Novel : Orang Gaji ke Hamba Abdi 51

24 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : AnneYusre LAMBAIAN terakhir dihantar dengan senyuman tak lekang. Entah kenapa rasa lega sangat. Aeman pergi dari rumahnya bermakna dia bakal selesa nak rebahkan badan dimana-mana, nak pakai baju gaya apa, rambut nak sanggul tinggi mana, semua boleh tanpa ada halangan. Jelingan pelik Syahmin pun Sakinah buat tepis sambil melambai pada Aeman yang berwajah suram. “Menang loteri ke sampai... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Kedai Bunga 32

24 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Hasyim Amin BAB 32 Ailin makan dengan rakus. Seperti sudah lama tidak jumpa makanan. Orang di sekeliling asyik memerhati. Dia mengendahkannya. Dia buang semua rasa malu. Dia sudah tidak peduli selepas apa yang terjadi tadi. Lyn hanya tersenyum. Sekali sekala dia menghirup air jus oren yang sentiasa di pegangnya. Dia pasti kakak iparnya pasti ada masalah. Tapi, masalah apa yang teruk sangat ni?... [Teruskan bacaan]

Novel : Tentang Rasa 29

24 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : nalish hadima BAB 29 Kehidupan Aisya seperti biasa , setelah dia dapat bertukar sekolah ke Kuala Lumpur. Dia tinggal bersama-sama dengan keluarga mertua. Pernah Firman bertanya kepadanya untuk pindah ke rumah lain memandangkan mereka telah berkahwin dia hanya ikutkan sahaja keputusan suaminya yang mana terbaik. Namun setelah berbincang mereka akhirnya membuat keputusan untuk tinggal bersama-sama... [Teruskan bacaan]

Novel : Terlerai Sudah 26

24 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : hanilin BAB 26 : Janji dan Amanah J ari-jemari Danial menggagau-gagau mencari telefon bimbitnya yang berbunyi dengan mata yang masih tertutup. Selapas solat subuh tadi dia yang hanya ingin membaringkan diri sambil mata terbayang-bayang wajah manis Aathifah, akhirnya terlelap semula akibat mimpi-mimpi manis yang hadir di antaranya dengan Aathifah. Mimpi-mimpi yang direka oleh fikiran yang terlalu... [Teruskan bacaan]

Novel : Sekali Ini Saja 26

24 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Farrah Izzlorna BAB 26 HUJUNG minggu itu,aku pulang ke kampung. Seperti biasa,aku pulang dengan menaiki bas disebabkan sikap Haji Bakhilku yang terlalu kedekut untuk membeli sebuah kereta. Sepanjang ketiadaanku,Nadia akan pulang ke rumah ibu bapanya di Sungai Buloh. Memang apabila aku tiada,Nadia tidak akan tinggal keseorangan di rumah tempat kami menyewa itu. Sepanjang berada di dalam... [Teruskan bacaan]

Novel : Egonya Seorang Wanita 25

24 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : NIA HANI ESW…BAB 25 Dua berlalu. Ila telah selamat melahirkan anaknya. Comel putih wajahnya dan seiras dengan Aiman. Dia di azankan oleh Afiq. Afiq juga sudah mula bekerja seperti yang di janjikan kepada ayahnya. Muhamad Qaish Arfan. Nama yang dipilih oleh Ila sendiri buat anaknya. Gugur air matanya. Qaish kini sudah sudah mencecah setahun... [Teruskan bacaan]

Novel : Jangan!!! Itu Suamiku…24

24 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Nadz D.L Bab 24 Sebulan kemudian… Eddie telah menjalani beberapa temu duga di beberapa syarikat namun disebabkan dia baru menamatkan pelajarannya dan tidak mempunyai apa-apa pengalaman,dia tidak berjaya dalam setiap temu duganya.Akhirnya selepas beberapa minggu menjadi penganggur terhormat Eddie telah mendapat kerja. Pada suatu pagi Eliya bersiap-siap untuk pergi ke sekolah namun dia pelik... [Teruskan bacaan]

Novel : Kotak Usang Permata 22

24 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Mohd Ikmal Hakim BAB 22 PADA keesokan harinya, rutin harian dilakukan seperti biasa. Imran pergi ke tempat kerja dengan motosikalnya. Puan Hasnah dan Zahira pergi ke sekolah dengan menaiki kereta. Cuaca pada hari itu sangat baik dan sesuai untuk menjalankan aktiviti masing-masing. Sebaik sahaja mengunci motosikalnya, Imran terus naik ke pejabat untuk meneruskan rutin kerjanya. Lina dan Azman... [Teruskan bacaan]

Novel : Tak Kuduga 22

24 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : HAIZA HAIFA DIA membawa diri ke atas bumbung pejabat (roftop), tempat dia dan Nizam selalu lepak ketika waktu rehat. Entah angin apa yang merasuk hingga dia membatalkan cuti yang masih berbaki sehari itu. Rifa dalam pada terkejut, gembira melihat dia masuk kerja. Zana pun. Tapi makhluk yang satu tu, macam tak ada perasaan, dirinya langsung tak dipandang. Ya, mungkin lebih baik macam tu. Baik... [Teruskan bacaan]

Novel : Jodoh Pasti Bertemu 21

24 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : N.S Hannah Jodoh Pasti Bertemu Bab 21 N.S Hannah Ariff yang sedang menonton tv dirapati. Secawan air milo panas dihulur perlahan pada si suami. “Terima kasih.” Ujar Ariff perlahan kala menyambut cawan dari Anna. “Sama-sama.” Tiada reaksi dari Ariff. “Saya naik dulu ya.” Anna meminta kebenaran suami. Sebenarnya berharap agar Ariff mengajaknya menonton bersama. Tapi Ariff hanya membisu,... [Teruskan bacaan]

Novel : Ada Dia Di Hati 21

21 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : DNae Bab 21 DI dalam biliknya, Sofia memaki hamun Tuan Razman. Dia rasa sangat marah dan kecewa dengan pembahagian harta itu. Kalaulah dia tahu Zafran Haicarl yang memiliki aset yang banyak itu, dia tidak mungkin akan berkahwin dengan Tuan Razman. Namun segala-galanya sudah terlambat. Apa yang paling penting, tidak mungkin Zafran dapat menerimanya kembali lagi. “Lelaki tak guna!!” marahnya. “You... [Teruskan bacaan]

Novel : I Hate You… 21

21 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Aleeya Saaid BAB 21 “Thanks sebab sudi keluar dinner dengan I..sejak you balik Sydney sebulan lalu..susah betul nak ajak you keluar kan…”. Ku pandang wajah lelaki di depan ku. Kacak. Sempurna. Seorang lelaki yang tidak pernah jemu menagih kasih dan cinta aku. “I tengah sesuaikan diri ..banyak benda I nak urus balik Malaysia ni kan..tapi I rasa peliklak..” “Pelik kenapa?” “Bila... [Teruskan bacaan]

Novel : Hingga Dia 21

21 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Orked Putih Bab 21 “Adam, please! I nak you ceraikan Nia. I tak boleh hidup macam ni. Setiap masa I risau you akan jatuh dalam perangkap dia. I know her, Adam!“desak Netty di dalam kereta yang dipandu Adam. Adam sekadar mendiamkan diri. Dia tidak mahu menjawab apa-apa kepada Netty. Sejak kebelakangan ini Netty memang sering menekannya agar menceraikan Nia.Setiap kali topik yang sama... [Teruskan bacaan]

Novel : Ms. Hot Chocolate Mr. Cappucino 20

21 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 2 Ulasan

Oleh : ANIZ ZAMANI BAB 20 Johan asyik merenung handphonenya, dia seperti sedang merindui seseorang. “Hani, apa kena dengan abang kamu tu, termenung macam orang ada masalah saja?” kata Nek Piah setelah mengintai cucu bujangnya itu asyik merenung telefon bimbitnya apabila duduk keseorangan. “Entahlah nek, Hani kurang periksa la pulak” kata Hani sambil mengulangkaji pelajarannya. “Tapi,... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Si Photographer 19

21 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Dalila Samsudin Part 19 Tiga bulan sudah berlalu, Aina pun masih tak percaya yang dia masih bertahan kerja disitu walaupun setiap hari dia bertikam lidah dengan Zain. Zain kini sedang menjalinkan hubungan dengan Liyana, sejak Liyana terlibat dengan kemalangan itu dan kehadiran Zain datang melawat mereka telah pun menjadi tumpuan dan menjadi tajuk utama dalam Internet,Suratkhabar dan Majalah.Dapat... [Teruskan bacaan]

Novel : Romeo Aku Mencintai Dirimu 19

21 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : ann hanim 19 Hani Juliana melangkah laju.Matanya hanya tertumpu pada polisi Takaful yang dipegangnya.Tidak memandang kiri dan kanan.Langkahnya laju persis askar berkawad “Adoiii”.Tubuhnya hampir rebah ke lantai.Sempat dia memaut pada lengan seorang lelaki “Sorry cik,terlanggar” “Tak pe saya yang tak nampak awak lalu”Hani Juliana menggosok dahinya “Saya Amril” lelaki itu... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Suka Kau 19

21 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Aida BAB 19 *Kringggggggg* “Finally, boleh balik”,kata Syuhada dengan nada perlahan.”Thank you,teacher”,kata Taufiq.”Thank you,teacher”,kata murid-murid 5 Cermai.”Okay.Buat latihan banyak-banyak”,tegas Cikgu Amy lalu beredar dari kelas tersebut.”Okay,tomorrow Taufiq dah nak blah”,kata Syuhada.”Suka betul kau”,kata Taufiq.”Siapa... [Teruskan bacaan]

Novel : Mengharap di Tanjung Harapan 19

21 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Rose Ezadora BAB 19 “Nak makan apa?” Aqram bertanyakan Hani di meja yang telah di tempah khas untuk malam itu di Holiday Inn Petaling Jaya. Rupa-rupanya Aqram telah awal-awal membuat tempahan untuk makan malam bersamanya Malangnya Hani hanya mengenakan baju kurung pinjam dari Ain dan tudung mamanya. Walaubagamanapun penampilan Hani masih menawan. Aqram pula hanya mengenakan kemeja tanpa... [Teruskan bacaan]

Novel : Sinar Hidupku 19

21 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : ira nadzirah Bab 19 Kak Lina! Rafidah menjerit kecil bila ternampak kelibat Salina di rumah mereka. Baru sampai Fida. Kakak ajak abang Adam balik bila tahu result SPM nak keluar. Lagipun abang Adam dapat pelepasan daripada bos besarnya. Jadinya kita bolehlah makan ramai-ramai malam ini. Qaseh pun sudah bising nak tengok kitty-kitty pak su ayash dia. Memekak ajak balik kampung.” Salina... [Teruskan bacaan]

Novel : The Memory 19

21 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : cikmaddi BAB 19 DR. HARLINA bercekak pinggang memandang Amirul. Dia dapat laporan yang ada seorang doktor pengganti kepada Doktor Akira. Setahu dia, takde pulak yang hantar surat ke apa. Melihat Amirul, dia sudah menemui jawapannya. Suka hati je nak menyarung baju bagai. Tapi nampak hensem jugak. Dia memuji anaknya sendiri. Bibirnya tersenyum memandang Amirul. “Hai doktor hensem.. dah... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 1,0931234...1020...Akhir »