Novel : Cinta Antara Kita 9

17 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Izzah Bab 9… Di dalam pusat membeli-belah Sungei Wang. Aidil mengenggam erat tangan isterinya. Orang ramai yang berpusu-pusu membuatkan Imani lemas dengan keadaan itu. “Sayang, nak cari apa?” Aidil memandang Imani dan Dia tersenyum memandang suaminya. “Imani nak beli baju sejuk. Kan dekat Paris musim sejuk sekarang? Banyak lagi barang Imani nak cari. Baju baru. Kasut. Banyak lah lagi... [Teruskan bacaan]

Novel : Salahkah aku??? 9

17 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Che Lia 93 “Tahniah, kamu mengandung tiga minggu“ Mimi terkejut mendengar berita itu. Dia terus menekup mulutnya. Manakala Fia dan Kak Nisya saling berpandangan satu sama lain. Mereka seperti tak percaya dengan apa yang sudah berlaku itu. Dr Hajah di hadapan mereka memandang pelik. Kalau orang lain mengandung, mereka senang. Gembira menerima khabaran ini tapi reaksi tiga gadis dihadapannya... [Teruskan bacaan]

Novel : Hanya Kau Yang Bermakna 9

17 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh :Yasmin Kamal 9 Bulan Mac datang dengan begitu cepat sekali. Belum sempat mereka mendapat jadual ujian penggal pertama mereka, jadual Kejohanan Majlis Sukan Sekolah – Sekolah Selangor (MSSS) sudahpun dihantar kepada mereka. Mereka masih berasa hanyut di awang – awangan setelah berjaya memenangi piala peringkat daerah Petaling Utama sebelum ini. Zaquan berasa kecewa kerana dia tidak dapat... [Teruskan bacaan]

Novel : Biarkan Berlalu 9

17 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : oat_milo 9 Dia terduduk saat menerima panggilan yang mengejutkan itu. kakaknya terlibat dalam sebuah kemalangan. Hasil siasatan pihak polis kakaknya didapati memandu dalam keadaan mabuk.faiz mengucap panjang. YA Allah janganlah kau ambil kakak sebelum sempat dia memohon keampunan dariMu. Faiz lantas menuju ke hospital Sultanah Aminah. Dia mahu segera tiba. Ya Allah selamatkanlah kakak , ampunkanlah... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Satu Cinta 8

17 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh :Dila Talib Bab 8: Sudah sampai jodoh “Mak, sudah hantar ke kad di rumah Pak Sood?” “Belum lagi, nanti lah ayah kamu hantarkan” “Okay” Terbongkok-bongkok Seri mengambil sekotak kad undangan perkahwinan di bawah tangga rumahnya. Dia mengambil kad tersebut dan meletakkannya di atas meja untuk dimasukkan di dalam sampul. Seri sudah lama berbaik dengan Nadia sejak dia juga dimasukkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia..Mr. Jodoh? 7

16 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Iqa Annalia J AM di dinding sudahpun menginjak ke angka sepuluh sebaik sahaja Nana memasuki bilik tidurnya. Bersama penat yang masih terasa, dia merebahkan tubuh di atas katil sambil memikirkan kata-kata Puan Hajijah sebentar tadi. ‘’Nak pergi ke tak nak pergi eh?’’ Nana bercakap seorang diri. Anak rambut yang mengganggu penglihatan dilurutkan ke belakang sambil dia berfikir. Kalau... [Teruskan bacaan]

Novel : Terima Kasih Awak 7

16 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh :: Dhia Esymara 7 “HAPPY BIRTHDAY sayang!” ibu membawa kek bulat sebaik sahaja Qisya pulang dari berjogging dan kebetulan Marsha ingin mengikutnya pulang bersama-sama ke rumah, katanya ingin berkenalan dengan orang tua Qisya. “Ha, birthday awak ke?” tanya Marsha. Qisya mengangguk. “Happy birthday!, nanti saya sediakan hadiah untuk awak” “Eh tak payahlah. Saya tak nak. Cukup... [Teruskan bacaan]

Novel : Ayuni Safira 6

16 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : zaraa sofea Bab 6 “Morning Zaf!” sapa Puan Seri Liyana di meja makan. “Morning mi.” Zafran menyahut lemah. Kerusi ditarik perlahan dan tubuhnya terus dihenyak ke atas kerusi kayu jati itu. “Hai, macam tak ada mood aje mummy tengok. Kenapa Zaf? Ada masalah?” tanya Puan Seri Liyana ingin tahu. Wajah Zafran di hadapannya ditoleh sekilas. “Tak ada apalah mi.” Zafran menjawab... [Teruskan bacaan]

Novel : Cintaku Kembali 5

16 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : NAIZ BAB 5 Arsya mula menjejakkan kakinya ke Eliminate Cruise. Hari pertamanya bekerja di situ. Sebagai doktor. Ya, sebagai doktor pakar atas kapal. Langkah kakinya semakin laju ke arah kaunter pertanyaan. Kononnya ingin bertanya bagaimana hendak mendaftar padahal dia sudah dimaklumkan oleh Ammar sendiri bagaimana prosedur kerja di syarikat yang gah itu. Tiba-tiba, seorang lelaki merempuhnya... [Teruskan bacaan]

Novel : A Walk to Remember 4

16 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Misa Melayu BAB : 4 MATAHARI sudah menjinjit ke langit tengah. Syed Arman merasakan sudah tiba masanya untuk dia menunaikan solat Zohor. Dia melihat jam di tangan demi memastikan tekaannya tidak silap. Pada saat kelibatnya ingin bangun, Johan datang menampakkan muka dengan senyum yang luas. Sapaannya cukup ringkas. “Jom makan!” Syed Arman melihat raut wajah Johan yang bersungguh- sungguh. “Lapar... [Teruskan bacaan]

Novel : Psikosis Topeng Cinta 3

16 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh :amril farid Bab 3 Di imbas kembali, Quizi atau nama sebenarnya Muhammad Quizi yang pernah bertunang dengan gadis pilihan hatinya, Tasya atau Nur Natasya pada tanggal 29 Mei 2012 yang jatuh pada hari Sabtu. Hampir dua tahun mereka bertunang akhirnya mahligai yang bakal dibina musnah kerana Tasya merupakan salah seorang penumpang yang nahas... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Pilih Dia 3

16 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh :Fariha Lee BAB 3 : Puas dipujuk,akhirnya Riyyaz akur mengikut kehendak Raffael yang tidak henti-henti menasihatkannya.Raffael memang begitu,walaupun tidak disuruh,Raffael akan bertindak sendiri menasihatkan adiknya. Apa guna panggilan ‘sulung’ buatnya jika dia tidak berbakti apa-apa? Walaubagaimanapun,Riyyaz harus menerima Adira Aesya sebagai adiknya.Full stop! Meskipun berat untuk akur,Riyyaz... [Teruskan bacaan]

Novel : Kaulah Yang Satu…3

16 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh :SuRiCerRi (Bab 3) Peraturan, peraturan dan peraturan… Aku memandang wajahku dalam cermin di bilik air sekolah, memikirkan tentang hal sebentar tadi yang berlaku di kantin. Bajuku masih lagi berbau jus, perempuan tu memang berani cari pasal dengan aku. “Eljo, kau patut hati-hati lain kali.” Malik, rakan sekelasku menepuk bahuku selepas keluar dari tandas. “Hish, hari ni... [Teruskan bacaan]

Novel : Balik Kampung 3

16 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Fei Long Episod 3 Bila aku bangun tidur saja pagi tadi, rumah aku sunyi sepi. Aku dapat dengar bunyi burung tekukur dan ayam saja. Suara manusia langsung tak berbunyi. Aku masih mimpi ke? Aku cuba menajamkan pendengaran aku yang tak berapa tajam ni. Seram pun ada. Aku perlahan-lahan turun dari katil. Tidur lepas Subuh memang memenatkan. Dah tahu penat, aku tidur juga. Hehe. Aku ke dapur sambil... [Teruskan bacaan]

Novel : Kerana Ku Pilih Kamu 2

15 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Nabilasyifa BAB 2 MARIA tersenyum lebar.Dia benar-benar puas.Puas kerana dendamnya sudah terbalas. Selama ini hidupnya seolah di dalam penjara.Dia tidak bebas untuk melakukan apa sahaja kehendaknya.Dia tidak bebas mengejar cita-cita dan impian masa mudanya. Sekian lama dia menyimpan hasrat, dengan tekad yang bulat.Hari ini semua hasratnya akan tercapai. Maria merasa puas dengan nikmat kebebasan... [Teruskan bacaan]

Novel : Sayangku,Si ‘Dimple’ Girl 2

15 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Aufa Yeoja BAB 2 AQIL HARRAZ pulang ke apartment mewahnya dengan perasaan yang sungguh kecewa. Perasaan marahnya itu dilepaskan kepada segala barang-barang di miliknya yang tidak bersalah itu. Hiasan –hiasan cantik yang dulu elok terletak di atas meja kini sudah jatuh terburai . Frame-frame gambar kenangannya dengan Alya yang dulu megah tergantung di dinding kini bertaburan di lantai. Dalam... [Teruskan bacaan]

Novel : Penghalang Bahagia 2

15 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Ct Roxalynna BAB 2 APAKAH SEMUA INI? KERETA Perodua Myvi yang dipandu Niyaz memasuki laman rumah Zuliyanti. Niyaz sudah berjanji untuk menghantar Zuliyanti pulang. Wajah Niyaz teramat sugul. Zuliyanti ada bertanya apa sebenarnya yang terjadi kepada Niyaz malam tadi tapi Niyaz hanya mendiamkan diri. Dia masih belum bersedia untuk bercerita katanya. Niyaz hanya memberitahu dia pasti akan ceritakan... [Teruskan bacaan]

Novel : Noktah 2

15 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh :SERENDIPITY 2 Dian melangkah laju menuju ke pintu masuk dewan kelas. Jeritan Ayu yang memanggil namanya sengaja tidak diendahkan. Rasakan!. Hatinya berbisik geram. Ingin menjauhkan diri dari Ayu dan semua yang berkaitan dengan Ayu. Ayu yang memandang dari jauh mula berasa hampa. Kesal dengan apa yang berlaku. Akhirnya Dian masuk ke dewan kuliah dan memilih tempat duduknya seperti biasa. Barisan... [Teruskan bacaan]

Novel : Maafkan Abang Sayang 2

15 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : melati Bab 2 Bintang-bintang berkelipan ,angin sepoi-sepoi bahasa membuatkan diriku bertambah resah dan gemuruh tatkalah aku memandang Zarif yang kelihatan cukup segak dan menawan dengan haruman minyak wangi Polo .’Ya Allah,kuatkanlah iman hambamu ini.Kacaknya Zarif dahlah iman aku tak kuat’.Afrah bermonolog sendiri. “Ehem” . Apabila Zarif melihat aku termenung sendiri dia pun berdeham. “Sorry... [Teruskan bacaan]

Novel :From Heart To Heart 2

15 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Ain Atila BAB 2 IMAN merebahkan badannya ke katil. Aisya, peserta dari Shah Alam tu dah lena di atas katil hadapannya. Dia merenung siling. Haih, sehari aku kat sini, macam-macam kut benda yang buat hati aku ni zapp semacam. “Ha, kat sini saya nak tanya, apa yang kamu semua dapat definasikan daripada perkataan berkorban?” tanya Kak Nawal, salah seorang fasilitator di camp tersebut. “Sembelih... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 17 of 1,141« Pertama...10...16171819...3040...Akhir »