Novel : Kau Bintang Hatiku 19

17 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : IRAH HARIZA BAB 19 NIRA mengerling sekilas ke arah kereta BMW milik Harish yang terparkir di tempat letak kereta bangunan Permata Gemilang. Awal pula Harish datang hari ni. Baru pukul lapan pagi. Nira menghampiri kereta mewah itu. Dia menilik bahagian yang dicalarkan malam kelmarin. Aik, calar tu dah tak ada? Takkan dah hilang kot. Rasanya kuat juga dia tekan duit syiling tu. Nira menggaru-garu... [Teruskan bacaan]

Novel : Lihat Aku Di Matamu 19

17 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Mirei May BAB 19 Seperti yang dijanjikan, selepas sahaja menunaikan solat Maghrib, aku terus turun ke lobi di Tingkat 1. Dari kejauhan, aku sudah nampak Fahim sedang menunggu aku berhampiran laluan pintu keluar. Khusyuk dia membaca pamplet yang berada di rak yang diletakkan berhadapan dengan peti jualan Ramen. Sebaik sahaja menyedari kehadiranku di situ, dia terus menyimpan semula pamplet yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Bayangan Gurauan 19

17 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Sayhazs Zailie BAB 19 HUJUNG minggu itu, semua anak menantu dan cucu-cucu Encik Izzuddin pulang ke rumah. Apalagi, seperti biasa memang riuhlah jadinya. Puan Qarina pula akan menjadi orang yang paling sibuk di dapur. Hatinya berasa puas tatkala melihat anak cucu menjamah semua hidangan masakannya. Hilang segala penat yang dirasakan. Tambahan pula, anak menantu perempuannya juga tidak berat... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Takkan Suka Kau 18

17 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Eyla BAB 18 AMANI melambai mesra ke arah Akif yang sedang menyandar tubuh di luar pintu wad 312 itu. Lelaki itu hanya memandangnya dengan pandangan yang dingin. Sedikitpun tidak terpamer sebarang riak mesra, namun itu tidak berjaya untuk membuang keterujaan yang jelas terpancar melalui riak wajahnya yang indah itu. Dari jauh lagi, Akif sudah lihat akan kegembiraan yang terpamer di wajah Amani.... [Teruskan bacaan]

Novel : Kerana Dia Manusia Biasa 17

17 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Wan Nur Najihah Bab 17 TENGKU SHAMIL ZAQUAN mengetap bibirnya.Geram! Baru sahaja ingin melelapkan mata tiba-tiba pintu bilik tidurnya di ketuk.Huh,ingatkan hati dia ingin menyambung kembali tidurnya selepas selesai solat subuh. “Siapa?” laung Tengku Shamil Zaquan.Dia masih sedap landing atas katil. Senyap ... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Yang Tidak Terungkap 17

17 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 8 Ulasan

Oleh : PUTERI NOR CINTA YANG TIDAK TERUNGKAP BAB 17 Ajmal pergi lagi ke pekan Portswood pada hari Sabtu yang berikutnya. Beberapa kali dia berulang-alik di hadapan kedai yang sama. Akhirnya, dia membulatkan hati untuk melangkah masuk. “Can I help you?” Melihat Ajmal bermundar-mandir di dalam kedai, wanita di kaunter pembayaran menegur. “Hi! Good afternoon. I’m not so sure if you can help me,... [Teruskan bacaan]

Novel : Saat Cinta Bersemi 14

17 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Aini Qirana Ain terbangun apabila terdengar sayup-sayup namanya di panggil. Dalam keadaan mamai Ain bangun dan duduk sambil menggosok-gosokkan matanya. Ain jadi lupa seketika yang dirinya sudah pun berkahwin. Tanpa memperdulikan Mirza yang berdiri di tepi katil, Ain membaringkan badan kembali. Beberapa minit kemudian dia bangun semula dan segera bingkas sambil mencapai tuala mandi di depan pintu... [Teruskan bacaan]

Novel : Saya Suka Awak Oppa 13

17 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : evalin 13 Tengahari itu, Razif mengajak Nana Zia untuk lunch bersama. Tanpa banyak bicara, Nana Zia menyatakan persetujuan. Jam di pergelangan dikerling, hampir pukul 12.15 tengahari. Suzie disebelah cubenya masih tekun dengan kerjanya, membuatkan Nana Zia mendehem perlahan. “ Suzie, hari ni aku lunch dengan kawan aku tau, kat luar,” kata Nana Zia sambil mencuit bahu Suzie. Suzie menoleh... [Teruskan bacaan]

Novel : Kawan, Kekasih atau Bakal Suami? 13

17 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Wan Nur Aira 13 “Erkk..Aku..eh bukan kiteorang..erk..cam ni..erk..”ujar Airil sambil menggaru kepalanya yang kusangka tak gatal. “Erk..erk dari tadi.Kalau nak berak,pegilah tandas.Ni tak dari tadi duk menggerang depan kiteorang.Erkk..erkk,dah cam ibu ayam nak menentaskan telur..”ujarku bengang.Dah dari tadi duk erkk..erkk.Mana aku tak bengang. “Hahaha..”Hana,Zara... [Teruskan bacaan]

Novel : 30 Jam Yang Indah Bersamamu 13

17 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh :Rose Ezadora BAB 13 “Apa Rin buat kat dapur ni.. dah tu.. duduk aje kat sofa sana tu, kalau nak apa-apa beritahu mama atau siMarlyn tu..dah! pegi sana ..” kata arahan dari mama Mysha meminta Erin duduk sahaja di sofa diruang tamu dari sebok sama cuba membantu menyediakan makan tengahari. Sudah tiga hari di rumah mertua. Sudah naik bosan, di halang dari membuat itu dan ini. Bukannya dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Bukan Beralih Arah 13

17 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Aiko Adisha 13 Seminggu selepas majlis resepsi Aril dan Cik Milah semakin nampaklah sikap Aril yang sangat menyayangi isterinya. Tidak sama langsung ketika masa mereka bertunang. Walaupun baru setengah bulan menjadi isteri Aril, Cik Milah sudah rasa berat badannya semakin naik. Apa tidaknya, ibu mertuanya sangat mengambil berat soal makannya ketika di rumah, lebih-lebih lagi Aril tiada di sisi... [Teruskan bacaan]

Novel : Yes, Isteriku Pregnant! 12

17 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 2 Ulasan

Oleh : rashacinta Amira termenung. Kepalanya didongakkan ke langit. Orang ramai yang lalu lalang di dataran itu tidak dihiraukan lagi. Fikirannya menerawang kepada perkara lain. Gumpalan awan yang menutupi langit menjadi santapan matanya sejak dari tadi. Pelbagai perkara yang berlaku pada dirinya seolah-olah tergambar pada gumpalan awan itu. Pada waktu petang atau malam, Persiaran Sungai Bassac yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Yang Satu 16

17 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : GEE ERA BAB 16 Sudah seminggu dia menerima jambangan bunga dan dalam masa seminggu itu jugalah dia membuang jambangan bunga ros tersebut. Dia seorang yang pelik. Dia tidak sukakan bunga. Dia sendiri tidak tahu kenapa. Dia membuka kekunci i-Padnya dan melihat senarai barang hantaran yang belum di belinya lagi. Separuh sudah di beli dan di hantarnya ke kampung melalui pos. Separuh lagi mungkin... [Teruskan bacaan]

Novel : Degup Cintamu 11

16 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : sanora ayesya BAB 11 Perjalanan yang mengambil masa beberapa jam sahaja dari tempat penginapan mereka menyebabkan Shah Iskandar dan dhiya sofea tiba lebih awal sedikit dari masa bekerja ditapak pembinaan itu. Ketua tapak yang sememang datang awal daripada anak-anak buahnya menyambut kedatangan merekam. Penerangan berkenaan tahap pembinaan secara ringkas menjadi pembukaan lawatan mereka pada... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Nak Kerja Bukan Misi 11

16 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 2 Ulasan

Oleh : hanilin Perasaan Apakah Ini? “D ia kena banyak belajar tu Mak Mah. Tu yang balik lewat selalu. Mak Mah jangan la risau. Tak lama lagi keadaan kembali macam biasa la bila dia dah cekap.“ Haq serius. Matanya masih tertancap memandang wajah Umairah yang sayu bila mana mendengar kata-kata Mak Mah tadi. Entah kenapa Haq tidak sedap hati melihat kesayuan wajah Umairah itu. Umairah masih tertunduk... [Teruskan bacaan]

Novel : Hello Cinta!!! 11

16 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Ayu Anatasya Sampai di pejabat,aku parking kereta betul-betul berhadapan dengan pintu.senang nak tengok.Elok sahaja keluar dari perut kereta,Abang Sufian pun tiba dengan menaiki lori. “amboi…ingat sapalah tadi..” “assalamualaikum…” “waalaikumsalam….amboi aih…cik Syuhadah kita…dah ada kemajuan” Aku gelak…apalah abang Pian ni.Malu aku.. “Ala bang…baba yang belikan..bukan... [Teruskan bacaan]

Novel : Dan… Kau yang Aku Pilih 11

16 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh :Lu’lu Sophea BAB 11 “Next week is the final exam . I want all of you to study well. Recap back what have you learnt the whole semester. Bittaufiq wa najjah. Assalammualaikum wbt” “Waalaikummussalam” Sofia , Nur, Ain dan yang lain keluar daripada kelas. Mereka bersama-sama menuju ke kafe E . ” Huh, ada satu sem lagi nak habis. ” “aku ambil short... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Si Lecturer vs Kasih Si Gadis Utara 10

16 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Tikah Othman BAB 10 Seawal pukul 11 pagi tetamu telah mulai memeriahkan majlis di kediaman kedua orang tua Aliah Umaira. Walaupun aturcara majlis bermula pada pukul 12.00 tengah hari, namun kedatangan tetamu lebih awal telah memeriahkan lagi majlis yang sedang berlangsung. Kelihatan Puan Zarimah begitu sibuk melayani para tetamu yang hadir , manakala Encik Razman yang segak mengenakan baju melayu... [Teruskan bacaan]

Novel : Mimpi Realiti 10

16 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh :Nisa TJ 10 Berhati-hati Daniel memegang kepala Benjamin yang dari tadi tersengguk-sengguk menahan kantuk. Kemudian dia mendekatkan badannya pada Benjamin, meletakkan kepala lelaki itu bersandar pada bahunya. Bila dia sudah berasa selamat, dia tersenyum tanpa sedar. “Tengok tu ma,” bisik Adella pada Puan Scot yang duduk di meja yang satu lagi. “Comelnya mereka…” Puan Scot meletak... [Teruskan bacaan]

Novel : Temu Janji Cinta 9

8 December 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Izza Sofea Bab 9 Kaseh bagaikan terkejut dengan pertemuan ini. Sudah bertahun mereka tidak bertemu,kini hanya begitu mudahnya mereka bertemu kembali. Kaseh segera melarikan diri setelah puas dirinya dihina oleh kekasih hatinya. “Kaseh,awak nak ke mana tu? Siapa dia tu? Apa tujuan dia menghina awak begitu?” Soal BMW dari belakang. Kaseh yang sedang memakukan pandangannya,tersentak... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 1,0971234...1020...Akhir »