Novel : Sonata I’m In Love 4

13 June 2012 
Kategori: Novel

291 bacaan Catat Ulasan

Oleh : sedingin salju BAB 4 Bunyi ketukan mematikan lamunan Salju.Dia merengus geram.Sepatutnya waktu di pejabat dia tidak boleh mengelamun, sebab itu prinsip dia.Tapi gara-gara satu perkara yang tak masuk akal telah mengoyahkan prinsipnya.Ciss sebab bila erk hidup aku ada prinsip.Pembohong betul.Issyh aku nak mengelamun pun tak boleh.Baru nak layan Hindustan kejap.Kacau daun betul!. “Masuk” Ailani,... [Teruskan bacaan]

Novel : Sonata I’m In Love 3

5 June 2012 
Kategori: Novel

1,071 bacaan Catat Ulasan

Oleh : sedingin salju Bab 3 Jam di tanganya menunjukkan pukul 11.30 minit pagi.Sonata bergegas ke kedai kek milikknya.Nasib baikla dia membuka kedai itu bersama Izah sahabat karibnya.Kalau tak mesti dia kelam-kabut.Kebiasaanya dialah orang pertama sampai di situ, tapi kali ni dia terlewat sedikit.Keretanya sudah tiba di perkerangan kedai S&S Cake House.Haaa mesti pelik kan kenapa aku letak double... [Teruskan bacaan]

Novel : Sonata I’m In Love 2

29 May 2012 
Kategori: Novel

752 bacaan 11 Ulasan

Oleh : sedingin salju Bab 2 Salju menekan hon keretanya sekali lagi.Apalah yang dibuat dek minah ni!.Semalam kata boleh keluar petang ni.Puas dia memujuk temanya itu untuk menutup kedai lebih awal.Bermacam-macam hadiah yang diberikan pata Sonata.Tapi sekarang hampeh!! Penat dah aku menekan hon nih!pekak ke apa minah sorang nih!Salju menurun keluar dari keretanya. “Sonota!!!!!”Ala- ala panggilan... [Teruskan bacaan]

Novel : Sonata I’m In Love 1

21 May 2012 
Kategori: Novel

891 bacaan 3 Ulasan

Oleh : sedingin salju 1 Kelihatan sekumpulan kanak-kanak bermain dengan riang sekali, di taman permainan di kawasan perumahan Alam Saujana.Dari jauh Salju dapat melihat seorang budak perempuan yang sedang menangis di buaian tidak jauh ditempat dia bermain. “Hai” Sapanya.”Kenapa?” soalnya lagi. Sonata yang berasa kehairanan, bertindak berdiamkan diri . “Saya Salju, awak?” Salju pantas berdiam... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Untuk Kedua Kalinya 2

11 May 2012 
Kategori: Novel

854 bacaan 3 Ulasan

Oleh : sedingin salju Bab 2 SELAMA 3 minggu Hadi Malik dan anaknya bertungkus lumus meyelesaikan urusan perpindahan.Kerjanya sebagai seorang Guru dan ini kali pertama dia dipindahkan untuk berkhidmat di sekitar sekolah daerah Selangor.Akhirnya setelah semua urusan selesai, mereka berdua menjejakkan kaki di bumi Kuala Kubu Baru,Selangor.Perabot dan barang-barang telah dihantar seminggu awal menggunakan... [Teruskan bacaan]

Novel : Cinta Untuk Kedua Kalinya 1

24 April 2012 
Kategori: Novel

584 bacaan 2 Ulasan

Oleh : sedingin salju Bab 1 Amira menutup pintu biliknya dengan nafas yang tercungap cungap. Dia memundar mandir di sekeliling kamarnya yang bersaiz sederhana. Hatinya tidak keruan .Jiwanya begitu gelisah. peluh diwajahnya diseka dihujung lengan bajunya. “ya tuhan dugaan apakah yang engkau mahu tunjukkan padaku,” bisik hatinya.Jiwanya tidak tenang setelah kejadian tak terduga tadi. Wajahnya ,... [Teruskan bacaan]

Novel : Cintaku 100% 1

9 April 2012 
Kategori: Novel

1,090 bacaan 3 Ulasan

Oleh : sedingin salju Bab 1 “What!!”bedesing telinga puteri laila apabila ibu dan ayahnya telah menerima pinangan untuknya. Aishh ini yang aku tak suka ni ada ke dalam zaman moden canggih dan serba moden ni jodoh di tangan ibu dan ayah owh tidak umi ayah orang tak nak kahwin uwaaa ni yang nak nagis 3 hari 3 malam ni. “umi dan ayah tak nak terima alasan dari kamu lagi faham, soal tarikh semua... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 11