Novel : Aku tak suka kau!!! 8

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : akira Mika kelihatan sibuk mengemas rumah banglo yang dihadiahkan oleh Dato Hisham.Dari ruang tamu ke bilik dan seterusnya ke dapur.Manakala Danny hanya duduk di ruang tamu menonton televisyen tanpa membantu Mika membuat kerja rumah. Hari ini merupakan hari pertama mereka di rumah banglo itu.Melihat keadaan Danny yang senang-lenang di sofa membuatkan Mika darah Mika menyirap. “Nak kena... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Si Gemuk Aku 8

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Tyona Bab 8 “Ahahahaha….”Sinis tawa Amirul. Lelaki itu seronok menterawakannya. Tangannya melekap ke perut sambil ketawa terbahak-bahak. “Gemuk..padan muka kau!” Ejek Amirul. Anita yang terduduk memegang perutnya mengerut kelaparan. “Jangan!Jangan dekat! Pergi kau dari sini. Aku benci kau!” “Hahaha…Memang padan dengan muka kau.... [Teruskan bacaan]

Novel : LELAKI INI, perempuan itu 7

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Umie Nadzimah JAM di ‘dash board’ hadapan menunjukkan tepat pukul dua belas tengah malam , Seri Cempaka memberhentikan kereta Myvinya di hadapan rumah. Keadaan sekitar sungguh gelap. Lampu di rumah Seri dan Pakcik Latif tidak menyala walaupun satu. Petanda Kak Jun balik kampung dan tiada seorang pun di rumah Pakcik Latif. Tetapi masih ada cahaya samar-samar dari bahagian luar rumah jiran... [Teruskan bacaan]

Novel : Sesuci Kasih 7

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Adilla Tasha BAB 7 Kayu di tangan ku kuis-kuis tanah di sekeliling membentuk satu bulatan. Sejak peristiwa itu aku jadi pendiam. Bukan kerana permergian arwah tetapi kata-kata abah sehabis lepas arwah dikebumikan. Nyaris abah tak bertumbuk dengan anak arwah masa mereka sampai dari Kuala Lumpur.. Setelah arwah dikebumikan baru nampak kelibat pakcik Jiman dan pakcik Jalal. Itu pun sekejap saje... [Teruskan bacaan]

Novel : Misteri Pulau Crystal 6

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Ira Amirah BAB 6 >Chaldean Asteroids? Keesokan harinya,mereka berlima pergi ke dewan makan dengan wajah yang pucat. “Korang ni….ok ke tak?”Soal safiah. “Dah tiga orang kena culik,macam mana kami nak ok.”Ujar Hanisah. Hafiz secara tiba-tiba kelihatan sangat gembira.Keadaan ini membuatkan rakan-rakannya yang lain berasa sangat terkejut melihat wajah Hafiz yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Bad Boys 6

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Atikah sweet Setelah melangkah masuk ke dalam perut Hotel Inspirasi, terasa kedinginan pada badan Nadhirah dan Lailatul. Lailatul segera mempercepatkan langkahnya pergi ke pejabatnya. Dalam sedap-sedap Nadhirah menikmati kedinginan, tanpa disedari tangannya ditarik. Terkedek-kedek dia mengikuti gerak langkah orang itu. Bila Nadhirah melihat orang itu dari belakang, susuk tubuh belakangnya seolah... [Teruskan bacaan]

Novel : Ranjau hati seorang isteri 6

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : syafriyana Bab 6 Seawal jam 7:30 pagi, Rin dan anak-anaknya bersiap-siap untuk ke sekolahnya. Mereka berkumpul di Sekolah Taman Setia Wangsa. Rin telah menahan sebuah teksi untuk membawa mereka ke sekolah itu. Rin meninggalkan kereta Personanya di rumah. Apabila mereka tiba, kawan-kawan yang turut serta dalam rombongan itu telah memenuhi ruang lobi sekolah. Mereka sedang menanti sebuah bas yang... [Teruskan bacaan]

Novel : Berani Kiss 6

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : NORAKMA NAZERI Bab 7 “Audi?” Giana memandang pemadu di sebelahnya. Dia mendapat tahu nama lelaki itu daripada ibunya ketika Puan Akma memalukan dirinya, meminta agar lelaki itu menjaganya. Seolah-olah dia budak sekolah yang hendak pergi berkhemah. Oh yea, memang aku budak sekolah lagi. Giana mengingatkan dirinya sambil tersenyum. Masih teringat gelak tawa yang memenuhi rumah mereka... [Teruskan bacaan]

Novel : Toucholic 6

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : zarith natasha “YAN, pukul berapa sekarang?” Jerit Irdini dari arah dapur. Izyan yang sedang leka menaip assignment merenung sekilas pada jam yang tertera di toolbars laptopnya. “Lima minit lagi pukul sembilan. Kau masak maggi ke kacau dodol dekat dapur tu, Nini? Setengah jam dah ni takkan maggi kau tak kembang-kembang lagi?” Soalan Izyan berbaur sindiran. ... [Teruskan bacaan]

Novel : Seharum Cinta Sejati 6

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Siti Fatimah ~Bab 6~ “Ika.. Saya nak ajak awak keluar makan malam ni boleh tak..?” tanya Ewan setelah hampir dua bulan kami kenal ketika aku sedang berbincang dengan Hana tentang Kelab Pasukan Kompang yang telah kami sertai membuatkan aku terdiam seketika kerana belum pernah lagi seorang lelaki mengajak aku keluar makan malam.Berdua pula tu.. Hana hanya tersenyum melihat aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Penantian Cinta 6

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Siti Fatimah “Faiz,aku rasa kau kena berterus terang la dengan Riana tentang perasaan kau kat dia. Sampai bila kau nak pendamkan perasaan kau tu. Takkan kau nak tengok dia disambar orang lain kot”cadang Johan yang sedia maklum dengan hubungan kawannya dengan gadis pilihan hati yang hampir dua bulan dikenalinya itu.Walaupun dia tidak pernah berbual dan hanya sekadar pernah melihat... [Teruskan bacaan]

Novel : Nostaligia Cinta Gila 5

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Wiween “Kate..hey!” Hisy..apa lagi lah dia nih?? Makin jauh aku lari makin dekat pulak dia datang! Masa aku nak masuk library lah dia nak mengacau. Spoil betul! “You nak apa lagi ni?” kataku bersahaja. “Nak you.” dia tersengih. “Haha very funny.” aku membalas sambil tunjuk muka meluat! “Dear..dah lah tu. Takkan nak merajuk sampai macam ni... [Teruskan bacaan]

Novel : Seindah Hujan Cinta 5

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Qash Shazwani Sudah sejuk nampaknya kisah pencarian calon isteri buat Wasim. Lega hati Aneesa. Sudah seminggu Zarita dan Wasim tidak mengganggunya. Tidak payahlah dia bersusah hati akan nasib Zarita bila Wasim beristeri baru. Setelah berhenti kerja dengan Zarita, Aneesa kini benar-benar sudah menjadi penganggur terhormat. Apatah lagi bila Tuan Malim sendiri begitu beria-ia menyuruhnya duduk... [Teruskan bacaan]

Novel : Aku Perempuan Itu 5

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Addy Rifqhiey Bab 5 : Aku Perempuan Itu Cahaya yang dirasakan memancar ke arah dia dan Amaliya tidak hiraukan. Beberapa ketukan di cermin kereta membuat aktivitinya terhenti. Dia mendengus geram dan berpaling ke arah bunyi ketukan itu. Matanya membulat apabila mula menyedari beberapa orang lelaki sedang menyuluh mukanya dan Amaliya. Cepat sahaja dia membetulkan baju dan kedudukan dirinya. Rambutnya... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelangi Cinta 5

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Myera Jasmi Nak bagi apa, eh??? 5 “Pa, jom pergi kedai.”ajak Fiffy. “Pergi kedai? Nak buat apa?”tanya papanya. “Fi, nak beli something untuk kawan Fiffy. Esok hari jadi dia.”jawab Fiffy. “Oh, okey la. Pergi ambil kunci kereta.” * * * * * * * “Idah, cepat la sikit. Lambat betul la kamu ni. Kau tengok mak... [Teruskan bacaan]

Novel : I’m not your butler or P.A or SO ON..!!! 4

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : sme_zea Taman, Entah macam mana lepas aku habis solat subuh tu,kepala aku ni boleh tunduk ke bumi iaitu menyatakan ‘ya’ kepada soalan si Zafran tu.Eh,kantoi pulak solat Subuh tadi tak khusyuk tapi aku baca doa qunut jugak tau… Zafran macam biasa lah asal nampak je awek-awek cun yang ‘bongkok-bongkok’ tu tengah ikut buat senaman dia mula la buat bunyi ala-ala tikus tu.Yela kan mamat... [Teruskan bacaan]

Novel : My Beautiful Lady 4

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : NUR ILHAM BAB 4 “NO!!!” suaran lantang Wani memecah suasana dalam restoran itu. Rasyaf agak terkejut dengan riaksi tersebut. Mahu tak, Wani siap berdiri sambil kedua tangan menghempuk meja. Bergoyang pasu bunga atas meja itu. Cepat-cepat Rasyaf pegang pasu tersebut dari terjatuh. “Awak duduk dulu. Saya belum habis cakap lagi. Yang awak tiba-tiba menjerit macam perempuan meroyan... [Teruskan bacaan]

Novel : Senyum Lagi 4

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Permata Nilam BAB 4 “Wan apa kau buat semalam?” “Hish… Boy, kau cakap perlahan – lahan ler sikit! Nanti kena dengar orang mati aku” rungutku. “Tuler kau, berani buat berani tanggung” “Eleh, orang lain aku tak takut pun! Cuma aku khuatir kalau abangku dengar pasti kena report kat abah. Abahku tu garang sikit, kau bukan tak tahu” “Apa... [Teruskan bacaan]

Novel : Kasih Untukmu 4

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : eisya leeya BAB 4 Selepas menghantar anak buahnya,Amir memandu keretanya menuju tempat yang selalu dikunjungi bersama Syuhadah.Setelah sampai ke tempat yang dituju,Amir memarkir keretanya di bahu jalan.Amir keluar dari kereta dan memerhatikan seluruh kawasan itu.’Masih tidak berubah’.Detik hatinya.Tiba-tiba telefon bimbitnya berbunyi.Tertera nama sepupunya,Farish. “Hello,Mir.Kau dah... [Teruskan bacaan]

Novel : Demi Hati Ini 4

8 June 2011 
Kategori: Novel

Oleh : Juemelda Hermand BAB 4 East Coast Mall Kuantan menjadi pilihanku untuk membeli-belah. Keramaian manusia tidak menghalang aku untuk berjalan dalam keadaan sesak. Adikku Emyra sudah hilang entah kemana, pantang di bawa berjalan! Aku sendirian menyusuri expo yang berderet di ruang lobi, jualan murah. Aku membelek beberapa helai tudung Arianni, Syria tak ketinggalan juga tudung Siti. Wah, macam-macam... [Teruskan bacaan]