KOMBO DISEMBER 2016

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

Kandungan: 1x MANUSKRIP CINTA 1x TIADA ARAH JODOH KITA 1x SI BAJU KURUNG KASUT KANVAS 1x LELAKI KHAS UNTUK HANIS 1x Kampung Girl (PERCUMA) Tajuk: Manuskrip Cinta Penulis: Syamnuriezmil Muka Surat : 682 Penerbit: Penulisan2u ISBN: 978-967-0992-45-7 Harga: RM26.00 (Semenanjung) // RM29.00 (Sabah & Sarawak) Aku, Dian Aryani binti Aryan, berusia 30 tahun dan merupakan penulis sepenuh masa. Aku suka... [Teruskan bacaan]

Tiada Arah Jodoh Kita

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

Bila ‘orang tersayang’ belajar overseas lepas tu curang. Itu klise sangat. Tapi bila ‘orang tersayang’ balik dari overseas lepas tu tiba-tiba pinangkan kita untuk orang lain, itu kategori apa ya? “Pia… Kalau betul kau sayangkan aku dan percayakan aku, tolong terima untuk jadi isteri Wakeel. I’m begging you.” Fayyad Syakir. “Lulz… Kau ingat hati ni macam duit dalam bank boleh... [Teruskan bacaan]

Manuskrip Cinta

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

Aku, Dian Aryani binti Aryan, berusia 30 tahun dan merupakan penulis sepenuh masa. Aku suka bereksperimen dengan manuskrip aku. Aku cuba untuk mencari kelainan dalam setiap manuskrip yang aku tulis. Termasuklah manuskrip keempat ini. Tapi… Kak Adibah, editor aku tak suka pula. Dia kata, manuskrip aku yang terbaru tu rasa cinta antara watak protagonis tak sampai! “Nak tulis, kena tulis betul-betul.... [Teruskan bacaan]

KOMBO NOVEMBER 2016

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

Kandungan: • 1x MIKAYLA • 1x DIA PILIH AKU • 1x MISI MEMIKAT CIK HITLER • 1x CIK BUNGA & ENCIK SEGAK • 1x Kampung Girl (PERCUMA) Tajuk: Mikayla Penulis: Melur Jelita Muka Surat : 682 Penerbit: Karyaseni Terbitan : November ISBN: 978-967-469-020-5 Harga: RM27.00 (Semenanjung) // RM30.00 (Sabah/Sarawak) Dengan… Atau tanpamu… Aku tetap berlari! Hardi-E. Ar Rahman Produk muda dari Pusat... [Teruskan bacaan]

Cik Sederhana & Encik Segak

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

AKU? Anak yatim piatu. Kerja biasa saja pun. Kadang-kadang aku jadi tukang kebun, kadang-kadang aku kerja kemas bilik di homestay, kadang-kadang aku kerja hantar bunga. Suka hati akulah nak kerja apa. Janji, aku gembira. Aku jumpa seorang jejaka ni. Bajet kacaklah. Mula-mula jumpa, dia serupa terkejut tengok aku. Macam tak pernah tengok perempuan. Tak tahulah muka aku macam Angelina Jolie atau muka... [Teruskan bacaan]

Misi Memikat Cik Hilter

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

“Sudi tak kahwin dengan saya?” – Naurah Naurah buat kerja gila dengan melamar lelaki tidak dikenalinya hanya kerana mahu membalas balik permainan Umar terhadapnya. Cinta disangkakan ikhlas, rupanya hanyalah pertaruhan Umar dan rakan-rakannya. Sudahnya, diheret pula lelaki yang langsung tiada kaitan dalam hidupnya. Lelaki yang langsung tidak diketahui asal usulnya. Dan paling penting, lelaki... [Teruskan bacaan]

Bisik Pada Langit

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

‘Kasih ayah lebih tinggi daripada gunung dan sayang ibu lebih dalam daripada dasar lautan.’ YA, itulah yang terjadi kepada WAK ROSLI. Menjadi seorang ayah begitu sukar buatnya apabila memiliki seorang anak gadis yang lincah seperti SITI HAJAR. Luaran nampak lembut tetapi jiwa Siti Hajar tiada sesiapa yang mampu mengawal termasuk Wak Rosli. Bagi Siti Hajar jiwanya sudah sebati dengan motosikal,... [Teruskan bacaan]

Serendipity

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

Kematian ibu bapanya menjadikan Fatin dan abangnya yatim piatu dalam sekelip mata. Dendam Fatin tersemat setelah mengetahui kematian ibu bapanya angkara khianat. Bertahun tinggal di Perancis, dia kembali ke tanah air kerana satu misi. Melalui Farah, sahabat baiknya, dia dipertemukan dengan Ian. “Encik nak apa sebenarnya?”- Fatin “Nak awak.”- Ian “Maaf, kafe ni tak jual orang. Jual makanan... [Teruskan bacaan]

Pink Smile

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

Luna – Si pencinta tegar tapi hanya mampu tengok dari jauh aje setiap kali dia ke Duncan CoffeeHouse. Kaz merupakan aura beku yang mampu mencairkannya dalam lima saat. Tiap kali berada dekat dengan Kaz, Luna kena panick attack. Pengsan tak sedar dunia apabila ‘dunia’ impiannya berada dekat dengannya. “Eh, nak ke mana tu?”-Luna “Nak lari jauh dari awak.”-Kaz “Apa salah saya?”-Luna “Salah... [Teruskan bacaan]

Dengan Atau Tanpamu

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

Dian Fatihah kata Jeffry Azman, cucu jiran sebelah merangkap abang angkatnya itu gila kerana meminangnya tiba-tiba. Tambah gila bila lelaki itu terus mendesaknya untuk menjalin satu hubungan yang bagi Dian mustahil untuk dilaksana. Alasan demi alasan Dian cipta demi menyelamatkan diri daripada jodoh tak diundangnya itu. Tak dijangka, hadir Adryan Umar, jejaka tampan yang merupakan anak kepada kenalan... [Teruskan bacaan]

Percaturan Hati

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

Ellisa terpaksa menerima hukumannya; menjadi orang gaji tak berbayar kepada nendanya sendiri apabila dia tanpa sengaja telah menghilangkan syiling emas orang tua itu. Sehingga nilai emas itu tertebus, dia akan terus terpenjara di rumah Wan Jamsiah melainkan dia berjaya mencari dan memulangkan kembali barang bernilai itu. Itu mustahil! Emas unik itu dihilangkan sewaktu dia melancong ke Rome, Itali.... [Teruskan bacaan]

Katakan Tidak Pada Cinta

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

Dendam masa lalu telah menghapuskan perkataan ‘cinta’ dari kamus hidup Inspektor Muhammad Afham Nazhan. Sisa yang tinggal sekarang hanyalah untuk memastikan Roy diberkas dalam tangannya sendiri. Kematian kekasihnya beberapa tahun yang lepas perlu dituntut bela! Detik tengah malam di dalam sebuah hutan belantara. Detik yang sedang bermula segalanya. Dengan hanya berniat untuk membantu seorang inspektor... [Teruskan bacaan]

1 PENGAKUAN 9 LUAHAN

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

LELAKI itu merupakan orang terakhir yang ingin dia jumpa sebaik sahaja pulang ke Malaysia tetapi kenapa lelaki itu yang ditemuinya pada hari pertama dia di sini? Adakah itu satu suratan ataupun kebetulan? Pertemuan dengan bekas suaminya itu membuatkan dia terkenang kembali tragedi yang berlaku enam tahun lepas. Tragedi yang telah merubah kehidupannya 360 darjah. “Aku benci kau, pembunuh!” – DHIRA Tempikan,... [Teruskan bacaan]

KOPIAH BUAT ZAUJI

23 December 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

“Bunga tahi ayam?!” -Ella. “Cuba kau jangan lihat dari namanya, tapi kau pandang pada keindahannya. Biarpun baunya busuk, tapi ia tetap mampu menyerikan taman. Betul tak?” – Hakimi. Bila aweks rock bertemu dengan mamat K-pop, hasilnya memang sangat mengujakan. Bukan sefahaman tetapi huru-hara jadinya. Ella dan Hakimi berlainan minat, berlainan fesyen. Masing-masing sering mengutuk antara... [Teruskan bacaan]

BESTSELLERS 27 JUN 2016

29 June 2016 
Kategori: Menarik Di Sini

Tahniah diucapkan kepada novel-novel terbitan Karyaseni & Penulisan2u kerana menduduki carta-carta terlaris kedai buku tempatan seperti MPH, KINOKUNIYA, SMO BOOKSTORES. Jangan lupa dapatkan pelbagai novel kami di pasaran Layari web Karyaseni & Penulisan2u di www.karyaseni.my & www.p2u.my Follow kami di Instagram @karyaseni @karyailmu_buku ? Muat turun aplikasi mudah alih karyaseni di Google... [Teruskan bacaan]

CUTI HARI RAYA AIDILFITRI

29 June 2016 
Kategori: Info Terkini

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Buat pengikut Karyaseni, bagi yang telah membuat order dan masih belum membuat bayaran, sila berbuat demikian pada atau sebelum 28 Jun 2016 (Selasa). Untuk makluman tarikh akhir pos ialah pada 29 Jun. Jika pembayaran dibuat selepas 28 Jun proses penghantaran akan dibuat pada 11 Julai (1snin) selepas cuti hari raya. Oleh itu, waktu operasi Karyaseni & Penulisan2u... [Teruskan bacaan]

BESTSELLERS 20 JUN 2016

24 June 2016 
Kategori: Menarik Di Sini

Tahniah diucapkan kepada novel-novel terbitan Karyaseni & Penulisan2u kerana menduduki carta-carta terlaris kedai buku tempatan seperti MPH, KINOKUNIYA, SMO BOOKSTORES. Jangan lupa dapatkan pelbagai novel kami di pasaran Layari web Karyaseni & Penulisan2u di www.karyaseni.my & www.p2u.my Follow kami di Instagram @karyaseni @karyailmu_buku ? Muat turun aplikasi mudah alih karyaseni di Google... [Teruskan bacaan]

BESTSELLERS 13 JUN 2016

13 June 2016 
Kategori: Menarik Di Sini

Tahniah diucapkan kepada novel-novel terbitan Karyaseni & Penulisan2u kerana menduduki carta-carta terlaris kedai buku tempatan seperti MPH, KINOKUNIYA, SMO BOOKSTORES. Jangan lupa dapatkan pelbagai novel kami di pasaran Layari web Karyaseni & Penulisan2u di www.karyaseni.my & www.p2u.my Follow kami di Instagram @karyaseni @karyailmu_buku ? Muat turun aplikasi mudah alih karyaseni di Google... [Teruskan bacaan]

Saya Kan Ada

9 June 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

Aku, Maisarah dibenci keluarga ibu semata-mata membawa sial. 25 tahun menanggung tohmahan, ejekan dan makian. Nasib baik ada hairiz, sepupu juga kawan rapat. Dulu masa kecil-kecil, kami suka main layang-layang dan main kahwin-kahwin, tapi terbalik. Aku jadi suami dan dia jadi isteri. Lawak gila kalau aku ingat balik. Sumpah, upah seribu pun aku takkan ambil watak suami lagi. Dah besar begini pun... [Teruskan bacaan]

Shhh… I Love You

9 June 2016 
Kategori: Novel Di Pasaran

NUR NADIA OMAR… Keceriaan luaran tidak dapat menutup kekurangan yang ada pada dirinya. Hidupnya yang penuh liku dan membuatkan hanya kematian saja yang dia fikirkan dek kisah silam yang menjadikan diri masih bernyawa sehingga kini. Dan kerana itu, kesukaran hidupnya mula diterangi cahaya kebahagiaan apabila hadir si teruna idaman hati. Dapatkah si jejaka menerima kekurangan dirinya? AHMAD AIDAN AHMAD... [Teruskan bacaan]