Top 5 CARTA BESTSELLER Novel di MPH – 8/6/2012

23 June 2012  
Kategori: Info Terkini, Menarik Di Sini

Penulisan2u

Top 5 CARTA BESTSELLER Novel di MPH – sedutan akhbar Berita Harian, jumaat – 8/6/2012

1. Suami Aku Ustaz – Hannah Dhaniyah ( Karyaseni )
2. Sebenarnya, Saya isteri dia – Zura Asyfar ( Karyaseni )
3. Sunan Musafir – Ramlee Awang Murshid ( Alaf 21 )
4. Seindah Sakura- Liza Zahira ( Alaf 21 )
5. Kejora Di Langit Cinta – Anis Ayuni ( Alaf 21 )

Tahniah kepada penulis Karyaseni, penulis penulisan2u yang menduduki no 1 dan no 2 Carta Bestseller di MPH


RUANGAN IKLANEKA



Komen dan ulasan karya

25 ulasan untuk “Top 5 CARTA BESTSELLER Novel di MPH – 8/6/2012”
  1. PARAMORE says:

    serius best giler novel suami aku ustaz!!! banyak unsur islamic kat dalam tu…..best giler baca buku tuuu :)

  2. izzati says:

    mcm mne nk order on9??

  3. alya syuhada says:

    suka baca sebenarnya saya isteri dia. Tapi pinjam buku kawan jer. teringin nak beli tapi kat bookstore tak ada stok. macam mana nak dapat on line.. sesiapa boleh tolong saya

  4. Nazatul Nashya says:

    Enjoy sangat-sangat baca novel Suami Aku Ustaz :) Banyak bagi iktibar kepada kita. Lagi-lagi berunsur Islamic. Memang tabiklah kat novel ni. Cerita digarap begitu sempurna. TAHNIAH , Hannah Dhaniyah :)

  5. Nor says:

    Sebenarnya sy isteri dia..mmg best gile cite ni…sy beli on9..klik je kt penerbit “Karya Seni”.Lebih mudah beli on9 sebenarnya..siap ada diskaun lg…(stress sbb dh penat merayau kt kedai2 buku..semua out of stock)

Jom jadi pengulas

Apa pandangan anda terhadap karya ini. Ulasan dan komen yang membangun akan memperbaiki, membentuk penulisan dan seterusnya melahirkan penulis yang terbaik didalam dunia penulisan. Pengulas yang aktif memberi ulasan dan komen yang membangun akan memenangi hadiah sebuah Novel.

Daftar di gravatar untuk paparan gambar anda di sudut ulasan / komen

You must be logged in to post a comment.