Novel : Insan Biasa 7

17 February 2011 
Kategori: Novel

464 bacaan Catat Ulasan

Oleh : AyaNaomi BAB 7 To My dearest Hannah with lots of love, Happy Birthday!!! I’ll hope for your 19th birthday this year will be full of joy and happiness.I’m sorry for not wishing your birthday a few weeks ago.I’m stuck with a tight schedule here.I have to prepare myself for the final exam that will be held in a few month from now.(lot’s of work and reading stuff to do…hate it…>>ggrrrr) ... [Teruskan bacaan]

Novel : Ceritera bulan madu 6

17 February 2011 
Kategori: Novel

4,432 bacaan 7 Ulasan

Oleh : daliazulia@yukariinomori AKU tidak dapat melelapkan mata. Sesekali aku memandang ke arah suamiku yang sudah terlena di tepi sofa. Entah angin apa yang datang, Hafiz sanggup tidur sebelah aku walaupun hanya berbentangkan toto berwarna kelabu itu. Gara-gara kedegilan aku yang tidak mahu tidur bersama di atas katil. Kali ini aku lihat Hafiz tiba-tiba menjadi seorang yang boleh bertolak ansur dengan... [Teruskan bacaan]

Novel : Kemarau Kasih 6

17 February 2011 
Kategori: Novel

2,606 bacaan 8 Ulasan

Oleh : IDA RIYANA 6 ” APA? Nak pindah!” mamanya terkejut seraya melabuhkan punggung lebarnya ke kerusi kayu jati di beranda. “Kat sini tak selesa ke, Azam?” sambungnya lagi. Azam hanya tunduk merenung hujung kakinya. Perlahan-lahan dia mengangkat mukanya memandang tepat ke wajah mamanya yang sedang berkerut seribu itu. Dia tahu keputusan untuk berpindah akan membuatkan mamanya... [Teruskan bacaan]

Novel : Hanya kau di hatiku 6

17 February 2011 
Kategori: Novel

1,742 bacaan 4 Ulasan

Oleh : aisya fawizna “Kenapa senyap je, wak? Tercekik lollipop eh?” Akif Zachary pura-pura bertanya. Sengaja dia menekankan perkataan ‘lollipop’. Mahu melihat reaksi gadis itu yang seterusnya. Ternyata, usahanya tidak menghampakan. Saat matanya meratah seraut wajah yang sudah memerah ke tahap maksimum itu, perut Akif Zachary terasa seperti mahu pecah. Kalau diikutkan hati lelakinya,... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami Aku Ustaz?! 11, 12

16 February 2011 
Kategori: Novel

63,386 bacaan 59 Ulasan

Oleh : aku_dia “Banyakkan jelah bersabar, Fiz…” Aku terdengar Umi bercakap dengan Abang Hafiz masa aku nak cari ustaz aku tu dekat dapur. Bila terdengar je Umi cakap macam tu, terhenti terus langkah aku. Telinga aku pasang, mahu mencuri dengar. “Insya Allah Umi…” Itu sahaja aku dengar Abang Hafiz membalas. Hai? Macam dah habis berborak je? Ah! Ruginya aku tak datang... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Gila 7

16 February 2011 
Kategori: Novel

6,647 bacaan 18 Ulasan

Oleh : Allysha Qyrana BAB 7 “Good morning princess. Lena tidur sebelah abang malam tadi?” opss..macam mana aku boleh terlajak tidur sampai pukul 10 pagi ni. Ni mesti kes lewat lena malam tadi. Mana taknya dekat subuh baru aku rasa lali. Yang Hadi ni satu berabang-abang dengan aku akhir-akhir ni apa kes. Gila meroyan apa. Aku menggosok-gosokkan mata yang perit melihat sinar cahaya pagi.... [Teruskan bacaan]

Novel : Suamiku Suri Rumah? 5, 6

16 February 2011 
Kategori: Novel

2,994 bacaan 14 Ulasan

Oleh : Ilham Murabbi Suamiku Suri Rumah?5 Perit benar hati Hazim. Bagai disiat-siat. Geram dibibir untuk melepaskan talak pada Melida. Iman yang berbaki membuatkan Hazim masih bersabar. Perbuatan Melida mencabar naluri seorang lelaki. Bahagia itu relatif. Malang sekali keinginan manusia untuk bahagia sering tidak kesampaian.Apakah aku tidak berpeluang bahagia? Tuhan, berilah aku bahagia. Ujian Mu begitu... [Teruskan bacaan]

Novel : Tiada yang lain 6

16 February 2011 
Kategori: Novel

2,082 bacaan 3 Ulasan

Oleh : ana sofiya 6 Sudah sebulan sejak kejadian di pagi hari Isnin dulu. Rasa malu itu belum hilang lagi. Kini, sekali lagi dia diuji. Oleh lelaki yang sama juga. Kecil benarkah Kuala Lumpur sehingga mereka dipertemukan semula? Kini, lelaki itu sedang mentertawakannya. Bukan hendak menolong, menarik dia bangun, sebaliknya lelaki itu dengan selamba berbual-bual dengan kawan-kawannya sambil mereka merenung... [Teruskan bacaan]

Novel : Six Different Love Story 6

16 February 2011 
Kategori: Novel

564 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Ayu Najwa Fakhrul Hariri sedang duduk seorang diri di bawah sebatang pohon yang rendang ketika di tegur rakannya,Adib. Dia membetulkan kedudukannya. ” Kau kenapa Yie? Duduk sorang-sorang.” Ujar Adib memulakan perbualan. Fakhrul hanya mendiamkan diri. Apabila tiada respon,Adib kembali bertanya. ” Kau tak de kelas ke?” soalnya merenung lelaki yang mempunyai kulit sawo... [Teruskan bacaan]

Novel : My Beautiful Jade 6

16 February 2011 
Kategori: Novel

478 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Witch Masquerade 6 : One [special] PINTU bilik kerja Moon diketuk. Dia menjawab tanpa memandang muka pintu. Kiran menggeleng. Walau sudah belasan tahun dia berkerja di Fashion House itu bersama Moon, dia masih tidak faham dengan sikap Moon. Kiran duduk dihadapan meja. Segelas Nescafe diletak atas meja yang bertimbun dengan fail-fail. Maunya tak nampak Moon. “Rasanya kalau bangunan... [Teruskan bacaan]

Novel : Apabila Dua Menjadi Satu 6

16 February 2011 
Kategori: Novel

2,534 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Iliyana Ahmad BAB 6 Atiqah mengambil buku nota bewarna merah jambu seraya memasukkannya ke dalam beg sandangnya. Mukanya muram kerana malam semalam Lisa memarahinya gara-gara memasang DVD lakonan Lucky. “Dah siap?” Lisa menegurnya dari pintu bilik. Atiqah tidak memandang Lisa. Lisa berasa pelik kerana pertanyaannya tidak dijawab. “Ika, saya tanya awaklah!” ... [Teruskan bacaan]

Novel : Masihkah Cinta? 5

16 February 2011 
Kategori: Novel

1,471 bacaan 1 Ulasan

Oleh : ana sofiya 5 Hari masih awal lagi. Baru pukul 6 pagi. Qistina sudahpun sampai di kedai kesayangannya. Kedai yang diberi nama ‘One Stop Info and Cafe’ dibukanya secara rasmi setelah dia selamat melahirkan Uwaisy. Sebaik dia masuk, dirinya disapa dengan ramah oleh dua orang pembantunya. Pasangan suami isteri, Kak Raihah dan juga Abang Musa. “Alah, Tina! Kamu datang sorang-sorang aje... [Teruskan bacaan]

Novel : Kemarau Kasih 5

16 February 2011 
Kategori: Novel

2,360 bacaan 4 Ulasan

Oleh : IDA RIYANA 5 “WOW!! Ros merah. I love you so much darling!” ucap Sarah manja. Sememangnya wanita itu seorang yang manja dan mudah mesra. Kerana itulah Azam tergoda dengan kemanjaan Sarah. Tidak hairanlah mereka pernah tinggal sebumbung sewaktu mereka sama-sama menuntut London dahulu. Mereka sudah serasi bersama bahkan, sudah seperti pasangan suami isteri sejak dahulu lagi. Azam... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Itu 5

16 February 2011 
Kategori: Novel

541 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Anally “HARI ni, kita akan adakan aktiviti island hopping.” terang Cikgu Talib. “Apa hopping?” tanya Faris kehairanan. Am menjawab dengan tenang, “Island hopping. Dia ni macam melawat pulau la. Jalan-jalan kat sana. Lebih kurang macam tu la.” “Ooooo. Baru aku faham. Aku nie mana nak faham bahasa-bahasa perlancongan. Aku malas nak jalan-jalan. Meletihkan.”... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta dia dan kamu 5

16 February 2011 
Kategori: Novel

533 bacaan Catat Ulasan

Oleh : anis aniesa Penat.Satu perkataan yang tak akan hilang sampai bila-bila.Kepenatan inilah yang mengajar aku erti melupakan semua masalah yang membelenggu aku kini.Masalah besar ini diri aku juga yang menempahnya.Bukan atas paksaan siapa-siapa.Aku yang degil dan aku juga yang terlalu mengharap pada sesuatu yang tak pasti. Amar Adli.Argh!!!Kenapa aku harus fikirkan tentang dirinya lagi.Bukankah... [Teruskan bacaan]

Novel : Strawberry VS Chocolate 4

16 February 2011 
Kategori: Novel

2,079 bacaan 11 Ulasan

Oleh : Wanny Azwani “Kita lakukan sepertimana yang penjenayah ni mahu kita lakukan. Mungkin dia sedang mencabar aku dengan Mila untuk bertanding. Mesti dia tak sangka yang korang bertiga akan turut serta bukan? Jadi…kita sahut cabaran ni!”aku cuba memberi semangat. Tercabar pula aku dengan orang yang menganiaya aku dan Mila ni. Jangan main-main, aku ni pantang dicabar! “Betul jugak... [Teruskan bacaan]

Novel : Mahar Cinta Suci 4, 5

16 February 2011 
Kategori: Novel

1,495 bacaan 2 Ulasan

Oleh : Damia Myra 4 Tengku Zubaidah menghempas akhbar The Star yang berada di tangannya di atas meja. Dadanya berombak menahan kemarahan yang membuak-buak. Tengku Abidin yang masih tenang menonton televisyen siaran HBO di Astro itu dipandang sekilas. Dia jadi sakit hati apabila mengenangkan Irdina. Anak saudara yang menjadi kesayangan suaminya itu. Kalau apa-apa yang berlaku pasti Tengku Abidin tidak... [Teruskan bacaan]

Novel : Bahagia UntukMu 4, 5

16 February 2011 
Kategori: Novel

1,889 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Arieda ~~Bab 4~~ Syuhada sampai di rumahnya pukul sepuluh setengah malam. Ruzian dan Aznah yang berkongsi satu bilik sudah berada di bilik mereka sedangkan Mazni masih lagi menyemak buku pelajarnya. Letih menjalar keseluruh tubuh badan. Di ruang mata Syuhada hanya terbayangkan katilnya sahaja. Dia sudah menguap berkali-kali. Mengantuknya Tuhan saja yang tahu. Tanpa membuang masa,... [Teruskan bacaan]

Novel : Awas! Bila Hati Dah Sayang 4

16 February 2011 
Kategori: Novel

10,988 bacaan 21 Ulasan

Oleh : TinTa Biru 4 “Wahhh, bukan main berani ye kau Fiqa, dengan singa jantan tu. Kitorang kat sini pun tak berani nak bertekak macam tu” ujar Hakim yang merupakan salah seorang jurutera di Global Engineering Holding’s. Terbayang-bayang di ruangan matanya perang dingin antara Syafiqah dengan Ikram semalam. Singa jantan mana pula lah yang dimaksudkan si Hakim ni. Kalau memang betul... [Teruskan bacaan]

Novel : Kerana Seorang Teman 4

16 February 2011 
Kategori: Novel

528 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Naiha Kyouko DANISH menumpukan perhatian pada pemanduannya. Namun sekali-sekala dia memadang Nabihan yang duduk di sebelahnya. Gadis itu hanya diam dengan pandangannya di lemparkan ke luar tingkap. Danish tahu apa yang membuat gadis itu diam. Semuanya salah dia. Terlalu ikutkan nafsu. Semalam, banyak kali Danish mengetuk pintu bilik air sambil mulutnya tak henti meminta maaf. Cuma nak tunggu... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 829 of 1,110« Pertama...1020...828829830831...840850...Akhir »