Novel : Suka Sama Kamu 2

2 April 2013 
Kategori: Novel

Oleh : Faiza Sima BAB 2 SAMPAI saja di rumah sewanya Aiza memulas tombol daun pintu utama. Dipulas sekali lagi apabila terasa keras. Macam… macam… rasanya macam dikunci dari dalam. Hah tak syak lagi dikunci. Aiza merungut geram. Sempat lagi mulutnya membebel tidak puas hati. Iyalah, suka sangat kunci pintu. Satu hal pulaklah dia nak menggagau mencari kunci rumah di dalam beg sandangnya. Sudahlah... [Teruskan bacaan]

Novel : Suka Sama Kamu 1

25 March 2013 
Kategori: Novel

Oleh : Faiza Sima BAB 1 HABIS saja kelas kuliah pada petang itu, Aiza mengatur langkah menghampiri kelompok rakan-rakan sekampusnya yang sedang duduk di taman tidak jauh dari rumah kediaman yang disewa pada setiap semester. Dia mengambil duduk di kerusi panjang yang kosong. Wah, macam beri restu untuk di kongke kerusi panjang itu. Asyik dong. Beg sandang yang tersangkut di bahu kanannya ditanggalkan... [Teruskan bacaan]

Cerpen : Suka Sama Kamu

25 March 2012 
Kategori: Cerpen

Oleh : RinsyaRyc , Ayumi Afiqah Daniel Part….1 WAJAH gadis yang sedang duduk termenung seorang diri di bawah pokok aku renung tanpa kelip.Aku suka renung wajah itu. Makin aku renung, makin melekat pulak kat hati ni. Tapi sayang, dia dah berpunya.Pernah sekali tu aku nampak dia tengah date dengan kekasih dia. Perasaan aku masa nampak? Tak usah diceritalah.Rasa macam nak terjun bangunan pun ada.... [Teruskan bacaan]