Novel : Doa Cinta Hersalina 3

28 December 2010 
Kategori: Novel

532 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Amer Mukhlis BAB 5 Arahan daripada Puan rumah itu tadi mengheret Hersalina dan Mak Timah ke dalam dapur yang serba mewah. Sememangnya Mak Timah amat terperanjat apabila dikhabarkan anak sulung dan anak kedua puan rumah akan sebentar lagi. Bukankah mereka akan pulang lusa? Mak Timah jadi pelik dengan keluarga yang tidak tetap pendirian itu. Sekejap balik hari ini. Sekejap balik esok. Sekejap... [Teruskan bacaan]

Novel : Hantu kau curi hatiku 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

1,061 bacaan 10 Ulasan

Oleh : AtAk(*~*) Bab 2 “Awak……..awak……..awakkkkkkkkk…………macam mana saya nak tolong awak……” jeritan Nur tidak diendahkan lelaki itu…..bayangan lelaki itu semakin menghilang. “Nur…bangun….Nur….” Farah menepuk- nepuk perlahan pipi gebu Nur, housemate, sepupu juga rakan karibnya itu. Nur selalu... [Teruskan bacaan]

Novel : Kasih Along 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

451 bacaan 2 Ulasan

Oleh : NABMR BAB 2 “Lif, ko nie kerek betol! Boleh ko gi cium Aisyah kat depan pelajar lain?” kata kawan karibnya sejak tadika, Khairul Ikhwan. “Tak pe la, Wan. Tak dose, muhrim tau,” balas Along. “Ye la tu. Dah ar, cikgu datang dah. Chaw lu, Assalamualaikum,” Balas Ikhwan sebelum beredar dari tempat duduk Along. Malam itu along meminta maaf dekat Angah, dan... [Teruskan bacaan]

Novel : 2 rasa 1 cinta 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

1,046 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Tsu Fee “Bila kita nak tetapkan tarikh pertunangan anak-anak kita ?” Zahari memukul bola golf. Jauh terbang melayang bola itu hingga sukar untuk dilihat. Dato’ Ahmad senyum. Dia memang sudah agak, sahabatnya itu pasti akan bertanyakan soalan perihal hubungan anak mereka berdua. “Aku tak kisah Har…tapi, Aulia tu lain sikit…apa yang dia buat, dia tak rujuk kami dulu..tapi... [Teruskan bacaan]

Novel : Milik Siapakah Hati Ini 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

601 bacaan 4 Ulasan

Oleh : A’JE FAZLINA BAB 2 JAM sudah menunjukkan jam 6.00 petang. Aku sudah standby tunggu di belakang restauran. Aku pasti sebentar lagi mamat ‘milo ais’ tu pasti akan lalu. Mata aku betul-betul difokuskan ke arah jalan raya. Kalau ada teropong lagi jelas aku dapat tengok dia. Mujur Abang Badrol dan Kak Mila tidak ada di restauran. Jadi bolehlah aku bertenggek kat belakang restauran... [Teruskan bacaan]

Novel : Insan Biasa 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

203 bacaan Catat Ulasan

Oleh : AyaNaomi BAB 2 Suasana Di Café Bunda lengang.Hanya beberapa meja di duduki.Mungkin kerana ketika ini ramai orang memilih untuk terus balik ke rumah selepas penat bekerja seharian.Sebentar lagi Marghrib pula akan menyusul dan aku masih duduk di sini.Menghabiskan masa bersama insan yang aku sayang.Dua minggu tidak berjumpa membuatkan aku rindu pada seraut wajah ini. “u betul-betul... [Teruskan bacaan]

Novel : Kurniaan Terindah 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

416 bacaan 2 Ulasan

Oleh : yana daniel BAB 2 Aku berasa gelisah dan berdebar-debar, degup jantungku semakin kencang dan tidak teratur, takala berhadapan dengan seluruh ahli keluarga terdiri daripada ibu, ayah, along, angah, achik, dan achu, aku terasa seperti seorang pesalah yang bakal dijatuhi hukuman mati mandatori. Aku dan Adam duduk bersebelahan berhadapan dengan mereka, raut wajah Adam kelihatan tenang setenang... [Teruskan bacaan]

Novel : Masihkah Cinta? 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

1,230 bacaan 2 Ulasan

Oleh : ana sofiya 2 Puan Maheran yang bergegas datang sebaik mendapat panggilan telefon daripada Qistina turut menitiskan air mata. Dia tidak mampu memujuk hati anak yang sedang terlalu kecewa. Dia tidak tahu apa yang harus dilakukan. “Apa salah Tina, umi? Abang pergi macam tu saja lepas dia melafazkan cerai. Dia ceraikan isteri dia yang selama ini dia mengaku cinta, umi! Malah, sampai subuh... [Teruskan bacaan]

Novel : Biarkan Semalam Berlalu 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

275 bacaan Catat Ulasan

Oleh : nailofar_mawarnis( Sania Yusof ) Sudah seminggu Hanim berada di Pusat Latihan dan Pemulihan Orang Kurang Upaya(OKU) Bangi itu. Bermakna sudah seminggu lah juga rumah itu sunyi tanpa gelak ketawa Hanim. Hanya tinggal Hana dan Busu Kiah sahaja di rumah itu. Sunyi dan sepi. Apalah sangat yang hendak dibualkan bersama Busu Kiah. Dunianya hanya dapur. Entah apalah yang di buatnya di dapur itu. Nak... [Teruskan bacaan]

Novel : 14:37 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

1,479 bacaan 1 Ulasan

Oleh : acidstar 2 Aidid sebagai aku….. “Gila! Biar betik Long?!” jerit Ayil di hujung talian. Huisy, ngilu telinga aku dengar dia menjerit. Aku segera menjauhkan hensetku dari telinga. “Hoi! Kau ingat telinga Along nie ada insurans ke??” marahku. “Sorry Long.” Perlahan saja suaranya. “Along terimalah??” “Redha je... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Si Musuh 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

521 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Nursa Marza BAB 2 Aleeya memandang kosong buku rujukan fizik yang berada di atas mejanya. Peristiwa semalam dimana dia di tertawakan oleh pelajar-pelajar sekolah masih lagi belum dilupakan. “HEI kau. kau cari apa? Dari tadi aku tengok kau duk pusing-pusing.” Soal gadis yang kelihatan tidak senang dengan dirinya. “herm… saya tengah cari kelas 4 Mawar. Tadi... [Teruskan bacaan]

Novel : Kerana Aku Cinta 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

259 bacaan 1 Ulasan

Oleh : izz faizah “Mak dah cakap banyak kali kat kau, jangan cari pasal tapi kau degil jugak Iman.” Bebel Mak Sofia ketika mereka baru saja selesai makan malam. Jiran mereka yang memaklumkan pada Mak Sofia bahawa ada pertengkaran di kedai mereka. Siapa lagi yang terlibat kalau bukan Iman. Memang dari dulu lagi Iman sering kali dikaitkan dengan mana-mana pertengkaran di kampung ini. Bukan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Dari Syurga 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

246 bacaan 1 Ulasan

Oleh : amber Kemunculan Andrian membawa sejambak bunga ros merah di restoran mengejutkan Insyirah yang sedang sibuk mengemop lantai. Mujurlah abah dan ibunya masih berada di bahagian dapur untuk menyiapkan segala keperluan. Lambat- lambat dia menyandarkan batang mop di tangannya ke dinding. Khuatir kedatangan Andrian akan meletuskan kemarahan ibu, Insyirah segera memaut lengan Andrian dan membawanya... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Fahrin Ahmad? 1

28 December 2010 
Kategori: Novel

555 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Ilham Murabbi Bab 1: Dia Fahrin Ahmad…??? “Hensem giler mamat ni….! “Ceh!Tak abis-abis dengan mamat ni…meluat aku…” “Weii..jangan kutuk-kutuk wei…buah hati aku ni…” “Berangan lebih la kau Min…hahahaa…aku meluat dengan kau..bukan meluat dengan dia” “Cikgu aku cakap…kalau nak dapat sesuatu…kita... [Teruskan bacaan]

Novel : Rindu Tak Terhenti 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

904 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Zara Hannan Zara Imani melangkah dengan longlai, urat saraf tubuhnya terasa amat lemah dan tidak bermaya. Fikirannya terasa berat, seberat hati yang menanggung kesedihan yang datang tanpa diduga. Hatinya asyik menidakkan apa yang telah berlaku. Semangatnya hilang entah ke mana dan akhirnya terjelopok tidak bermaya pada lantai biliknya sambil meraup wajah yang sudah dibasahi dengan jujuran airmata. ‘Ya... [Teruskan bacaan]

Novel : kalau dah macam tu 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

1,271 bacaan 1 Ulasan

Oleh : joyah cool “Hhmmm… Hensem jugak aku ni ye?? Hehehe… Patut ler ramai gurl yang asyik gila je kalau tengok aku senyum…” ujar Ryan Shareza Tok! Tok! Tok! “Ya, mama. Kejap, kejap. Ryan dah siap dah ni” bicara Ryan Shareza setelah ternampak kelibat mamanya di muka pintu biliknya. Hilang terus angannya tentang kesemua gadis yang mengejarnya. ... [Teruskan bacaan]

Novel : IR + IS = I(R+S) 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

1,046 bacaan 7 Ulasan

Oleh : prinxcessdevil -Bab 1- Splarkk!!! Ais krim Julia tertumpah di kasut seseorang. Julia takut untuk memandang tuan punya kasut. Intan Sarafina cuba mengangkat wajahnya. Mampus kau Julia! Bala sudah datang… Intan mencubit lembut pinggang Julia. Sambil itu dia tersengih melihat pelajar putera yang malang di hadapannya itu. Julia tetap dengan posisinya. “Maafkan kawan saya ni eik? Dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Ada aku untukmu 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

4,084 bacaan 4 Ulasan

Oleh : nadi ilham PROLOG Taufiq memeluk tubuhku dari belakang. Dagunya sengaja dilabuhkan di atas bahuku. Seketika aku merasai hangatnya dengusan nafas dirinya di tengkukku saat itu. Hangatnya tubuhnya dalam mendakap tubuhku. Sememnagnya saat ini yang paling aku gemar. Berduaan di waktu malam sambil melihat bintang dan rembulan bercahaya. “Masih kosong..” Aku dapat merasakan kedua... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Alam Persekolahan 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

1,841 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Rara Jingga “good morning, ibu!” Fatin berkata lalu melabuhkan punggungnya pada salah satu kerusi yang berada disitu. “good morning, sayang” Cepat saja tangannya mencapai senduk lalu mencedok nasi goreng pada pinggannya. “Fatin, jangan la gelojoh sangat. Kalau tercekik siapa yang susah, ibu jugak…” Puan Fauziah berkata sambil menggelengkan... [Teruskan bacaan]

Novel : ego + ego = ?? 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

603 bacaan 5 Ulasan

Oleh : nur kiera radiasya PROLOG ” abang… mama… papa.. ada berita gembira nia nak bagitau” terang Nia setelah melihat mereka berada di ruang tamu sambil tersenyum-senyum.. ” ada pe dik?? ” tanya Kimi tidak sabar-sabar… Syed Abdullah dan Syarifah Musaibah hanya menunggu jawapan.. ” Nia dapat tawaran jadi model di Perancis” beritahu Nia sambil tersenyum..... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 829 of 1,067« Pertama...1020...828829830831...840850...Akhir »