Novel : Cinta Si Musuh 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

520 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Nursa Marza BAB 2 Aleeya memandang kosong buku rujukan fizik yang berada di atas mejanya. Peristiwa semalam dimana dia di tertawakan oleh pelajar-pelajar sekolah masih lagi belum dilupakan. “HEI kau. kau cari apa? Dari tadi aku tengok kau duk pusing-pusing.” Soal gadis yang kelihatan tidak senang dengan dirinya. “herm… saya tengah cari kelas 4 Mawar. Tadi... [Teruskan bacaan]

Novel : Kerana Aku Cinta 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

259 bacaan 1 Ulasan

Oleh : izz faizah “Mak dah cakap banyak kali kat kau, jangan cari pasal tapi kau degil jugak Iman.” Bebel Mak Sofia ketika mereka baru saja selesai makan malam. Jiran mereka yang memaklumkan pada Mak Sofia bahawa ada pertengkaran di kedai mereka. Siapa lagi yang terlibat kalau bukan Iman. Memang dari dulu lagi Iman sering kali dikaitkan dengan mana-mana pertengkaran di kampung ini. Bukan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Dari Syurga 2

28 December 2010 
Kategori: Novel

246 bacaan 1 Ulasan

Oleh : amber Kemunculan Andrian membawa sejambak bunga ros merah di restoran mengejutkan Insyirah yang sedang sibuk mengemop lantai. Mujurlah abah dan ibunya masih berada di bahagian dapur untuk menyiapkan segala keperluan. Lambat- lambat dia menyandarkan batang mop di tangannya ke dinding. Khuatir kedatangan Andrian akan meletuskan kemarahan ibu, Insyirah segera memaut lengan Andrian dan membawanya... [Teruskan bacaan]

Novel : Dia Fahrin Ahmad? 1

28 December 2010 
Kategori: Novel

555 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Ilham Murabbi Bab 1: Dia Fahrin Ahmad…??? “Hensem giler mamat ni….! “Ceh!Tak abis-abis dengan mamat ni…meluat aku…” “Weii..jangan kutuk-kutuk wei…buah hati aku ni…” “Berangan lebih la kau Min…hahahaa…aku meluat dengan kau..bukan meluat dengan dia” “Cikgu aku cakap…kalau nak dapat sesuatu…kita... [Teruskan bacaan]

Novel : Rindu Tak Terhenti 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

904 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Zara Hannan Zara Imani melangkah dengan longlai, urat saraf tubuhnya terasa amat lemah dan tidak bermaya. Fikirannya terasa berat, seberat hati yang menanggung kesedihan yang datang tanpa diduga. Hatinya asyik menidakkan apa yang telah berlaku. Semangatnya hilang entah ke mana dan akhirnya terjelopok tidak bermaya pada lantai biliknya sambil meraup wajah yang sudah dibasahi dengan jujuran airmata. ‘Ya... [Teruskan bacaan]

Novel : kalau dah macam tu 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

1,270 bacaan 1 Ulasan

Oleh : joyah cool “Hhmmm… Hensem jugak aku ni ye?? Hehehe… Patut ler ramai gurl yang asyik gila je kalau tengok aku senyum…” ujar Ryan Shareza Tok! Tok! Tok! “Ya, mama. Kejap, kejap. Ryan dah siap dah ni” bicara Ryan Shareza setelah ternampak kelibat mamanya di muka pintu biliknya. Hilang terus angannya tentang kesemua gadis yang mengejarnya. ... [Teruskan bacaan]

Novel : IR + IS = I(R+S) 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

1,045 bacaan 7 Ulasan

Oleh : prinxcessdevil -Bab 1- Splarkk!!! Ais krim Julia tertumpah di kasut seseorang. Julia takut untuk memandang tuan punya kasut. Intan Sarafina cuba mengangkat wajahnya. Mampus kau Julia! Bala sudah datang… Intan mencubit lembut pinggang Julia. Sambil itu dia tersengih melihat pelajar putera yang malang di hadapannya itu. Julia tetap dengan posisinya. “Maafkan kawan saya ni eik? Dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Ada aku untukmu 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

4,083 bacaan 4 Ulasan

Oleh : nadi ilham PROLOG Taufiq memeluk tubuhku dari belakang. Dagunya sengaja dilabuhkan di atas bahuku. Seketika aku merasai hangatnya dengusan nafas dirinya di tengkukku saat itu. Hangatnya tubuhnya dalam mendakap tubuhku. Sememnagnya saat ini yang paling aku gemar. Berduaan di waktu malam sambil melihat bintang dan rembulan bercahaya. “Masih kosong..” Aku dapat merasakan kedua... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Alam Persekolahan 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

1,840 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Rara Jingga “good morning, ibu!” Fatin berkata lalu melabuhkan punggungnya pada salah satu kerusi yang berada disitu. “good morning, sayang” Cepat saja tangannya mencapai senduk lalu mencedok nasi goreng pada pinggannya. “Fatin, jangan la gelojoh sangat. Kalau tercekik siapa yang susah, ibu jugak…” Puan Fauziah berkata sambil menggelengkan... [Teruskan bacaan]

Novel : ego + ego = ?? 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

603 bacaan 5 Ulasan

Oleh : nur kiera radiasya PROLOG ” abang… mama… papa.. ada berita gembira nia nak bagitau” terang Nia setelah melihat mereka berada di ruang tamu sambil tersenyum-senyum.. ” ada pe dik?? ” tanya Kimi tidak sabar-sabar… Syed Abdullah dan Syarifah Musaibah hanya menunggu jawapan.. ” Nia dapat tawaran jadi model di Perancis” beritahu Nia sambil tersenyum..... [Teruskan bacaan]

Novel : Six Different Love Story 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

582 bacaan 5 Ulasan

Oleh : Ayu Najwa 1 Pada petang itu hujan turun agak lebat sehingga menyukarkan Tyha Amanda pulang ke rumah sewanya yang berada tidak jauh dari tempat dia menuntut ilmu. UITM. Dia mengeluh sendirian. Sudah lah pergi tidak berteman,balik juga begitu. Entah ke mana teman-teman karibnya sekaligus teman serumah. Dalam pada dia mengeluh sendirian,dia merasakan ada sesuatu di atas kepalanya. Dia melihat... [Teruskan bacaan]

Novel : Harga Setitis Air mata 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

415 bacaan 1 Ulasan

Oleh : iman adam “Along cantik jugak cincin kat jari tu. Berapa ringgit kau beli?” “Murah jer nie. Boleh dapat dengan harga semurah RM30″ Dia menatap cincin perak yang tersemat di jari manisnya. Lama. …………………………………………………………………………………………………………………………………………… “Abang,... [Teruskan bacaan]

Novel : Gaduh? Cinta? 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

3,293 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Aqila Yasmin Episod 1 Aku benci dia! –Riana- Bum! Semua pelajar yang berada di situ memandang ke arah Riana. Buku-buku di tangan Riana jatuh ke lantai. Muka Riana merah padam. Marah! “Hei! Tak nampak orang ke?!” suara Riana sedikit menjerit. Lelaki yang melanggarnya hanya memandang Riana sekilas kemudian terus tergesa-gesa meninggalkannya. “Woi! Sombong!”... [Teruskan bacaan]

Novel : fallin’ 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

254 bacaan 1 Ulasan

Oleh : yazreen abdul 1 “HETTY….jom kita kahwin.” Tergamam aku mendengar kata-kata yang diluahkan oleh Hariz. Sudu yang aku lagakan dengan cawan kopi serta merta berhenti. Turut jatuh berdenting di lantai. Cepat-cepat aku mengambil kembali sudu yang terjatuh. Itu lebih baik daripada aku menjerit ‘Apa!’ kat Hariz dan seterusnya menarik perhatian pelanggan yang mengunjungi... [Teruskan bacaan]

Novel : Sejuta Nafas Cinta 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

511 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Qasrah_zaifa PROLOG “Isya, kau biar betul? Takkan kau nak ikut aje apa kata mak kau. Ini bukan perkara main-main Isya. Aku tahu kau tak bergurau kan dengan benda-benda macam ni. Aku nak mintak tolong sekali aje dengan kau. Tolong, tolong dengar apa kata hati kau dulu. Cukuplah selama ni kau berkorban untuk orang lain. Aku sayangkan kau, Isya…” “Aku tak tahulah,... [Teruskan bacaan]

Novel : Bukan Cintaku 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

184 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Rose Aqilea Pagi-pagi lagi lagi rumah ni dah riuh mengalahkan rumah yang buat kenduri kahwin. Perlahan-lahan kakiku menapak turun dari tingkat atas. “Along, marilah cepat sini, Angah dah balik nih” Acu lantas mendapatkan aku sebaik ternampak kelibat aku yang masih tercegat kat tangga.Adik bongsu aku yang sorang ni baru berusia 9 tahun bukan boleh diam kalau Kak Ngah dia dah... [Teruskan bacaan]

Novel : Pak arab! prolog

27 December 2010 
Kategori: Novel

321 bacaan 4 Ulasan

Oleh : chuckie “Humm, aku ni bukanlah baik sangat. Nak kata cun sangat pun tak juga. Tapi, boleh lah tahan.” Bisik hatinya nakal. Matanya masih lagi menatap surat yang dia dapat petang tadi melalui Amelia. “Tapi, macam tak percaya je. Dari musuh,jadi kawan dan sekarang? Kekasih? Hish! Ngeri aku!” Tangannya masih memegang surat itu. Kemudian,dia ketawa kecil. “Orang sekarang... [Teruskan bacaan]

Novel : Lies 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

209 bacaan 1 Ulasan

Oleh : ny_mizushima APGUJEONG STREET memang sentiasa sesak! Dari satu kedai ke satu kedai, tetapi masih belum jumpa apa yang diinginkan. “Sooyoung,dah la tu… aku penat la… ” EunJung melabuhkan punggungnya di atas bangku yang disediakan di tepi jalan. Sooyoung bergerak ke arah EunJung. ” Sikit saja lagi…” Dia turut melabuhkan punggungnya disebelah EunJung. EunJung... [Teruskan bacaan]

Novel : kirimkan rindu 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

316 bacaan 2 Ulasan

Oleh : yna syafique Bab 1 IVA memaut lengan Nashrul erat.Seperti tidak mahu di lepaskan saja.Dia tersenyum bangga.Bangga berganding dengan jejaka hansem seperti Nashrul.Ketika itu mereka sedang bersiar-siar di sebuah pusat membeli belah.Banyak barang yang di beli. ” Nash you tak nak makan ke? I lapar lah.”Iva bersuara manja. ” Alah you ni. Malam-malam pun nak makan ke?” ”... [Teruskan bacaan]

Novel : Ilhamkan Bahagia 1

27 December 2010 
Kategori: Novel

288 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Atikah Motornya diparking di tepi jalan,berhadapan kedai dobi Ummi.Langkah kakinya diatur untuk mengambil pakaian yang dihantarnya semalam untuk didobi.Jam tangan dikerling.Keadaan kawasan bandar sudah semakin sesak memandangkan ini waktu makan tengahari.Kelihatan semuanya berlumba-lumba mengejar masa,sama juga seperti dirinya.Inilah adat,dah namapun kerja makan gaji terpaksalah berkejar-kejar... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 829 of 1,066« Pertama...1020...828829830831...840850...Akhir »