Novel : Stop Bully! My Love 6

31 October 2013 
Kategori: Novel

971 bacaan 1 Ulasan

Oleh : HUNLOVE R Bab 6 “Angahhh!! Bangun!!!!!!” Aqilah mula melontarkan vokalnya. Itu merupakan bakat terpendam Alya disebalik keayuannya di luar rumah. “Dah pukul 10 pagi dah ni, tak bangun-bangun lagi! Entah-entah terlepas subuh apa angah ni!” Aqilah menjerit sambil menarik comforter adiknya. “Wei, Akak kata bangun, bangun la!! Aku ketuk jugak kepala budak ni karang” Aqilah mula menggoyang-... [Teruskan bacaan]

Novel : Stop Bully! My Love 5

3 October 2013 
Kategori: Novel

795 bacaan Catat Ulasan

Oleh : HUNLOVE R Bab 5 Sesudah memberi denda atau dengan kata lain memberi pengajaran kepada pelajar-pelajar yang lewat, Wawa melangkah terus ke kelas 5-AMANAH. Puas hatinya bila mengenangkan pelajar-pelajar yang didendanya tadi, mengikut bulat-bulat apa yang diarah olehnya walaupun mereka melakukan perkara itu dalam keterpaksaan. ‘heh, lain kali datang lambat lagi ye. Aku ada seribu satu senarai... [Teruskan bacaan]

Novel : Stop Bully! My Love 4

2 October 2013 
Kategori: Novel

1,555 bacaan 1 Ulasan

Oleh : HUNLOVE R Bab 4 Dalam kereta BMW525i CKD M-sport milik mama Wawa yang dipandu oleh Pak Rahim, suami kepada Mak Esah merangkap pemandu keluarga Tuan Yusuf. Pak Rahim hairan melihat gelagat Wawa mengomel seorang diri seakan-akan tidak puas hati dengan seseorang tetapi dengan siapa ya? Wawa duduk disebelah kerusi pemandu setelah pintu kereta itu dihempas kuat. Pak Rahim tersenyum melihat perangai... [Teruskan bacaan]

Novel : Stop Bully! My Love 3

16 April 2013 
Kategori: Novel

1,609 bacaan Catat Ulasan

Oleh : HUNLOVE R Bab 3 Pada pagi subuh yang indah lagi permai, Wawa bangkit dari tidurnya dengan malas yang amat di tambah pula dengan matanya yang masih meronta-ronta meminta untuk ditutupkan semula. Dari pukul lima empat puluh pagi lagi jam locengnya mula memekak, bunyi dah macam kawasan perang je. Mana tidaknya, jam yang disetkan malam semalamnya bukan sebiji tapi lima bijik! Kononnya untuk memudahkan... [Teruskan bacaan]

Novel : Stop Bully! My Love 2

9 April 2013 
Kategori: Novel

2,000 bacaan 2 Ulasan

Oleh : HUNLOVE R Bab 2 Wawa tersenyum puas, saat dia melihat Aiman berlari ke arah kantin dalam keadaan dirinya habis lencun kerana meredah hujan yang membasahi bumi. Kantin sekolah merupakan tempat di mana mereka berdua berjanji untuk berjumpa dan berbincang mengenai projek esei yang akan dihantar tak lama lagi. Wawa sememangnya mengharapkan discussion pada petang yang indah lagi sejuk dan dingin... [Teruskan bacaan]

Novel : Stop Bully! My Love 1

1 April 2013 
Kategori: Novel

3,596 bacaan 4 Ulasan

Oleh : HUNLOVE R Prolog Kemeriahan banglo dua tingkat itu amat dirasai seisi keluarga pengantin, suasana yang penuh dengan kegembiraan, gelak ketawa dan usik mengusik diantara keluarga dan sahabat handai kepada bakal pengantin yang akan diijab kabulkan dalam masa berapa minit lagi. Kedua-duanya kelihatan sudah bersedia dan telah pun berada di tempat masing-masing. Majlis akad nikah yang akan diadakan... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 11