Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 28, 29

10 August 2012 
Kategori: Novel

10,744 bacaan 33 Ulasan

Oleh : anabella BAB 28 “Really Mary?.Mommy betul-betul tak sabar untuk melihat Zafran naik pelamin.” Mata Zafran membulat memandang aku.Dia seperti cuba mengatakan sesuatu apabila ibu-bapanya kelihatan sangat gembira dengan jawapan aku.Syazwani pula menunjukkan reaksi pelik pada mulanya namun kemudian dia turut tersenyum lebar. “Mary sanggup terima peminangan Zaf mommy..tapi..Mary takkan berkahwin... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 26,27

3 August 2012 
Kategori: Novel

8,585 bacaan 26 Ulasan

Oleh : anabella If there are images in this attachment, they will not be displayed. Download the original attachment PELAKON CINTA DAN MR.G BAB 26,27 BAB 26 “Yoo look so beautiful sayang,saya hampir terkena serangan jantung apabila menyangkakan seorang bidadari telah datang untuk menemui saya malam ini.” Aku tersipu malu dengan pujian Zafran yang melampau benar bunyinya.Aku mengenakan Red Heart... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 24,25

27 July 2012 
Kategori: Novel

8,035 bacaan 21 Ulasan

Oleh : anabella BAB 24 “Mary.!” Satu suara menyapa aku.Wajah Fikri yang muncul entah dari mana hanya membuatkan aku bingung tak terkata. “Mary,kau ok tak?.Kau nampak pucat.” Fikri mengoncang bahuku beberapa kali sehingga aku tersedar yang aku sedang berdiri di hadapan lif saat itu.Entah bila aku menapak meninggalkan adegan mesra Zafran dan Kak Sya sebentar tadi,aku sendiri tak pasti. “Aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 21,22,23

8 July 2012 
Kategori: Novel

9,565 bacaan 44 Ulasan

Oleh : anabella BAB 21 “Eh,kenapa pulak banyak muka-muka pelajar baru kat dalam dewan ni?” Aku dan Elma dapat melihat puluhan pelajar tidak dikenali memenuhi dewan utama.Tidak kurang juga dengan kehadiran beberapa orang pelajar antarabangsa. “Lupa saya nak cakap,program hari ini melibatkan pelajar terpilih semua branch Kolej PTPL juga branch MSU yang terdapat di luar negara.Mereka semua pelajar... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 19,20

29 June 2012 
Kategori: Novel

15,880 bacaan 46 Ulasan

Oleh : anabella BAB 19 “Hello.Assalammualaikum,sweety kat mana tu,rindu kat abang ek?” Belum sempat aku memberi salam,abangku sudah bertanya dengan nada gembira.Rindu kat akulah tu. “Waalaikumussalam,Mary kat apartmen Shah Alam dengan Elma.Mary rindu sangat-sangat kat abang,abang rindu kat Mary tak?” Daripada duduk,aku berbaring di atas sofa,sudah hampir dua minggu abang dan aku tidak berhubung.Masing-masing... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 17,18

22 June 2012 
Kategori: Novel

8,664 bacaan 27 Ulasan

Oleh : anabella BAB 17 Babak memujuk Zafran tidak berakhir dalam dewan kuliah saja.Tamat kuliah pada pukul 12.00 tengahhari,aku yang kebetulan berada di Mac Donald untuk menjamu selera bersama Elma terlihat kelibat Zafran yang melintasi restoran makanan segera itu.Aku dengan segera membeli tiga jenis ais-krim sundae pelbagai perisa dan meninggalkan Elma dalam restoran itu bersendirian. Aku mengejar... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 15,16

14 June 2012 
Kategori: Novel

8,937 bacaan 29 Ulasan

Oleh : anabella BAB 15 Kali ini aku betul-betul terpempam.Apa yang Zafran merepek?.Apa kait mengait video yang mengandungi ceramah-ceramah agama mengenai cara mengubah lelaki berfitrah songsang dengan aku nak mengajar dia menjadi perogol bersiri?. “Apa yang awak merepek?.Awak tahu tak,awak baru je buang semua disc ceramah agama dalam tong sampah.Awak memang gila Zafran!!.Menyesal saya semalaman bersengkang... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 13,14

1 June 2012 
Kategori: Novel

9,030 bacaan 34 Ulasan

Oleh : anabella BAB 13 Keesokannya,aku dan Elma merajinkan diri untuk menonton perlawanan bola keranjang yang berlangsung antara para pelajar universiti kami.Kebetulan pula Zafran memasuki pertandingan itu,jadi bolehlah aku menenangkan hati dengan melihat wajah tampannya.Cewah!. Aku agak senang hati melihat ketiadaan Hakimi dalam court bola keranjang atau di tempat penonton.Mungkin Hakimi sibuk dengan... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 11,12

25 May 2012 
Kategori: Novel

10,291 bacaan 24 Ulasan

Oleh : anabella BAB 11 You hebat berkata-kata Zaf,I like it.” Hanafi bertepuk tangan tiba-tiba,menyelamatkan aku dari situasi tegang itu. Kenapa pula Zafran buat muka tak puas hati pada aku?.Pasti sebab dia marah aku memuji Fikri lebih tampan berbanding dirinya.Tapi..mengapa pula dia perlu ambil kisah dengan apa yang aku katakan?. “Mary,look at us?Bukankah kami nampak macam couple yang sempurna?” Aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 10

17 May 2012 
Kategori: Novel

7,462 bacaan 34 Ulasan

Oleh : anabella BAB 10 “Macammana awak boleh lemas?” Soalan penting itu hampir lupa untuk aku tanyakan kepada Zafran kelmarin.Sewaktu dia meminta izin untuk pulang barulah mulutku lancar mengajukan pertanyaan itu. “Em.,.kaki tiba-tiba cramp,mungkin sebab saya lama sangat berenang masa tu.” Zafran menjawab jujur sambil memakai sneakernya di hadapan pintu apartmenku.Elma yang sibuk mengemas meja... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 9

27 April 2012 
Kategori: Novel

10,706 bacaan 60 Ulasan

Oleh : anabella BAB 9 “Ya..Allah,macammanalah pulak mamat ni boleh lemas.!” Badan aku dah menggeletar.Berhadapan dengan situasi panik seperti ini,aku memang tak biasa.Tanpa berfikir panjang,aku pantas menanggalkan kasut,melempar wallet dan I Phone 4S di tepi kolam renang sebelum aku terjun memasuki air. “Zaf,Zaf,you ok tak?!” Tiba saja di tengah kolam,aku dengan segera menggapai... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 7,8

20 April 2012 
Kategori: Novel

8,048 bacaan 25 Ulasan

Oleh : anabella BAB 7 Masuk minggu ketiga aku berada di kampus,hubungan aku dan Zafran langsung tiada sebarang perkembangan.Aku dengan Elma sendiri naik pening kepala memikirkan cara bagaimana untuk kami berdua boleh berkawan rapat dengan lelaki itu.Bagaimana hubungan kami nak rapat kalau setiap kali aku menegur,dia mulalah menjadi tunggul dan berpura-pura tak dengar semua kata-kata aku.Bengong punya... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 6

12 April 2012 
Kategori: Novel

7,742 bacaan 26 Ulasan

Oleh : anabella BAB 6 Aku dah menggelabah tak tentu pasal saat sepasang mata biru gelap itu memandang aku dengan pandangan yang sukar di tafsirkan. Takkanlah dia dengar semua kata-kata nakal aku?Dia kan pakai fon telinga?.Aku dah mula nak mengambil langkah seribu bila Zafran kelihatan ingin bersuara.Mujurlah satu suara sumbang menyelamatkan keadaan.. “Mary,you buat apa dengan Zafran kat sini?” Aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 5

4 April 2012 
Kategori: Novel

7,744 bacaan 24 Ulasan

Oleh : anabella BAB 5 Selesai menjamu selera dengan makanan segera,aku dan Elma bergegas menuju ke kedai yang menjual peralatan komputer.Deretan pendrive yang berada dalam almari kaca kedai itu,membuatkan aku rambang mata untuk memilih.Terdapat banyak bentuk yang unik,cantik dan comel.Em..memanglah zaman sekarang teknologi semakin tinggi dan canggih. “Elm,tengok ni..comellah,pendrive bentuk kasut.” Aku... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 4

23 March 2012 
Kategori: Novel

7,673 bacaan 18 Ulasan

Oleh : anabella “Elm,pakai seat belt cepat.” Aku bagi arahan pada Elma yang mengikut kata kataku dengan wajah pelik. “Kau nak buat apa Mary??.” Elma macam dapat mengagak yang aku nak buat sesuatu yang tak sepatutnya.Aku memasukkan gear dan terus saja menekan minyak menggerakkan kereta aku tepat tepat menghentam bumper belakang kereta Zafran yang baru saja keluar dari petak parkir. ‘Bdbum!!!’ Bergema... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 3

13 March 2012 
Kategori: Novel

7,727 bacaan 15 Ulasan

Oleh : anabella PELAKON CINTA DAN MR.G BAB 3 “Mary,wait!” Alah..Fikri ni kacau betullah,aku dengan Elma baru jer berura ura untuk berkenalan dengan Mr.G yang sudah menapak meninggalkan kelas sebaik saja jam menunjukkan pukul 12.Aku mengeluh kecil apabila Fikri sudah dapat menyaingi langkah aku dan Elma. “Kau nak ke mana ni,tergesa gesa jer aku tengok,jom lunch sama??” Aku dan... [Teruskan bacaan]

Novel : Pelakon cinta Dan Mr.G 1, 2

27 February 2012 
Kategori: Novel

12,152 bacaan 32 Ulasan

Oleh : anabella BAB 1 Nama aku Tengku Marylin Myacella.Amboi..nama dah dekat dekat macam Marilyn Monroe plak.Hmph..ni mesti ramai orang ingat mama aku minat mendiang Marilyn Monroe,sebab tu nama anak dia ni dah jadi macam nama anak orang putih.Tapi..jangan salah faham pulak,sebenarnya nama aku langsung tak de kait mengait dengan nama artis seksi tu.Nama Marylin di ambil sempena nama arwah nenek aku,seorang... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 11