Suami Yang Kubenci

28 October 2014 
Kategori: Novel Di Pasaran

595 bacaan Catat Ulasan

“Seseorang itu dicintai bukan kerana kesempurnaannya tapi dia kelihatan sempurna kerana dia dicintai…” Perkahwinan antara dia dan Uwais Ukasyah bagaikan duri yang mencucuk tangkai hatinya.Dia bencikan lelaki itu kerana baginya seorang penjual burger tidak layak untuk memilikinya sebagai seorang isteri. Kalaulah bekas tunangnya Tengku Muiz tidak menconteng arang pada maruah keluarganya.... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami yang Kubenci 24, 25

5 December 2011 
Kategori: Novel

76,011 bacaan 162 Ulasan

Oleh : E-man Sufi BAB 24 Hannah menekan-nekan alat kawalan jauh astro.Argghh…bosannya ! Tiada satu pun channel yang menarik minatnya untuk menonton.Dia merenung Blackberry di atas meja.Mana Uwais ni? dah pukul 4.30 petang pun tak balik lagi? Bukan sessi persekolahan tamat pukul 1 petang ke? Hari tu dia bekerja setengah hari sahaja.Teruja sangat nak beri Uwais surat tawaran syarikatnya sampaikan... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami yang Kubenci 22, 23

25 November 2011 
Kategori: Novel

50,285 bacaan 61 Ulasan

Oleh : E-man Sufi BAB 22 Jam sudah menunjukkan pukul 7.00 pagi.Hannah bergegas menuruni anak tangga dan mahu menuju ke dapur tapi langkahnya terhenti bila terpandangkan pintu bilik Uwais yang masih tertutup rapat. Dia tidur lagi ke? tanya Hannah dalam hati. Hannah mengatur langkah ke bahagian dapur kering.Dia mahu menyediakan sarapan pagi kurang dari 15 minit memandangkan dia sudah lewat ke pejabat.Dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami yang Kubenci 20, 21

14 November 2011 
Kategori: Novel

50,764 bacaan 53 Ulasan

Oleh : E-man Sufi BAB 20 “Dah pukul berapa ya?” Uwais meraih pergelangan tangan Hannah.Dia melihat jam tangan Rolex yang dipakai Hannah sudah menunjukkan pukul 10.30 pagi.Ketika itu mereka berdua sudah sampai di depan rumah.Entah kenapa Uwais rasa macam ada sesuatu yang tak kena.Seperti ada kerja yang dia lupa nak buat.. “10.30? alamak..saya sepatutnya ambil Anis kat sekolah ni…malam... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami yang Kubenci 18, 19

4 November 2011 
Kategori: Novel

49,910 bacaan 69 Ulasan

Oleh : E-man Sufi BAB 18 Sayup-sayup kedengaran suara azan subuh.Uwais terjaga,sebaik dia membuka mata,pandangannya tertancap pada seraut wajah yang begitu hampir dengan wajahnya.Matanya langsung tak berkelip.Diperhatikan raut wajah Hannah yang masih tidur.Uwais tersenyum bila menyedari Hannah yang tidur dalam keadaan mengereng ke kanan itu sedang memeluk pinggangnya.Agaknya dia ingat aku ni teddy... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami yang Kubenci 16, 17

23 October 2011 
Kategori: Novel

51,299 bacaan 86 Ulasan

Oleh : E-man Sufi BAB 16 Hannah meletakkan beg pakaiannya di sisi kereta mini cooper. “Ehemm…” Dia berdehem sekadar untuk menarik perhatian Uwais yang sedang memeriksa enjin keretanya itu. “Ada orang sakit tekaklah pulak…” Uwais nakal mengusik sambil tangannya menutup bonet kereta. Hannah mengerlingnya.Uwais faham sangat,tak puas hati dengan akulah tu… “Nak balik... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami yang Kubenci 14, 15

13 October 2011 
Kategori: Novel

45,356 bacaan 43 Ulasan

Oleh : E-man Sufi BAB 14 “Apa tengok-tengok?..” Hannah menjeling Uwais yang duduk di sofa.Entah bila Uwais ada kat biliknya itu dia pun tak perasan. “Siapa tengok awak..saya tengok pintu bilik air tu..” Uwais tersengeh-sengeh.Dia menahan ketawa.Tapi perutnya memang dah senak menahan ketawa dan meledak juga akhirnya. “Jangan ketawa boleh tak? lucu sangat ke? awak ingat... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami yang Kubenci 12, 13

6 October 2011 
Kategori: Novel

44,288 bacaan 32 Ulasan

Oleh : E-man Sufi BAB 12 “You..idiot!!!” Balingan teddy bear ke arahnya berjaya ditangkap Uwais. Dia mengangkat kening double jerk dan ketawa kerana dia memang sudah mengagak Hannah pasti akan membaling sesuatu sebaik saja mereka masuk ke dalam bilik.Ada beli barang konon…ingat aku tak tahu tektik kau tu? Hannah semakin geram.Dia membaling kesemua teddy bear di atas katilnya.Uwais pula... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami yang Kubenci 10, 11

28 September 2011 
Kategori: Novel

47,456 bacaan 32 Ulasan

Oleh : E-man Sufi BAB 10 Hannah melihat wajahnya di cermin.Dia mengeluh bila perasankan matanya yang kelihatan sedikit bengkak .Kenapalah dia menangis malam tadi? tapi nak buat macamana..perasaan sedihnya tidak dapat dibendung.Sampai hati Uwais…ikutkan rasa kecewanya semalam memang menyakitkan hatinya sendiri.Kenapa? kenapa? kenapa? kalaulah Uwais tu tahu aku menangis sebab dia malam tadi..jatuhlah... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami yang Kubenci 8, 9

21 September 2011 
Kategori: Novel

46,881 bacaan 26 Ulasan

Oleh : E-man Sufi BAB 8 “Assalamualaikum…Mak!” Sarimah yang sedang menjerang air di atas dapur bergegas membuka pintu dapur bila mendengar suara memberi salam di luar rumah. “Uwais? apa hal pagi-pagi lagi dah terjengul kat sini?” “Dari surau tadi mak..malam tadi Uwais tidur di rumah Tuk Ayah..” beritahu Uwais.Dia tidak mahu berterus terang yang sebenarnya dia... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami yang Kubenci 6, 7

14 September 2011 
Kategori: Novel

47,160 bacaan 32 Ulasan

Oleh : E-man Sufi BAB 6 Hannah memang terkejut bila mendapati semua ahli keluarga yang hadir memakai pakaian yang dibanggakan Uwais. Pak Ngah dan Tuk Ayah siap pakai jubah pulak tu? itu belum dikira dengan Maira dan anak-anaknya yang pakai baju kurung warna sedondon. “Along? biar betul !! apsal pakai baju macam nak pergi anugerah skrin? salah channel ke apa? “Putera Baihaqi, adiknya... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami yang Kubenci 4, 5

7 September 2011 
Kategori: Novel

50,703 bacaan 30 Ulasan

Oleh : E-man Sufi BAB 4 “Minta maaf puan Hannah,ada orang nak jumpa” Aisyah.Setiausahanya kelihatan seperti sedikit ketakutan .Gadis yang masih berdiri di muka pintu itu direnungnya tajam. Rasanya aku dah cakap yang aku tak nak jumpa sesiapa hari ni? “Kan saya dah cakap,saya tak mahu diganggu..” Hannah menutup fail yang barus selesai di semak.Hari itu moodnya memang tidak begitu... [Teruskan bacaan]

Novel : Suami yang Kubenci 1, 2, 3

22 August 2011 
Kategori: Novel

81,841 bacaan 52 Ulasan

Oleh : E-man Sufi BAB 1 Dum!! Pintu kereta ditutup sekuat hati. “Hah! mengamuklah lagi,pecahkan sekali cermin kereta ni,kalau tak puas hati lagi awak bakar aja terus kereta saya ni…” Sindiran itu buat Hannah membatalkan niatnya untuk masuk ke dalam rumah.Ini dah kira mencabar kesabaran aku..apa,ingat aku tak berani? Dia menanggalkan kasut tumit tinggi.Tanpa menunggu lama,Hannah menghayunkan... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 11