Novel : Kalau Hati Dah Sayang 6

10 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh :Ai Alanni KALAU HATI DAH SAYANG 6 ********** Puan Mariam yang sedang menonton televisyen bersama suaminya dan Amri sesekali menoleh ke atas. Terdengar gelak tawa Anis dan Nisa di dalam bilik. “ Abang tak perasan ke Anis tu dah berubah?,” Puan Mariam membisik ke telinga suaminya. “ Perasan. Dia dengan Nisa dah baik kan? Dah tak keluar malam,” “ Iyalah mama, Am pun perasan jugak. Dengan... [Teruskan bacaan]

Novel : Aura 6

10 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh :a.k.bakar Bab 6 : Panik Musa kelihatan menghirup secawan kopi bersama pegawai bawahannya sambil berbincang penuh minat tentang kes pembunuhan bersiri yang dikendalikannya. Jam menunjukkan hampir tengah malam. Gerak tubuh badan mereka menunjukkan bahawa ia adalah perbincangan serius antara mereka yang telah berlarutan lama. Di tengah-tengah perbincangan mereka, kedua-dua mereka telah menghirup... [Teruskan bacaan]

Novel : Korban Cinta 6

10 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh :humairakhaziq ADIRA gelisah. Titik peluh jelas kelihatan di wajahnya. Telefon bimbit di tangannya digenggamnya erat. Masih terasa getarannya walaupun tiada nada bunyi. Saja dia silent. Hawa dingin di bilik itu tak mampu menenangkan perasaannya. Hanif, please. Tolongan jangan paksa I. I tak cukup kuat Hanif. Ikut hati memang nak diangkatnya. Ingin mendengar suara pujaan hatinya. Ingin saja dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Untuk Sekali Lagi 5

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Helena Anne BAB 5 “Ada dengar pasal Elaine?” Kata-kata itu membuatkan pandangan Zayd beralih. sudah agak lama dia tidak mendengar nama itu disebut rakan-rakan rapatnya sejak mereka berpisah. Anak matanya mengecil memandang Azril. “Dengar apa?” “Aku dengar dia dah bertunang.” Kelam seketika pandangan mata Zayd mendengar berita itu dan degupan jantungnya bagaimana terhenti. Cawan berisi... [Teruskan bacaan]

Novel : Dear My Witch 5

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh :Aoi Ren NOTA 04 Deringan loceng yang begema menandakan jam tepat 10.20 am. Para pelajar mula berpusu- pusu meninggalkan kelas dan menuju ke kafe untuk mengalas perut mereka yang dah mula berkeroncong. Langkah mereka kelihatan tergesa- gesa memandangkan mereka hanya ada masa 20 minit saja sebelum kelas kembali berjalan. Dia berjalan beriringan dengan Mynn tanpa sedar. Lia yang sememangnya timid... [Teruskan bacaan]

Novel : Salju Kyoto 5

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh :Sara Aisha BAB 5 “KENAPA tak boleh? Awak sendiri cakap tadi, kan? Saya boleh minta apa sahaja yang saya nak. Jadi, saya nak minta awak tolong cari Badri,” tebakku sambil cuba menandingi setiap derap kakinya yang laju. Tidak semena-mena, dia mematikan langkah dan menoleh padaku. “Tidak termasuk Badri.” “Apa sahaja…maksudnya, apa sahaja, kan? Anything!” bangkangku. Arjuna merengus... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Abang Kuda 4

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh :Mirei May Semuanya berlalu dengan begitu pantas. Sekelip mata, Tuan Haji dan Aiden mengangkut basikal aku menaiki Toyota Hilux untuk dibawa pulang ke Pusat Ekuin UPM. Sekelip mata, Zen membawa aku ke kliniknya di Bandar Baru Bangi untuk memberikan rawatan kecemasan pada lututku. Sekelip mata aku tahu dia ialah seorang doktor yang mempunyai klinik sendiri dan dikongsi bersama seorang doktor jelita... [Teruskan bacaan]

Novel : Jadikanlah Dia,…Jodohku! 4

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh:Azieana QILLA membelek majalah pengantin yang baru di belinya tadi sewaktu singgah di kedai buku. Syazana begitu khusyuk melihat rancangan di tv3 slot akasia jam 7.00 malam. Kawannya itu sanggup balik awal semata-mata tak mahu ketinggalan menyaksikan setiap episode yang di tayangkan di kaca tv setiap hari Isnin hingga Khamis. “Qilla, macam mana dengan persiapan kawin kau?…dah beres?”... [Teruskan bacaan]

Novel : Jika Ini Suratannya 4

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh:: Susi Susanti Bab 4 “Saya kena temankan tuan jugak ke? Apa tujuan saya ke sana dengan tuan?” Soalku dengan rasa keberatan. Hari Jumaat ini Azmir turut cuti. Katanya, dia baharu sahaja menghabiskan tugasan untuk tender yang diserahkan pada syarikatnya. Dia benar-benar penat dan mahu berehat. Sebab itulah dia minta cuti pada hari Jumaat ini. Tapi kenapa aku perlu menemaninya keluar berjalan-jalan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta? Jangan Tanya Saya… 4

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh: ira nadzirah Adel Safwan merenung syiling di biliknya. Dia masih teringat-teringat tentang gadis yang bernama Adel itu. Sesungguhnya gadis itu mampu menyentuh hati lelakinya. Hairan selama ini tiada sesiapa yang mampu menggoyahkan apa yang dia pertahankan. Tapi hanya kerana “Adel” dia tergugat. Huh! Adel Safwan bangun menuju ke dapur sementelah dia terasa haus. Otaknya kini bekerja... [Teruskan bacaan]

Novel : Airmata Di Puncak Sakura 4

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh: SMAHADZIR LAPANGAN TERBANG NARITA, suatu petang yang sejuk. Kapal terbang KLM beberapa waktu lalu telah mendarat dengan selamat di landasan lapangan terbang yang terkenal dengan teknologi tercanggih di Asia itu. Para penumpang mengalir keluar dari pintu ketibaan. Petugas memeriksa bagasi bawaan mereka dengan ketat. Kebelakangan ini suasana lapangan terbang di seluruh dunia dicengkam ketakutan... [Teruskan bacaan]

Novel : Setelah Hujan Berhenti 4

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh:Effendi Asrul TOK MAN Pagi masih muda lagi. Matahari belum kelihatan di kaki langit. Rasa kedinginan jelas terasa. Membungkus suasana yang hening. Mungkin kesan daripada hujan lebat yang turun malam tadi. Dekat subuh baru berhenti. Pak Lokman yang masih lagi berketayap, berbaju Melayu dan berkain pelikat duduk di atas kerusi di ruang tamu rumah sejak pulang dari surau menunaikan solat Subuh. Dari... [Teruskan bacaan]

Novel : Isteri Gantian 4

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh:MAWAR KAMILA BAB 4 Wani ingin pulangkan buah-buah epal kepada pemiliknya. Tetapi bagaimana? Dia tidak mengenali identiti lelaki itu. Kad nama yang dihulurkan telah tercicir di hospital malah langsung tidak pernah disentuh. Siapa namanya? Tempat kerjanya di tingkat berapa? Alang-alang perlu menghantar tempahan, Wani bercadang untuk mencari lelaki itu sambil membuat penghantaran jambangan tulip... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Awek Despatch 3

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh:kynn latif DIA melemparkan pandangannya ke serata alam. Negeri yang sedang pesat membangun dan digelar sebagai Negeri Bandar Teknologi Hijau terlayar di hadapan matanya kini. Negeri itu telah diisytiharkan sebagai Bandar Warisan Dunia oleh UNESCO pada tahun 2008. Pada tahun 2010 pula ia telah diisytiharkan sebagai negeri yang maju oleh Perdana Menteri Malaysia di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC). Negeri... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami Romantik 3

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh:Dalila Sofea Bab 3 “Company apa ni? Sewa tempat tak ada standart ni! Penatnya. Dah lah kena naik tangga. Mesti company nak lingkup ni.” “Kau jangan membebel, boleh tak? Serabut aku!” “Serabut konon. Bertunang dengan kerani cabuk tak serabut!” Saffiya ketawa. Mia cebik geram. “Mana kau tau ofis dia kat sini?” “Aku pernah hantar dia kat bawah tu!” “Dah lah kerani cabuk. Naik... [Teruskan bacaan]

Novel : Diguna-Guna Cinta 3

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh: Jana Hanya tinggal 3 minggu sahaja lagi Nur akan mengakhiri kehidupannya sebagai seorang pelajar. Tidak sabar rasanya hati untuk bergelar graduan. Jangan selama-lamanya bergelar graduan tanam anggur sudahlah! Tetapi adatlah tu kalau menganggur barang sebulan dua, kira masa untuk istirehatlah. Untung sabut timbul, untung batu tenggelam! Minggu ini, minggu untuk enjoy!. Minggu depan exam, minggu... [Teruskan bacaan]

Novel : Kalau Saya Sayang Awak?? 3

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh: Habibah Halim Dia sepatutnya bertemu dengan Hairiq tepat jam di Tutti Frutti, namun bayangan kekasihnya yang dikasihi sepenuh hati itu masih belum tiba. Dia yang mengenali Hairiq melalui Facebook dan sudah beberapa kali menemuinya, tanpa pengetahuan keluarga. Setiap kali ingin bertemu Hairiq, alasan Farra adalah ingin ke perpustakaan atau sekadar pergi berjalan-jalan ingin melepaskan tekanan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Yang Bersemi 3

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh: SMAHADZIR SEGALANYA basah. Hujan belum juga reda. Kuala Lumpur jadi lembab serata pojok. Nampaknya langit belum puas menumpahkan air mengguyur juzuk kota metropolitan canggih ini. Genangan air hitam pekat di beberapa tempat. Selokan sempit. Aliran air meluap ke jalanan, ke alur-alur sempit, bahkan masuk ke rumah-rumah. Sampah ikut hanyut ke mana air mengalir. Beberapa longgok di berbagai tempat.... [Teruskan bacaan]

Novel : Ijazah Di Bengkel Kereta 3

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh: Effendi Asrul MEREKA BUKAN PENDERHAKA Kisah yang berlaku pada zaman penjajahan Inggeris. Di sebuah kampung yang bernama Permatang Pasir. Ujang, Radin, Alang, Siaga dan Damak adalah lima orang anak muda yang berasal dari kampung. Dalam usia yang muda mereka mempunyai semangat keberanian menentang penjajah Inggeris. “Apa? Dato’ Penghulu telah dilucutkan jawatan oleh Inggeris?” Ujang berasa... [Teruskan bacaan]

Novel : Black’ Smith Let Us Just Love 3

9 December 2015 
Kategori: Novel

Oleh: rayyan’Sue BAB 3 Sarra berjalan terhincut-hincut sambil dipapah oleh Arya ke kawasan letak kereta haram. Nasib mereka cepat mengelak ketika Jaemin cuba mengekori dari bilik rehat tadi. Mereka tahu niatnya itu baik hendak menolong tetapi tidak kena pada gayanya. Kalau tidak bala apa yang akan menimpa mereka nanti. Arya menekan kunci kereta terus membantu Sarra masuk ke dalam kereta. Sehelai... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 17 of 1,189« Pertama...10...16171819...3040...Akhir »