Novel : Suami Aku Ustaz?! 3, 4

18 January 2011 
Kategori: Novel

66,186 bacaan 49 Ulasan

Oleh : aku_dia Rutin harian aku berubah sikit lepas Abang Hafiz wujud dalam hidup aku selain sebagai seorang abang sepupu dan ustaz aku. Dia pindah masuk rumah ni duduk sekali dengan aku. Mula aku bising jugak cakap tak payah sebab risau kalau tiba-tiba si Joe atau Wati datang bertandang tanpa diundang pula. Mesti ada jadi gossip Ustaz Hafiz dekat rumah Nur Alisa, berduaan. Isk! Sekarang ni, setiap... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Gila 3

18 January 2011 
Kategori: Novel

3,276 bacaan 9 Ulasan

Oleh : Allysha Qyrana BAB 3 Yasmin mula mundar mandir macam orang gila. Loceng makin kuat berbunyi tanda orang yang menekannya sudah naik angin bersabar kerana pintu lambat dibuka. Alunan lagu OMG oleh Usher tiba-tiba kedengaran dari dari telefon bimbit. Nama Hadi tertera. Dia lambat-lambat menekan butang hijau. “Hoi ko ada kat dalam ke apa ni. Buka pintulah!” sergah Hadi. Hilang sabarnya. “Kalau... [Teruskan bacaan]

Novel : Saat Cinta Bersemi 3

18 January 2011 
Kategori: Novel

2,341 bacaan 4 Ulasan

Oleh : Aini Qirana Bunyi bising dari pengunjung-pengunjung pusat membeli belah MidValley, betul-betul membuatkan Ain rimas. Dia tidak selesa berjalan dengan keadaan yang sesak begitu. Kalau diikutkan hati , memang dia malas nak datang ke tempat itu. Tapi memandangkan itu permintaan Syed Harith Mirza terpaksalah dia datang. Esok, jumpa kat restoran KFC, Midvalley Megamall. S. Harith Mirza Masih terbayang-bayang... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Hatiku 3

18 January 2011 
Kategori: Novel

441 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Suraya Misrani Tika merenung lama pen yang berada di jarinya. Berniat ingin menyalin apa yang dikatakan oleh ketua kumpulan projeknya ketika ini. Sedaya upaya dia cuba untuk menumpukan perhatian sepenuhnya pada penerangan Syah. Semua pelajar telah dikelaskan kepada beberapa kumpulan bagi menyiapkan projek yang telah diberi. Setiap kumpulan juga akan diketuai oleh senior. Dia berada di kumpulan... [Teruskan bacaan]

Novel : Sirna Kasih Delisha 3

18 January 2011 
Kategori: Novel

206 bacaan Catat Ulasan

Oleh : yna syafique Iqbal menanti dengan sabar. Dia pasti Delisha akan muncul di pondok bas itu. Dia sangat pasti dan yakin kerana di pondok bas inilah buat pertama kalinya dia menegur Delisha. Itu pun sekadar mahu menumpangkan Delisha untuk ke sekolah. Selebihnya kerana dia begitu kasih kan Delisha sepenuh hatinya. Seminit. Dua minit. Delisha masih belum muncul. Sekali lagi Iqbal... [Teruskan bacaan]

Novel : kirimkan rindu 3

18 January 2011 
Kategori: Novel

345 bacaan Catat Ulasan

Oleh : yna syafique Bab 3 ” Uhh! Penatnya!”Amal mengeluh kepenatan. ‘Kaisara yang sedang lena di ulit mimpi di jelingnya. Amboi-amboi aku penat-penat drive dia syok tidur. Rupanya aku bercakap seorang diri’ desis Amal. Amal menggeliatkan baadannya.Di pusing kiri, di pusing kanan.Dia terpandangkn sebatang pen bewarna merah yang berada di dashboard.Dia mendapat akal secara tiba-tiba. Pen... [Teruskan bacaan]

Novel : Time to love 3

18 January 2011 
Kategori: Novel

458 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Asaira Adya cuba mengukir senyuman walaupun dia berasa janggal. Aku orang asing. Tapi macam mana boleh terlibat dalam hal peribadi orang pula? Bisik hati kecilnya. Sepasang suami isterinya di hadapannya mesra melayan tetamu mereka. Mereka memperkenalkan diri mereka sebagai Encik Ali dan Puan Nora. Menurut Encik Ali, Encik Fakhrul iaitu bapa saudara Mir adalah teman lama dia dan isterinya. Oleh... [Teruskan bacaan]

Novel : Hanya Selafaz Rindu 3

18 January 2011 
Kategori: Novel

723 bacaan 1 Ulasan

Oleh : Eqa Darnestra Dierall Qalfee merebahkan diri di atas tilam empuk berjalur putih biru itu. Suasana bilik yang agak suram ketika itu dengan hanya bersuluhkan lampu meja serta lampu dinding membuatkan mindanya kembali menjengah ke ruang kenangan. Sudah menjadi rutin hariannya di kala sepi. “Nak saya hantarkan awak balik?” Setelah lama mendiamkan diri, Dierall kembali bersuara. Wajah... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta dia dan kamu 2

18 January 2011 
Kategori: Novel

756 bacaan 1 Ulasan

Oleh : anis aniesa “Hello,boleh saya bercakap dengan Alisa Natasha?” Siapa yang telefon aku malam-malam buta ni?Tak tahu ke orang nak membuta waktu macam ni?Hish kacau betul. “Assalamualaikum.Maaf ya,sekarang pukul satu pagi.Waktu pejabat dah lama lepas.Sebarang masalah dan pertanyaaan sila bawa ke hari esok.” Amboi,formal gila ayat aku.Tapi ada aku kisah?Siapa suruh kacau aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Hanya kau di hatiku 2

18 January 2011 
Kategori: Novel

672 bacaan 1 Ulasan

Oleh : aisya fawizna Rin! Hei Rin, bangunlah!Udah-udahlah buat tahi mata tu. Ada orang cari kau ni! Cepatlah wei!”Sayup-sayup kedengaran suara Najwa memekik di telinganya.Tubuh Azrin digoncang lembut.Memaksanya untuk bangun.Hisy,rasanya jarang benar dia bangun lewat macam ni,selalunya dialah yang bangun paling awal dalam rumah ni.Desis hati kecil Najwa. Azrin membuka matanya yang berat. Wajah... [Teruskan bacaan]

Novel : Memori cinta luka 2

18 January 2011 
Kategori: Novel

348 bacaan 1 Ulasan

Oleh : warna warniey Bab 2 “kau nak bawak aku kat mana ni..? aku kebuluq dah ni” “ajak kau kawin” spontan Ikram menjawab. “Gila ke hape..? seriouslah sikit!” ajak aku kawin..? tak nak aku kawin dengan mangkuk hayun ni. Asal usul pun tak tahu. Entah entah dia berpura pura je kot pakai hensem hensem ni, paadahal dia tu pembunuh misteri. Pembunuh..? takkan lah kot.... [Teruskan bacaan]

Novel : Takdir Kau dan Aku 2

18 January 2011 
Kategori: Novel

569 bacaan Catat Ulasan

Oleh : anis hazleena “Anis,sini jap.Saya nak maklumkan kepada kamu yang kamu tak boleh balik cuti kali ni.Kami cikgu-cikgu kat sini nak mintak kamu jadi helper kat sini jadi kami semua memilih kamu dan yang mencadangkan kamu pun si Izzam tu dia cakap kamu tinggal dekat-dekat sini aje kan?jadi boleh la k”kata cikgu Mila. Kawan-kawan aku yang mendengar kata-kata yang disampaikan oleh cikgu Mila.Asal... [Teruskan bacaan]

Novel : Bukan Milikku 2

18 January 2011 
Kategori: Novel

250 bacaan Catat Ulasan

Oleh : cik 18 Kenapa Lan tak hantar mesej satu ari ni?. Aku semakin risau. Ada apa-apa yang terjadi kat dia ke?. Aku jadi panasaran mengenangkan kekasih hati yang jauh dimata. Takpelah. Masih belum pukul 6 lagi. Mungkin Lan sibuk dengan kuliah dan assignment yang diberi pensyarahnya. Aku melangkah ke tandas. Mungkin dengan membersihkan diri dan membasuh rambut, aku dapat menenangkan hati yang gundah... [Teruskan bacaan]

Novel : Apabila Dua Menjadi Satu 2

18 January 2011 
Kategori: Novel

3,100 bacaan Catat Ulasan

Oleh : Iliyana Ahmad BAB 2 Lisa duduk di kepala katil dengan kaki dilipatkan ke badan. Matanya merah. Sejak dari tengahari sehingga waktu makan malam Lisa tidak keluar. Sebentar tadi Datin Arni dan Mak Jah sudah berganding bahu cuba memujuk tetapi tidak berjaya. Sekarang papa dan abangnya pula menubuhkan tag team untuk memujuk Lisa keluar daripada bilik untuk makan malam. Namun hampa. Lisa tidak membuka... [Teruskan bacaan]

Novel : Cintaku Milik Siapa 2

17 January 2011 
Kategori: Novel

4,267 bacaan 13 Ulasan

Oleh : Umi Kalsom “AKAK…,” Najwa memanggil perlahan. Kehangatan topik semalam masih berlayar di mindanya. Diana mengangkat wajah. Pandangannya beralih dari buku Kaunseling dan Psikoterapi kepada wajah Najwa yang menongkat dagu di meja belajarnya. “Saiful tu siapa kak?” Najwa menyoal dengan senyuman lebar di bibir. Diana mengerutkan kening. Budak kecik ni, kenapa teruja sangat? “Kenapa... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Belakang Tabir 2

17 January 2011 
Kategori: Novel

506 bacaan Catat Ulasan

Oleh : misz_waniey Alisya Athirah sedang sibuk membaca buku di ruang tamu. Cuti sekolah kali ini banyak dihabiskan di rumah Tok Wan Azim. Bukan apa, niatnya hanya satu. Ingin berjumpa dengan pujaan hatinya, Zafril Hazwan. Kat mana lagi mereka ingin bertemu? Nak harapkan Zafril Hazwan datang ke rumahnya alamatnya sampai kiamat la lelaki itu nak jejak. Jadi nak tak nak dia gunakan sahajalah jalan pintas... [Teruskan bacaan]

Novel : Kahwin? No way!!! 2

17 January 2011 
Kategori: Novel

3,209 bacaan 12 Ulasan

Oleh : eyra Bush!!! “Eh kau ni buta ke?Mata tu letak kat mana?Habis baju aku kotor,”tengking Aidil mencuri perhatian beberapa orang tetamu. “Maaf encik.Saya tak sengaja,”balasku takut-takut.Giler tak takut.First time dalam hidup aku,aku kena tengking.Nak nangis pun ada jugak. “Kau ingat dengan mintak maaf semua benda boleh settle haa?” “Aidil.Apa yang kecoh-kecoh... [Teruskan bacaan]

Novel : Ceritera bulan madu 2

17 January 2011 
Kategori: Novel

4,947 bacaan 17 Ulasan

Oleh : daliazulia@yukariinomori SELESAI majlis perkahwinan aku membersihkan diri dan terus menunaikan solat I’syak sendirian. Kelibat suamiku tidak kelihatan. Barangkali sedang sibuk menguruskan kerja-kerja pembersihan.?Malas hendak menunggu lebih lama sedangkan sunnah Nabi Muhammad telah mengatakan bahawa berjemaah bersama kaum keluarga ataupun suami lebih tinggi berkatnya. Aku menadah tangan... [Teruskan bacaan]

Novel : My Beautiful Jade 2

17 January 2011 
Kategori: Novel

392 bacaan 3 Ulasan

Oleh : Witch “TINGGALLAH lama lagi,” rengek dua budak kebar itu sambil memeluk kaki Vic. Vic tersenyum, kedua-dua kepala adiknya diusap. . “Tak bolehlah sayang, abangkan penat, esok abang dah nak sekolah. Weekend kita datang lagi, ya?” pujuk Moon. Manda dan Margaret memuncung. Vic ketawa. “Pa, boleh Vic bawa kawan datang rumah?” minta Vic.... [Teruskan bacaan]

Novel : Kau Curi Hatiku 1

17 January 2011 
Kategori: Novel

1,482 bacaan 6 Ulasan

Oleh : G.Y haniey Bab 1 Singgahsana itu begitu indah sekali ditabiri fabrik polos berwarna perak dipadankan dengan kerusi gaya Cleopatra warna emas. Berjambak bunga tiruan digubah melatari tabirnya bagi menghidupkan suasana persandingan. Ianya masih teguh di sana,di suatu sudut ruang tamu rumah batu tersebut sedangkan dirinya ibarat bunga terkulai layu sebelum sempat dijamah sang kumbang. Terkeletak... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 829 of 1,084« Pertama...1020...828829830831...840850...Akhir »