Novel : Tuan Anas Mikael 3

15 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh :Syamnuriezmil Ya Allah Ya Tuhanku… Kau tetapkanlah hati aku! Kau tebarkanlah rezeki Kau di mana-mana. Nanti aku usahakan sendiri. Insya-Allah. Kalau tak boleh, paksa sampai boleh! Mak tengok jam di dinding kemudian memandang aku semula. “Tak pi?” “Tak.” Selalu jam pukul lapan pagi, mak sudah keluar. Kalau aku nak kerja dengan Tuan Anas Mikael tu, aku kena keluar sama waktu macam... [Teruskan bacaan]

Novel : Kerana Aku Suamimu 3

15 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : June Muhammad “ZAHRA… Mari makan,” ajak Fitri lembut. Selepas masuk ke dalam bilik petang tadi, Zahra langsung tidak keluar-keluar dari biliknya. Fitri benar-benar gusar dengan sikap isterinya. Bagaimana caranya hendak memujuk Zahra? “Dari pagi Zahra tak makan, kan? Marilah makan. Nanti perut tu sakit sebab kosong,” pujuk Fitri lembut. Memang dia bimbang jika sakit gastrik akan... [Teruskan bacaan]

Novel : Bila Terlajak Sayang 3

15 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Umie Nadzimah HARI pertama Aidilfitri. Walaupun sudah tiga tahun bergelar isteri, namun ini kali kedua dia beraya bersama Abang Zen. Sama seperti Indah Safiena juga. Tak lebih dan tak kurang. Menurut Abang Zen, tahun pertama beraya bersama penuh linangan air mata. Apa tidaknya, Indah berada di depan mata, namun dia tak dapat buat apa-apa. Apa yang mampu dibuat adalah berada di sisi Indah yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Tundukkan Playboy Itu 3

15 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh :Anjell NURIN menarik pintu lut sinar yang tulis Pull itu. Kaki pegun saat melihat apa yang ada di depan matanya sekarang ini. Pertama, kagum sebab kawasan pejabat yang serba mewah itu. Kedua, tergamam apabila melihat staf-staf yang tengah bekerja itu. Musykil! Uih… Rasanya dah duk Malaysia. Ke pintu masuk tadi jadi sempadan Malaysia-Thailand? Kenapa lain benar? Tak percaya apabila melihat... [Teruskan bacaan]

Novel : Melodi Cinta Edisi 1 3

15 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Penulisan2u Isteriku Bukan Tukang Masak “Cikgu, hari ni cikgu masak apa?” soal salah seorang daripada pelajar kelasnya. Safirah tersentak. Aduh, soalan cepumas ni! Perlu ke tanya soalan yang melemahkan semangat aku? Safirah hanya mengukir senyuman sebelum meneruskan kerja menanda buku latihan pelajarnya. “Cikgu, cikgu tak nak buat rumah terbuka ke? Saya tak pernah pergi rumah cikgu. Hari... [Teruskan bacaan]

Novel : Tentang Rasa 38

15 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : nalish hadima BAB 39 Meriah rumah datuk dengan datin dengan kehadiran ibu Aisya sekeluarga kerana mahu melawat Firman yang baru keluar dari hospital. Mereka sedang menikmati hidangan makan tengahari. Sekali sekala terdengar mereka ketawa. Firman dan Aisya sangat gembira ketika itu. Selesai makan mereka berkumpul di ruang tamu untuk berbual-bual. Datin menyampaikan hasratnya untuk mengadakan... [Teruskan bacaan]

Novel : Egonya Seorang Wanita 34

15 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : NIA HANI ESW…BAB 34 Air mata Ila mengalir. Dia tak mahu terpisah dengan keluarganya dan dia juga tak mahu terpisah dengan ladang kelapa sawitnya. Baju Qaish juga telah siap dikemaskan. Biliknya dipandang lama. Dia pasti akan merindui bilik ini. Semua pakaiannya ditarik keluar. Merah bola matanya. Aiman tahu Ila tentu berat hati mahu... [Teruskan bacaan]

Novel : Jangan!!! Itu Suamiku…33

15 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Nadz D.L Bab 33 Seminggu kemudian.. Eliya membuka Facebook miliknya kerana sudah hampir sebulan dia tidak menyentuh laptop miliknya.Sejurus Eliya membuka Facebook miliknya dia terkejut apabila membaca status milik Zafril. Sudah tiba masanya untuk aku pergi membawa hati yang lara..Selamat tinggal Malaysia!..jika ada jodoh kita akan berjumpa lagi.. Eliya pantas mencapai telefon bimbitnya dan... [Teruskan bacaan]

Novel : Kotak Usang Permata 31

15 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Mohd Ikmal Hakim BAB 31 APABILA masuk waktu tengah hari, semua orang sudah berada di tempat tugasan masing-masing. Imran sudah terpacak di hadapan khemah untuk menyambut tetamu. Imran turut dibantu oleh Encik Azam dan Kamal. Ramai tetamu yang hadir dan memeriahkan majlis apabila Puan Salmah telah menjemput hampir semua penduduk di kawasan perumahan itu. Zahira, Aqila dan Zulaikha pula berada... [Teruskan bacaan]

Novel : Romeo Aku Mencintai Dirimu 28

15 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : ann hanim 28 Teman-teman Ilham begitu teruja melihat album perkahwinan dia dan Qatrina.Sesi fotografi yang sengaja diadakan di Pulau Langkawi sengaja dirahsiakan.Kejutan untuk mereka.Beberapa bungkus coklat diagihkan.Buah tangan wajib jika mengunjungi pulau kelahiran Mahsuri. “Hang ni pi tak bagitau” kata Faridz sambil menikmati Ferrero Rocher “Mana boleh,karang hangpa skodeng aku kat... [Teruskan bacaan]

Novel : Sinar Hidupku 28

15 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : ira nadzirah Bab 28 Adam… now! Siapa budak yang makan sekali dengan awak tu ira?” soal hafiz bila Adam tergaru-garu hidungnya. Abang fiz! Budak? Budak mana encik hafiz. Ala yang makan dengan awak tadi. Sampai ada orang tu tolong bayarkan!” sahti hafiz lagi. Adam menaham merah mukanya. Segan! Salina ke encik… budak praktikal di tempat kita tu?” soal ira semula. Untuk kepastian.... [Teruskan bacaan]

Novel : Tuan Anas Mikael 2

14 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh :Syamnuriezmil “Awak tahu apa kesalahan awak?” Aku diam. Sudah tentulah aku tahu. “Awak menipu saya…” “Dengan tidak sengaja…” “Sengaja atau tidak, kalau namanya menipu dan menceroboh…” “Potong lidah, kaki dan tangan… buat sup!” Mata Tuan Anas terbeliak memandang aku yang selamba menyambung kata-katanya. Dia memandang aku, tak puas hati. “Saya tak... [Teruskan bacaan]

Novel : Kerana Aku Suamimu 2

14 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : June Muhammad KENDERAAN jenis pacuan empat roda, Mitsubishi ASX berwarna merah milik Fitri melepasi pondok pengawal keselamatan dan menuju ke tempat parkir yang telah dikhaskan untuk penghuni di situ. “Abang dah ambil satu tempat parkir untuk Zahra. Cuma kad parking belum dapat lagi,” katanya memandang Zahra sekilas. Isteri yang baru dinikahi tidak sampai dua jam yang lalu kelihatan begitu... [Teruskan bacaan]

Novel : Bila Terlajak Sayang 2

14 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Umie Nadzimah DUA hari lepas masak sambal udang kegemaran Abang Zen, semalam buat kari kepala ikan dan petang ini pulang saja dari pejabat, Indah terus berperang di dapur. Suami tersayang nak makan daging salai masak cili api pula. Resipi yang emak Hasma ajar semasa pergi ke rumah mereka di Seremban hari tu. Subuh-subuh bening Abang Zen dah pesan nak Indah yang masak, tak mahu dari tangan Mak... [Teruskan bacaan]

Novel : Tundukkan Playboy Itu 2

14 May 2015 
Kategori: Novel

1 bacaan Catat Ulasan

Oleh :Anjell LEPAS makan malam, Tan Sri Mukhriz dan isteri seperti biasa, berehat di ruang tamu. Harraz juga turut sama menyertai mereka malam ini. Dah lama mereka sekeluarga tak berkumpul bersama sejak Harraz buat keputusan untuk tinggal sendiri. Malam ini pun, kalau bukan Puan Sri Rosell yang turun padang jemput anaknya pulang tadi, agaknya entah bila Si Harraz itu nak jejak rumah. Spesial betul... [Teruskan bacaan]

Novel : Melodi Cinta Edisi 1 2

14 May 2015 
Kategori: Novel

1 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Penulisan2u LOve Is Totaly Blind “YEAH, I tahulah. Next two days ada show kat JB, right? Tak perlu ingatkan I,” ujar Ryan di corong telefon dengan gaya malas. Dia terus melabuhkan punggungnya ke atas katil bilik hotel itu. Sungguh tubuhnya terasa penat dan lesu setelah membuat persembahan nyanyian untuk konsert tertutup di sebuah hotel yang baru sahaja selesai pada malam ini. “I bukannya... [Teruskan bacaan]

Novel : Bayangan Gurauan 27

14 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Sayhazs Zailie BAB 27 “LEPAS ni kau ada nak ke mana-mana ke, Zul?” Tengku Haffiy bertanya pada sahabat baiknya itu sewaktu mereka menuju ke tempat letak kereta. Petang Sabtu itu mereka berdua meghabiskan masa bermain futsal bersama rakan-rakan yang lain. Memang sejak berada di universiti dulu mereka berdua aktif bermain bola sepak mewakili universiti. Tapi bila sudah bekerja dan Izzul pula... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Yang Tidak Terungkap 25

14 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 9 Ulasan

Oleh UTERI NOR BAB 25 Ajmal terkial-kial menyarung skating boots yang diperolehi dari kaunter. Sekali-sekala, dia mengerling kawasan sekeliling. Semakin ramai pengunjung gelanggang luncur ais itu. “Kau berdua betul ke pandai skate? Takkanlah aku aje ‘rookie’?” tanya Ajmal kepada Rafi dan Nazri. Kedua-dua orang pemuda itu berpandangan seraya tergelak. “Apalah kau ni, Mal! Namanya aje belajar... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Yang Satu 24

14 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : GEE ERA BAB 24 Maiza dan Puan Sakinah sedang menyediakan sarapan. Zahril baru sahaja menuruni anak tangga dan menuju ke arah meja makan. Dia bersarapan terlebih dahulu bersama dengan abahnya. Maiza dan Puan Sakinah menyertai mereka kemudiannya selepas menghidangkan beberapa jenis makanan di atas meja makan. Kedengaran suara Zeehan sedang menuruni anak tangga. Sepertinya dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Bintang Hatiku 23

14 May 2015 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : IRAH HARIZA BAB 23 “ EH, Nira! Cuba kau tengok model ni. Cantik sangat,kan?” Kak Sharifah menayang majalah wanita ke muka Nira. Jangankan nak pandang, nak jeling pun Nira tak ada masa. Kak Sharifah ni memang tak habis-habis dengan artis, gosip dan seangkatan dengannya. “Hisy, akak ni! Jangan kacaulah. Saya tengah sibuk ni,” rengus Nira sambil jari-jemarinya ligat bermain di papan... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 1,1311234...1020...Akhir »