Novel : Aku Tak Pernah Lupa!!! 3

24 May 2016 
Kategori: Novel

Oleh :SHAHARIAH ISMAIL Part 3 Damia bersyukur bila Imran Rizky sudi mengimamkan solatnya, lambat laun dia pasti lelaki itu akan menerima dirinya. Doa yang tak pernah putus dari hatinya. “Abang Riz.. bangunlah.. solat subuh..” Damia mengejutkan Rizky yang masih nyenyak dibuai mimpi. “Eh.. jangan memekak boleh tak.. kau nak solat.. solatlah dulu jangan kacau aku boleh tak!!” Imran Rizky menarik... [Teruskan bacaan]

Novel : Eh, Mamat Jepun! 3

24 May 2016 
Kategori: Novel

Oleh :Nana Zairel Nurul Akira dan Adam jalan beringin. Kemesraan mereka jelas ternyata. Sesiapa yang tidak mengenali mereka pasti mengatakan mereka pasangan kekasih muda. Sesekali Nurul Akira memaut lengan abangnya. Adam tidak kisah diperlaku sebegitu kerana dia sudah terbiasa. Adam seorang abang yang sentiasa manjakan adiknya. Bagi Adam, adiknya adalah segalanya. Jadi tidak hairanlah kenapa dia tak... [Teruskan bacaan]

Novel : Hello, Kesayangan! 3

24 May 2016 
Kategori: Novel

Oleh :Afiadz HELLO, KESAYANGAN ! BAB 3 ‘Kringggg !!’ Loceng berbunyi. Menandakan waktu persekolahan telah pun tamat. Aku keluar dari tandas dengan tergesa-gesa. Mahu segara pulang ke rumah. Jika aku lambat, pasti akan dimarahi ibu. Aku tiba di kelas. Kosong. Semua pelajar sudah pulang. Kepala kugelengkan. ‘ Waktu balik, semua mahu balik awal. Waktu datang, tahu pula mahu lambat.’ ‘... [Teruskan bacaan]

Novel : Akan Ku Gapai Cinta Itu 2

24 May 2016 
Kategori: Novel

Oleh :Balqis Liyana Akan Ku Gapai Cinta Itu Bab 2 S EJAMBAK bunga tulip yang terletak elok di atas meja dipandang sepi. Pandangan jatuh kepada lelaki bersut hitam dihadapannya. Pemilik wajah tampan itu diperhati sekilas sebelum Sufi mengalihkan pandangannya ke arah pintu keluar bilik pejabatnya. “Kalau encik tak ada apa apa urusan penting, encik boleh keluar sekarang” suaranya bersahaja.... [Teruskan bacaan]

Novel : Gadis Shallot 4

24 May 2016 
Kategori: Novel

Oleh : aenaruzayni Datin Fatima menyiram air mawar di atas kubur arwah Dato Zulkarnain. Shila mengusap-usap belakang badan ibu, bagi mengurangkan sedikit kesedihan manakala suhaiza merenung wajah sedih ibunya yang bersebelahan. Megat ketika itu sedang mengiringi tok imam, matanya terpandang kereta sufia. Kelihatan gadis itu duduk di kerusi pemandu sambil merenung sepucuk surat. Beberapa saat kemudian,... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Kesayangan Aku 2

24 May 2016 
Kategori: Novel

Oleh :Wan Nur Najihah BAB 2 “SAFI…kejarlah,cepat…” laung Maria. Aku sampai berpeluh-peluh badan. Susahnya nak tangkap. Nasib baik tak terputus selipar yang aku pakai ni. “Kejap….” Nafas aku sudah tercungap-cungap. Turun naik dada aku. “Maria, kau pun kejarlah. Kenapa berdiri kat situ je?” Maria dan Julia... [Teruskan bacaan]

Novel : Langit Cinta Ishikawa 2

24 May 2016 
Kategori: Novel

Oleh :Fatehah Bab 2 Selesai pengebumian arwah mama.Ayah dan aku masih di tepi kubur arwah mama.Manakala,yang lain sudah pulang.Doktor Fikri juga mengambil EL(emergency leave) untuk menguruskan jenazah arwah mama. Kami kebumikan arwah ditempat kelahirannya.Hal ini kerana ini merupakan permintaan terakhir mama yang minta disampaikan oleh Doktor Fikri. “Maaf,saya terlupa.Arwah ada berkata dua hari... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Untuk 2T 2

24 May 2016 
Kategori: Novel

Oleh : Mawar Zarin Tangan halus Ara menolak perlahan pintu biliknya. Beg galas yang digalas dengan bahu kanan diletakkan di atas sofa berwarna merah. Bilik yang dihiasi dengan perabot dan cat berwarna putih dan merah menjadi tempat Ara berehat dengan tenang. Tubuh kecilnya direbahkan keatas katil. Penat setelah bermati-matian bermain bola jaring. Hari ini perlawanan akhir diadakan di stadium tertutup.... [Teruskan bacaan]

Novel : Flawless 2

24 May 2016 
Kategori: Novel

Oleh :Insyi BAB 2 (Fakhruallah’s POV) TERLALU penat, aku menghenyakkan punggung ke atas sofa empuk di ruang tamu. Sambil melonggarkan ikatan tali leher, mataku memandang ke arah pemandangan malam di luar dinding kaca. Tak ada yang menarik perhatian. Mungkin sudah terlalu bosan atau menyampah. Entahla. “Harries? Is that you?” Kedengaran satu suara dari belakang dan beberapa saat kemudian... [Teruskan bacaan]

Novel : Papan Tanda 2

24 May 2016 
Kategori: Novel

Oleh : HanifNiza Bab 2 – Diantara jodoh, pertemuan, hidup dan mati. Adam Haikal buka matanya dengan perlahan. Lampu silau bilik itu membutakan matanya, membuatkan dia kabur dalam limpahan cahaya. Sedikit demi sedikit dia cuba melihat sekeliling. Kelihatan tiub-tiub botol air bergantungan, dan wayar-wayar penuh di dada dan di tangannya. Kepalanya merasa sangat sakit, dan seolah seluruh dunia... [Teruskan bacaan]

KOMBO MEI 2016

23 May 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

Kandungan: • Assalamualaikum Cinta • Mamat Muka Selenga • Melodi Cinta Edisi 3 • Mr. Dud Next Door • Tolong Bagi Hati Awak • 1x Kampung Girl (PERCUMA) • 1x Buku nota (PERCUMA) ASSALAMUALAIKUM CINTA Kerana pertaruhan semangkuk cendol, Azrif dengan Rykal memulakan misi mereka untuk memikat gadis bernama Emma dan Nia yang dikenali dengan tidak sengaja. Kemuncak misi mereka adalah, mana-mana... [Teruskan bacaan]

Novel : Mr. Triple S (Somebody Love Ya) 2

22 March 2016 
Kategori: Novel

Oleh :Sue Stiletto BAB 2 “MAMA kasi tak adik move out?” soal Nia ketika mereka berada di meja makan. Semua mata yang ada di situ, memandangnya. “Adik, ini meja makan tau. Dan ini bukan masa yang sesuai untuk soalan adik tu. So, mind your manner.” tegur Puan Halina tegas berserta dengan jelingan yang tajam membuatkan Nia tidak berani bersuara lagi. Nia menundukkan wajah. Nasi dalam... [Teruskan bacaan]

Novel : Izinkanlah Aku Bahagia 2

22 March 2016 
Kategori: Novel

Oleh : Eiyta Ahmad Bab 2 Perjalanan dari Ipoh ke Terengganu mengambil masa lebih kurang 6 jam. Sudah lama benar Mellyna duduk di dalam keretanya itu memandu. Dia sudah berjanji mahu menemui ibunya, Puan Siti sebelum dia bertukar tempat kerja. Saja, bukan boleh selalu kan nak balik kampung? Apa salahnya sekali sekala? Mellyna mengeliat kecil. Memang sakitlah segala sendinya. Pasti putus urat... [Teruskan bacaan]

Novel : Ku Rela Lepaskan Cinta Ini 2

22 March 2016 
Kategori: Novel

Oleh :Lea HaNna 2 ********************* Aleesya menuruni tangga dengan berhati-hati.Disebabkan kesan ubat yang diberikan oleh Doktor Jawiyyah semalam, dia telah terlebih tidur. Mujur la dia sempat bangun untuk menunaikan solat subuh tadi, kalau tak , tak pasal-pasal dapat dosa free. Dia bergegas untuk ke meja makan untuk mengambil sarapan. Dia harus makan. Dia sudah banyak hari tidak menjamah... [Teruskan bacaan]

Novel : Bunga Untuk Cik Dhia 2

22 March 2016 
Kategori: Novel

Oleh :Muhammad Rifa’ie “NAMA aku Zafrin, panggil je apa yang kau suka lah..” aku langsung tidak memberitahu siapa diriku yang sebenar. Aku cuma ingin melihat sejauh mana perempuan ini boleh bertahan. Perempuan trex itu menjeling matanya ke arah aku dan mengeluarkan suara lembutnya “Dhiayana.” Aku terkejut apabila si trex ni mengeluarkan sepatah perkataan sahaja. “Study kat Abu... [Teruskan bacaan]

Novel : Diari 2

22 March 2016 
Kategori: Novel

Oleh :Nafmy BAB 2 12 Januari “KAU dekat mana?! Jangan bergurau Tiara, habis tu aku?” Aku mengambil tempat di sebuah bangku di luar Tomaz. Satu lagi masalah negara! “Aku kena fly ke Beijing jenguk atuk aku la Fari’ah. Sorry sangat tak dapat teman kau hari ini. Eh! Esok lusa pun tak boleh!” Aku meletak ganggang akhirnya, redha apa adanya. “Aku janji aku belikan blouse yang fesyenista untuk... [Teruskan bacaan]

Novel : Titipan Kasih 2

22 March 2016 
Kategori: Novel

Oleh :Simah Durrani Bab 2 “Dari tadi aku tengok kau tersenyum-senyum ne apa sal?, fikir makwe ek?” ujur Malik mengundang balik Amar kealam nyata. Farhan tadi tengah sibuk meneliti rekod pesakit tertarik memandang pertanyaan diajukan oleh Malik. Sili berganti dia memandang Amar dan Malik meminta kepastiaan. “alah tak ada lah Malik, biasalah kalau teringat balik gelagat pesakit ne memang aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Isteri Ganti 2

17 March 2016 
Kategori: Novel

Oleh :Permaisuri Adam BAB 2 Mak aku ada kawan. Namanya Siti Fahidah dan aku panggil Mak Cik Idah. Mak Cik Idah pula ada kawan yang namanya Mariani dan aku diajar panggil dia Mak Cik Ani. Mak Cik Ani pula ada satu anak lelaki yang namanya Zharul Ariffin. Huisy! Nasib tak Zul Ariffin. Kalau Zul Ariffin, tak payah tengok muka aku dah kata on. Nak buat macam mana, penangan dia kuat. Zharul Ariffin bin... [Teruskan bacaan]

Novel : Hanya Kau Di Hati 2

17 March 2016 
Kategori: Novel

Oleh : CIKMEYYA Bab 2 Isha melepaskan keluhan kecil. Tudung peach yang tersarung di kepala boleh dikatakan lecun dengan keringat yang mengalir. Sedari tadi, Jaguarnya masih statik di tempat yang sama. Jika dibandingkan dengan semut yang berada di bawah sana, keretanya kini lebih lambat untuk menyusuri lebuh raya yang sesak dengan kenderaan lain. ‘Huh! Apa agaknya yang berlaku di depan tu? Kemalangan... [Teruskan bacaan]

Novel : Awak Milik Saya 2

24 February 2016 
Kategori: Novel

Oleh :Cik Melayu Bab 2 “TERIMA kasih BANYAK-BANYAK ya!” sindirannya itu sengaja ditekankan sambil tangannya membuka pintu kereta yang dinaikinya itu. Harris terkejut melihat tindakan spontan gadis itu namun belum sempat dia menahan Iman, gadis itu sudah terlebih dahulu meluru keluar. “ Wait, we’re not done yet!” Harris segera menangkap pergelangan tangan Iman sambil matanya merenung tajam... [Teruskan bacaan]