Novel : Jangan!!! Itu Suamiku…31

10 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Nadz D.L Bab 31 Pintu dewan hotel tersebut yang terhias indah dibuka oleh para petugas hotel tersebut.Buat seketika Eliya merasakan dirinya ibarat Cinderella yang masuk ke istana putera raja buat pertama kalinya.Sejurus mereka berempat masuk semua mata tertumpu kepada Eliya yang kelihatan amat jelita dengan gaun labuh dan selendangnya yang bisa menawan hati sesiapa sahaja yang memandang kearahnya.Tiba-tiba... [Teruskan bacaan]

Novel : Kotak Usang Permata 29

10 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Mohd Ikmal Hakim BAB 29 ZAHIRA, Aqila dan anak-anak Puan Salmah sedang sarapan bersama-sama sambil menonton kartun di kaca televisyen. Imran yang baru selesai mandi berjalan masuk ke biliknya untuk menyalin pakaian. “Abang, cepat siap. Kita ada kerja nak buat ni,” pesan Zahira. “Ya, lepas sarapan nanti kita boleh mula buat kerja,” kata Imran. Imran terus masuk ke dalam bilik. Badannya... [Teruskan bacaan]

Novel : Terlerai Sudah 28

10 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : hanilin BAB 28 : Awek Danial?! P agi itu Danial telah mengajak Shiva sarapan pagi bersamanya di sebuah restoran Salem Kari Kepala Ikan yang terdapat di Jalan Yang Kelsom, Ipoh bagi membincangkan perkara berkenaan Aathifah dan Tuan Hassan. “Yo bro! Lama tak jumpe. Pe cete sekarang?“ Shiva menegur sambil menepuk mesra bahu Danial. “Hai! Bro. Ye dah lama kite tak jumpe. Nasib baik terserempak... [Teruskan bacaan]

Novel : Romeo Aku Mencintai Dirimu 26

10 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : ann hanim 26 Sawah padi yang menghijau mendamaikan.Pertama kali Amril menjejakkan kaki di rumah Hani Juliana.Pelawaan Pak Musa kali ini tak mungkin di tolak memandangkan hatinya sudah terpaut pada anak gadisnya.Peluang untuk mendekati ahli keluarga Hani Juliana perlu direbut.Mana tahu kalau-kalau menjadi “Kem Lapangan Terbang tu bukan jauh sangat dengan Tikam Batu ni,kalau ada kerja kat... [Teruskan bacaan]

Novel : Sinar Hidupku 26

10 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : ira nadzirah Bab 26 Kak long! Cerah mata sofea bila terdengar suara itu. Suara yang paling dia takuti selama ini. Adam kalau melakukan sesuatu tanpa perasaan. Dia akan bertindak di luar batasan. Adam! Bila sampai?” soal sofea dengan mata yang cerah. Tadi sememangnya ada lagi sisa-sisa mengantuk tapi kini semuanya segar dan cerah. Alamak! Adam yang sepatutnya tanya kak long. Bukannya kak long... [Teruskan bacaan]

Novel :Hijrah Cinta, Kerana Dia 4

9 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh :Fieyta An Nisa Bertemu, bergaduh. Perkara biasa. HUMAIRA pulang semula ke universiti petang Ahad itu. Tidak puas rasanya menghabiskan dua hari bersama keluarganya di kampung. Pelbagai cerita dan pengalaman yang dikongsi oleh ibunya. Sungguh tabah ibunya membesarkan mereka tiga beradik. Maghrib itu, Humaira singgah sebentar di Pusat Islam. Rindu rasanya dengan suasana rumah Allah itu, rindu dengan... [Teruskan bacaan]

Novel : Oh, My Prince! 4

9 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Hannah Dhaniyah Dua hari selepas Putera Danial mendaftar masuk, suasana di universiti kembali tenang. Tiada lagi wartawan dan polis di pintu utama. Tiada lagi gadis-gadis yang terjerit-jeritkan nama dia di kaki lima. Tapi, tak menjerit di kaki lima, mereka menjerit di tempat lain. Tak menjerit, mereka berbisik-bisik pula apabila ternampak Putera Danial. Setiap kali Putera Danial berjalan dari... [Teruskan bacaan]

Novel : Duda Terlajak Laris 4

9 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh :Aifa Batrisya Zack terus mencari sambil mulutnya membebel perlahan. Dah ke mana pula perginya ni? Baru tadi dia buka baju dan seluar untuk solat zohor guna baju Melayu yang dipakainya malam tadi. Alih-alih sekarang ni, hilang! Dah tumbuh kaki ke dekat baju dan seluar yang dia pakai tadi tu? “Awak cari apa tu?” soal suara yang baru saja menapak masuk ke dalam bilik. “Baju dan seluar aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Dendam Cinta 4

9 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh :Nurul Ain Syuhada “SHAH!” Dyla memanggil. Shah menoleh ke belakang. Senyuman terukir. Kakinya berhenti melangkah. Kot putih yang tersarung di tubuh, dibetulkan sedikit. Sebuah buku tebal berada dalam pegangan. “Kenapa, Dyla?” “Sorry pasal semalam.” “Kenapa dengan semalam?” “Yalah. Tiba-tiba lelaki tu appear dan buatkan awak pergi.” “Eh, tak de apalah. Memang ada kelas... [Teruskan bacaan]

Novel : Bayangan Gurauan 25

9 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Sayhazs Zailie BAB 25 LANGKAH kaki diatur menuju ke cafe hotel di tingkat bawah. Masuk sahaja ke dalam cafe tersebut, Irish mula mencari-cari kelibat seseorang. Namun apa yang dicarinya tidak ditemui. ‘Hmm, mana dia ni?’ detik hatinya. Baru dia berkira-kira ingin melangkah pergi, matanya tertancap pada sesusuk tubuh di satu sudut yang agak tersorok di dalam cafe itu. Irish terkaku. Entah... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Takkan Suka Kau 24

9 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Eyla BAB 24 Salam Mai…. Awak apa khabar? Saya kat sini sihat. Akif pun sihat. Uncle Man pun sihat. Pendek kata semua orang pun sihatlah. Macam mana life dekat Aussie? Kerja macam mana? Okey? Best tak? Mesti best kan? Pagi tadi kan, Akif teman saya breakfast tau! XD Finally, lepas dah nak masuk tiga bulan kahwin, baru lah saya dapat buat dia teman saya makan. Dia setuju untuk teman saya breakfast... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Yang Tidak Terungkap 23

9 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : PUTERI NOR BAB 23 Berita yang diterima dari Malaysia pada lewat hujung minggu itu benar-benar menghibakan Sofie. Syukri, anak kedua Zaiton meninggal dunia disebabkan komplikasi jantung. Walaupun Zaiton pernah menyebabkan dia berkecil hati, ibu saudaranya itu sebenarnya baik hati. Lagipun, Sofie menyayangi sepupunya seperti saudara kandung sendiri. Pada hari Isnin itu walaupun masih bersugul,... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Bintang Hatiku 22

9 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : IRAH HARIZA BAB 22 NIRA melepaskan keluhan kecil. Sedikit berkecil hati sebenarnya. Kenapalah susah sangat lelaki ini mahu faham akan niatnya yang suci lagi murni tu. Teruk sangat ke dia sampaikan dirinya langsung tidak diberi peluang untuk membuat kebaikan? ” Saya kupas kulit epal ni untuk Encik ek?” ” Tak payah! Saya tak makan epal.” Nira mendengus... [Teruskan bacaan]

Novel : Ms. Hot Chocolate Mr. Cappucino 22

9 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : ANIZ ZAMANI BAB 22 Kereta Emran dalam perjalanan ke rumah Johan untuk menjemput Elena. “Jauh lagi ke?” Emran sambil memerhatikan satu-persatu rumah kampung yang ada di situ. “Rumah dia, ada di hujung kampung” kata Azura yang setia menemani Emran ke mana saja. “Jauh juga rumah bakal ‘adik ipar’ saya ni” kata Emran. Elena terbatuk-batuk dan dia dapat merasakan yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Yang Satu 22

9 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : GEE ERA BAB 22 Azan Maghrib berkumandang. Mereka singgah di masjid berdekatan dan sembahyang di situ. Sebaik sahaja mereka yang lain masuk ke dalam masjid, Luqman dan Zeehan sahaja yang tinggal di situ sambil berjalan beriringan untuk ke dalam masjid. Zeehan tiba-tiba berhenti dan duduk di sebuah kerusi yang tersedia di situ. Luqman mula hairan. Dia tak nak masuk dalam masjid ke nak sembahyang.... [Teruskan bacaan]

Novel : 9 Years In Love 21

9 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : NAZA Aku bangun awal walaupun tak ada kelas pada waktu pagi. Sebenarnya semalaman aku tak lena tidur. Pertemuan dengan Luthfi semalam buat aku jadi tak keruan. Bila aku pejamkan mata, aku nampak dia. Aku tak jadi tidur walaupun mengantuk. Lepas solat Subuh, aku baca al-matsurat lepas tu aku baca Al-Quran. Bila hati jadi tak keruan macam ni baru aku reti nak ingat Dia. Selama ni ingat juga, tapi... [Teruskan bacaan]

Novel : Izinkan Aku Terus Mencintaimu 19

9 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Rodhiathul Rashid Bab 19 Kereta Qhairul terus menuju ke Unit kecemasan Hospital tersebut kemudian terus berhenti di hadapan lobi. Setelah bercakap sesuatu, dua orang jururawat bertugas menolak stretcher menuju ke kereta tersebut. Qhairul terus membuka pintu kereta kemudian mencempung tubuh Nisha lalu meletaknya di atas stretcher tersebut. Gadis itu terus dikejar ke satu bilik khas untuk pemeriksaan... [Teruskan bacaan]

Novel : Yes, Isteriku Pregnant! 18

9 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : rashacinta Terkocoh-kocoh Airil turun dari biliknya. Rambutnya kelihatan kering dan berserabut, tidak kemas seperti selalu. Sambil menapak menuju ke rak kasut bersebelahan pintu, dia menguap sambil menutup mulut. Matanya terasa masih berat namun oleh kerana tuntutan tugas, dia menggagahkan diri untuk bangun pagi tadi. Solat subuh juga dia terlepas hari ini! Sebaik sahaja membuka pintu rak kasut,... [Teruskan bacaan]

Novel :Hijrah Cinta, Kerana Dia 3

8 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh :Fieyta An Nisa Kasihnya ibu… PETANG Jumaat itu, Humaira pulang ke kampungnya di Batu Pahat, Johor. Rindu mahu menatap wajah ibu yang semakin dimamah usia dan rindu dengan telatah adik-adiknya yang mencuit hati. Humaira akui walaupun hidup mereka sekeluarga tidak semewah mana tapi dia bahagia dengan kehidupan mereka. Penuh dengan kesederhanaan. Tiada yang kurang dan tiada pula yang lebih. Humaira... [Teruskan bacaan]

Novel : Oh, My Prince! 3

8 April 2015 
Kategori: Novel

Oleh : Hannah Dhaniyah Makan?” Hairi menyoal sebaik saja kami melangkah keluar dari dewan kuliah. Petang ni ada lagi satu kelas dengan Prof. Yash, profesor yang berasal dari negara Bollywood. Masa awal-awal dulu, aku keliru dia dengan Yash Chopra tu. Punyalah aku semangat nak minta tangkap gambar sama, sekali aku salah orang. Nasib baik Hairi yang beritahu masa kelas tengah berjalan. Saat itulah... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 17 of 1,139« Pertama...10...16171819...3040...Akhir »