Novel : Egonya Seorang Wanita 39

28 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : NIA HANI Qazrina gadis yang lincah dan rancak, walaupun berbeza dengan course yang di ambil mereka sering bertukar idea agar mereka tidak ketandusan ilmu. Ada masa lapang, Qazrina akan menghubungi Syahnizam untuk keluar bersamanya di luar sambil mengulang kaji. Berbeza dengan Aiman, Syahnizam lebih gemar membaca dari menghabiskan masa untuk bergurau senda. Ada saja buku yang akan di bacanya,... [Teruskan bacaan]

Novel : Jangan!!! Itu Suamiku… 38

28 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Nadz D.L Bab 38 Eddie berdiri dihadapan bilik wad yang menempatkan Eliya.Nafas ditarik dan dilepaskan. ‘Eddie..kau kena kuat..’hatinya berkata-kata sebelum dia menolak perlahan pintu tersebut.Kelihatan Eliya sedang duduk sendirian sambil memandang kearah beberapa pasangan yang sedang mengendong bayi mereka diluar tingkap biliknya.Perlahan air matanya menitis lagi.Hati Eddie juga turut tersentuh... [Teruskan bacaan]

Novel : Kotak Usang Permata 35

28 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Mohd Ikmal Hakim BAB 36 SEPERTI yang dijanjikan, Imran mula bersiap apabila jam menunjukkan tepat pukul lapan pagi. Selepas bersarapan, dia membiarkan pinggan mangkuk yang kotor di dalam singki dan bercadang untuk mencucinya apabila pulang nanti. Imran masuk ke dalam bilik untuk mengambil kunci motor dan topi keledarnya. Dia menghidupkan enjin motosikalnya sementara dia memakai kasut di muka... [Teruskan bacaan]

Novel : Romeo Aku Mencintai Dirimu 33

28 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : ann hanim Qatrina mengeluarkan semua bungkusan dari kereta.Beberapa pasang baju kurung yang ditempah oleh rakan-rakan ahli bakat dibelek satu persatu.Bimbang jika ada yang bertukar memandangkan corak baju yang sama.Baju yang bakal dipakai oleh ahli bakat yang bakal bertanding marhaban.Seperti tahun-tahun sudah,Puan Salabiah akan mengetuai pasukan marhaban 2 RAMD. Latihan marhaban diteruskan.Walaupun... [Teruskan bacaan]

Novel : Sinar Hidupku 33

28 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : ira nadzirah Bab 33 Macam mana orang jauh ye bang? Tak ada khabar berita pun untuk kita kat sini. Esok seorang lagi nak sambung belajar. Nasib baik dekat sahaja. Tinggal saya tengok awak… awak tengok saya. Alahai sunyinyalah saya rasa.” Bebel Asmah bila terpandang muka Ahmad. Apa yang awak bebel tum ah? Saya ni bukannya jauh sangat nak dengar sebutir-sebutir awak cakap. Anak-anak dapat sambung... [Teruskan bacaan]

Novel : Bayangan Gurauan 32

28 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Sayhazs Zailie BAB 32 HARI ini Irish mempunyai temujanji bersama rakan baiknya, Athirah. Gadis itu beria-ia benar ingin berjumpa dengannya. Katanya ada berita gembira yang ingin disampaikan. Bila ditanya butir mengenai berita gembira itu, Athirah enggan menjawab. Dia menyuruh supaya bersabar sehingga mereka bertemu pada hari ini. Dari nada ceria gadis itu melalui perbualan mereka di telefon,... [Teruskan bacaan]

Novel : 9 Years In Love 28

27 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : NAZA Dari satu segi, aku rasa lega sebab Faris tak hilang kemana-mana dan berada dalam keadaan selamat serta sihat sejahtera. Mujur juga tak ada perkara buruk yang menimpa dia. Tapi dari satu sudut yang lain aku tak suka bila Ayna bagitahu yang Faris sebenarnya duduk dekat rumah dia. “Aku duduk kondo ayah aku. Tak ada orang pun duduk dekat situ jadi aku minta dengan ayah aku nak duduk... [Teruskan bacaan]

Novel : Lihat Aku Di Matamu 25

27 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Mirei May ‘Tuan Farhan pengsan!’ Lebih kurang begitulah mesej daripada appa yang diterimanya tadi. Myung Soo rasa kakinya lemah. Sukar untuk menjejak tanah saat ini. Terus saja dia minta syif dia malam itu dipendekkan daripada Soo Yun-noona. Tak dapat bayaran kerja lebih masa pun tak apalah. Fikiran Myung Soo sarat dengan keadaan Tuan Farhan. Kelam-kabut Myung Soo pulang semula ke Hannam. Sepanjang... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Kau Bersama?! 24

27 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Anisah Salsabila Azhani membuka almari.Dia mengambil bajunya di dalam almari dan memasukkan ke dalam bagasinya yang besar.Hari ni dia akan pergi ke rumah ibunya dan mungkin akan tidur di sana untuk beberapa hari.Semalam dia membuat panggilan kepada ibunya. “Salam mak,ni Az.” “Oh,Az.Mak ingat siapa tadi telefon mak malam-malam.Ni kenapa kamu telefon ni?.”Soal Cik Yah. “Tak ada... [Teruskan bacaan]

Novel : Izinkan CintaMu Yang Pertama 22

27 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Puteri An-Nur Mukminin Bab 22 Inna lillahi Wa Inna Ilaihi Raji’un, Sesungguhnya Kami Adalah Kepunyaan ALLAH, Dan Kepada ALLAH jualah Kami Kembali.. ~Pemergian Akhi Amir, Pagi Jumaat, Pertengahan bulan 4~ Aku yang baru sahaja mengangkat pisau, mahu menyiang ikan, tergamam tidak terkata. Mataku berkaca, berair dan lembap. Tumpuanku agak terganggu, namun aku berusaha mengerahkan tenaga juga biarpun... [Teruskan bacaan]

Novel : Mencari Kebahagiaan 18

27 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Aira Aiza MK – BAHAGIAN 18 “Awak nampak semakin lain lah now, Hakeem.” “Lain?” tanyaku hairan. “Dah banyak berubah! Dulu montel, sekarang dah kurus. Dulu juga pendek, sekarang tinggi kau dah semakin upgrade,” Nabihah tersengih. “Ish, takdelah!” balasku sambil memalingkan muka daripada bertentangan dengan Nabihah. Nabihah ketawa kecil. “Saya gurau je. Marah ke?” usiknya... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Klise 17

26 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : ALONE BAB 17 Di Hartamas holding, sebagai CEO muda, Harith sedang sibuk menguruskan pelbagai meeting yang perlu dihadirinya, kadang-kala makan minumnya tidak teratur dan sering ditinggal-tinggalkan kerana kesuntukan waktu. Maklumlah dia baru sahaja disandaran dengan jawatan itu kir- kira dua bulan lalu. Oleh itu masih terlalu banyak untuk dia selaraskan mengikut cara kerjanya berbanding bapanya... [Teruskan bacaan]

Novel : Jawapan Takdir 17

26 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Beth Kay Bab 17 Kuala Lumpur Tujuh tahun kemudian Zarif menyimpan iPadnya setelah selesai membaca laporan yang di terima dari pejabatnya dan mengemukakan beberapa cadangan untuk perubahan yang dikehendaki. Walaupun sudah enam bulan memindahkan ibu pejabat syarikatnya ke Kuala Lumpur, Zarif jarang berada di kota raya kerana masih lagi menghabiskan masanya berulang-alik diantara Kuala Lumpur... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Antara Kita 15

26 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Izzah Bab 15… Imani menanti dengan penuh kesabaran. Menunggu suaminya untuk menjemput dirinya umpama menunggu buah durian gugur ke tanah. Lama bukan main. Janji macam ini. Buat macam tu. Geram hati Imani dengan kelewatan suaminya untuk pulang ke rumah mama hari ini. Imani ternampak kelibat kereta jenama ‘Amera’ yang dipandu oleh suaminya dan Aidil memberhentikan keretanya betul-betul dihadapan... [Teruskan bacaan]

Novel : Salahkah aku??? 15

26 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Che Lia 93 Ila mengangkat mukanya apabila terasa dirinya diperhatikan. Aqif terus pandang kearah lain. Ila..dah la tu. Aqif tak pandang kau pun. Malah, dia tak sudi tengok muka kau. Kau je yang perasan lebih. Kutuk Ila pada dirinya sendiri. “Ila taknak tengok?“soal Imran apabila Ila mendiamkan dirinya. “Hah?“terkejut Ila. Imran ketawa. “Awat jadi blur sangat ni?“soal... [Teruskan bacaan]

Novel : Hanya Kau Yang Bermakna 15

26 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh :Yasmin Kamal 15 Zaquan mengikut Syura pulang ke rumahnya pada suatu petang kerana dia ingin melawati Salmah yang telah lama tidak dilawatinya. Salmah mula menyakatnya sebaik sahaja dia memasuki ruang dapur rumah Syura itu. ‘ Akhirnya kamu datang juga untuk melawat akak ye? ‘ tanya Salmah sambil memeluk Zaquan. Bagi Salmah, Zaquan itu adik baginya dan dia sentiasa melayan Zaquan... [Teruskan bacaan]

Novel : Still, I Miss You 13

26 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : I.Min Levo 13 Surat khabar Berita Harian menjadi pilihan Ziyad di waktu pagi. Secawan teh panas diambil lalu dihirup perlahan. Hampir sepuluh minit dia menunggu ketibaan Haizi. Namun kelibat Haizi masih belum kelihatan. Keadaan sekeliling kafe D’Coffee Classic itu di perhati dengan kosong. Boleh tahan maju juga kafe di sini. Pengunjung yang datang tidak putus-putus. Bila ada yang keluar pasti... [Teruskan bacaan]

Novel : Terima Kasih Awak 13

26 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Dhia Esymara 13 Qisya menarik kain langsir menutup cermin tingkap panjang dan menyambung kembali tidurnya. Hari ni dia benar-benar berasa malas ingin melakukan apa-apa pun. Macam ni nak pergi kerja dengan Fairuz. Nak bangun pun bukan main liat. Waktu nak subuh pun kena take five dulu barulah nak bangun selepas tu. Dapat tidur seminit pun dah tak apa. Asalkan dia boleh melayan rasa mengantuknya... [Teruskan bacaan]

Novel : Ayuni Safira 12

26 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh : zaraa sofea Bab 12 Sudah hampir dua bulan berlalu sejak kebakaran Sweetheart Pie. Kini restoran milik Puan Seri Liyana beroperasi seperti biasa di bawah pengendalian Zafran. Segala kerosakan yang berlaku disebabkan kebakaran itu telah pun dibaik pulih sepenuhnya. Irine menjalankan tugasnya seperti biasa di restoran itu. Cerita dua bulan lepas antara dia dan Zafran bagaikan lenyap begitu sahaja.... [Teruskan bacaan]

Novel : The Greatest Of Destiny! 5

25 August 2015 
Kategori: Novel

Oleh :Al-Wahyu “ABANG Nasih tu sebelum ini memang kerja kat overseas ke bang?” soal Ima kepada suaminya. Dia tekun memakaikan tali leher suaminya itu. Tidak sabar dia ingin bertentang mata dengan abang iparnya semasa makan malam nanti. Dia kecewa tidak dapat ke majlis kesyukuran sebelum ini kerana demam. Banyak maklumat yang dia dapat melalui Jay tentang lelaki bernama Nasih Mikael itu. “Tak... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 1,1501234...1020...Akhir »