Novel : Yes, Isteriku Pregnant! 6

30 June 2014 
Kategori: Novel

14,362 bacaan 10 Ulasan

Oleh : rashacinta Suasana bengkel yang terletak ditepi jalan itu kelihatan sibuk. Reza terkejar-kejar kesana kemari bagi menyudahkan kerja-kerja yang menimbun sejak pagi tadi. Apabila kaki mula terasa lenguh, dia berhenti seketika sambil memusing-musingkan badan kekiri dan kekanan. Lagaknya itu bagai orang yang sedang bersenam. Reza kemudian mengitarkan pandangannya melihat sekeliling. Line clear!... [Teruskan bacaan]

Novel : Assalamualaikum Cik Awek! 6

26 June 2014 
Kategori: Novel

5,706 bacaan 6 Ulasan

Oleh : Rusmi Cinta Semalam balik sahaja daripada pejabat Muhammad Hanif singgah sekejab di kondominium miliknya untuk mengambil beberapa barangan pribadinya. Setelah itu, dia menuju ke rumah ayah dan mamamnya .Mungkin terlalu penat dia terus tertidur sejurus sampai di rumah ayah dan mamanya. Tengoklah sehinggalah matahari meninggi belum juga dia bangun. Kak Suriani mendaki tangga untuk menuju ke bilik... [Teruskan bacaan]

Novel : Sehela Nafasku 5

24 June 2014 
Kategori: Novel

2,204 bacaan Catat Ulasan

Oleh : YUSFAHANI Ke lima Belum Subuh lagi Juliana sudah pun bangun. Banyak yang ingin dia tanyakan pada Anim. Berbagai persoalan muncul di fikirannya malam tadi apabila melihat kepala dan kaki Anim berbalut dan masih berdarah lagi. Terdetik di hatinya kenapa Anim tidak menelefonnya ketika ditimpa kesusahan begitu. Terasa juga sedih kerana Anim mengenepikannya saat-saat kepayahan begini. Sebolehnya... [Teruskan bacaan]

Novel : 30 Jam Yang Indah Bersamamu 5

24 June 2014 
Kategori: Novel

5,034 bacaan Catat Ulasan

Oleh :Rose Ezadora BAB 5 Sudah dua minggu berita gembira yang memberitahu Erin sudah hamil berlalu. Erin yang sedang lena beralaskan lengan Karl tidak merasa yang Karl menarik tangannya perlahan. Bukan dia tidak suka lengannya dijadikan alas kepala isterinya, tetapi natures call yang perlu diselesaikan. Entah kenapa dia merasa senak perut pula malam ini. Inilah masalahnya, semasa belum ada isteri,... [Teruskan bacaan]

Novel : Bukan Beralih Arah 5

24 June 2014 
Kategori: Novel

1,040 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Aiko Adisha 5 Setelah lebih tiga bulan di Ayer Hitam, Aril sudah menjadi agak terkenal. Ke mana pun dia singgah tidak kira di kedai runcit atau membeli makanan pasti ada yang menegur. Mungkin juga sikap Aril yang tidak sombong dan pandai membawa diri menjadikan dia mudah didekati. Kadang-kadang dia juga tidak mengenali mereka tetapi dia tetap senyum dan menjawab sapaan mereka. Orang berbudi... [Teruskan bacaan]

Novel : Dalam Benci Ada Cinta 5

24 June 2014 
Kategori: Novel

5,358 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Dee Arissa Bab 5 Suhana merenung Sofia yang sedang, mengemas pakaianya. Dah berbuih mulutnya cuba melarang, Sofia dari mengikuti suaminya namun semua usahanya tidak berjaya. Sofia yang perasan dengan tingkah laku sahabatnya terus menegur. “Su..! Kenapa dengan kau ni, dari tadi asyik pandang aku je ada yang tak kena dekat wajah akukah?” Sofia meraba-raba wajahnya... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Yang Terakhir! 3

24 June 2014 
Kategori: Novel

2,289 bacaan 3 Ulasan

Oleh :hawa airisya BAB 3 Malam itu Alisyah menaiki kapal terbang untuk pulang ke rumahnya. Zara menghantar Alisyah ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur selepas solat Isyak. Akhirnya dia pulang akan pulang juga ke rumahnya. Tersenyum Alisyah apabila teringatkan keluarganya. Sudah lama rasanya tidak bertemu mak, ayah, dan abang. Dalam masa beberapa jam lagi dia akan sampai ke tempat lahirnya.... [Teruskan bacaan]

Novel : Sampai Hujung Masa 3

24 June 2014 
Kategori: Novel

978 bacaan Catat Ulasan

Oleh :A’JE FAZLINA Bab 3 SUDAH hampir satu jam Alis menunggu Amsyar di Restoran Enak KL yang terletak di Starhill Kuala Lumpur. Sengaja dia memilih restoran ini. Nampak sedikit privacy. Sudah hampir separuh jus orange yang diteguk namun kelibat lelaki itu masih tidak kelihatan. Mana pulak perginya Amsyar. Tak mungkin lelaki itu lupa akan pertemuan yang telah dipersetujui olehnya pagi tadi. Dia... [Teruskan bacaan]

Novel : My Pengawal 3

24 June 2014 
Kategori: Novel

2,354 bacaan Catat Ulasan

Oleh : NORZAHIDLIA BAB 3 Ketukan di pintu berbunyi. Setelah mendapat arahan masuk, barulah dia masuk ke dalamnya. “Daddy panggil Zeff ?“soal Zeff. Tuan Hisyam mengangguk. “Ye, masuklah“balas Tuan Hisyam sambil mengemaskan fail-fail yang bertimbun di atas mejanya. “Ada apa daddy panggil Zeff?“tanya Zeffry. “Sebenarnya daddy nak minta bantuan kamu selesaikan... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Tersepit! 3

24 June 2014 
Kategori: Novel

1,006 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Lynn Amiera Auni memandang rakan-rakannya yang sedang duduk bersila sambil memandang ke arahnya.Tak lain tak bukan mesti Hani sudah menceritakan sesuatu kepada mereka.Minah ni,tak pandai nak tutup mulut langsung. “Siapa lelaki tadi?”Tanya Hani.Auni menggaru kepalanya yang masih disarung dengan tudung. “Kalau aku tak bagitahu tak apa?”Tanya Auni mencuba nasib.Tiga... [Teruskan bacaan]

Novel : Hello Cinta!!! 3

24 June 2014 
Kategori: Novel

1,046 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Ayu Anatasya Tepat jam 6.45 petang,aku selamat turun di hentian bas Taman Baiduri.sebelum turun,abang Murad tunjuk signal call..aku sekadar tersenyum.Oh lupa nak beritahu korang,aku dengan abang Murad ni selalu jugak berhubung melalui wassap. Nombor telefon aku pun di berikan secara tidak sengaja.Betul…4 bulan yang lepas,Samsung Tab aku ni tertinggal dalam bas.Nasib baik abang Murad yang jumpa.Kalau... [Teruskan bacaan]

Novel : Saying ”I LOVE YOU” 3

24 June 2014 
Kategori: Novel

2,304 bacaan 2 Ulasan

Oleh :Iqa Annalia BAB 3 TERKEKEK-kekek Azie dan nenek mentertawakan aku bila kisah pelanggan cerewet itu ku ceritakan. Agak riuh suasana dapur rumah dengan suara tawa mereka pada petang itu.Bukannya Azie tidak tahu yang aku sememangnya tak pandai memasak.Hal kelas memasak itu juga tidak ketinggalan untuk kuberitahu. ‘’Padanlah dengan muka kau, nak buat nasi goreng tomyam tu punyalah kacang pun... [Teruskan bacaan]

Novel : Akankah Bersama..3

24 June 2014 
Kategori: Novel

1,143 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Dlya Bab 3 “Saya suka awak.” Bagaikan angin suara gadis itu melintas di telinganya. Faris Danial pura-pura tidak dengar. Wajahnya tidak lepas dari merenung buku di hadapnnya. “Awak dengar tak yang saya cakap saya suka awak!!” Perempuan itu menjerit. Faris Danial terkejut. Satu pusat sumber itu terkejut sebenarnya. “Miss, awak tahu tak awak berada di mana sekarang?” Faris Danial mengawal... [Teruskan bacaan]

Novel : Zikir Cinta 3

24 June 2014 
Kategori: Novel

1,167 bacaan 4 Ulasan

Oleh : E-la Adiey DANIEL menunggu pelajar-pelajar lain keluar dahulu sebaik kelas tamat pada pagi itu. Matanya terus hinggap pada Cinta dan rakan-rakannya yang baru ingin keluar dari dewan. “Saya rasa ini awak punya. Mungkin terjatuh semalam.” Cinta terpaku seketika melihat sepit rambut berwarna ungu yang dihulurkan oleh Daniel. Tepat tekaannya, memang sepit itu terjatuh ketika... [Teruskan bacaan]

Novel : Terbang Tunduk 3

24 June 2014 
Kategori: Novel

736 bacaan Catat Ulasan

Oleh :Anaressa “Dah Sampai” suara Pak Mail , dirver keluarga aku memecah gegendang teling ini . Aku senyap tanpa riaksi . Terasa usapan hangat di atas kepalaku melurut jatuh hingga kehujung rambut . Aku senyap . Mata tertala kepada arah yang aku tidak pasti kerana sesungguhnya aku tidak mampu melihat . “Anak ibu.. dah sampai rumah , jum masuk” Suara ibu lembut . Tangan... [Teruskan bacaan]

Novel : Oh, Cik Hati! 3

24 June 2014 
Kategori: Novel

884 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Amer Mukhlis TIGA Balik dari UNiSEL, Rania berasa lega sangat-sangat. Kejar punya kejar, akhirnya dia dapat melepaskan diri dari genggaman lelaki yang paling dia tak suka. Itu pun sebab dia dah menjerit bagai nak rak dengan kuat sekali yang dia kena gangguan seksual di universiti. Habis semua pandang datang ingin menghulurkan bantuan. Tapi dengan tenang dan tanpa bersalah menjawab... [Teruskan bacaan]

Novel : Dan… Kau yang Aku Pilih 3

24 June 2014 
Kategori: Novel

1,370 bacaan 1 Ulasan

Oleh :Lu’lu Sophea BAB 3 “ Today, I have to combine your section with another section since both of the section are only in small number.” Aku pun melihat kesemuanya pelajar lelaki yang berjumlah lapan orang sama jumlah dengan pelajar perempuan kelas ku.Mata ku hanya tertumpu pada buku kegemaranku karya Ustazah Fatimah Syarha. Aku sering mengulang baca buku tersebut bukan kerana tak faham.Tetapi..entah... [Teruskan bacaan]

Novel : The Cool vs The Pretty 2

24 June 2014 
Kategori: Novel

3,114 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Zara Arissa BAB 02 “Apa hubungan cikgu tue dengan dia hah?” suasana hening sebentar tadi dipecahkan dengan satu pertanyaan dari Ida. Namun, tiada jawapan. Masing–masing hanya berpandangan. Macam-macam andaian timbul dalam kepala mereka. Namun semua andaian itu hanya berlegar dalam fikiran masing–masing. Tidak ada sesiapa berani bersuara. “Tak payahlah kita menyusahkan diri asyik fikir... [Teruskan bacaan]

Novel : Jadilah Pencinta Yang Setia! 1

23 June 2014 
Kategori: Novel

1,127 bacaan 1 Ulasan

Oleh : NUR HUSNA MUHAJIR BAB 1 Hahaha… hakhakhak… hahaha… hakhakhak Aku ketawa sendiri di ruang tamu. Rancangan yang sedang bersiaran di kaca tv itu membuatkan aku tergelak tak henti-henti. Terlampau lucu sehinggakan airmataku juga turut keluar! Handphone yang tiba-tiba berdering di sebelahku itu kupandang seketika. Aku mendongak ke tingkat atas. Sekarang tuan punya handphone ni ada tingkat... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta High Profile 1

23 June 2014 
Kategori: Novel

3,081 bacaan 8 Ulasan

Oleh :Kay Zaaraa Johnny, Johnny! Yes, papa… Eating sugar? No, papa… Telling lies? No, papa… Open your mouth… Hahaha!!! Suraya Anne berlagu riang sambil berlari anak. Sebentar tadi dia di panggil oleh guru kelasnya yang bernama cikgu Hadi untuk membantu beliau di bilik guru. Selesai tugasan, sebiji belon berwarna merah hati di hadiahkan kepada Suraya Anne. Teruja betul Suraya... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 17 of 1,074« Pertama...10...16171819...3040...Akhir »