Novel : Mr.Killer Smile,Kau Membunuhku Perlahan 5

23 July 2014 
Kategori: Novel

901 bacaan Catat Ulasan

Oleh : ruby nur airis mr.killer smile,kau membunuhku perlahan bab lima “Kau dah fikir masak-masak?” soal Anuar. “Bukan sekadar masak…aku dah siap rebus serta goreng sekali.” Seloroh Iskandar. Dia ketawa kecil. “Aku tak fahamlah. I don’t understand. Tak faham but why? Kenapa? Kan kita dah tahu cerita yang sebenarnya? But why do you still want to marry her?” kening Anuar sudah bertaut... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Single! 5

23 July 2014 
Kategori: Novel

233 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Emira Jimin Too cute! Too handsome! Too Sexy! Kamera Exmor R CMOS HDR-AS30V kupegang kemas, merekod setiap saat aksi Syarul di gelanggang. Bagaikan serigala yang sedang menjamu matanya memandang rusa yang ingin diterkam, perumpaan yang sangat tepat untuk diriku pada waktu ini. Haha… “Macamana?”Syarul menjungkit kening, tersenyum yakin dengan semangat yang berkobar-kobar dari sinaran... [Teruskan bacaan]

Novel : Dya Zara 5

23 July 2014 
Kategori: Novel

349 bacaan 1 Ulasan

Oleh : norihan aziz BAB 5 “HELLO, Dya?” soal Farish Haiqal pada Dya Zara. Dia sebenarnya serba salah untuk menelifon Dya Zara. Tetapi dia harus berani demi Nia Suraya. Dia sepatutnya berbincang berdepan dengan Dya Zara. Bukannya mengharapkan orang tengah, yang akan hidup bersama Dya Zara adalah dia sendiri. ‘Ya Allah. Bantulah hambamu ini.’ Doa Farish Haiqal dalam hatinya. “Ya. Dya bercakap.... [Teruskan bacaan]

Novel : 1200 Gambar.Rasa.Memori 4

23 July 2014 
Kategori: Novel

75 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Safi Melani PUCHONG, SELANGOR. JAM dinding di tangga menunjukkan malam itu tepat pukul 10. Meskipun itu waktu orang dah mahu masuk tidur, namun jiran sebelah Doktor Milan tidak pernah surut dengan bunyi riuh. Seisi rumah riuh dengan celoteh seorang wanita separuh abad. Ada juga gelak tawa seorang lelaki dan perempuan yang membingitkan rumah keluarga Zulfakar itu. “Suri kena ingat, kamu... [Teruskan bacaan]

Novel : Mr. Wife Itu Suamiku 4

23 July 2014 
Kategori: Novel

737 bacaan Catat Ulasan

Oleh : mummy syazwani BAB 4 Rian membuka silat tetapi sempat ditepis oleh daus . daus tahu tindakan licik rian kerana dia dapat menbaca gerak-geri langkah rian agresif itu . daus memulas tangan rian dan automatik rian dalam pelukkan daus . bau shampoo itu mengocak naluri kelelakian daus . daus tidak dapat control lalu tangannya meraba dada sebelum meraba kebawah dan rian sekali lagi membuka langkah... [Teruskan bacaan]

Novel : Mimpi Realiti 4

23 July 2014 
Kategori: Novel

108 bacaan Catat Ulasan

Oleh :Nisa TJ 4 Dua hari itu, Benjamin hanya duduk dalam biliknya. Banyak menghabiskan masa dengan merenung siling bilik dan termenung. Untuk berada di luar, buatkan dia berasa tidak senang dan menyakitkan kepalanya yang sememangnya sudah sakit. Makan pun dia kurang, walaupun senyap-senyap Mary akan memarahinya. Wanita itu risaukan kesihatan tubuhnya yang sedia kering melidi tak berisi ini. Dia bukan... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Yang Terakhir! 4

23 July 2014 
Kategori: Novel

318 bacaan 1 Ulasan

Oleh :hawa airisya BAB 4 SEMINGGU telah berlalu. Puan Sri Sharifah Hajar Humairah juga semakin sembuh. Luka di kepala juga sudah hampir kering. Setelah makan malam dan menunaikan solat Isyak, keluarga Tan Sri Syed Harun Rashid bersantai di ruang tamu banglo tiga tingkat itu sambil memerhatikan perlawanan bola. Puan Sri Sharifah Hajar Humairah mengerling anaknya sekilas. Dia tidak tahu bagaimana mahu... [Teruskan bacaan]

Novel : Sampai Hujung Masa 4

23 July 2014 
Kategori: Novel

164 bacaan Catat Ulasan

Oleh :A’JE FAZLINA ALIS ZAHIRA yang baru sahaja sampai dihadapan bangunan pejabat miliknya mengeluh perlahan. Bukan dia tak suka bila lelaki itu datang dan tercegat dihadapan pejabatnya. Tapi, lelaki itu bukan datang sebagai Amsyar Datuk Ismadi. Lelaki datang sebagai inspektor Amsyar. Dia datang untuk menyiasat kes pembunuhan yang membabitkan Rizal. Lama Alis perhatikan Amsyar dari luar kereta... [Teruskan bacaan]

Novel : My Pengawal 4

23 July 2014 
Kategori: Novel

206 bacaan 1 Ulasan

Oleh : NORZAHIDLIA BAB 4 “Sorry..i late“ucap Zeff. Gadis dihadapannya dipandang dengan wajah simpati. Gadis itu menyilangkan tangannya tanda protes terhadap dirinya. “Please forgive me“rayu Zeff. “Forgive you? Oh dear..masuk yang ni dah 18 kali you lewat tau“marah gadis itu. “Sayang..i lewat pun sebab urusan kerjakan..bukannya i sengaja lambat“pujuk Zeff. “Okey.... [Teruskan bacaan]

Novel : Hello Cinta!!! 4

23 July 2014 
Kategori: Novel

130 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Ayu Anatasya Lepas makan malam dan solat isyak aku terus memerap dalam bilik.Tak joint ummi dengan baba tengok tv..penat benar badan ni rasanya.aku rebahkan badan di atas tilam.biasa mata aku memang akan terpejam secara automatik.hahahaa..tau-tau jek dah gelap. Gegaran telefon mengejutkan aku dari tidur-tidur ayam.dah mamai-mamai ni siapa pula lah yang message aku ni.Telefon yang aku letakkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Saying ”I LOVE YOU” 4

23 July 2014 
Kategori: Novel

302 bacaan Catat Ulasan

Oleh :Iqa Annalia BAB 4 Seperti yang telah dijanjikan semalam, kak Nurul akan mengajarku memasak hari ini. Nasib baiklah pelanggan tidak begitu ramai pada pagi ini.Selepas meminta kebenaran dari kak Shila, aku meminta Iwan untuk mengantikan tempatku di kaunter pembayaran buat sementara waktu.Sudahnya, aku terus meloloskan diri ke bahagian dapur dengan apron yang digantungkan pada tubuh. ‘’Baiklah... [Teruskan bacaan]

Novel : Akankah Bersama.. 4

23 July 2014 
Kategori: Novel

120 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Dlya Bab 4 Darwiis membelek surat khabar ditangannya. Tiada apa-apa yang menarik, surat khabar itu dicampak kembali ke atas meja di ruang tamu itu. “Bosan!!” Jeritnya kuat. Lantaklah bukannya ada orang pun. Rumah besar itu seolah-olah cuma dihuni oleh perhiasan yang tidak bernyawa. Kunci kereta dicapai. BMW hitam itu laju menyusur ke jalan raya sebelum berhenti di sebuah taman. Dari dalam... [Teruskan bacaan]

Novel : Oh, Cik Hati! 4

23 July 2014 
Kategori: Novel

138 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Amer Mukhlis EMPAT Habis aje dua kelas pada hari jumaat, Rania dah bersiap bagai nak rak untuk balik ke rumah papa dengan mama. Bukannya jauh sangat pun. Rumah papa dan mama terletak di Bukit Jelutong. Tapi rumah yang dekat itu pun dia malas nak balik. Liat kadang-kadang. Adalah dalam sebulan sekali dua dia balik ke sana. Jumpa dengan mereka untuk mengubat kerinduan yang tidak bertepi. Cehh!... [Teruskan bacaan]

Novel : Dan… Kau yang Aku Pilih 4

23 July 2014 
Kategori: Novel

406 bacaan Catat Ulasan

Oleh :Lu’lu Sophea BAB 4 Irfan membelek buku tersebut. “AKU ADA WALI”. Menarik tajuknya. Irfan menyelak pada muka surat pertama. Ada tertulis nama dan nombor telefon Sofia. “ Huh ?” Irfan terkejut. “ To whom may be concern, ngorat -mengorat tak dibenarkan di sini.Dapatkan saya secara terhormat. Saya Limited edition. Nah nombor telefon wali saya Yussof Ahmad 019-*******” “Amboi..... [Teruskan bacaan]

Novel : Isteriku, Ustazah Pilihan? 3

23 July 2014 
Kategori: Novel

706 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Dreamiera “Alamak! Dah pukul berapa ni?”Irfan menjerit.Puan Sri Zahra terkejut. Dia terkocoh-kocoh memasuki bilik bujang anaknya itu. “Apa bising-bising ni?”soal Puan Sri Zahra. “Kenapa mama tak kejutkan Irfan? Irfan dah terlewat ni.”Irfan mengambil telefon bimbit yang berada disisinya. Dia segera duduk diatas birai katil. Dia memisat-misatkan mata dan dengan... [Teruskan bacaan]

Novel : The Cool vs The Pretty 3

23 July 2014 
Kategori: Novel

292 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Zara Arissa BAB 03 ‘Macam manalah aku boleh bangun lambat ni… Kesian pulak kat dorang yang kena tunggu aku… Time nilah pulak handphone nak buat hal.’ Alisya merungut sendirian. Kelewatan dia bangun pagi ini benar–benar merisaukan hatinya. Ini bukanlah kali pertama dia terlewat tetapi perasaan hatinya yang tidak tenteram, seolah-olah ada sesuatu yang buruk akan berlaku pada pagi ini... [Teruskan bacaan]

Novel : Jika Kau Rasa Getarnya 2

23 July 2014 
Kategori: Novel

229 bacaan Catat Ulasan

Oleh : WIDA ARISAFI 2 Zahra menjerit kegembiraan bagaikan emak mandul mendapat anak. Hal ini terjadi bukan kerana dia mengandung atau bakal mendapat anak angkat. Tidak! Tidak! Jika itu berlaku, pasti tubuhnya sudah berada di lombong akibat tendangan sakti Encik Zamir yang tidak sanggup menahan malu akibat perbuatan anaknya itu. Tetapi keterujaan Zahra adalah efek daripada matanya yang melihat scooter... [Teruskan bacaan]

Novel : Perfect Match! 2

23 July 2014 
Kategori: Novel

403 bacaan Catat Ulasan

Oleh : waniey zakaria Bab 2 “Untungnya kau kan, Dayah. Ada orang yang take care kau..” keluh Laila. Kunyahan Hidayah terhenti seketika. Dia memandang wajah bersih gadis di hadapannya ini. “Awat tetiba hang cakap macam tu? Pelik la hang ni,” soal Hidayah berkerut muka. Hai, tadi sikit punya elok minah ni. Tiba-tiba tacing pulak. Apa la yang Abang Burn dah... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta High Profile 2

23 July 2014 
Kategori: Novel

708 bacaan Catat Ulasan

Oleh :Kay Zaaraa “Sebab aku tak tahulah aku suruh kau buka. Surat ni memang untuk kau sebab ada nama kau kan ni. Cepatlah buka.” Jawab Hanis dengan perasaan tidak sabar. Maaf. Barang adik ada pada saya. Jika diizin Tuhan kita pasti akan bertemu kembali. Pakcik, “Barang? Pakcik? Siapa dia Yaya? Sejak bila kau ada bapa saudara ni?” soal Hanis bertubi-tubi. “Entah. Aku tak pernah pula ada pakcik.... [Teruskan bacaan]

Novel : The Prom Dates 2

23 July 2014 
Kategori: Novel

541 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Anaressa 12 tahun kemudian.. Mata meliar kesegenap ruang shopping complexs ni . Beg aku sangkutkan pada bahu . Mana Nana ni . Dah sepuluh minit aku tunggu . Mata kembali jatuh pada jam yang terikat cantik di pergelangan tangan. Kaki masih bergerak laju sementara bebola mata bergerak agresif ke kiri dan ke kanan mencari Si Nana yang menghilang. Lupa pulak mana dia pergi tadi . Nak call , tak... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 17 of 1,079« Pertama...10...16171819...3040...Akhir »