Novel : Akankah Bersama..5

23 October 2014 
Kategori: Novel

430 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Dlya bab 5 Kereta di parkir di hadapan sebuah rumah. Rasanya betul dah rumah ni, omel hati Irfan. “Assalamualaikum…” dia memberi salam. Setelah beberapa saat, salamnya disahut oleh seorang perempuan separuh umur. “Anak ni siapa?” Soal perempuan itu. “Saya Irfan makcik, anak Asyraf. Saya datang ni nak melawat Pak Samad.” Jelas Irfan. “Owh.. anak Asyraf, dah besar rupanya kamu... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku yang kau Sakiti 5

23 October 2014 
Kategori: Novel

1,439 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Fieda Hari yang dinantikan oleh semua staff kini pun tiba. Semalam masing-masing dok teruja berbincang tentang aktiviti yang akan dijalankan sepanjang family day di Langkawi nanti. Aku pula lansung tidak berminat nak ambil tahu .Kalau tak kerana perkataan WAJIB tu, memang aku tak akan turut serta. Lebih baik cuti selama 3hari ini , aku luangkan masa untuk pulang ke kampung halaman. Melawat Abah... [Teruskan bacaan]

Novel : Loka 5

23 October 2014 
Kategori: Novel

168 bacaan Catat Ulasan

Oleh :Rodhiey Rash Bab 5 Puan Ain hairan melihat Lya tergelak sendiri selepas menjawab satu panggilan telefon. Siapakah yang menghubungi cucunya sebentar tadi? “Kenapa Lya? Apa benda yang lucu sangat tu” Tanya Puan Sharifah Aina melihat Lya bagai orang tidak siuman.Mana tidaknya Adam mengajaknya keluar berdating. “Adam boyfriend Lya, tadi baru dia cal ajak Lya keluar” balas Lya sambil... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Puteri vs Nuqman 5

23 October 2014 
Kategori: Novel

439 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Azura Abdullah Read More →

Novel : Cinta Hati Sayang 5

23 October 2014 
Kategori: Novel

379 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Hairynn Salehuddin CINTA HATI SAYANG BAB 5 “Ini Cik Lara Alina ke?” suara seorang wanita di talian. Nombor yang tidak pernah dia nampak sebelum ini. Nak suruh datang temuduga ke. Bagusnya kalau begitu. “Ya saya.” Lara masih berharap yang panggilan tersebut adalah berkaitan dengan kerja. Siapa lagi pula yang hendak menelefonnya dengan gaya formal. Terlalu formal. Mesti dari pejabat... [Teruskan bacaan]

Novel : Bidadara? Siapa? Aku Atau Dia? 4

23 October 2014 
Kategori: Novel

435 bacaan 2 Ulasan

Oleh : ruby nur airis BIDADARA? SIAPA? AKU ATAU DIA? Bab 4 “Abang…abang Qai….” “Qai…Qai…Awak….” “Dia tak bangun lagi?” “Tak…tidur kot?” “Tepi sikit….biar aku yang tolong kejutkan.” GEDEBUK!!! Ooo….papa…mama….SAKITNYA!!! Aku memandang tajam Harris yang tersengih. Dia betul-betul kurang ajar. Entah anak siapalah dia. Malang sungguh ibu bapanya mempunyai anak seperti... [Teruskan bacaan]

Novel : Izinkan Ku Pergi 4

23 October 2014 
Kategori: Novel

525 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Dhazzmi Ridza BAB 4 KENANGAN lalu bermain di pintu memorinya. Kehadiran Adi mengingatkan kembali kepada Hazlina. Tiba-tiba dia merasa rindu kepada bekas isterinya. Wajah lembut Hazlina bermain di ruang matanya. Perpisahan yang tidak diingini tetap mengunjunginya. Air matanya membasahi pipi apabila mengenangkan wanita yang dia sayangi mengharungi keperitan hidup. Sayu juga apabila mengenangkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Untold Love 4

23 October 2014 
Kategori: Novel

620 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Flower Rissa “Loving you is a real thing. Hoping for you to be mine is an illusion” ARFAN dah bantai ketawa dengar cerita Tengku Razayn. Kan betul kata dia! Tengku Razayn dan Nurina memang sweet. “Kau gelak apahal? Nak aku baling dalam loji ke?” Tengku Razayn geram dengan Arfan. Dari tadik dok gelak je. “ Kau berdua sweet sangat lah. Terharu aku.” Arfan sambung... [Teruskan bacaan]

Novel : Jodoh Dengan Dia 4

23 October 2014 
Kategori: Novel

659 bacaan Catat Ulasan

Oleh :FARHANAQASEH JODOH DENGAN DIA BAB 4 Keadaan cuaca yang hujan renyai-renyai amat melenakan tidur Asma Imanina setelah menyambung tidurnya selepas menunaikan Solat Subuh. Asma Imanina nama yang cukup baik maknanya dan kedengaran sungguh sopan apabila menyebutnya. Namun empunya nama tersebut tidak sesopan nama yang telah diberi. Asma Imanina berusia 23 tahun merupakan anak sulung daripada 3 adik... [Teruskan bacaan]

Novel : Cintaku Hanya Untukmu 4

23 October 2014 
Kategori: Novel

604 bacaan Catat Ulasan

Oleh : NAZSUHA FAIZILA BAB 4 Dua bulan kemudian… “APA?! Kahwin?!” bentak Fairuz terkejut. Dia memandang mamanya, Datin Noora. Pandangannya seolah-olah merayu mamanya untuk menjelaskan apa yang sedang berlaku sekarang. “Yes. Papa nak kamu kahwin.” Serius nada Dato’ Johan. Dia memandang tepat ke arah anak sulungnya itu. “Apa semua ni, pa?!” Fairuz mengerutkan dahinya... [Teruskan bacaan]

Novel : Hati Kotak Memori 3

23 October 2014 
Kategori: Novel

143 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Grevillea Magenta Bab 3 Dia memandang pada skrin telefon bimbitnya tanpa berkata apa-apa. Kepalanya digelengkan sambil senyuman terukir pada raut wajah yang kusam, lemah masih tidak bermaya. Diletakkan telefon bimbitnya di atas meja sebelah kanan katil. Tak faham apa yang ada dalam pemikiran wanita. Tak ada angin tak ada ribut, emosi pula. Nazmi Hamzi menghela nafas panjang. Dia kembali... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta 136 Jam 3

23 October 2014 
Kategori: Novel

482 bacaan Catat Ulasan

Oleh : cahaya azmiena Bab 3 Usai makana malam,pak ngah sekeluarga termasuk aku duduk santai kat luar rumah agam milik pak ngah.hanya abang daus ,bella dan baby sahaja yang tak de kat luar.dah landing dah dua orang budak tu kat tilam empuk mereka.abang daus pulak ada kerja nak disiapkan sambil tu tengok-tengok kan si kembar dua orang tu.kalau ikut kan hati,jantung dan deodunum aku ni,aku pun nak join... [Teruskan bacaan]

Novel : Saya Isteri Baru Belajar 3

21 October 2014 
Kategori: Novel

3,578 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Suha Fasihah SAYA ISTERI BARU BELAJAR .:|[ BAB 3]|:. HARI Sabtu menjelma. Hari ini secara rasminya menjadi hujung minggu pertama buat Najla Naqiyah dan suaminya. Ok, menipulah pula kalau ini merupakan hujung minggu pertama mereka sedangkan mereka sudah lebih dua minggu mendirikan rumah tangga. Tetapi, disebabkan hujung minggu sebelum ini mereka masih bersama keluarga, jadi minggu ini buat pertama... [Teruskan bacaan]

Novel : Manja Tak Bersalah! 3

21 October 2014 
Kategori: Novel

1,016 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Ika Hikari BAB 3 Amin melangkah ke arah isterinya. Satu, dua, ti… ‘Ish! Apa yang kau tengah fikirkan ni? Buang nafsu kau tu jauh-jauh. Kau tak ingat ke prinsip kau sebelum kau terima untuk kahwin dengan dia. Kau takkan cair, jatuh hati, jatuh kasih, jatuh sayang dan yang sewaktu dengannya lah. Dan kau dah janji kau nak balas balik... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Si Bunga 3

21 October 2014 
Kategori: Novel

300 bacaan Catat Ulasan

Oleh : nurul nadia BAB 3 Smartphonenya yang berdering nyaring dibiarkan sahaja. Naik rimas dia dengan deringan itu. Dia sudah dapat mengagak gerangan yang menelefonnya itu. Mesti tu si kaki kikis yang tak habis-habis mengejar duitnya. Kerja-kerja yang bertimbun di pejabat membuatkannya bertambah tertekan. Smartphonenya yang sekali lagi berbunyi di pandang lama. Di capainya telefon tersebut lalu dicabut... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Hati Si Mangkuk 2

21 October 2014 
Kategori: Novel

391 bacaan Catat Ulasan

Oleh : BetaNina Bab 2 Rania menghempas dirinya ke atas katil. Masih tidak berpuas hati dengan kata-kata Abesaqnya. “Let bygones be bygones,” “Go to hell la with that! I will never forget yet to forgive him! Ever!” Jerit Rania sambil menekup muka di bantalnya. Hati Rania rasa pedih. Tok! Tok! Tok! Pintu bilik Rania di ketuk. “Adik, adik dah tidoq ka? Umi dengaq adik dok jerit-jerit. Are you... [Teruskan bacaan]

Novel : Bini Aku Hulk?! 2

21 October 2014 
Kategori: Novel

723 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Cik Mimpi BAB 2 ‘MANA pulak perginya budak ni’. Tina mengerling jam tangan warna kuning hitam yang melilit di pergelangan tangannya, 5.15?!. Samsung Galaxy S nya dicapai lalu menekan-nekan skrin mencari nombor Fira. Setelah jumpa ,butang call ditekan. Masih seperti tadi ,peti mel suara yang mengangkatnya. ‘Fira, mana kau…’, keluhnya sambil memeluk badan. Dingin... [Teruskan bacaan]

Novel : Mr.Panda 2

21 October 2014 
Kategori: Novel

454 bacaan 1 Ulasan

Oleh : E. Alyana Bab 2 September , 2010 “POSTO ! POSTO !” Semua mata tertumpu ke arah seorang pemuda yang kelihatan serabut dengan kertas –kertas yang berada di tangan .Aleya mengerutkan dahinya . ‘Kertas apa pulak yang mamat ni edar ni ?’ Desis hatinya . Hanna yang berada di sisi dicuitnya . “Siapa dan apa yang dia edarkan tu Ana ?” Tanya Aleya . Hanna mengangkat bahunya tanda... [Teruskan bacaan]

Novel : Rahsia 2

21 October 2014 
Kategori: Novel

275 bacaan Catat Ulasan

Oleh :Lotus Sya BAB 2 “Assalamualaikum! Ayah Nurul dah balik ni.” jerit Nurul yang berada di depan pintu sambil membuka kasut sekolahnya kepada ayahnya. Nurul memang selalu begitu apabila balik sekolah untuk mengingatkan ayahnya jika dia ada latihan hari ini. “Nurul cepat bersiap. Malam ni ada latihan untuk konsert kamu malam Sabtu nanti.” ayahnya sentiasa kelam kabut menguruskan... [Teruskan bacaan]

Novel : Mencari Kebahagiaan 2

21 October 2014 
Kategori: Novel

304 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Aira Aiza MK – BAHAGIAN 2 Dia terus menoleh ke arahku. Cantik. Itulah perkataan pertama yang terlintas di minda apabila melihatnya dari jarak yang tak begitu jauh. Matanya berwarna coklat hazel. Mukanya putih bersih. Indahnya.. Wajahnya menunjukkan riak terkejut yang amat sangat, barangkali tak menyangka yang aku akan menegur dirinya. Hatiku yang berdegup laju kini beransur normal, tenang... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 17 of 1,097« Pertama...10...16171819...3040...Akhir »