Novel : You Are My Pet Not My Wife 9

18 January 2013 
Kategori: Novel

6,734 bacaan 3 Ulasan

Oleh : FieNiRa NaZaSha PERLAHAN-LAHAN Arel mendekati susuk tubuh yang sedang menghadap laut itu. Nan yang sedang duduk dengan lututnya yang rapat di dada itu termenung jauh. Tidak dihiraukan Arel yang sudah duduk di sisinya. “Apa yang kau pandang tu?” Tanya Arel sambil mendekatkan wajahnya dengan wajah sisi Nan sambil cuba untuk melihat apa yang dipandang Nan. Eh dia ni tak dengar ke apa... [Teruskan bacaan]

Novel : You Are My Pet Not My Wife 8

10 January 2013 
Kategori: Novel

4,689 bacaan 2 Ulasan

Oleh : FieNiRa NaZaSha KRINGGGGG! “Ala! Bisinglah alarm ni!” Pantas saja tangan Arel mematikan alarm jam itu dari terus memekik. Seminit… dua minit… tiga minit… empat minit… lima minit… Bantal yang tadi menutup kepalanya segera dialihkan dan kemudian kepala didongakkan. Buat beberapa saat dia menoleh ke kiri dan kemudian menoleh ke kanan. Hmmm… ada yang... [Teruskan bacaan]

Novel : You Are My Pet Not My Wife 7

1 January 2013 
Kategori: Novel

6,726 bacaan 7 Ulasan

Oleh : FieNiRa NaZaSha “HEI, Arel!” Taufiq sudah menyapanya, sebaik saja Arel melangkah masuk ke dalam bangunan S.Putera Holdings. Arel segera menoleh dan memandang wajah itu sambil menjongketkan sebelah keningnya. Taufiq terkedu! Arel yang melihat reaksi sahabatnya itu hanya menjongketkan bahunya. Kemudian, dia kembali mengorak langkah tanpa mempedulikan Taufiq. “Eh…. eh….... [Teruskan bacaan]

Novel : You Are My Pet Not My Wife 6

20 December 2012 
Kategori: Novel

5,050 bacaan 8 Ulasan

Oleh : FieNiRa NaZaSha “NAN? Tak naik bilik lagi ke?” Mama menanya Nan yang sedang asyik menonton tv. Nan memandang sekilas kearah mama sebelum memandang jam pada dinding di ruang tamu itu. Lah… dah nak dekat pukul 12 malam dah rupanya. Patutlah mata aku layu semacam. “Mama dengan papa tak nak masuk tidur ke?” “Mama dengan papa ni memang selalu tidur lambat, Nan. Maklumlah, masa ni lah... [Teruskan bacaan]

Novel : You Are My Pet Not My Wife 5

19 December 2012 
Kategori: Novel

3,621 bacaan 1 Ulasan

Oleh : FieNiRa NaZaSha Fuh! Peluh yang mengalir di dahi hanya dibiarkan saja. Kini, Nan sedang berhijrah. Berhijrah pergi mana? Pergi mana lagi. Pergi bilik Arel lah. Haih! Ini memang dah terpaksalah. Kalau bukan sebab mama dengan papa nak bermalam kat sini, mati hidup balik pun aku tak nak sebilik dengan mamat kerek ni. Ini nak pindah ni pun sebab dah kena kena ceramah free drpd ‘usatazah’... [Teruskan bacaan]

Novel : You Are My Pet Not My Wife 5

13 December 2012 
Kategori: Novel

3,416 bacaan 4 Ulasan

Oleh : FieNiRa NaZaSha Fuh! Peluh yang mengalir di dahi hanya dibiarkan saja. Kini, Nan sedang berhijrah. Berhijrah pergi mana? Pergi mana lagi. Pergi bilik Arel lah. Haih! Ini memang dah terpaksalah. Kalau bukan sebab mama dengan papa nak bermalam kat sini, mati hidup balik pun aku tak nak sebilik dengan mamat kerek ni. Ini nak pindah ni pun sebab dah kena kena ceramah free drpd ‘usatazah’... [Teruskan bacaan]

Novel : You Are My Pet Not My Wife 4

12 December 2012 
Kategori: Novel

2,703 bacaan 1 Ulasan

Oleh : FieNiRa NaZaSha PERLAHAN-LAHAN Nan menutup pintu utama rumah. Seusai saja dia mengunci pintu, dia berpaling ingin menuju ke arah dapur. Di kaki tangga, dia telah bertembung dengan Arel. Wah! Pucatnya muka. Ala- ala Robert Pattinson gitu. Sesuai sangatlah jadi vampire tapi aku tak nak jadi Kristen Stewart. Sebab? Sebabnya aku lagi cantik dan lagi comel dari dia. Sudah! Apa yang aku melalut ni. Saat... [Teruskan bacaan]

Novel : You Are My Pet Not My Wife 4

6 December 2012 
Kategori: Novel

7,775 bacaan 7 Ulasan

Oleh : FieNiRa NaZaSha PERLAHAN-LAHAN Nan menutup pintu utama rumah. Seusai saja dia mengunci pintu, dia berpaling ingin menuju ke arah dapur. Di kaki tangga, dia telah bertembung dengan Arel. Wah! Pucatnya muka. Ala- ala Robert Pattinson gitu. Sesuai sangatlah jadi vampire tapi aku tak nak jadi Kristen Stewart. Sebab? Sebabnya aku lagi cantik dan lagi comel dari dia. Sudah! Apa yang aku melalut ni. Saat... [Teruskan bacaan]

Novel : You Are My Pet Not My Wife 3

5 December 2012 
Kategori: Novel

7,068 bacaan 6 Ulasan

Oleh : FieNiRa NaZaSha “NAN! Apa yang kau buat kat dapur tu?! Nak masak sarapan pun lambat ke? Kan aku bagi 10 minit jer untuk sediakan breakfast. Yang kau kat dapur tu hampir setengah jam buat apa? Kau masak ke buat makanan!” Tengkingan drpd Tuan Arel bergema di setiap pelosok rumah agam tersebut. Nan yang pada ketika itu sedang memegang pinggan kaca terkejut lantas terbaling pinggan tersebut... [Teruskan bacaan]

Novel : You Are My Pet Not My Wife 2

28 November 2012 
Kategori: Novel

7,187 bacaan 7 Ulasan

Oleh : FieNiRa NaZaSha “AKU terima nikahnya Ain Nur Hanani binti Saiful Azami…” “Sah….Sah…” Itu sahajalah yang didengar oleh Nan dengan jelas. Mungkin bagi hadirin yang hadir pada hari tersebut, ucapan yang penuh nada yakin itu begitu jelas didengar oleh setiap orang. Mungkin kalimah yg terucap itu amat dinanti-nantikan oleh berjuta-juta wanita di dunia ini.... [Teruskan bacaan]

Novel : You Are My Pet Not My Wife 1

12 November 2012 
Kategori: Novel

10,923 bacaan 26 Ulasan

Oleh : FieNiRa NaZaSha “KENAPALAH kau pi hempuk kepala dia ni.” Nan mengeluh lemah. Dia memandang kosong ke arah sofa panjangnya yang sejak 120 minit yg lalu menampung sekujur tubuh. “Kita nak buat apa dengan dia ni? Cuba kau bagitahu aku.”Mulut itu berbunyi lagi. “Apa susah, tunggu jer la dia bangun then kau tanya kat dia apa yang dia nak.” Dengan riak muka yang... [Teruskan bacaan]

Mukasurat 1 of 11