuan itu! Langkah lemah gemalai serta senyuman manis yang terukir di bibir bersalut lipstick oren pucat berjaya menarik perhatian jejaka-jejaka yang enak menikmati sarapan.Dirinya... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Yang Tidak Terungkap 13

1 October 2014 
Kategori: Novel

428 bacaan 3 Ulasan

Oleh : PUTERI NOR CINTA YANG TAK TERUNGKAP BAB 13 Sofie menarik laci di bawah katil sambil menekap-nekap rambutnya yang masih basah dengan tuala. Dikeluarkannya pengering rambut yang tersimpan. Wayar yang bergulung diluruskan. Sewaktu memasang plag pada soket, kedengaran bunyi pesanan masuk pada telefon bimbitnya. Sofie menoleh. Telunjuk yang ditegakkan ke arah suis ditarik balik. Kelip-kelip kusangka... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 1,0801234...1020...Akhir »