Novel : Cinta Si Lecturer vs Kasih Si Gadis Utara 9

20 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Tikah Othman BAB 9 Tarikh 8 ogos yang dipilih oleh keluarga Afiq Imtiyaz akan melakarkan satu majlis yang bersejarah di dalam diari hidup kedua-dua keluarga mempelai dan pastinya akan lebih dirasai oleh bakal mempelai yang bakal diijabkabulkan sebentar sahaja lagi di kediaman keluarga Aliah Umaira. Memang perancangan dari dulu lagi bagi mak dan bapak Aliah Umaira yang mahukan kali ini majlis... [Teruskan bacaan]

Novel : Mimpi Realiti 9

20 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh :Nisa TJ 9 Teragak-agak Benjamin meniti jalan. Dia mengikut arah jalan yang bercahaya sepanjang lorong bila kadang-kadang dia sampai ke simpang T. Matanya meliar, cuba mencari di manakah bilik Daniel? Pertama kali perkara ini terlintas di fikirannya setelah dia menginap hampir dua minggu di rumah agam Scot. Selama ini dia hanya fikirkan tentang dirinya tetapi mendengarkan perlian Tuan Scot, dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta High Profile 8

20 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh :Kay Zaaraa Sudah hampir sebulan Suraya memasuki dunia pekerjaan yang penuh ranjau ini. Tempat kerjanya semakin hari semakin dekat di hati. Dia sudah selesa berada di kalangan rakan-rakan dipejabat. Malah, sudah menambah ramai kenalan baru di pejabat. Pada awalnya Suraya berasa agak kekok berada di dalam kumpulan yang hanya dianggotai oleh kaum Adam itu. Namun, mujurlah mereka mahu menerima... [Teruskan bacaan]

Novel : The Prom Dates 8

20 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Anaressa Hari kedua. Pilih baju. Kami singgah Putrajaya atau lebih tepatnya kami singgah Alamanda. Kata Tengku Ayman, dia ada kawan yang ada butik disitu. Malas mahu ambil pusing tentang kawan dia, aku hanya bagaikan lembu dicucuk hidung . Ikut ake mana dia pergi. Dan kini, kami berdiri didepan sebuah butik. Kakinya melangkah masuk sebelum aku membuntuti nya. Buat seketika aku agak terpegun... [Teruskan bacaan]

Novel : Izinkan CintaMu Yang Pertama 8

20 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Puteri An-Nur Mukminin Bab 8 Aku jeling kalendar kecil, melirik pandang pada tarikh yang sudah aku tandakan pangkah x dengan warna merah. Sekarang minggu kedua, tinggal sebulan setengah sahaja lagi aku akan melangkah ke fasa baru. Ya, alam rumahtangga!. Aku membelek-belek kalendar tadi, sampailah ke tarikh 23.03.2014. Tarikh inilah yang akan merubah hidupku. Daripada gelaran cik, bertukar... [Teruskan bacaan]

Novel : Pilihan Hati 7

19 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Najaa Najwa BAB 7 Kak syaa, please tolong chika jaga anak chika ni, chika cuma ada akak je. akak tolong lah chika, chika merayu sangat! Uncle joe ugut chika dia akan bunuh anak chika kalau chika tak ikot dia. Dia cuma bagi chika dua pilihan, sama ada chika nak tinggalkan baby ni atau dia bunuh baby ni. Kak sya, chika tahu akak akan datang sini sebab tu chika pilih untuk tinggalkan baby ni, chika... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku yang kau Sakiti 7

19 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Fieda Zafrul Hakimi merebahkan badannya ke kerusi yang yang disediakan di dalam bilik hotel. Mata ditala kearah luar jendela. Kelihatan matahari baru mahu mula menunjukkan keindahannya. Mata beralih kearah laut yang terbentang luas disebelah sana. Sungguh indah ciptaan sang pengcipta. tiada satu pun cacat cela. Semua tampak sempurna. Bunyi burung-burung yang berkicauan dan bunyi deruan ombak... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Puteri vs Nuqman 7

19 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Azura Abdullah Bab 7 Teruja dengan berbagai barangan yang dipamerkan di dereten kedai yang bagaikan tiada kesudahan itu, Puteri bagaikan hilang fokus untuk mencari tudung. Tambahan pula, hasil kerja tangan orang Turki sungguh halus seninya dengan warna-warna terang yang pelbagai tidak kira pada pakaian, barang-barang hiasan, lampu dan sebagainya menjadikan Puteri bagaikan hilang dari dunia.... [Teruskan bacaan]

Novel : Untold Love 6

19 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Flower Rissa TENGKU Razayn melangkah masuk ke dalam Forest Hotel. “Bos.” Sergah dua orang lelaki yang lengkap berpakaian hitam. Tengku Razayn mendongak. Bibir menguntum senyum saat melihat dua bodyguardnya yang ditugaskan untuk menjaga Nurina. Dia melangkah masuk ke bilik pejabatnya bersama Hilman dan Ben. “Semalam , kami nampak Cik Nurina keluar dengan kawan bos.” Hilman memulakan... [Teruskan bacaan]

Novel : Jodoh Dengan Dia 6

19 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh :FARHANAQASEH JODOH DENGAN DIA 6 Bunyi bising di pagi hujung minggu itu sedikit mengganggu lena Faris Hijazi. Dia yang kembali terlelap selepas pulang berjongging pagi tadi sedikit terganggu dengan bunyi bising yang datang dari tingkat bawah rumah dua tingkat milik umi dan ayahnya itu. Elok sangat lah kan, selepas jongging, kembali menyambung tidur. Entah petua kesihatan dari mana yang Faris... [Teruskan bacaan]

Novel : Cintaku Hanya Untukmu 6

19 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 1 Ulasan

Oleh : NAZSUHA FAIZILA BAB 6 “HA, yang kau ni tergesa-gesa nak jumpa aku kenapa?” tanya Rania sebaik sahaja dia melabuhkan punggung di hadapan Fairuz. “Macam esok tak ada pulak,” sambung Rania lagi. “Kau oderlah air dulu. Nanti aku cerita,” ujar Fairuz sambil mengacau-ngacau air fresh orangenya menggunakan straw. Rania merenung sekilas wajah bungkam Fairuz sebelum... [Teruskan bacaan]

Novel : Kasih Tersimpul 5

19 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Syedah Sid Bab 5 Suka atau tidak, Tengku khairuz tetap kena patuh dengan apa yang dikatakan oleh Engku Badariah. Demi kesihatan nendanya itu,Tengku khairuz kena akur dan mengikuti apa yang telah di rancangkan oleh Engku Badariah.Tiada pilihan lain,Biarpun ia bekeras tapi tak mungkin juga ia akan mempertaruhkan nyawa nendanya hanya untuk kepentingannya sendiri. Dan pagi itu... [Teruskan bacaan]

Novel : Saya Isteri Baru Belajar 5

19 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Suha Fasihah SAYA ISTERI BARU BELAJAR .:|[ BAB 5 ]|:. NAJLA NAQIYAH tekun menyiapkan tugasan di meja belajarnya. Laju jari jemarinya menekan-nekan papan kekunci menaip tugasan yang perlu disiapkan. Auni Atiqah sudah melentokkan kepala di atas katil bersebelahan dengan komputer riba sahabatnya itu. Sedang berfikir barangkali. Sudah menjadi kebiasaan sahabatnya itu akan melakukan tugasan dengan... [Teruskan bacaan]

Novel : Manja Tak Bersalah! 5

19 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Ika Hikari “Amin! Kamu ni dah kenapa? Yang kamu pergi sembur kat isteri kamu kenapa? Penat je dia masak, ini balasan yang dia dapat?” marah Basyirah. “Ayang sabar ayang. Depan rezeki tak elok marah-marah.” kata suaminya, Muhammad Arfa. “Manja tak bersalah! Siapa suruh dia duduk depan manja. Manja manalah tau yang dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Si Bunga 5

19 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : nurul nadia BAB 5 Terbongkok-bongkok Marisa menyusun pasu-pasu bunganya yang semakin hari semakin bertambah itu. Budak Iris ni pun satu. Bukannya nak tolong mama dia nih ha. Orang suruh kerja dekat sini tengok-tengokkan kedai tak nak. Tak minat la flowers not my taste la. Pelbagai jenis bunga memenuhi ruangan kedainya itu. Memang sejak dulu dia memang gemar dengar bau dan warna bunga yang pelbagai.... [Teruskan bacaan]

Novel : Satu Peluru Cinta 9

18 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 3 Ulasan

Oleh :AIMY HANIYA Dah lama akak tak nampak Abby.” Normah mula menyapa sebaik sahaja dia melihat Abby duduk di kantin hospital. Gadis itu sedang menikmati masa rehat dengan bekal yang dibawa dari rumah. Abby sekadar senyum. Mulutnya masih penuh dengan suapan nasi. “Apa cerita Abby sekarang?” soal Normah. Dia mula duduk bertentangan Abby. Kantin hospital agak lengang memandangkan waktu kerja yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Saya Kenal Sayang Saya! 9

18 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 3 Ulasan

Oleh :Nurrul Shuada PENGGERA telefon yang sedang menunjukkan pukul enam setengah pagi itu telah menggamatkan suasana bilik buat seketika. Dengan kelopak mata yang masih nak tak nak aje cuba dicelik, Damia cuba mematikan penggera telefon yang sedang memekak. Seperti biasa, sekeliling ruang bilik itu dipandang terlebih dahulu sebelum tubuhnya dibangunkan dari katil. Macam orang baru sedar dari koma pula! Eh?... [Teruskan bacaan]

Novel : Suamiku Paling Sweet 9

18 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Anjell Pukul lapan pagi baru aku bangun. Ni semua gara-gara tidur lambat semalam. Nasib baik bulan tengah mengambang sekarang ni. Tak adalah terlepas subuh aku pagi tadi. Kalau kat rumah sendiri memang boleh nak bangun tengah hari. Tapi ni rumah orang. Kena bangun awal! Kalau mama tahu ni, mati aku kena bebel. Aku cepat-cepat bersiap sebelum keluar. Masa aku keluar, hidung aku menangkap bau... [Teruskan bacaan]

Novel : Encik Gula Under Age 9

18 November 2014 
Kategori: Novel

1 bacaan Catat Ulasan

Oleh : QISTINA ALYA BANTAL ditepuk perlahan, lantas disandarkan ke kepala katil. Qaseh sandarkan tubuhnya di situ. Tangannya membuka lembaran novel yang sedari tadi dipegang. Giliran novel “Perempuan Lindungan Kaabah” untuk dibaca. Hobi inilah yang menjadikan koleksinya bertambah setiap bulan. Bacanya tak pun. Ada masa terluang seperti ini baru dia baca. Sudahnya berjela lis novel dalam senarai... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta 136 Jam 4

18 November 2014 
Kategori: Novel

0 bacaan Catat Ulasan

Oleh : cahaya azmiena Bab 4 Aku pandang muka aliyah yang masam mencuka.merajuk sebab aku tak jadi keluar dating dengan dia hari sabtu lepas.kesian pulak aku tengok muka dia ni.tapi nak buat macam mana pak ngah dah janji dengan aunty zaharah yang kami akan jumpa dia pada hari sabtu lepas.bagi tahu…tak bagi tahu…bagi tahu…tak bagi tahu….adoi!pening kepala aku fikir masalah aku... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 17 of 1,107« Pertama...10...16171819...3040...Akhir »