Novel : Cinta untuk miss clumsy 2

14 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : nina ahmad “Arissa… jom keluar gi makan.” Amany mempelawa Arissa yang leka menyiapkan kerjanya. Arissa masih lagi ligat menaip kerja yang diberi oleh Syed Airiel. Dia tidak menghiraukan pelawaan Amany. Ini semua gara-gara kelancangan mulutnya, syed Airiel memberi denda kepadanya. “Oit, Arissa! Kau marah aku ke, pasal tadi? Sorry laa. Kau kan tau aku tak berani... [Teruskan bacaan]

Novel : Suri Hati Kefli 2

14 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : LadyZik Bab 2 ” Malam ni I mahu U layan I superbeb k,honey?”.Tangan lelaki dalam separuh abad itu mencuit manja dagu Surihani.Terdengar ketawa halus dari lelaki tersebut.Lantas pipi Surihana diciumnya galak.Surihana hanya mampu memejamkan mata.Menahan perasaan betapa dia jijik diperlakukan sedemikian. Perjalanan ke hotel yang bertaraf 5 bintang terasa sangat cepat.Sekejap... [Teruskan bacaan]

Novel : Betul Ke Cinta? 2

14 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Eva Bab 2 Jam baru menunjukkan pukul 9.30 malam. Tapi aku dah mengantuk dan penat gila. Orang gila pun tak macam aku. Ini semua sebab siang tadi temankan si Mia shopping lah ni. Bayangkan, kita orang shopping dari pukul 12 tengahari sampai pukul 6.30 petang baru balik. Mia tu kalau shopping, memang dah tak ingat dunia, habis satu mall di tawaf nya tadi. Kaki aku ni sampai dah shaking dah.... [Teruskan bacaan]

Novel : Cahaya Qaseh 2

14 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Kathy Tuah Sudah tertulis semua ini terjadi. Selepas makan malam Cahaya Qaseh duduk di ruang tamu bersama mama dan papanya. Seperti biasa Cahaya Qaseh akan bersandar di bahu mamanya. Tan Sri Annuar hanya menggelengkan kepala melihat tingkah laku anak bongsunya yang tidak pernah berubah itu. “Lambat pulak Iman balik malam ni,” tiba – tiba Puan Sri Qaira bersuara. Siaran Buletin... [Teruskan bacaan]

Novel : Ceritera cinta danisya 2

14 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : violet Bab 2 Setiap kali ke rumah sewa Danisya, Erin pasti akan dijamu dengan pelbagai makanan yang enak-enak belaka. Buktinya hari ini dia dijamu dengan nasi goreng kampung berserta ayam goreng . “Beruntung betul kau Mel, hari-hari dapat makan makanan yang best macam ni. Itulah sebabnya aku suka lepak kat rumah kau... [Teruskan bacaan]

Novel : Jangan tinggal maya 2

14 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : mardhiah 2 Maya mengurut perlahan lehernya yang terasa lenguh. Hari ini penghuni rumah ini mengadakan aktiviti bagi mengisi masa lapang mereka. Mereka beriadah bersama pegawai di rumah perlindungan ini yang turut menghadirkan diri, termasuk Ummi Khadijah. Pegawai rumah perlindungan ini tidak menetap bersama mereka, sebaliknya mereka berulang alik dari rumah keluarga. Yang tinggal bersama mereka... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelangi Hati 2

14 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Adra Adiella BAB 2 Dua pasang mata itu merenung Airis tajam. Airis berpura-pura tidak menyedarinya dan meneruskan tingkahnya yang dari tadi mencuci pinggan mangkuk yang berbaki di dalam sinki. Waktu ini dia sudah berada di rumah, melangsaikan pula kerja-kerja harian di rumah. “Kau pergi mana tadi?” Tanya Mak Mah mendatar. Direnung mata Airis tajam. Airis melarikan pandangannya.... [Teruskan bacaan]

Novel : Transfomasi untuk Amani! 2

14 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : syafikah shari Amani menarik nafas panjang.Tangannya memegang tembok tangga yang membawanya ke arah dorm yang bakal menjadi tempat tidurnya selama beberapa tahun ini. “Tingginya! Kalau macam ni,boleh kurus Amani.Kak Lisa kalau duduk sini mesti kurus dan ramping kan papa!” ujarnya sambil terbayang wajah Kak Lisa yang bersaiz xxl itu.Dia ketawa sendiri.Baru beberapa jam ridu kian menjengah... [Teruskan bacaan]

Novel : Semurni Suara Alam 2

14 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Web Sutera BAB 2 Selang beberapa hari kemudian, datanglah dua orang sahabat lelaki. Berehatlah mereka berdua di atas seketul batu yang saling berhadapan. Sedang berbual santai, terpandanglah mereka akan bunga teratai di tengah-tengah kolam. “Amboi! Cantiknya bunga teratai itu, Amin. Kelopaknya kehijauan jerneh. Lembut dan indah dipandang,” kata Khairul sebaik melihat bunga teratai... [Teruskan bacaan]

Novel : Dosa seorang kekasih 2

14 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : ROS KEMBANG EPISOD 2 “Nuarah cepatlah sikit, aku dah tak tahan dah ni, kau nak duduk berapa lama lagi kat dalam tu?”. Syafiqah tak senang duduk sambil mengetuk pintu bilik air kerana menahan perasaan untuk buang air kecil. “Tunggulah kejap Ika, aku dah nak siap dah”. Sahut Naurah Damia dari dalam bilik air. “Apalah kau ni Naurah, masuk bilik air berjam-jam,.... [Teruskan bacaan]

Novel : Ku Akan Menanti 2

14 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Nafisat Tahira “Abang,Risyh rasa,tak payah jumpa dulu lah,Risyh tak nak bantah cakap mama.Kalau Risyh jumpa dia dulu,nanti Risyh berubah hati macam mana?”Airisyha menyatakan keresahannya sambil memandang abangnya yang leka bermain PS2. Risyh,abang terima segala keputusan Risyh.Abang pun terkejut masa papa cakap dah tunangkan Risyh sejak kecil.Abang tak sangka Risyh terima keputusan... [Teruskan bacaan]

Novel : Lembaran Jiwa 2

14 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : ANA LAILA 2 “Okey, sampai sini sahaja latihan kita. Esok jangan lupa, ada lagi latihan.” Anis memberi peringatan terakhir kepada anak-anak buahnya. Setelah memastikan anak-anak buahnya beredar, Anis kemudiannya mengambil beg sandangnya yang diletakkan di bawah pohon Melor. Tiba-tiba sahaja dia ditegur oleh Hanif. “Hai,... [Teruskan bacaan]

Novel : Izinkan Aku Bahagia 2

14 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Chubby Mummy ” Welcome to Perhentian Island ” Tourist guide yang memakai topi lebar , berseluar paras lutut dan berbaju bunga – bunga memulakan ucapan alu – aluan. Kami semua berasa sangat teruja . Selepas taklimat ringkas , kami semua diberi kunci chalet masing – masing. Mungkin disebabkan aku antara orang penting dalam rombongan ni , kumpulan aku telah diberi bilik yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Jodoh itu Milik Kita 3

13 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : sara aisha Bab 3 Dahlia memandang wajahnya di cermin dan memicit lehernya beberapa kali. Lenguh! Sejak siang tadi tidak habis-habis dia melayan tetamu yang datang ke majlis yang diadakan di sebelah pihak Aariz. Tidak habis-habis juga dia ditanya tentang pertukaran pengantin lelaki. Mujur juga Aariz tidak pernah meninggalkan dia sendirian. Jadi, tidak perlu dia menjawab. Semuanya Dahlia serahkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Isteriku, 19 Tahun 2

13 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : AkuSiGadisBiasa [2] “Nanti, rajin-rajin makan ubat ya. Biar cepat sembuh.” Aiman usap kepala kanak-kanak berusia 6 tahun itu. Mata si kecil yang bundar kelihatan lesuh, mungkin kerana demam panas yang dia alami. Kasihan.. “Zara, say thanks to doctor.” Wanita muda yang datang bersama si kecil itu bersuara dan lempar senyuman kepada Aiman. Senyumannya berbalas. “Thanks... [Teruskan bacaan]

Novel : Mungkinkah 1

13 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Hanni Ramsul BAB SATU “Gila ke laki kau ni, Risa?,” Arisa menyapu air mata yang membanjiri pipi. Wajah bapanya yang kelihatan marah dipandang dengan rasa hiba. Terasa beban yang ditanggung sudah tidak mampu digalas. Sudah terlalu penat dia melayan kerenah Radhi. Semakin hari semakin teruk layanan Radhi padanya. semakin hari Radhi semakin sengaja mahu menyakitkan hatinya. “Itulah.... [Teruskan bacaan]

Novel : AKAK 1

13 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : dr.rock ” Jodoh dan pertemuan di tangan Tuhan. Kalau pun kita beriya nak tapi Tuhan masih tak nak kasi, kita tak akan dapat jodoh kita. Jadinya, tak payahlah susah-susah carikan calon suami untuk Along. Kalau ada nanti, adalah. Kalau ALLAH nak bagi jodoh tu, sesaat pun Along tak boleh lari dah.” Kata-kata tegas keluar dari mulut Aida. Itu prinsip yang dia ketengahkan setiap kali... [Teruskan bacaan]

Novel : Yang Mana Satu? 1

13 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Afifah Yusof Farisha memandang kereta mewah yang terpangking cantik di belakang kereta Myvinya. Tudung di kepala dibetulkan. Peluh yang mula menitik di dahi dilap dengan lengan baju kurung. Mata Farisha memandang sekeliling. “Siapa yang ‘pandai’ sangat letak kereta belakang kereta aku ni? Kalaupun bodoh janganlah nak tunjuk sangat kebodohan tu. Macam mana aku nak keluar sekarang? Banyak... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Budak Fixie 1

13 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : sme_zea Cap disarung di atas tudung Arini hitam saiz M. Macam biasalah bila hujung minggu ataupun cuti semester, kerjanya mestilah dengan budak-budak fixie yang lain. Walaupun jiran-jiran agak pandang serong dengan hobi aku. Tapi aku kisah apa? Aku bukannya hisap dadah ataupun mencuri. Orang lain tu yang melalak, ber-dating dekat taman tengah malam-malam buta tu, diorang tak pulak pandang serong.... [Teruskan bacaan]

Novel : Awak…saya sayang awak! 1

13 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : lily nazla Bosan! Itu yang sedang aku alami kini. Sudah genap dua bulan aku menjadi penggangur terhormat. Bukan tiada sebarang tawaran pekerjaan yang di tawarkan kepada aku namun semuanya di tolak mentah oleh ayah. Aku juga tidak memahami apa sebenarnya yang di ingini oleh ayah. Nak katakan pekerja yang ditawarkan kepada aku itu tidak senonoh rasanya tidak!. Mulia apa menjadi seorang baby sitter.... [Teruskan bacaan]